Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    #1 miepkip, 24 sep 2012
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
    Nou, daar is ie dan! Deel 2 alweer :D!

Zoals te zien aan het tijdstip kan ik weer eens niet in slaap vallen :(
    Ben ook wel ongelofelijk zenuwachtig voor morgen :)

Hoop in ieder geval wel dat de kleine voldoende gegroeid is en als dat zo is dat ik ook wat meer ontsluiting heb, zodat de vk me na week 40 in ieder geval kan strippen ;) Maar we zullen het zien :p

2. Maia

Maia Niet meer actief

Kan ook niet slapen.

Spannende dag dus morgen miepkip.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier nog een wakkere muts!
    Succes morgen miepkip! Hoop voor je dat hij genoeg is gegroeid!
    Ik ga maar weer eens een boekje lezen...

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miepkip succes vandaag:)

Ik was weer veel wakker vannacht, Veel gerommel, mijn darmen waren ook goed van slag. Nadeel ik was draaierig met opstaan en last van mijn ogen weer... dus heb idee dat mijn onderzoek straks in het ziekenhuis wel weer bagger zal wezen...zucht...

Ga het vragen maar zal niets wezen ben ik bang, maar ik scheur echt uit elkaar. Zo voelt het ook dat mijn buik niets meer kan hebben..:(

Mja hopelijk komt die kleine gewoon binnenkort:p
    Scheelt dat ook weer!

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag!!

Heb weer fijn kunnen slapen alleen wat kort. Vandaag staan er wasjes op t programma en huis opruimen. Blokker voor stofzuiger zakken en boodschappen doen. Kga mn bed maar eens uit en beginnen! Des te eerder ben ik klaar!

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Goeiemorgen! Allemaal slecht geslapen? Ik niet :D

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen allemaal!

Succes Miepkip!

Hier wel aardig geslapen.

@ Blackie, wachten duurt lang he hihi

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Lekker gekletst gister jullie... hahah deel 2 alweer :)

Miepkip succes in het ziekenhuis!! Hopelijk is jullie kleine mannetje voldoende gegroeid!!

Blackie balen dat je je zo beroerd voelt!!

Hier gister een zware dag... pffff! Veel voorweeen en zelfs een aantal die pijn deden... Ook het zwaar drukkende gevoel is niet prettig! Was ook erg moe gister. Vannacht ook veel wakker geweest, maar gek genoeg voel ik me nu wel redelijk oke. Vandaag dus wederom lekker dagje thuis! Beetje rommelen/opruimen en miss even de kledingkasten van de kids uitmesten!

Ben benieuwd naar de eerste beeb!! Zal vast snel een beebje geboren worden ;)

9. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ook ik sliep niet goed... bleh

@miepkip en Blackie, ook voor jullie dus een spannende dag, voor mij ook, al wil ik er niets van verwachten,merk ik dat ik toch zenuwachtig ben en voel me zo slecht! Maar goed sterkte allemaal maar!

@supermummy, jij blijft ook aan de gang! Hopelijk komt de kleine dan maar gauw!

10. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Hier nog 39 weken-buik! Hoop dat het de laatste foto is!

Bijgevoegde bestanden:

11. Maia

Maia Niet meer actief

@blackie: succes in het zh straks. vervelend dat je je zo voelt

@laupio: mooie buik hoor! hopelijk is het inderdaad de laatste :)

@shaar: o jee, dat was niet de bedoeling van het schoonmaken lijkt me. hopelijk kan je vriend hem weer maken.

nou ja, ik heb nog 1 uurtje geslapen denk ik en toen ging de wekker van man alweer. gelukkig besloot Fleur me pas rond 8 uur te wekken dus tot die tijd kon ik nog even lui blijven liggen. Vandaag blijven we maar thuis, gooi er voor haar straks maar een dvd in ofzo en lekker in het huis rommelen en niksen.

12. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Miepkip succes in het Ziekenhuis!

Black ook controle zag ik ook succes.

Verder hier weer heerlijk geslapen, vandaag de strijk en de bovenverdiepingen maar stofzuigen het is er wel het weer voor bah heb nog helemaal geen zin in herfstweer.

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Krimmi succes met je bezigheden vandaag:D

@Sammie wachten is al erg, maar nog te doen, maar ik moet me rustig houden dus die tijd gaat zo verrekte langzaam... daar baal ik zo van. En dan zeggen mensen wel je kan je op andere manieren afleiden en das ook wel zo, maar ben nou eenmaal actief van aard.. maar goed vanmiddag eerst maar weer eens afwachten.

@super mommy volgens mij weet ik wat je bedoeld met dat zware gevoel..en die voorweeen. Heel lastig.. Succes met je werkzaamheden;)

@laupio we houden ons rustig! En zien wel wat de controles ons brengen. Mooi beschaafd buikje, zal die van mij van de 39 weken ook eens showen. ;)

@shaar haha vriendlief zal erg blij met je zijn haha;) Mja weet je in vervolg in ieder geval wat je niet moet doen! hihi en houd hem ook bezig

@hier nog steeds hoofdpijn en last van mijn ogen...stomme bloeddruk. Die bloeddruk zal dus niet veel uitgehaald hebben ben ik bang. Zenuwachtig ben ik (nog) niet voor ziekenhuis bezoekje, irriteer me er alleen maar aan. Tis zo vermoeiend. En nou moet manlief er ook zo voor uit zijn bed terwijl die nacht heeft. Mag voor hem hopen dat ze kleine niet komt vannacht, anders slaapt ie het nooit meer bij ;)

14. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    #14 ingearts, 24 sep 2012
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
    goedemorgen allemaal.

black en miepkip succes vandaag!!

