November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Be, ja goedkope kracht flauw hè.. waar gaan jullie heen?

@mvm iemand vroeg laatst hoe het gaat. Ik vind het nog steeds geen probleem. De verse flessen vind ik lekker ruiken haha. Maar zodra ze gevuld zijn niet hoor. Maar last van de stank heb ik ook niet.
    De flessen staan goed in het zicht, we wonen in een appartement en eigenlijk zijn er maar twee stellen die mogelijk de eigenaar zouden kunnen zijn. Mijn directe buurvrouw had het al geraden haha. Ik had er geen moeite me dat de buren het zouden kunnen weten. Er wordt weinig geroddeld en iedereen laat elkaar lekker met rust. Dus waarschijnlijk hebben ze de flessen gezien, maar wachten rustig af tot het nieuws gemeld wordt.

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooie echo patje! Ech heel duidelijk!!

En rensje gelukkig is alles goed, zou me ook kapot schrikken als ze t hartje ni konden vinden!!

Owwwwww petrea zoo snel al! Ik moeten wachten tot 18 weken! En ik ben zooo nieuwsgierig.....

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Rensje, wat heerlijk dat alles goed is en dat je even hebt mogen spieken.

@patje mooie echo, gefeliciteerd :p

4. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na jah.. ik ga natuurlijk heen voor controle maar ik hoop gewoon heel erg dat beeb z`n benen even wijd doet en dat de gyn het dan ziet.. zou toch wel helemaal super zijn!! Anders wacht ik (denk ik ;) ) tot de 20 weken echo... :p

@Karma! Eens kijken of je pendel gelijk heeft! :) Denk het wel!

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Geld dat ook voor de linkerkant? Daar heb ik echt soms zo'n pijn!

En natuurlijk fijn dat het goed was! (moest ff terug lezen haha)

@Patje, prachtige echo. Jaloers!

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @burningkarma, de verlos gaf mij de 2 banden (links en rechts) boven je heupen dus net boven je billen. Zeg maar schuin omhoog vanaf je staarbotje!! Dus denk dat het niet uitmaakt of het links of rechts is. Denk ook dat dat een band is!!
    En test om te zien of het je banden zijn, is in bad gaan zitten. Dan moet het dus wegzakken of een warmtekussen of een warme handdoek.
    In iedere geval als je buikpijn weg trekt met warmte hoef je je nergens zorgen over te maken.
    En ben blij dat ik die tip heb gekregen, misschien hebben jullie er ook iets aan.

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ echo mooi hoor! @rugpijn na n lange dag voel ik t echt wel, en soms al met opstaan, wist nie eens dat er banden zaten. Bandenpijn herken ik wel, merk echt vanaf twaalfde week dat t groeit en best wel hard ook....

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia
    zaterdag gaan we:)

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik ga ff me ogen dicht doen! Tot straks....

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @joyce weltrusten, ik ga even een beschuitje met aardbeien maken!!! heb zon drang naar suiker is niet normaal...!!

11. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Trustuh joyce en rensje fijn dat alles goed is..laat 't je smaken :)

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hebben jullie het ook vaak verschrikkelijk koud? Ik heb dat af en toe echt echt koud. Had ik ook vaak rond mijn menstruatie dus zal met hormonen te maken hebben. De vk zei dat zwangere vrouwen het vaak warm hebben door het extra aan bloed...
    Trouwens volgens de bakerpraatjes betekend kou tijdens een zwangerschap een jongetje :p maar ik heen ook veel last van puistjes en dat schijnt op een meisje te duiden haha (geloof er niet zo in, maar vind het wel lollig)

13. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan klopt het 50 / 50 procent kans toch hihihihihihihi
    heb ook last van beiden....

14. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn rensje dat alles goed was!

Koud heb ik het nu niet meer dan anders.. ben altijd een koukleum haha. Puistjes heb ik wel, vooral bovenaan mijn borst, echt niet mooi maar ja. Mijn borsten daarentegen zijn best wel gegroeid en daar ben ik dan wel weer blij mee.

Vandaag nog lekker een dagje vrij zodat ik de tijd heb om na de verhuizing nog wat spullen op te ruimen enzo :)

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    koud niet, heb sinds een paar dagen last van jeuk.... Wordt er gek van, op mn buik en borsten. Herkennen jullie dit???? @bakerpraatjes hoorde iets van meisje ontneemt je alle schoonheid, ben benieuwd of die praatjes waar zijn. Over een paar weken weten we meer!

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik heb ook jeuk aan borsten en buik. Denk door het groeien...

17. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @bakerpraatjes, wat grappig toevalllig hadden mijn moeder en ik er vanmorgen over.
    Ik heb namelijk ook best veel pukkels en een beetje rode huid. En ook mijn haren is net touw wat voor geen meter valt.
    Ik zei nog word er deze x niet knapper op. Bij mijn zoon had ik een hele gave huid en super dik haar. Maar nu...pfffff..!!
    Ben benieuwd of het waar is, maar dat weten we dus pas over 9 weken!!!

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    toen zei mijn moeder dus ook, een dochter neemt de schoonheid van de moeder weg!! denk nu al?? hahah we zullen zien.
    Vind het allebei leuk een jongen en een meisje.
    Meisje vind ik leuk omdat we dat niet hebben en kennen. En een jongen vind ik leuk omdat ik het stoer vind een mannengezin!!!
    ach als we allebei maar heelhuids eruit komen ben ik al dik tevreden of er nu een pipi aanhangt ofniet!!!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ik word nu al 3 weken gek van die jeuk ! pff
    op mn buik maar ook mn benen jeuken heel erg -_-

20. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeuk heb ik nu wat minder maar 1-2 weken terug krabte ik me gek! Idd zijkanten buik, borsten, tepels... Maar nu minder!

Vandaag 13 weken wave alweer :-D

Deel Deze Pagina