November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh thea meid wat heerlijk! En wat een mooie echo! En nu genieten hè tutti!

Be leuk hè. Lijkt me ook heer om te wandelen met ene hond.

Jel lekker relaxen en lekker tukken!

Samantha wat fijn zeg! Leuk hè zo'n ding.

Wheoehoe hier Ajax kampioenen ole ole! Me neefje is vandaag 5 geworden en is met zijn ouders naar de wedstrijd gegaan met zijn nieuwe uit tenue! Helemaal blij!
    Alleen at ik vanavond alleen en morgen weer, want me vent is ook ajaxfanaat! Erg ongezellig!

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    aawe lekker dan zn echte ajax supporter als
    man hihi.
    Hier intresseert vriendlief voetbal niet zo.

&jaa echt heerlijk die hond! vindt um
    een beetje op scooby doo lijken ook vanwege zn lompheid.
    En het uitlaten alleenvidt ik nog
    een beetje eng omdat hij erg sterk ks en nog
    niet geleerd heeft niet zo te trekken..
    en hoe die met de andere honden is vindt ik spannend!!!

gelukkig met de hond van onze
    vrienden helemaal blij , samen zwemmen en samen douchen
    haba

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    fijn be dat het zo lekker gaat met de hond !
    je hebt bepaalde tuigjes waardoor ze makkelijker hanteer bij zijn als ze trekken...

@voetbal hier een huis vol Feyenoord fans
    zelf interresseerd voetbal me nie zo eerlijk gezegd!

@gerrust gesteld nou dat zeker weten ! zo mooi om je kleine te zien bewegen en koprollen te maken om te zien dat alles zich al zo mooi vormt tot een echt kindje... nu alleen nog groeien!
    vanavond naar de vk om nogmaals het hartje te luisteren
    kwa meting kwamen ze gisteren perfect uit op 12+4 dus groeit netjes mee met de weken onze kleine puntneus :D:D

hier nu 2 kindjes met koorts eerst was het er 1 die is nu beter en nu zijn de 2 jongste aan de beurt arme kleintjes en ze kunnen dan zoooo beroerd zijn zo zielig word dus een lange dag

4. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Morruguh allemaal.

LAatste dagje werken en dan pas 14 mei weer. Voel me ok vandaag.

Ik mag voor de tweede keer de 10 weken wave doen...Yeah..../\_/\_/\_/\_/\

Ik merk dat ik moeite heb met tandenpoetsen. herkennen jullie dat? Vanochtend ging ik weer over mijn nek tijdens het poetsen..

Vanavond met een dinnetje te stad in. De eerste positiekleding aanschaffen. Wil mijn spijkerbroek na vandaag niet meer aanhoeven.. Damn lekker is anders...

XLissa

5. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lissa, naar is dat he als je broek niet meer fijn zit. Heb hier al weken positiekleding aan, wilde met 9 weken al niet meer.

@ ego hier, ben moed aan het verzamelen om mijn bed uit te komen (lig nog met laptopje in bed). Moet zo ff naar school om dingen voor te bereiden voor na de vakantie maar heb er zo geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin in. Maar ja moet wel. Maandags ben ik er nooit en degene die dan de groep draait is er niet dus ik moet voor de invaller alles klaar leggen en zo. En ga ook dinsdags na de vak. beginnen met de entreetoets in groep 7, wil dat ook wel ff goed voorbereid hebben dus....

Wie kan me ff uit bed schoppen!!

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Gefeliciteerd ajaxfans!

Ik ga ook waven, niet voor ajax, niet de zoveel weken wave, maar mijn b'day wave!!

Vandaag ben ik 27 geworden!! Doen verder niet iets bijzonders, gisteren als cadeau naar de kapper geweest. Weer lekker fris geknipt :D.
    Nu uit bed, wasjes draaien en paar kleine boodschapjes doen voor het handje vol visite dat komt.

Fijne dag vandaag allemaal!!

7. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy birthday to julliaaa
    Happy birthday to juliaaa
    Happy birthday, happy birthday
    Happy birthday tot juliaaa

Maak er een leuke dag van meid!

8. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd Julia..

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Thea: Mooie echo's meid! Ik ben blij dat je gerustgesteld bent :)

@Lissa: Ik ga ook shoppen vandaag :) Ik zei net nog tegen mijn man dat het rekentje om mijn broek dicht te houden, bijna op springen staat. Dus ook hoog tijd om broeken te kopen die wel lekker zitten :)

@Juliaa: Gelukkige verjaardag! Fijne dag vandaag :D

Ik ga me ook maar eens klaarmaken en vertrekken :) Eerst nog even boodschappen doen en dan naar het Shoppingcenter. Hoera hoera :D Ik heb er zin in!

