Hey! NEEEEE!!! We weten het nog niet!! Wel een echo gehad, hartje voor het eerst gehoord (tranen in ogen zo mooi!) Maarrrr..... geslacht was niet te zien! Na jah.. ik maak vanmiddag een afspraak voor de 20 wkn echo en dat zal over een week of 5 zijn dus nog eventjes geduld! Belangrijkste is dat de gyn zei dat alles er prima uitziet! Je zag hem met zijn armpje naar z`n gezicht gaan, het is al een echt klein mensje ipv een garnaaltje! @Nic, gefeliciteerd met de positieve uitslag! @Onzeliefdesbaby, welkom! @Lissa, woeoeoesjhheeeee!! En voor mijzelf ook meteen, 15 weken vandaag!
@petrea aahh jammer maarja idd gelukkig was alles weer goed nog effies geduld dus hihihi. @hier straks werken tot 9 uur en dan morgen spullen inpakken voor de bewoners"vakantie" met mn clieten
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje (jongen?) Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 3 november Suus83, 1e kindje, zkh bevalling ( meisje?) siep81, 2e kindje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling(Jongen?) 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (Jongen?) 9 november Behappy: 1e Kindje (Jongen?) 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh (gevoel zegt meisje.) Ladylola: 1e kindje (Jongen) 13 november Voske: 2e kindje Suus14: 1e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 15 november snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2de kindje 17 november Patje20 : 2e kindje (meisje) Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje (jongen) 20 November Joyce86: 2de kindjeJongen?? 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 1e kindje (Jongen) 29 November Liefde88: 2e kindje Lissa 1e kindje (meisje??) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen?) 2 December Beertje86: 2e kindje (meisje?) AFSPRAKEN!! 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 10-05 Burningkarma afspraak vk foute echo bespreken/confronteren. 10-05 Suus14 4e echo 12-05 Niesje 12-weken echo/geslachtsbepaling 14-05 Juliaaa controle vk 14-05 lauras1983 pop-poli 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 15-05 xspookyx echo ivm combitest 16-05 Isis857 4e echo 18-05 Dinh 5e echo 21-05 Niesje echo vk 21-05 Samantha89 2e Echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 22-05 Hilli 3e Echo 23-05 BurningKarma, controle + echo VK (en hopelijk horen we geslacht!) 23-05 onzewens, controle vk 24-05 Suus83 controle VK 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 25-05 Maytje geslachtsbepaling 29-05 Patje20 afspr. vk zh 29-05 Jel 6e echo + controle 30-05 Behappy, Controle + hartje luisteren VK 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 31-05 Suus14 Geslachtsbepaling in Oss 05-06 BurningKarma eerste afspraak gyn 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 14-06 Beertje86 Geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 20-06 BurningKarma 20 weken echo 21-06 NathalieD 20 weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 25-06 Ilona85 20 weken echo 25-06 Suus83 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo 07-08 Patje20 pretecho dr Papa Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Mijn echo is verplaats naar 21 mei en er even bij gezet 1e kindje
@ petrea jammer zou gaaf zijn was je de eerste! Spannend we komen nu steeds dichterbij de bekendmaking vd geslachtjes @ dementie ik merk er de laatste tijd ook wat van, vandaag op t wekrextreem hoor... Vergeet echt veel.... @ kibbelen met vriendlief, hier ook echt soms ben ik zo niet te genieten, echt erg.... Maar goed bij 16 wkene zou t minder zijn... @ teambuilding ben benieuwd wat je hebt gedaan vandaag.....
ahh wat jammer petrea maar gelukkig je kleintje goed actef gezien das geweldig! ja spannend bijna weten we het dan zo hewat het gaat worden. Wij hebben er 25 mei een afspraak voor staan. zo spannend!! Ik heb vandaag baby's eerste jasje/vestje gekocht, zo cute!
& @patje: Ik heb vanavond het gesprek dus zal het je straks vertellen. Heb er een goed gevoel over dus komt wel goed. Ben alleen kapot. Niet te geloven. Zou liever naar bedje gaan! @MvM: Ik was begonnen maar had het natuurlijk afgezegd omdat ik dacht dat ik een mk zou krijgen. De eerste keer was ik het ook beu op het eind hoor. 10 weken is lang zat. @Nic: Moooie uitslagen zeg! @Petrea: Jammer! Maar 5 weekjes zijn ook zo om! Ben benieuwd of ik het zal horen over 2 weken! @Wavers: Waaaave! @Mezelf: 14 weken wave woooooooo!!
Was heeel benieuwd naar Burning maar das straks pas dus succes! Petrea he jammer joh.. was te proberen.. Hier doorverwijzijng naar de kinderarts gekregen. 21 Mei kunnen we al terecht.
