Hallo, zijn er nog meer mama's of aanstaande mama's die net weten dat ze zwanger zijn en samen willen wachten tot die eerste echo en alle kwaaltjes, mooie en vervelende momenten delen door de zwangerschap heen? Ik zal me even voorstellen: Marieken (25 jaar), uit arnhem, moeder van zoontje Mitch (2,5 jaar), getrouwd en gepland zwanger geraakt tijdens de huwelijksreis. Alles tot nu toe perfect dus We zijn nu bijna 6 weken zwanger en ik wacht met smart op de uitnodiging van de gyn. Ik moet op medische indicatie bij de gyn blijven en kreeg bij mijn zoontje al met 7 weken de eerste echo Verder gaat het goed met me, ik slaap wat slecht en ben dus wat moe (oke, af en toe dood en dood moe) maar verder nergens echt last van. Mn baby bolletje groeit al wat en ben gewoon gelukkig. hoe gaat het met jou?
Heej! Ik heb vanmorgen getest en blijk dus zwanger Helemaal gelukkig! Eindelijk is het dan weer zo ver. Heb afgelopen jaar al twee miskramen gehad dus vind het wel spannend of het goed mag blijven gaan! Nooit een echo of wat dan ook gehad dus het is helemaal nieuw voor mij. Ik moet nog even bijkomen en wennen aan het idee. Morgen maar een afspraak maken bij de verloskundige. Moet je ook je huisarts inlichten? Ik herken het wel dat doodmoe zijn.. tjonge ik kan gewoon niets meer! @Marieken Waarom heb je medische indicatie?
@ danssie, gefeliciteerd! onwerkelijk gevoel he. snap wel dat je nu angstig bent en vol verwachting of het goed zit. en je moet inderdaad ook je huisarts inlichting voor het geval je binnekort medicatie nodig hebt of een ongeluk krijgt oid. dan staat in je gegevens dat je zwanger bent. en ik heb 4 medische indicatie's zelfs, ik heb een schildklier afwijking, een keizersnee bij de eerste gehad, zwangerschaps suiker bij de eerste gehad en een maagverkleining gehad. maar vind het juist fijn naar het zkh te moeten, veel echo's en betere controles vind ik. vandaag weer zn dag gehad dat ik halverwege eigenlijk geen poot meer kon verzetten en knettergek werd van al die vervelende kinderen om me heen (werk in de kinderopvang) maar het lag uiteraard niet aan de kids maar aan mezelf..hoop dat ik snel weer een leuke leidster voor je ben..