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Gefeliciteerd Juliaa!

Onzewens lastig he als het niet wil *schop*! Zo gelukt??

Ladylola nog proficiat met je neefje.

Thea flinke ziekenboeg daar is t niet, beterschap voor ze en sterkte voor jou ook.. :(

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ julia gefeliciteerd met je verjaardag.. Maak er fijne dag van!

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @julia gefeliciteerd!

@lissa80 ik had vorige keer en nu weer erg veel moeite met tandenpoetsen, je schijnt er speciale kruidtandpasta voor te hebben maar dit heb ik niet geprobeerd misschien de moeite waard?

@thea beterschap voor je ziekenboeg!

Hier een slome ochtend zoontje was om 7 uur wakker en niet uitgeslapen dus beetje chago hahaha. Morgen mag hij voor het eerst mee naar de babydokter en daarna vieren wij mijn verjaardag! Kortom leuk dagje morgen. ;)

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hieper de piep hoeraaaa juliaaaaa! Fijne relaxte dag meid! Geniet lekker van je nieuwe coupe!

@onze komt op meid! You can do it! denk aan de dagen dat je nog vrij bent ;) lucky you!

Broeken, ik draag de mijne en flap ik naar binnen. Ik heb lang onderhemden en Trek veel lang shirts en blouses aan. Maar wel gister een positiebroek gekocht! Dat zit echt goddelijk!

Zijn alle kids bij jou Thea? Vervelend van de koorts.

Thx beertje. Alweer 5 me kleine liefde!

Trouwens hebben jullie de babyshower foto's van Jessica simpson gegoogled? Doennnnn omg! Seriously zij had mijn postuur, want ze was inmiddels geen magere panlat meer. Maar een maatje 38 en check dit. Ik was in shock!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen. Allemaal lekker geslapen? Hier een heerlijke nachtrust gehad. Net wakker... Ik heb vanmorgen ook mijn eerste harde buik gevoeld. Wel apart.

@ Juliaaa gefeliciteerd.

En hier een wave voor een paar dames:

\0/ \0/ \0/ \0/ \0/

15. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Shoppen gaat niet door.. snik.. Dinnetje kan niet. We gaan nu zaterdag, die ene dag red ik nog wel...

@ Ilona
    Kruidtandpasta.. hmm enig idee waar ze dat verkopen?? Ik heb het idee dat het niet van de tandpasta komt, maar meer van het achterin mijn mond poetsen.. zo irritant... Gelukkgi heb ik 's ochten nog een lege maag en komt er weinig uit.. maar Gatver....

16. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ilona, bedoel je met kruidentandpasta soms Paradontax? Die is niet te 'vreten', onee je eet het ook niet op. Dan toch liever een minttandpasta hoor. Ik herken dat wel, dat bijna over de nek gaan van tanden poetsen. Zeker als je je tong ook gaat poetsen... Dan ga ik soms kokken.

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Julia Hie hiep Hoeraaaaaaaaa!!!
    gefeliciteerd.

@thea fijn dat je weer gerustgesteld
    ben !!

@hier vandaag weer een dagje vrij heerlijk was ik ff aan toe.
    begin onze grote hond Dano al
    steeds meer te knuffelenen .. haha in t begin was ik nog een beetje bang...
    en vanavond naar de VK :)
    verder
    voel ik me eigenlijk helemaal
    top !!

18. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Krijg ik als tip de vorige keer maar welke het was? Was te koop bij de apotheek, maar heb het zelf niet gebruikt want leek mij ook niet echt lekker. Ohh en een kleinere tandenborstelkop voor de kiezen kan ook weleens helpen

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ Ladylola zij is idd flink aangekomen!!!

zijn jullie eigenlijk al aangekomen? Ik vind dat ik al best wat erbij heb gekregen, toegegeven ben gestopt met roken maar goed ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jullie....

20. Vandaag onze derde echo gehad. Het ging allemaal heel snel en moest vragen of ze een foto wilde maken en afdrukken. Volgende keer ga ik toch vragen, of ze wat meer de tijd wil gaan nemen.

Ook een discussie gehad over de nub-theorie. Zij dacht dat ik bedoelde dat zij het moest gaan zeggen, maar ik wilde alleen een foto. Daar deed ze erg moeilijk over. Nu was ook het geval, dat de navelstreng tussen de benen zat, dus kon je het niet goed zien.

Wel keek ze even tussen de benen. Een leek als ik ben, ik meende een hamburgertje te zien, maar het ging allemaal zo snel. Mijn idee over een dochter is dus wederom gevoed.

Maar goed, we zijn nu 12+4 en het zag er goed uit. Het hartje klopte in ieder geval stevig.

Deel Deze Pagina