Lekker rustgevend zon aquarium! Maar ik houd meer van aaibare dieren haha zit sinds vanavond weer ff in een onzeker.dipje. Hoewel onze echo echt geweldig was hoor. Tis nu anderhalve week geleden en ik moet nog iets meer dan 3 weken wachten voor ik weer mag, en dan geen echo. Ik geloof wel hartje.luisteren maar toch.. Ik voel zo weinig op het moment..
Ja... Slapen!!! Tsssk. Bij 5:20 vraagt ze of ik morgen naar Jan Linders ga om melk te kopen. Verder kun je haar stem niet horen.
@dinh, leuk aquarium hoor. Wij hebben er ook eentje met nu nog 3 goudvisjes. Moet nog wel uitgebreid worden maar weten nog niet precies wat we willen. Hou houden jullie het zo mooi schoon en helder....?
De aquarium hebben we pas gekregen. Een maand geleden ofzo. Het leuke is, is dat mijn ega in het begin helemaal geen aquarium wilde, maar toen we er een konden krijgen, vindt ze het wel leuk.
@maytje snap je onzekerheid .. heb ik zelf ook straks 2 maanden wachten tot de 20 weken echo misschien dat we toch nog een echo doen tussendoor nisschien moeten jullie dat ook doen als je echt onzeker ben ? en weinig voelen heb ik ook ... ene dag meer dan de andere je hebt prachtige echos gehad ! t komt vast wel goed meissie
Thx voor de lieve complimenten! Tjeee zojuist terug van de kroeg/bar dancing in me nieuwe stad. Tis nu een feit. Ik moet kunnen drinken, wil ik dit leuk vinden! Me vent en me vriendinnetje torretje lam. Ach zij hebben lol gehad. Ik was er weer ff uit na 7 weken. Maar next time gewoon me eigen vertrouwde stekkie weer! Wel gezellig een aquarium dinh. Origineel cadeau! Ga maar is slapen. Oogjes branden en me mini zal ook wel willen snurken! Behappy meid geniet van je wonder morgen!!!
Behappy thnx!! Ja wij doen met ongeveer 16 weken dd nog een echo. Anders duurt het wel heel lang. Maar je hebt gelijk de echo die we al gehad hebben was prachtig en kindje echt beweegelijk. Jij in ieder geval succes en plezier vandaag! Geniet ervan
Balen dat je zo onzeker bent Mayke, het is idd een lange periode te overbruggen. Aan de andere kant blij om zijn dat het niet nodig is om je vaker te laten checken. Maar ik snap je wel. Be veel plezier vandaag! Wij gaan vandaar naar mn ex schoonfamillie dagje bijbuurten. Fijne dag allemaal.
Morning ik heb gelukkig goed geslapen maar nu komen de zenuwen ineens heel erg. ff bakkie koffie en een broodje eten en dan daarna richting t echo centrum. aaaahwwgrrrr zooo spannend weer pfff
Goedemorgen dames en heer, Hier ook wel redelijke geslapen. Blijf alleen heel veel dromen, ook erg raar. Weet niet meer precies hoe of wat hoor, maar nog wel dat het raar was. @behappy, kump good!! weet zkr dat je een prachtecho krijgt. Laat je de foto ff zien? Bij mij lukt dat dus niet, foto laten zien. Heb zelf geen scanner en bij mij op werk moet dat via ouderwets kopieerapp. Heb het geprobeerd maar wordt dan een heel zwart vlak.
anders foto maken van je telefoon en die op de pc zetten ? dat kan ook als je telefoon fotos kan maken hihi
Thnx to behappy, is het mij ook gelukt om een fotootje te plaatsen van mijn echo van woe..heb er gewoon niet zelf aan gedacht om er een foto van te maken met mijn mobiel
hihihi nou mooi !! hihi pfff de zenuwen slopen me hihi ik ging bet op youtube kijken een echo met 11 weken en dan bewegen ze gewoon al hahaha
ja, ech wel...tenminste als ze er zin in hebben. die van mij danste eerst heerlijk in de buik en toen de vk hem/haar wilde laten bewegen bleef hij lkkr stoicijns liggen. Nu al eigenwijs haha
ah, daar zijn jullie! Ik was ineens mijn abonnementje kwijt, maar nu snap ik waarom: deel 2 alweer! Stelletje kletskouzen! Maargoed, hooooooooooooooi!
@echos mooie gezien hoor! ik mag pas 8 mei weer.. lijkt nog zo ver weg he? @be, succes meid! Gaat helemaal goedkomen! @vakantie, hier nu bijna een week voorbij. dan hebben we pas eind augustus weer 3 weken... @kwaaltjes, heb banden pijn soms bij opstaan en soms met vlagen wat misselijk. en zooooooooo moe.. om 22u gaat bij mij het lichie uit hoor.. laatste dagen van de vakantie, gister lekker gezwommen was daarna wel kapot haha. Kleine man vond het wel helemaal geweldig, daar doen we het voor.