November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @behappy, de zwangerschapolie van weleda werkt er super tegen. Hij stinkt wel een beetje volgens mijn man haha.. maar goed beter als die jeuk!!!

2. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hier ook zo'n jeuk..maar dan alleen m'n (.)(.) :D

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@rensje ga ik daar eens naar kijken !1

@hier
    ben aan t kijken naar decoratie voor de babykamer, wij hebben een blauw met soort geele commode en een beertjes ledikant en willen het dus in de beertjes syle doen..vindt t wel leuk om daar nu al naar te kijken !!

4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    hahaha die jeuk hoort er dus bij, benen heb ik idd ook jeuk.... Heb al olie v bio oil...smeer me n ongeluk.... Ik heb t pas sinds n paar dagen.. @ bakerpraatjes ik had in het begin vet haar..... Heb ik nooit....

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ be daar zijn we ook mee bezig, leuk is dat he.... Weet je al wat voor kleur je doet??? Beertjes is leuk.... Wij hebben veel nijntje en woezel en pip

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja tis Blauw met Geel, dus denk qua deco ook zoiets.
    echt Blauw blauw, en geel geel is het zeg maar:p kan ff geen voorbeeldje vinden :p
    zat er eerst ook aan te denken om zelf wat te maken op canvas doeken ofzo

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    oh ja das ook leuk heb je iets wat niemand anders heeft. Ben je creatief?? Ik zelf nie zo, maar vind t wel supergaaf en met sjablonen kun je veel maken.... Wij krijgen v twee vrienden een schilderij van allebei om in da babykamer te hangen... Maar zijn leuke kleurtjes!

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier ruzie gehad met de dokter.. ben echt pissig :( Nog geen antwoord op mijn vraag over de moeheid van D. want daar was geen tijd voor??
    Hij heeft iig antibiotica gekregen voor de roodvonk en blijkbaar heeft hij ook krentenbaard (toverbal!!). Dokter zei letterlijk ik zie hier geen moe kind, maar goed ik sleep elke dag mijn zoon de dag door omdat hij om 16-18 al naar bed wil, letterlijk drama dus. Even later zei Deem zelfs daar dat hij zo moe was (dus ik zei nog nee dat kan niet, dokter vind van niet :p) Donderdag maar weer terug, wel naar een andere..

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Trouwens een pracht echo voorbij zien komen wat een mooi duidelijke.

Klinkt gezellig Be ben wel benieuwd. Zelf beetje via MP rond gekeken wat ideeen op doen maar nog niets uitgezocht. Thema/kleur beslis ik als ik weet wat het is. Als het een jongetje is trek ik de muur door en mag D. het behang uitkiezen. Als het een meisje is komt er een afscheiding (heb maar 2 slaapkamers en de kids komen op de grootste)

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Sommige artsen zijn echt van die eikels. alsof jij het niet beter kan vertellen of je kind moe is of niet!

zou het niet kunnen dat ie zo moe is van de roodvonk?

@Bakerspraatjes; Mijn zus was van haar zoon heel mooi zwanger, vol haar etc. En ik was moe, mijn haar vettig, zag er niet uit en kreeg een dochter. Deze keer ook wel moe, mijn haar is wel sneller vettig dus wie weet toch een meid al zegt mijn gevoel een jochie. Het maakt me niet uit :D

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jammer genoeg speelt dit al veel langer dan de roodvonk. Bij de vorige arts is er bloed bij hem geprikt om te zien of er iets was maar het bloed was goed, en verder niet meer doorgekeken. Moet hem zo vaak thuis houden van school door of keelontsteking, of hoge koorts, of moe zijn.. t schiet gewoon niet op zo.

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

nog ff ruim 3 weken en dan weten wij hier wat t wordt.
    heb zelf nog steeds sterk het idee dat t jongen is...
    veel mensen om me heen maar mijn broer denkt bijvoorbeeld weer dat t meisje word..
    HMM..duurt nog zo lang voordat we t weten

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    hier nog twee weken en we weten wat t wordt, als de baby nie dwarsligt

14. ik ben benieuwd, wanneer de nub goed zichtbaar is. Wanneer wij de echo hebben, zijn we 14+5

15. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zit het dan links, maar het zijn wel mijn bekken. Zou voor de zekerheid gewoon ff fysio raadplegen. Misschien is het gewoon een gespannen spier en is 1 massage voldoende....en anders geven ze je goede oefeningen die helpen.

16. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @behappy, opzich mag de buurt het weten, maar ik vertel het liever zelf.

@patje, mooie echo.

@rensje, bedankt, dan is het dus vrij onschuldig en is er weinig aan te doen.
    Ik ga er vanavond eens zo'n pittenzak tegenaan houden, ik ben benieuwd of het helpt.

@beertje, goed dat je donderdag terug gaat, laat je niet afschepen.

@onzewens, bekkeninstabiliteit is mijn grote angst. Weet jij wat de specifieke klachten daarbij zijn?
    Fysio bellen zou ik misschien moeten doen. Deze week even afwachten en kijken wanneer het erger / beter wordt.

17. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    bekkenklachten heb je vooral bij opstart klachten. Als ik me een dagje rustig hou, heb ik ook weinig klachten. Maar zoals nu hele dag gewerkt, voor de klas dus ook niet heel veel zitten. Al probeer ik dat wel.

Als ik dan nu van de bank af wil komen, of uit de auto dan schiet het me door mijn linkerbil vooral en linkerbeen.

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Die uitstralingspijn klinkt wel als bekkeninstabiliteit. Ik had dat als ik dan bijvoorbeeld op de bank lag en moest gaan zitten dan klonk ik als het begin van de python in de efteling. Tak, tak, tak. tot ik recht zat en toen moest ik nog gaan staan, dat deed zo'n zeer en voelde ik ook totin mijn benen. Maar ja, dat was dan pas op het eind en ben er nooit mee naar de dokter gegaan omdat ik toen dacht dat het erbij hoorde. :S

19. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat tak tak tak doet het bij mij dus ook als ik mijn bekken naar achteren kantel....heel stotterend. Volgens de fysio is ie dan aan he zoeken haha

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Vorige keer ook heel veel pijn gehad in mijn bekken! Ook knoeperen als ii ging zitten en pijn bij t lopen!

Dalijk werken van 20.00 tot 22.45 uur, rare tijden he...... En morgen weer om kwart owver 6 me bed uit.

Deel Deze Pagina