tja tijd vliegt echt he...ik ga zelf al richting de 15 weken maar ben dan ook voorin nov uitgerekend. Heb nog niets gevoeld, denk ik, weet het niet zeker. weet niet zo goed wat ik voelen moet/kan. Vind het wel spannend hoor
Een goedemorgen iedereen Lekker geslapen hier maar ik word met keelpijn wakker..da's minder @voelen, nou soms denk ik van: hey, wat was dat..zou het 't beebje zijn?! Maar denk denj ik weer, nee dat kan nog niet Maar de vk zei gisteren dat ze het niet gek vond dat ik soms wat voelde, omdat 't echt een klein druktemakertje is en 't zal alleen maar snel meer worden, heerlijk Zo, vandaag zou 't hier best warm worden..ik hoop het!! Kan ik ff in de tuin gaan zitten chilluh Fijne dag allemaal!!
Hola meiden! Me internet is crappy en me 3G doet het hier ook nauwelijks. Kan helaas moeilijk reageren. Hoop dat alles hier goed gaat? Hier alles prima, wel erg onthand zonder internet! Eindelijk op fb aangekondigd en kan me reacties nauwelijksontvangen en lezen, maar wel leuke reacties voorbij zien komen in mijn meldingen. Dus sorry dames heb alleen 3G in de keuken en moet het toestel dan niet vasthouden! Heel hinderlijk. Zo maarte UPC bellen, want moet nog veel opdepc afhandelen. Fijne dag! Hopend op mooi weer idd niesje!!
goedemorgen het ziet er zonnig uit buiten dus dat voorspelt nog wat leuks @ lalylola das leuk he zon aankondiging op fb.... Wij kregen ook zoveel leuke berichtjes daarop echt heel leuk en lief @hier al vroeg aan het werk, moe... Maar goed dan ben ik ook wel vroeg vrij....
Mogguh! Hier gisteren de vk gesproken en omdat de gyb nog zo lang duurt mag ik de 23ste nog een echo bij hun doen. Aangezien ik dan 16 weken ben hoop ik dat ze me kan vertellen wat het word haha. Petrea; ik hoop dat ze het kan zien!
Dat is fijn Karma! Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik wel een extra echo moet inplannen voor geslachtsbepaling.. de vk zei gisteren nog dat als ik me druk maak ik altijd mag bellen en langskomen, ze snapt namelijk heel goed dat ik erg bang ben gezien het verleden en ze wil graag dat ik de cirkel doorbreek. En als ik hartje horen niet genoeg vind mag ik ook altijd "ff kijken" zei ze, zelfs elke week Heb zelf aangegeven dat ik toch wil proberen om gewoon om de 2 weken te komen, wil zelf graag ook aan mijn angsten werken namelijk en zal moeten proberen het los te laten. En van de andere kant denk ik dan weer, best gemeen misschien, maar de pretecho's zijn best duur, dat geld kun je beter aan de kleine uitgeven aangezien ik toch zo goed en lief begeleid word en hun zelf aanbieden dat ik altijd mag komen kijken De bevestiging dat nu wel alles goed is zal ik toch nog wel even nodig hebben!
Nou je hebt gelijk hoor. Waarom geslachtsbepaling plannen als je ook bij 16 weken een echo kunt hebben bij de vk of gyn? Lol
Hahah idd, bij mij zou ook de keuze snel gemaakt zijn. Gemeen of niet het kost je toch gauw 40/50 euro. Dinh indd als ik me daar zou melden zou het weer andersom zijn. Angelsound, denk dat ik me toch vergist heb en het hartje nog niet gehoord heb. Krijg m nu met geen mogelijkheid meer te vinden. Is nog steeds vroeg genoeg
Goedemorgen deze morgen.. Waarom laten ze zwangeren nuchter bloed prikken.. damn wat was ik blij dat ik kon eten.. Mijn glucose was niet goed, dus moest opnieuw... Mijn klachten in mijn gewrichten nemen toe (stomme ziekte) Heb om half elf een afspraak bij de huisarts.. misschien kan die me helpen, want de vk belt me pas vanmiddag.. Ik woon 1 hoog en kwam net amper de trap af.. Best enoying en het heeft neit eens met mijn zwangerschap te maken. verder vandaag maar rustig aan.. Komt allemaal best goed.. X lissa
Wat heb je dan lissa? Als het te persoonlijk is dan sorry bij voorbaat Beertje; ik vond m vrijdag wel maar gisteren helemaal niet. Schijnt heel normaal te zijn omdat ze zo rond zwemmen.
Yeaah i'm back online!!! Jemig ik zou graag willen dat ik extra's echo's kreeg! Fijn dat jullie dat in ieder geval krijgen. Jel en snowbird, mooie echo's dames! Fijn dat het goed gaat. Suus14 wow wat een heerlijke buik heb je al! Ik zal er zo hier ook weer eentje maken. Behappy ik wil wel nog even zeggen over volledige inzet. Ik vind het ook belangrijk zolang je wel kan en moeheid het enige is, dat je gewoon lekker moet doorwerken. We zijn niet invalide. Ik ben allergisch voor uitbuiters (teveel meegemaakt, die van alles mankeren en je via hyves en fb ziet wat ze allemaal in hun vrije tijd/ziek tijd wel kunnen). Maar ik ben ook allergisch voor medewerkers, die op een sluwe wijze inspelen op jouw integriteit. Meid je hebt nou eenmaal rechten volgens de CAO, dus laat ze je niet overrompelen met hun aannames. Geef aan wat je wel kan, en geef ook aan wat niet wenselijk voor je is. Ik heb bijvoorbeeld aangegeven, dat ik 1 slaapdienst p.w. kan werken. En ik heb ook aangegeven niet meer dan 3 avonden p.w. te werken en deze zeker niet achter elkaar. En ook aangegeven na een avonddienst geen dagdienst de volgende dag. (Ik kan namelijk ook volledig dagdiensten eisen en rusttijden, dus ik vind mijn wensen nog erg schappelijk). Gelukkig vinden mijn collega's dat vanzelfsprekend. Burning gezellig dat je er weer bent. Ik zag thea ook reageren. Leuk hoor een meid. Ik dacht ook dat je in het begin zei, dat je dat ook eigenlijk heel graag wilt. Hiero hoop ik stiekem ook op een meid, maar ik denk dat het een jongen wordt.
