@ eten, hier nog helemaal zelfgemaakte ovenschotel over van gister, aardappel-broccoli-gehakt en heel veel kaas
Ook dat weet ik niet precies Las vd week een verhaal over een dame die haar baby verloor tijdens bevalling ivm streptokokken dus dat is me nogal bij gebleven. Ik ga het de volgende keer uitgebreid navragen hoe het in de gaten gehouden word dan indd. Het was voor mij al een opluchting dat ze er iets mee doen snap je?? Hier ook wachtend op Thea nieuws, mijn foon is leeg dus kan pas vanaaf weer checken (nu even naar mams) ben erg benieuwd en hoop dat t allemaal in orde is. Niesje dat klinkt goed (En gezond!)
even snel nieuws van mijn kant hier alles helemaal top!!!!!! Bekijk bijlage 242250 Bekijk bijlage 242251
haha de lippen van papa ... ze zei ook zooo duidelijke lippen ik zo nou dan heb je die van papa nog niet gezien hahaha lachen daar
Thea, wat fijn dat het goed ging en wat een mooie echo. Ik snap dr niks van, maar ik kan er nog geen jongen of meisje van maken hoor!
Hey, grappig. Dat aten wij gisteren ook! Met kaassaus en heeeel veel geraspte kaas haha. @Thea: Prachtige echos zeg! Jammer dat die van mij nooit zo scherp zijn als ik verder ben. Gelukkig is alles goed! Nub zie ik nog niet zitten, kun jij m aanwijzen? Bij wijze van dan he? haha
Thea super dat alles goed is..zie je wel ..en wow wat een mooie echo! Jaloers!!! hihi Burning, lekker hè Heb voor 't eerst ook 't prutje helemaal zelf gemaakt, met crème fraiche, eieren, paturain en kaas in de saus en natuurlijk heel veel kaas bovenop...errug lekker!! Zo, ik ga weer verder voetbal kijken
mooie echo hoor thea. Ben super blij voor je.....je kon wel goed nieuws gebruiken. Ben je nu zelf ook meer gerustgesteld?
Ben zo moe. Viel net bijna in slaap op de bank. Dus we gaan zo lekker onder de wol. En lekker uitslapen. Allemaal een goede nachtrust en tot morgen!
Vanmiddag mijn angelsound binnen gekregen en we hebben nu net het hartje horen kloppen Zo mooi en hij klopt heel snel @ Thea mooie echo's, nu weer iets gerust gesteld zeker
@thea wat heerlijk meis !! geniet er lekker van @hier zo leuk met onze nieuwe Hond Dano en een vriend van ons met zijn hond naar het park geweest en spelen dat ze deden !!! en zwemmen !!! dus daarna beide honden samen onder de douche en hij deed t zo goed voor de 1e keer niet moeilijk doen lekker onder de straal. Geweldig zn nieuwe vriend, zet mijn gedachte ook lekker ergens anders op