Hoi allemaal! Heb een drukke dag gehad vandaag. Eerst vanmorgen gewerkt. Vanmiddag toen een bijeenkomst op mijn werk, daarna boodschappen gedaan, de konijnen weggebracht uit logeren, want wij gaan morgen een weekend naar mijn moeder, zo'n 3,5 uur rijden verderop. En eten gekookt en nu languit op de bank... Dus tijd voor zp. @ Isis, fijn dat je het hartje zo krachtig hoort. Dit keer gaat het helemaal goed komen. En spannend met dat nieuwe huis.... @ Patje, helaas heb ik wel echt een diëtiste nodig. Dus tis niet anders. Heb ik iets gemist dat je de politie hebt gebeld? Ben wel benieuwd waar het over gaat. @Lissa, een wave voor jou. \0/ \0/ \0/ \0/ @ Onze liefdesbaby, welkom hier en gefeliciteerd! @ Patrea, jammer dat jullie het geslacht nog niet weten, nog eventjes geduld nog. @ Behappy, werkse. @ Mayte, leuk he die kleine kleertjes? @ Burningkarma, ook een wave. en veel succes vanavond. @ Beertje, waarom moet je naar de kinderarts?
Soms ben ik heel flauw, sorry Mijn zoon heeft last van extreme moeheid, tenminste ik vind het extreem. Dit in combinatie met veel ontstekingen (voornamelijk keel) vaak buikpijn etc, wilde ik het toch even nagekeken hebben en nu de verwijzing gekregen. Hij is 4, slaapt smiddags vaak nog 2/2.5 uur als niet langer en wil dan om 17 uur ofzo weer naar bed. Hij mist veel schooldagen zo tis sneu.
@jel druk dagje zeg, maar zo vliegen ze wel voorbij! @beertje succes bij dr kinderarts, t is idd wel heel veel wat ie slaapt zeg! @Onzeliefdedbaby gefeliciteerd en welkom!sista Hier vandaag op t werk verteld, reageerde gewoon aardig, maar zoals ik eerder al zei ken ik haar oooook helemaal niet. Collega's zijn wel heel enthousiast! Nu nog ff mijn verlof regelen want planning word soms wel 4 maanden vooruit gemaakt, en ik wil zo lang mogelijk verlof. Als t goed is moet ik t kunnen regelen van begin oktober tot half/eind maart!
@ Onze liefdesbaby, welkom en gefeliciteerd! @ Petrea, jnog even geduld @ Karma.. Succes vanavond verder weinig nieuws hier.. Ik ben ineens weer vreselijk misselijk, hoop dat het snel weer weg is.. bllleh X lissa
dank jullie wel meiden, voel me helemaal welkom! maauhh hoe moet ik dat doen met dat lijstje? ik doe iets verkeerd maar weet niet wat *bloos* groetjes
Welkom onzeliefdesbaby! Had er even overheen gekeken. Hoe bedoel je je doet iets verkeerd? Als je het lijstje wil over nemen druk je op quote bij de laatste die hem geplaatst heeft. Haal je bovenin en onderin [ quote ] weg en zet je jou info ertussen in.
@ Beertje, dat is wel extreem veel inderdaad zoveel als je zoontje slaapt. Hoop dat ze iets vinden bij hem, sterkte. @ Joyce, ja dat is waar.... Fijn dat ze leuk reageerden op je werk. Dat is een lekker lang verlof zeg.
@burning, dacht serieus dat het gisteravond was! Ben zeer benieuwd hoe het gegaan is. @jel, helaas dan, als het moet dan moet het. Had gebeld voor de aanrijding gister met de fietser. Heb er een melding van gemaakt omdat ik helemaal niets weet van de jongen. @beertje, vind het idd ook raar dat dok er zo lang niets aan heb gedaan. normaal is het iig niet dat een kleuter zo moe is. ik ben zooo nieuwschierig naar het geslacht, hoe hebben jullie dat?
@ Patje, oh ja tuurlijk, dat verhaal. Dat had ik wel gelezen en op gereageerd, was het ff kwijt. Ik ben idd ook zoooooooooooooo nieuwsgierig naar het geslacht. Kan bijna niet meer wachten... Veel mensen kunnen ook niet goed begrijpen dat je het geslacht wilt weten, hoor ik vaak om me heen. Er zijn er zoveel die het een verrassing willen laten zijn. Maar dat kan ik niet hoor, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor, en manlief wil het ook graag weten.
Patje er is bloed geprikt in Oktober, toen was alles oke dus ik dacht nouja.. dan zal het wel goed zijn. Ben dan zo iemand die niet terug durft omdat ik me dan een zeikerd voel. Blijf hier spieken ben zo benieuwd naar Karma hoop iig dat je een goed gesprek hebt.. Ik vind het serieus knap als mensen het echt niet willen weten, ik had het liefst een test gedaan waarop stond zwanger : jongen/meisje whehe.. Lissa balen dat je weer zo misselijk bent, hier komt het met vlagen gedurende dag hoop dus ook na die 12 weken minder last te hebben.