November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    We Go Girl :D!!!!!!!!!!!!!!!!

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    met lekker veel klussen is ook niet mis hoor!!! ik durf nu niet meer te klussen want ik ben bang dat mijn garnaaltje er uit valt.....
    iemand enig idee of het normaal is dat ik nog steeds een soort menstruatie pijn heb??
    vandaag niet zo misselijk...maar zet geen ham kaas chips onder mijn neus!
    vriendlief weer lekker aan de wijn..dat ga ik nog wel missen denk ik!

3. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hihi kan ik geloven dat je dat gaat missen, maar dat heb je er best wel voor over geloof ik he! :)
    hebben er verder nog meiden zulk supernieuws?

4. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden!

Nee, helaas Maya, hier geen nieuws, laat staan supernieuws ;)

Het is erg stil en saai hier op het werk, dus kom weer even posten...

Een voordeel van de negatieve test: met kerst kan ik gewoon eten en drinken wat ik wil :D. En in ieder geval geen rode kop krijgen als ik even geen trek heb in een wijntje en daar vragen over krijg. Alleen hoop ik ook niet dat ik juist met kerst ongi wordt, als dat zoals vroeger gaat, ben ik een dag niet te genieten! ;)

Marjon en Carola: succes met klussen! Hier doen we dat ook gewoon lekker, cyclus of niet! Wie weet heeft het resultaat!

Bergje: nog 2 weektjes voor de vk! Heb je nieuws trouwens al aan je familie enzo verteld? Zo ja, hoe reageerden die? Zo nee, wanneer ga je dat doen?

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Piekie Ben het helemaal met je eens Oefenenen kan nooit kwaad ook al weet niet niet hoe je cyclus loopt ;) Zo blijft het ook nog leuk en geen Moeten he :)!!

Ppff hebben jullie vandaag ook van die gekke glijbewegingen op de weg gemaakt te voet of met de auto? hahaa ik stond opeens in plaats van recht op de weg dwars op de weg met me autotje.. :( Stiekum wel een beetje bang voor morgen.. Hoop dat het ijzel hier weg blijft ;)!!

6. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    meiden ik heb t ff heel moeilijk... :(:(

ben vandaag gaan solliciteren en de kans dat ik daar mag beginnen is echt groot...

is de job van men dromen bijna, maar dan weet ik ook dat ik t eerste jaar het heel moeilijk ga krijgen en veel ga moeten studeren enzo en dus niet aan beebje moet beginnen...

ik wil zoooo graag een beebje maar ik wil ook zooooo graag die job!

wat moet ik toch doen?!:(

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @piekie: ik heb nog niets verteld! we willen wachten tot we 12 op gang zijn. het is nu nog zo pril en er kan nog zoveel mis gaan.
    Wel lastig want heb ik heb steeds de neiging om advies aan mijn zussen te vragen, of wat ik voel normaal is......
    Ik voel mij hopelijk zekerder als ik bij de VK ben geweest!
    Ik vind het ook echt zoooooo spannend!!

Hier glijen ipv rijden! maar ik vind het wel wat hebben! heb mijzelf op nieuwe schoenen getracteert, met een bontje erin!!! heerlijk warm.
    En kleding koop ik maar niet want als het goed is pas ik die binnenkort niet meer!!

@piekie: het is inderdaad praktisch gezien ook handiger dat je met kerst en de jaarwisseling gewoon alles kan eten en drinken! ik denk dat ik dan ook wel door de mand val

8. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Maya82, Ppff dat is moeilijk zeg.. Ik zou voor jezelf alle voor en nadelen op papier zetten en kijken wat handiger en beter is (Bijvoorbeeld voor inkomsten wat je nu verdiend en als je die baan aanneemt) Een kind vraagt echt veel van je.. Ook van je financiele kant.. Ik begrijp dat je het heeeel graag wil.. maarja als je deze kans laat lopen wat voorn werk doe je dan? Word je daar echt gelukkig van.. enz.. Meid heeeel veel succes met deze beslissing :)!!

9. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ maya:
    Jeejtje moeilijk zeg!! ik doe mijn werk nu anderhalf jaar en wilde toen eigenlijk deze baan niet aannemen omdat ik dan inderdaad eerst een contract voor een jaar kreeg. Mijn kinderwens was heel groot! alleen voor mij was het makkelijker omdat mijn lief toen nog niet zo ver was. Ik ging er financieel ook veel meer op vooruit en deze baanis veel beter te combineren met een beebje dus ik ben er voor gegaan!! vanaf september was ik een jaar in dienst dus toen ben ik met mijn lief weer gaan hebben over het krijgen van een beebje!
    En kindje is heel leuk! maar je bent zelf ook belangrijk! ik weet niet wat voor een werk je doet en of je in de problemen komt wanneer je geen werk zou hebben dus dat is moeilijk te oordelen. Als je de baan niet zou nemen i.v.m. je kinderwens dan zou ik eerst aan degene met wie je een gesprek hebt gehad gaan praten en je probleem voorleggen. Je kunt dan vertellen dat je een kinderwens hebt, maar dat het nog niet gelukt is. Vraag dan hoe ze hier tegenover staan! je kunt ook eersts proberen om een vast contract te krijgen, bijvoorbeeld met de argumenten dat je nu een vaste baan hebt en dat het in deze tijd allemaal erg onzeker is dus dat je graag na je proeftijd een vast contract wilt hebben.

beslis niet te snel maar denk er rustig obver na! en als je het heel graag wilt dan is het misschien voor jezelf en je ontwikkeling beter om je kinderwens nog even uit te stellen.

succes meid!

10. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    ik vrees idd dat we financieel gezien niet anders kunnen hoor... ik zit ondertussen al een tijdje thuis en het begint echt wel moeilijk te worden en ik wil ook zooooo graag terug werken he!
    en ik wil voor de beide gaan...

die man vroeg of we aan kinderen denken en heb gezegd, ja dat doen we, maar er staat geen termijn op... kon moeilijk zeggen dat we al bezig zijn he, dan was het zowiezo een njet...

ik vrees dat ik het gewoon ga moeten aannemen hoor...
    maar ik wil zooooooooo graag een beebje he en men ventje ook... want wat als we nu beslissen van toch nog jaartje te wachten en t dan ni direct lukt?! da vergeef ik mezelf ook niet he...

zowiezo is het na men proefperiode van 6 maand een vast contract he.... maar dat zou ik niet eerlijk vinden om dan ineens binnen 6 maanden te zeggen, ahja wij zijn bezig voor een beebje he...

sorry voor men gezaag, maar ik zit er echt mee... denk dat men ventje en ik niet snel gaan slapen vandaag...

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hoef je geen Sorry voor te zeggen hoor meid..Ik herken je situatie heel erg.. Toen wij gingen stoppen met de pil had ik ook net een nieuwe baan.. en werk daar nu 3 a 4 maanden.. met een half jaar contract :) Ze hebben er wel eens na gevraagd zo onderling in de pauze maar heb toen gezegd dat ik nog niet wist hoe en wat en binnen welke tijd.. ;) moeten ze dat maar in een solicitatie gesprek vragen en niet net nadat me proeftijd verlengd is ;)!! dan had ik mischien wel eerlijk antwoord gegeven.. maar in mijn situatie is het ook anders he.. ga ervanuit dat het bij ons lang duurt ivm me vaginisme..:( Dus mocht ik wel zwanger zijn zeg ik dat het voor ons al een heel groot wonder is dat we soms gewoon gemeenschap kunnen hebben en ook nog eens dak dan zwanger geraakt ben..:)

Dus tja.. Het is en blijft moeilijk.. Maar ik denk dat je een kindje wel financieel aan moet kunnen (Echt niet alles hoeft nieuw enz te zijn hoor) Maar t kost gewoon enorm veel.. :(

Dus een Bijna Droom baan voor je zou ook Super zijn!! :)
    Dillemmaaaaaa!!!

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya:
    Je bent niet verplicht om te vertellend at je zwanger wilt worden, en als je na 6 maanden een vast contract krijgt dan zou j ein princiepe door kunnen gaan. Als je dan na ongeveer 3 maanden zwanger zou zijn dan kun je het je werkgever vertellen als je 3 of 4 maanden zwanger bent. Je bent volgens mij niet verplicht om het je werkgever binnen een bepaalde termijn te vertellen. Lastig is natuurlijk wel wanneer het al erg zichtbaar is, maar dat valt de eerste 3 maanden ook wel mee.

en je hebt wel heel veel argumenten om deze JOB aan te nemen.
    - momenteel geen baan
    - financien
    - een kinderwens
    - het is je droom baan
    - je kan je zelf ontwikkelen waardoor je je beter voelt en ook een betere mama zal zijn!