@laupie mooi lief buikje heb je ik vind hem van een mooi formaatje aangezien je al 39 weken bent.
    ik zal zo even n foto van mij uploaden van een fotoshoot die ik heb gehad met 32 weken en eentje van vorige week.

verder hier ook weer een rot nacht gehad slaap echt steeds minder ook heeft het hier vannacht flink gedonderd werd wakker van een klap dat was niet normaal.
    nu lig ik al een uurtje op de bank onder de deken te bedenken wat ik vandaag ga doen op zich heb ik nergens geen zin in maar wil toch nog uwat gaan doen anders is het weer zo een zinloze dag.
    wat in ieder geval wel moet is boodschapjes halen.

fijne dag allemaal

Bijgevoegde bestanden:

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Miepkip: heel veel succes vandaag. Hoop heel erg dat dit met een sisser af gaat lopen. Bij mijn zus zeiden ze ook dat het kindje veel te klein was en dat ze blij mocht zijn als ze de 2,5 kilo ging halen. Meisje was uiteindelijk geen reus, maar met 49 cm en bijna 3 kilo was het een keurige baby.
    Ik hoop zo dat dit voor jullie ook zo mag zijn!
    @Blackie: jij veel succes bij de controle. Leuke foto! Ik hoop dat het meevalt met de bloeddruk!
    @inge: waarom geef je jezelf niet een keer een 'vrije' dag? Nu kan het nog!
    @laupio: mooi buikje! :)
    @shaarr: Haha... Maar waren de wasmachine en de droger nou schoon of niet?

Mijn maag is heel boos op mij! Bah, wat ben ik misselijk! Ook de maagzuurpillen van de dokter lijken even weinig te doen. Bah! Mopper, mopper!

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @chybou heb het hele weekend me al een vrije dag gegeven hahaha.
    en ik doe het ook wel rustig aan hoor boodschapjes moeten gewoon gedaan worden anders hebben we niets te eten vandaag en de rest tja dat komt vanzelf

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ook ik meld me bij deel 2 , hihi.

@ controles , voor degene die moeten allemaal succes.

Hier niet zo best geslapen , ook wakker geworden van het gedonder en toen pas om half 6 in slaap gevallen . Wilde net nog even terug maar 2 huizen verder zijn ze oneens bezig ( met de badkamer denk ik ) Dus dat gedreun in de muur werkt niet met slapen. Nou ja vanavond vroeg naar bed. Vandaag het laatste beetje strijk doen , gister 90% al gedaan maar nog niet alles was droog en het was echt te nat om voor te strijken. En lekker verder rommelen in huis.

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Niet leuk Chybou... Hopelijk knap je zo wat op!

Iedereen veel succes vandaag :)

Ik ga even rustig aan doen en dan werken tot een uur of 21.00 vanavond :( Is mijn laatste week, dus het is erg druk. Elke dag werken van ca 08.30 t/m 21.00... En dan ben ik er hé-le-maal klaar mee....

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @shaar: goed dat je met je hond naar een gedragsdeskundige gaat meis, hopelijk hebben jullie er wat aan!
    En wat een verhaal van je wasmachine en droger! :D

@ chybou: he jij nog hier aanwezig? Moet je vandaag niet ff bevallen? ;) dan ga ik voor morgen :p
    En jij dus ook al zo misselijk? Hier vannacht weer lopen spugen :(

@ godinn: sterkte met je laatste werkweek meis! Jeetje wat maak jij lange dagen!

@ inge: wow, mooie foto's!

@ blackie: mooie foto en succes in t ziekenhuis meis!

@ slechte slapers: zullen we afspreken dat we vannacht dan wel gewoon gaan slapen?

Check in..

Vannacht ben ik onwijs aan t spoken geweest, werd wakker met mega koppijn, misselijk en kon echt niet meer slapen. Uiteindelijk ook weer onwijs moeten spugen, waardoor ik ook nog eens mn urine liet lopen en daarna deed heel mn lichaam pijn, voelde me echt zo verdrietig.
    Mn mannetje was uiteraard weer ontzettend lief voor me, maar ook daardoor moest ik weer huilen, pfff tis tijd dat t 10 dagen verder is! Of liever nog 14 dagen verder en dat we lekker als gezinnetje thuis zijn!

20. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ohh wat een leuke buikfoto's weer. Ik zal er ook een plaatsen van onze shoot twee weken geleden.

34 weekjes;
    http://i.imgur.com/bnfJQ.jpg

@slapen; hier wel goed geslapen, hoop voor de rest dat het vannacht beter gaat! We hebben het zo nodig!

Miepkip en Blackie veel succes!

Shaar! Goed dat je bent geweest,ben benieuwd hoe zoiets gaat, hoop dat t helpt!

@ godin succes nog even met je laatste week, daarna heerlijk ontspannen en voorbereiden!

@ engeltje vervelend dat je je zo slecht voelt, hoop dat het snel beter gaat!! Hopelijk ben je straks alles vergeten en kunnen jullie lekker samen genieten van elkaar!

Hier vanochtend naar de dierenarts geweest. Konijn is nooit aanhankelijk, tenzij ze inentingen krijgt. Ze kroop zowat in me! Zo schattig!! Hier ook even een foto van m'n 12 ponder :-D

http://i.imgur.com/BHMvJ.jpg

Deel Deze Pagina