Nou en of! Vooral als ik wat in elkaar heb gezeten. Voelt idd als een soort kramp als in je kuiten maar dan in je buik! *auwwww*...
@ petrea pffff dacht dat ik de enige was, zit nu ook op 9 kilo..... Id opoffering begint meteen... Schrok in t begin wel hoe snel t ging.... Had ik nie verwacht... K hoop wel dat t er straks allemaal weer afgaat..... Maar ben nie alleen die zoveel er al bij heeft.....
Nope, wel een `fijn` gevoel dat we niet alleen zijn toch? En als we straks mama zijn dan maken we een nieuw topic aan: november mama`s 2012 zsm terug naar hun oude gewicht! En dan gaan we elkaar daar steunen met lijnen!
Ja klopt heb ik ook. Als ik bijvoorbeeld op mijn rug lig en dan ga hoesten, dan is het net alsof er een spiertje verrekt of zo.
Ja pretrea dat gaan we doen! Hier ook al +5.5! Tis niet anders. Ik kan wel opletten wat ik eet, maar meer trek houd ik toch. Hier volgens mij geen verkrampte spieren.
Ik heb dat ook, lang in een positie dan voel ik van alles! En ook als ik me in bed te ruw en snel omdraai... Aaaggghhh dat doet echt zeer! Hier nog nix aangekomen, maar ik ben zelf al behoorlijk zwaar. Bij mijn vorige zwangerschap maar 6 kilo aangekomen! En dochtd woog 4.6 kilo, dus ze heeft mij gewoon opgegeten
@ clubje heeeeel goed idee! T hoort erbij en minder eten is geen optie krijg meer trek.... Hoewel me de laatste dagen warm eten tegenstaat, smaakt niet zoals normaal....
Effe ego hoor. Mijn gyn rade me aan om naar een diëtiste te gaan ivm mijn overgewicht en ook verhoogd kans op diabetes. Ik vroeg of hij me dan een verwijsbriefje moest schrijven, maar dat hoefde volgens hem niet. Nu belde ik net de diëtiste om een afspraak te maken, en dat mens aan de telefoon klonk heel chagrijnig en kortaf, terwijl ik gewoon een normale vraag stelde. Ze zei dat ik dan wel een verwijsbrief nodig heb. Ja wat is het nou? Pfffff..... dus maar weer de gyn vragen voor een verwijsbrief. Gadverdamme, heb al helemaal geen zin meer als het zo moet. Einde ego bericht.
Oohhh...!!! Ik wil ook dat mijn baby mij opeet!! Helemaal goed!! Ok, gaan we doen! We zullen sneller dan ooit weer op ons oude gewicht zitten! En zonder weer te gaan roken! (Tenminste, ik ben van plan niet meer te beginnen.. ) Ik moet naar m`n werk! Tot vanavond! Edit: lees net je bericht Jel... wat naar! Al helemaal niet leuk met zoiets geconfronteerd te worden tijdens je zwangerschap en dan doen ze ook nog zo stom! Sterkte ermee meis...!
Jel, wat erg. Alle diëtisten zeiken dat ze te weinig werk hebben (hebben ze groot gelijk in, maar dat is een andere discussie) en dan jou, potentieel werk, zo te woord staan vind ik ronduit onbeschoft. En naar mijn weten is een verwijsbrief niet nodig. Soms hadden we wel wat gegevens nodig van de arts, maar dat is iets heel anders dan een verwijsbrief. Probeer anders een ander te bellen.
Hey allemaal! Afgelopen week een drukke week gehad. De laatste dingetjes van de opleiding afgerond en 29 mei mag ik dan examen doen! Nu dus tot die tijd lekker vrij! Hopen dat het weer ook wat beter word Wie van jullie is hier ook nog zoooo moe.. Ik slaap 's nachts aan 1 stuk door maar 's middags moet ik ook weer liggen anders gaat het niet goed.