Je zou ook een of twee maandjes je kinderwens kunnen uitstellen en het dan weer gaan proberen, dan kun je even lekker ontpillen!

maar het blijft een moeilijke keuze, maar als ik je situatie zo lees dan denk ik dat juist deze baan een beebje mogelijk gaat maken, want een beebje kost ook veel geld.

wat vindt je lief ervan??

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @Maya: en lekker doorzagen hier hoor dat is juist zo heerlijk van het forum!!!!
    @carola: dat is ook niet niks met dat vaginisme van je...jeejte wat heftig!! lijkt me inderdaad ingewikkeld om dan een kindje te maken.....

@allen: wat vinden jullie van moeder voor moeders?? zouden jullie hieraan mee doen?? ik ben het aan het overwegen, moet het nog even met vriendlief bespreken.

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Woeiiiiiiiiii Lief dat je je gevoel hierover uit naar me toe Bregje :D

Moet gewoon ff kwijt dat ik net heeeeeeeeeerlijk geklust heb :D:D:D:D Ben er helemaal vrolijk van.. Geen idee wanneer me vruchtbare week is ivm rare cyclus maar klussen is altijd leuk :D!!!!!!!!!!!!!!!!

15. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: en het beebje wordt vast veel knapper als het zo heerlijk was! :p

16. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    @ carola: hihihi super! goed om te horen dat het zo gezellig was!

idd k heb het er net ook met men ventje over gehad... we gaan niet terug aan de pil gaan, want ik voel me ook veel beter zo zonder pil, maar we gaan goed opletten om de vruchtbare momenten te ontwijken :)
    zo kan men lichaam al zeker 6 maand goed ontpillen en dan zullen we wel zien he... maar het doet toch wel pijn hoor :(

ik weet dat dit de zo goed als enige keuze is die we hebben, maar toch... eens je de knoop doorhakt om ervoor te gaan en dan terug moeten krabbelen, dat is ook niet niks he!

dus meiden, sorry als ik misschien dan de komende maanden hier minder ga opzitten, maar weet dat jullie in men gedachten zijn en ik zal wel zeker jullie nog opvolgen hoor!!!! wees daar maar zeker van!

maar zoveel als ik nu hier op de site zit, zal ik niet kunnen doen, want dat gaat me teveel pijn doen vrees ik!

love you all girls!

knuffels

17. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya:
    ga je wel missen hoor!! vind dat je erg besluit vaardig bent! knap hoor meid!

18. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Maya: wat een nare situatie! Goed dat je er samen met je man over hebt gepraat en tot dit besluit bent gekomen. Fijn dat je niet meer met de pil begint, helemaal omdat je je zoveel beter voelt zonder.
    Ik heb er bewondering voor, dat je 6 maanden gaat 'wachten' en dat die keuze je veel pijn doet. Op dit forum rondneuzen is dan ook best confronterend denk ik, dus dat je afstand neemt snap ik heel goed!
    Ik hoop voor je dat je deze baan krijgt en dat je daardoor ook rust in je keuze vindt.
    Wanener hoor je meer?

@Bergje: Succes met het 'je mond houden'! Dat lijkt mij heel moeilijk, ik heb nu al moeite met het niet zeggen dat ik gestopt ben met de pil! 8)

@allen: Hoera, ik ben vanmorgen ongesteld geworden:D, nooit bedacht dat ik daar blij mee zou zijn! Gister vond ik het nog wel relaxed om even niet ongesteld te zijn en niet naar het toilet met zo'n stinkbak te hoeven. Vanmorgen had ik weer kramp in mijn buik, dus ik balen, stom lijf! Maar toen ik net op het toilet was, was ik blij met die krampen. Mijn lijf doet het weer! Op naar ronde 2!

19. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @Maya. Dappere keuze hoor! Respect. Hopelijk kun je je helemaal vinden in je nieuwe baan en kun je na 6 maanden volop aan de slag met klussen!

@Piekie GEFELICITEERD!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

20. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoi meiden...
    ik zou voor donderdag meer weten...
    als het toch een njet is, gaan we er toch echt voor gaan hoor, want k voel me echt wel in een dipje nu...

raar he, maar ergens hoop ik zoooo hard dat je job doorgaat en anderzijds hoop ik ook van niet, dan ga ik wel ergens anders werken hoor...

grrrrrrr....

maar meiden, genoeg negatief geweest nu!
    heeel veeeel succes voor jullie en als ik meer weet van de job, dan horen jullie het nog!

piekie, go you girl!!!!

knuffels

Deel Deze Pagina