Ja, ik ben eind juli gestop, daarna gelijk onttrekkingsbloeding gehad, en nu op dag 13 van mijn cyclus, maar nog steeds geen eisprong....
Ik ben net anderhalve week gestopt! Net geen juli, maar goed bijna. Nu afwachten of mijn onregelmatige menstruatie terugkomt.
Hallo dames,,, hier gestopt met de pil in Juli.. spannend hoor zit nog in m'n eerste ronde... ben benieuwd,,
Hier ook in juli gestopt met de pil. De eerste maand nog niet bewust geklust om te kijken of ik een normale cyclus had. En voor mij is het nu dus officieel de eerste ronde.
Ben 3 augustus gestopt met de pil, net geen juli meer dus Maar zit wel zoals meerdere met mij te wachten op een ei 8) Heb nog een vraagje: moet ik beginnen met rekenen naar een ei vanaf de eerste dag dat ik geen pil meer heb genomen, of vanaf de eerste dag van de onttrekkingsbloeding? Ik weet dat je cyclus in het begin erg onregelmatig kan zijn, maar ben toch benieuwd....
hallo! ik ben ook in juli gestopt met de pil. zit nu op de 14e dag van mijn cyclus. heb wel echt 'ontpil-klachten', jullie ook? heb veel last van mijn buik. vinden jullie het ook zo spannend? groetjes!!!
Ja, superspannend is het he! Vind ik ook ja. Ik heb ook wel wat last van mijn buik ja, en veel meer zin das dan wel weer wel mooi meegenomen
Ik heb ook meer zin in sex, wat alleen maar goed is en heel veel slijmerige afscheiding bij het afvegen. Bah!
IK ga in september pas stoppen met de pil maar had even een vraag: Als je stopt met de pil en je word dan ongesteld, kan je die week daarna wel proberen gelijk te klussen (wat dan je vruchtbare periode zou moeten zijn) of heeft dat weinig zin??
Ik ben in juli ook gestopt. 12 juli de laatste menstruatie en in ronde 1 al raak, nu bijna 5 weken zwanger!!! Ik besef wel dat ik heel veel geluk heb! Maar ben super blij!
Maulona, zoals je ziet kun je gewoon los, bij ons is het ook de 1e ronde raak. Het kan dus. Kans is alleen niet heel groot.
Oke bedankt voor de reacties! Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er lekker van. Ja inderdaad ik besef wel dat de kans klein zal zijn, maarja als je niet probeert dan lukt het zeker niet
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/214139-topics-verhuisd.html Met verwijzing naar dit topic verplaats ik jullie naar de Zwanger Worden Clubs.