Lief! Om 19.40 moeten we er zijn. Ik heb er een goed gevoel over, dat wel. Ik weet wat ik kwijt wil. @Jel: Oh in de auto net, moest hoesten en aaaauw! Mijn dochter achterin; Doet het pijn mama? hahaha @Afval topic mama's 2012, i'm in! @Joyce: Wat lief van je kindje dat ze mee dacht en je "op at" haha. Met C. was ik ongeveer (durfde op een gegeven moment niet meer te kijken) 14 kg aangekomen maar tot verlof maar 4. Nu was ik al 3 aangekomen maar da's met name ook het stoppen met roken denk ik! @Jel: Wat lullig weer! Volgende keer gewoon aangeven dat het ook op een andere toon kan. hahaha dat zal ze leren. Waarschijnlijk moest ze poepen ofzo. @Hormono: Nou, ik ging naar het dorp en parkeer eens in een andere garage. Was benieuwd waar deze uitkwam maar al snel kwam ik erachter dat het niets uitmaakte dus ik reed meteen weer eruit. Meteen, let op he? Duw ik dat kaartje erin... 1,30. Ik denk waaaat! Ik ga dat niet betalen dus ik druk op de bel en kreeg zo'n telefoniste. Die zegt; "Jaaaa, maar als je na 2 minuten er niet uit bent betaal je voor een uur." Nou daar had ik m hangen hoor. Ik gaf aan dat ik er meteen uit was gereden en dat ik er dus nooit langer dan 2 minuten over had gedaan, en al had ik er 3 over gedaan, ik betaal daar geen 1,30 voor. Of ik de tijd wilde oplezen op het kaartje. 11.17. en op dat moment was het 11.21. Waarvan ze me ongeveer 2 minuten aan de praat hield en in de wacht. Ik mocht wegrijden maaaar wel de volgende keer opletten. "Je gelooft toch niet dat ik ooit nog terug kom?" Begint ze een heel verhaal maar ik was gewoon weggereden, ik hoorde haar stem vervagen hahahaha. Domme doos. Zo. Dat lucht weer op! hahaha
yeah klaar met werken !! dienst in mn uppie draaien ging eigenlijk best goed. @ patje woow dat is schrikken zeg !! @karma suc6 morgen !!!! @aankomen ik december was ik nog 70 kilo door ldat ik heel ziek ben geweest was ik eind januarie nog maar 59 kilo en nu had ik t gevoel dat het er allemaal weer aan zat zn opgeblazen gevoel .. ging ik op de weegschaal staan was ik 61,5 nou toch weer wat aangekomen ( wel goed in mijn geval) maar ik had echt t gevoel dat t veeel meer was @
Hahaha Karma! Gelukkig is het je gelukt. Heb het een keer gehad op schiphol. Ik nam de verkeerde oprit en reed zo de garage in, en had geen eens geld bij mij :-O Gelukkig was het 1 rechte weg rechtdoor, anders had ik ook dat probleem. Haha! -> succes tonight karma. Zal vast meevallen. Weet je je moet maar zo bedenken. Hoe knap is het wat hun via een echo allemaal kunnen zien. Maar deze dame moet wel aan haar attitude werken. Fijn dat alles goed gaat nathalie. Betreft het slapen, heb ik er minder last van. Ik slaap juist minder. Jel idd gewoon haar van repliek dienen. Kom op zeg, wil je werk of niet. Domme doos. NEXT!! Ik zou een leuke zoeken. Bij mij is maart altijd detox maand. Geen drank, geen feestjes en gezond eten, of crashen. Dus in 2013 zal ik ook vanaf 1 maart weer flink aan de slag gaan. Ik ga maar is een soepje eten, heb trek! Hehe
@ kilo's ahumm dacht ook dat ik de enige was.. Ik was bezig met een dieet en woog 77 toen ik zwanger raakte inmiddels geeft die rottige weegschaal al 85,5 aan met mijn eerste dochter hoogzwanger 99,9 (tja at toen echt voor 3 en bewoog weinig) was ik meer dan 27 kilo aangekomen hahaha als ik er nu aan terug denk wat erg zeg..... ook een hoop vocht dat wel maar toch.. Ach na ukkie 3 naai ik mijn mond dicht al riep ik dat na de bevalling van de eerste ook bij het hechten naai maar dicht gilde ik toen hihihihihi echt ik ben klaar met die kilo's maar dat eten is zo lekker ik snoep voornamelijk gewoon heel erg veel Slapen is een ramp en overdag stort ik in maar ja dat gaat niet met 2 kinderen.. Ook heb ik pijn scheuten door heel mijn lijf en heb al niet zo veel energie dus moet zeggen deze 3e zwangerschap valt me een stuk zwaarder dan mijn vorige.. Gelukkig wel weer medicatie tegen mijn astma dus dat scheelt heb weer wat meer lucht.. ben zo blij ben alweer bijna 8 weken gestopt na 19 jaar gerookt te hebben en oud en jong begonnen met roken even wat te drinken pakken dat vergeet ik de hele dag en heb steeds dorst nu hahaha
Hahaha kan best zijn dat die vrouw moest poepen. Naja ik moet misschien leren om dingen mij niet te persoonlijk aan te trekken. Zij had misschien dr dag niet, ik wel. Een andere zoeken kan niet, ik heb weinig keus. Dit is gewoon de diëtiste die in het zkh aanwezig is. En ze zullen me denk ik niet naar een ander doorverwijzen. @ Burningkarma, daar kwam ik ook niet meer, haha. @ Kilo's, laat ik het daar maar niet over hebben. Ik weet niet eens wat ik op dit moment weeg, wel weet ik dat het veel en veel te veel is. Binnenkort maar bij de diëtiste wegen dan...
Ik wou me wegen maar ben de weegschaal kwijt... Vorige keer bij de vk was ik 63.. maandag mag ik weer. Ben benieuwd
Hallo dames! @patje.. wow schrikken zeg! @be, wat heb jij toch veel verjaardagen! haha, wel gezellig! @dieten.. Ja ik ben ook iets te zwaar. 1.80m en 90kg maar gelukkig wel in proporties dus het valt niet zo heel erg op Tot nu toe 2kg aangekomen maar toch al een best buikje! Dus echt darmen enzo' @echo, morgen mag ik met 13+2 dus hopelijk een duidelijke NUB, ben zooooo nieuwsgierig! Nu maar even een dutje doen, ben zo moe!