November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Bedankt bergje en manon80 :D

Ik had dat de vorige keer ook voordat ik ongesteld moest worden manon80. Nu maar hopen dat het voor jou deze keer een positief teken is!

2. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    hallo allemaal
    hier nog niks geen ongi te bekennen:) ben niet meer misselijk geweest dus vast iets verkeerds gegeten 2e kerstdag. ik wens jullie allemaal een een goed uiteinde groetjes

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ manon: wel spannend toch weer!! bij mij waren mijn borsten toch het goede teken!!

hier wordt af geteld tot de verkloskundige, nog een weekje wachten.....pfffff die onzekerheid vind ik wel naar hoor! en de tijd gaat zo langzaam nu! ik hoop zo dat alles goed is met mjn garnaaltje...

4. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    ;)ach wat nog maar 236 dagen te gaan

5. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Vliegt zo voorbij :p

6. carrie85

carrie85 Lid

27 dec 2009
    8
    0
    0
    Hoi hoi

@ bergje 238 zijn toch zo voorbij hahaha klinkt wel heel erg lang je kan beter in weken praten denk ik hoor.

Ik heb een vraagje zie dat sommige van jullie onder in hun bericht gegevens hebben staan zoals hun cyclus maar kan ik dat ook?? En zo ja hoe moet dat... Heb nog wel geen cyclus:$:(
    Want ben nog steeds niet ongi geworden??? We wachten wel af alles komt goed.

Ik wens iedereen een fijn uiteinde en ik hoop op een heel vruchtbaar jaarvoor iedereen die graag zwanger wil worden.

Het is idd verslavend om het hier bij te houden... Maar ik en waarschijnlijk meer meiden/dames hier zijn er heel erg mee bezig en voor sommige is het de eerste keer en je verteld het niet meteen tegen iedereen dat je met de pil bent gestopt. Maar zo kan je dan toch nog je verhaal en je vragen kwijt bij anderen. Ik vind het erg prettig hoor om jullie verhalen ook te horen.

Groetjes Carrie

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carrie: voor mij geldt ook dat het de eerste is en dat ik heel blij ben dat ik hier kan delen!!

voor de cyclus moet je bij banners kijken in de balk bovenaan de site.

Je krijgt dan een URL (geloof ik) en die kopieer je en plaats je in je handtekening!

ik hoop dat het lukt!

8. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Bregje: mijn oma zie altijd voor je het weet ben je 80.
    nou dan zullen 236 dagen ook wel zo voorbij zijn toch?;)

@co1984: heb je al getest???? spannend!!! ik duim voor je

9. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Dat vind ik ook fijn aan dit forum. Alleen mijn beste vriendin weet dat ik ermee bezig ben maar het is toch fijn om hier ook te praten met meiden die in "hetzelfde schuitje zitten".

10. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @CO: SPANNEND!!!! heb je al een test gedaan????

11. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    hoi allemaal nou vanmorgen bruinverlies dus hoef niet meer te testen de rode duivels zullen wel snel volgen:( hoef ik me vanavond niet in allerlei bochten te wringen om onder de champagne uit te komen:) 2010 wordt ons jaar ik voel het:D
    bergje als je het in dagen zegt is het heel wat haha ik zou er maar lekker van genieten want voor je het weet bem je 80 haha

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @co: jammer meid, maar wel een voordeel van die champagne!!!
    Ik heb daar ook een oplossing voor....ik vier het vanavond bij mijn hoogzwangere zusje, dus zij en haar partner drinken niet. Ik koop gewoon uit loyaliteit alcohol vrije champagne!! hebben we toch wat om te toosten en hoef ik mij niet in bochten te wringen en een voordeel is natuurlijk ook dat ik de BOB ben!!

Meiden geniet allemaal lekker van deze dagen! En we hopen natuurlijk veel baby's voor 2010!!!!

13. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Inderdaad :D.
    Fijne jaarwisseling allemaal en op naar 2010.. ons jaar!

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Co.. Hehe aan de ene kant wel slim alcohol vrije campange ;)

Ik heb vandaag ook weer 1 dag bloed gehad.. hoop nu echt dat t in januari beter gaat met me cyclus.. bedoel dan is het 7.5 week geleden dak gestopt ben met de pil :)

Meiden ik proost vanavond ook voor jullie allemaal op een vruchtbaar 2010 :D

15. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

@ Co jammer meid

Ik heb het gevoel dat ik niet hoef te testen deze maand voelt alsof in ongesteld ga worden

we gaan ervoor in 2010

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    de beste wensen allemaal!!!!

@marjon: dat zegt niks hoor!! had ik ook!

17. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oei, veel gemist lees ik!

Alle nieuwe meiden, welkom!! Iedereen een gelukkig en vruchtbaar nieuw jaar gewenst!

@zwangere dames: hoe was de jaarwisseling en kerst? Iedereen het geheimpje voor zich kunnen houden??

Tot snel!
    Liefs Ellenore

18. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    de beste wensen voor iedereen! allemaal een gezellig nieuwjaar gehad?:D

19. carrie85

carrie85 Lid

27 dec 2009
    8
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik wens iedereen een goed en vruchtbaar jaar..... Flink klussen voor de dames die nog niet zwanger zijn en voor de dames die wel zwanger zijn geniet ervan.

@ bregje Ik denk dat het wel gaan lukken met die banner maar beetje moeilijk invullen nog eigenlijk omdat ik nog geen cyclus gehad heb dus moet ff geduld hebben. Heb inmiddels 4 negatieve testen gehad en 18 nov was me laatste ongi dus denk dat ik die testen maar even achterwege laat en maar hopen dat ik een keer ongesteld wordt want dan kan ik me cyclus een beetje uitrekenen misschien maar ja zie hier wel dat er af en toe geen touw aan vast te knopen is.

Die alcoholvrije champagne is wel een goed idee hihihi
    Maar heb het niet nodig gehad dus heb er nog maar lekker even van genoten hihi

Groetjes Carrie

20. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    uiteindelijk was het champagne met 1,1 % alcohol dat durfde ik wel aan en mijn hoogzwanger zusje ook!
    Verder heb ik mijn mond nog kunnen houden, maar heel lastig omdat ik heel misselijk was en het eten weer eruit kwam. Maar de aandacht gaat naar mijn zwanger zussen dus dat zijn goede afleiders.
    Ik moet nu even geduld hebben tot de afspraak bij de verloskundige....ik hoop dat ik het hartje al mag horen dan!

Deel Deze Pagina