Oja wat betreft de baby voelen: dat idee krijg ik ook af en toe. En het voelt echt niet als mijn darmen. Ik voel het alleen nog maar inwendig. Ik kan het met de hand op de buik nog niet voelen, dat hij of zij beweegt. Maar straks word het steeds krachtiger en mijn *dochter voelde ik pas echt met 16 weken, dus nog een paar weekjes.
Fijn weekend Jel! Ga je nog wat leuks ondernemen? Hier zojuist Kraamzorg aangevraagd en ga me maar inschrijven bij een huisarts hier in de buurt. Dat is gek hoor na 28 jaar een nieuwe huisarts. Niet dat ik er veel kom, maar ja hij kent mij vanaf baby zijnde. Woon nu op 20/25 minuten afstand, en op zich geen probleem. Alleen nu ik zwanger ben, is het misschien wel fijn als er eentje om de hoek heb. @geluiden. Ik hoorde de kleine gister echt zwemmen en klotsen. hartje klopt ook stevig, zo cuteeeeee!!
@ Ladylola, dat is wel handiger idd om een huisarts wat dichterbij te hebben. Ik moet er zo ook nog even langs, mijn B12 injectie halen. Ik heb een B12-tekort.. Mijn maag neemt dat niet op. Dus dan maar rechtstreeks in het bloed. Hoop dat het de ha even schrikt... Voor mij maar 5 minuten rijden. We krijgen denk ik een rustig weekend. Geen plannen gemaakt. zometeen ff de weekendboodschappen halen. Wat gaan jullie doen het weekend?
Ik ben zo jaloers op jullie! Ik kan gewoon niks vinden met de angelsound behalve m'n eigen hartslag! Hoorde net wel een geluid alsof de kleine idd een eindje zwom maar ja, hoe klinkt dat? Kunnen ook m`n darmen zijn! Ik maak me trouwens niet druk, heb zo`n goed gevoel maar het zou gewoon zo leuk zijn!! Ik sta open voor tips en.... wil iemand misschien bij mij een jongetje zetten.....?
Net toch maar weer de angelsound gepakt en heb nu zeker het hartje gehoord! Ben weer helemaal opgelucht. Wat betreft voelen, na de 12 weken heb ik het sinds dien een aantal keer gedacht dat ik beweging voelde. Ze zeggen dat als je het denkt dat het zo is, dat het dan vaak ook zo is. Petrea; beweging klinkt als een schoolslag vaak. Watergeluid zeg maar. Je zal vast het hartje snel horen. Misschien verstopt je beebje zich graag laag, net als de mjne.
@ bewegen hier ook sinds de twaalfde week pas..... En bewegen baby ja klinkt zoals hierbovn omschreven, wel goed te horen als echt n beetje zwemmen wel, en t zijn ook kleine bewegingen natuurlijk nig. Baby zit bij onder de navel als ik n tijdje wacht komt t er vanzelf. Heb oook tip gehad het stukje waar je luistert warm te maken met je hand, baby zwemt naar warmte toe....
Ok, warm maken en onder de navel dus? Zo hoog al? Vanavond gaan vriendlief en ik samen proberen namelijk! Karma: ook ik heb die isolatielaag dus misschien komt `t daardoor..
Petrea; ik vind m heel laag, net boven mn schaambot en iets rechts. K begin altijd in het midden en blijf een tijdje op een plek zitten.
@ hoogte ik begin daar en zak dan naar beneden, daar tussenin vind ik t hartje eigenlijk elke keer. Zak dan af tot aan de baarmoeder die zit boven het schaambot ondertussen..... Soms hoor ik hartje ver id verte en dan komt t vanzelf dichterbij.....
Ik vertrouw het allemaal wel, zeker omdat we gisteren ook de echo hadden gehad. Als we de echo nog niet hadden gehad, dan ga ik wel bellen. Vanmorgen was het weer goed (schoon), dus het zal allemaal wel goed zijn. Daarnaast voelt Hanh de baby wel de baby bewegen.
Ok Karma en Suus! Gaan we doen! Ik was sowieso elke keer wel erg aan het schuiven met dat ding, hield `m niet lang genoeg stil dan denk ik! Bedankt meiden!
@ petrea zoeken is ook goed, maar goed baby kan ook laag zittenen dan wordt t lastig....... Zo ik heb lekker weekend, vind t wel genoeg ff ... Hier niet echt bijzondere weekend plannen..
hier vind ik de hartslag ook heel laag nog, net boven t schaambot en dan link. Idd wel ff stilhouden en goed luisteren en drukken. Ik vind hem nu steeds op dezelfde plaats, vaak al in 2 minuten. Dat zwemmen hoor ik ook hihi @voelen, heb ook al 2 keer t gedacht maar was nog niet zo duidelijk als de eerste keer bij mijn zoontje, dat was met 14 weken en toevallig omdat ik op mijn buik lag.
even een echo berichje. Ben nog in Arnhem wat een leuke en mooie stad. MAAR t aller belagerijkste ik heb mn trouw jurk gevonden ! wauwwieee helemaal blij !! en mn vader en stiefma ook mag ook wel naar anderhalf uur in de auto voor alleen eigenlijk een bruidswinkel
welke winkel is dat happy be?! Er zijn er wel meer in Arnhem...ben ff benieuwd voor welke zo eind zou rijden.... maar gaaf dat je hem hebt!
even een kort berichtje vanaf hier. vanmiddag echo gehad en alles is goed! Kleine was flink aan het springen, zwaaien en schoppen..zo leuk! *verliefd*
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje (jongen?) Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 3 november Suus83, 1e kindje, zkh bevalling ( meisje?) 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling(Jongen?) 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (Jongen?) 9 november Behappy: 1e Kindje (Jongen?) 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh (gevoel zegt meisje.) Ladylola: 1e kindje (Jongen) 13 november Voske: 2e kindje Suus14: 1e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje (meisje) Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje (jongen) 20 November Joyce86: 2de kindjeJongen?? 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 (Jongen) 29 November Liefde88: 2e kindje Lissa 1e kindje (meisje??) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen)> 2 December Beertje86: 2e kindje (meisje?) AFSPRAKEN!! 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 10-05 Burningkarma afspraak vk foute echo bespreken/confronteren. 10-05 Suus14 4e echo 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 14-05 Juliaaa controle vk 14-05 lauras1983 pop-poli 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 16-05 Isis857 4e echo 18-05 Dinh 4e echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 22-05 Hilli 3e Echo 23-05 onzewens, controle vk 24-05 Suus83 controle VK 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 29-05 Patje20 afspr. vk zh 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 31-05 Suus14 Geslachtsbepaling in Oss 05-06 BurningKarma eerste afspraak gyn 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 14-06 Beertje86 Geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 20-06 BurningKarma 20 weken echo 21-06 NathalieD 20 weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 25-06 Ilona85 20 weken echo 25-06 Suus83 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje oude afspraken eruit en nieuwe erop