Overigens wil ik niemand voor het hoofd stoten met mijn allergie. Ik heb het echt over de extremen, die nooit wat hebben, maar eenmaal zwanger mankeren ze van alles en raken volledig blind, eisen al hun rechten op :-O Vind ik nooit zo collegiaal. Lissa damn girl...dat klinkt niet goed. Wel ff stappen ondernemen he.
@ geslachtsbepaling als wij meerdere echo's zouden krijgen zouden we ook geen bepaling laten doen, want je moet t zelf betalen. Maar goed ik krijg er maar twee en vind het wel leuk zo'n echo... Ik geef t ook liever aan kleertjes uit .... Maar goed ik snap dat in jullie geval die extra echo's oook ergens vandaab komen en t s allang fijn dat ze jullie toch gerust willen stellen
Ladylola, ik heb dat ook hoor. Als je echt niet kan omdat je ziek bent dan is ziek ziek. Maar er zijn er zoveel die er misbruik van maken. Een snotneus is in mijn boek niet ziek maar komtdaar koorts bij, dan wel. Be: wat was er gebeurd dan? Heb ik je post gemist?
@ invalide idd dat zijn we niet, vind ook zeker erg dat er mensen die prive alles kunnen maar werken ho maar.....
@ladylola ja klopt hoor heb je helemaal gelijk in ! en ik verwacht ook wel dat ik het aankan, al zal ik na die woensdag wel helemaal instorten haha. en idd ik ga ook langs mn wergever om daar is over te praten @burning ik denk het haha , ik ga as zaterdag 5 dagen op bewoners vakantie met mn clienten, dus dat zal wel vermoeiend worden..dus ga ook aangeven dat ik af en toe ff wil rusten. kwam ik er gister nog achter dat ik geen betaalde kracht ben (leerling) voor de extra uren die je dan maakt, want je werkt tenslotte 24uur per dag tenminste je moet alert zijn 24 uur per dag omdat de nachtdienst niet mee gaat. Dus eigenlijk ben ik daar een heleboel uren vrijwillig, dat is ook wel slim van mijn werkgever scheelt hem weer -_-. maarja als mn clienten het maar naar hun zin hebben daar doe ik het dan maar voor
hee meiden, zondag een berichtje geplaatst dat ik zo ontzettende buikpijn had zonder bloedverlies. Nou heb geen blaasontsteking maar moet om 12.10 toch even op controle bij de verloskundige... bahbah wat ben ik zenuwachtig. Moet zeggen dat ik na zondag niet meer extreem buikpijn heb gehad en dat mijn stoelgang ook niet geweldig is. De verlos zei, je hebt 2 goede echo's gehad dus zou me niet zon zorgen maken... maar dat doe ik nu toch stiekem wel... ben gewoon echt zenuwachtig....!!!
Uhm, be. Dat mag volgens mij helemaal niet. Als onbetaalde kracht ben jij boventallig dus jij mag niet gerekend worden als volle kracht. Als er iets gebeurd dan ben jij volgens mij niet verzekerd en daar zou ik wel even achteraan gaan. @rensje; ik ga duimen voor je! Het komt vast goed al weet ik dat je dan nog steeds zenuwachtig bent! Hopelijk vliegt de tijd.
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje (jongen?) Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 3 november Suus83, 1e kindje, zkh bevalling ( meisje?) siep81, 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling(Jongen?) 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (Jongen?) 9 november Behappy: 1e Kindje (Jongen?) 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh (gevoel zegt meisje.) Ladylola: 1e kindje (Jongen) 13 november Voske: 2e kindje Suus14: 1e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2de kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje (jongen) 20 November Joyce86: 2de kindjeJongen?? 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 (Jongen) 29 November Liefde88: 2e kindje Lissa 1e kindje (meisje??) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen)> 2 December Beertje86: 2e kindje (meisje?) AFSPRAKEN!! 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 10-05 Burningkarma afspraak vk foute echo bespreken/confronteren. 10-05 Suus14 4e echo 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 14-05 Juliaaa controle vk 14-05 lauras1983 pop-poli 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 16-05 Isis857 4e echo 18-05 Dinh 5e echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 22-05 Hilli 3e Echo 23-05 BurningKarma, controle + echo VK (en hopelijk horen we geslacht!) 23-05 onzewens, controle vk 24-05 Suus83 controle VK 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 29-05 Patje20 afspr. vk zh 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 31-05 Suus14 Geslachtsbepaling in Oss 05-06 BurningKarma eerste afspraak gyn 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 14-06 Beertje86 Geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 20-06 BurningKarma 20 weken echo 21-06 NathalieD 20 weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 25-06 Ilona85 20 weken echo 25-06 Suus83 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Mezelf erbij gezet en oude afspraken verwijderd.