Ik heb zelf deze topic gestart maar daarna niets meer van me laten horen.. door familieomstandigheden moest ik wachten met stoppen.. Klinkt raar maar zoveel stress is niet goed en ik wilde graag op een leuke manier stoppen.... Maar... ja hoor eindelijk, we zijn gestopt. Dus mijn goede voornemen voor 2010...: Klussen hahahaha. Iedereen sterkte dit jaar!
@nemo1984 Leuk dat je er weer bent Ik voelde het al aankomen en ja hoor gister ongesteld geworden op naar ronde 3
@marjon80: elke keer lijkt het me weer balen als je ongesteld word. maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen. Weten jullie eigenlijk of het nu al verstandig is om op je voeding te letten? ik neem uiteraard al foliumzuur, vitaminen en eet voldoende fruit en groente.. Maar bijvoorbeeld rood vlees enzo??
@ marjon: Balen joh! @ Nemo: Ik ben wel minder gaan drinken en inderdaad gestart met folium, zwanger worden van de etos. verde rhoef je eigenlijk nog nergens op te letten, degene hier op het formu tetsten wel tijdig! Dus dan weet je al heel in het begin dat je zwanger bent. Ik heb in de eerste twee of drie weken van mijn zwangerschap nog alles gegeten wat niet mocht en ook gewoon gedronken. op mijn NOD dag heb ik twee wijntjes op omdat ik menstruatie pijn had....maar dit bleek toch iets anders te zijn. De eerste twee weken van je zwangerschap krijg je kado, eigenlijk ben je dan nog niet zwanger..... succes! p.s ik heb er een nichtje bij!
@ Bregje: gefeliciteerd @Nemo: de eerte 6 weken heb je nog geen bloedcontact met je kindje. Je kan dan ook gerust alles blijven eten en drinken totdat je weet dat je zwanger bent. Succes
Hey @ nemo welkom terug.... succes met klussen @ begje gefeliciteerd!! Alles goed met moeder en kind? @ marjon nog even afwachten dan of het doorzet of niet. X
Zooo trots op mijn nieuwe nichtje! en moeder en kind heel gezond! (de enge bevallings details zal ik jullie besparen, wil ze eigenlijk ook mijzelf besparen maar jah...) @ Marjon: het wordt zo wel spannend!!!!
Spannend marjon... hopelijk komt er voor jou een positieve uitslag. @Bergje: Nee, bespaar me dat nog maar even idd . Gefeliciteerd nog met je nichtje! Ik heb sinds gisteren wat last van steekjes en lichte krampjes.. Zou dat een teken voor de komende eisprong kunnen zijn?
Ha meiden, ik ben er ook weer eens... Sorrysorry! Ik heb 1,5 week vrij gehad en eigenlijk helemaal niet achter mijn computer gezeten. Vandaar de radiostilte nadat ik melde dat ik ongi was geworden. Gelukkig nieuwjaar allemaal! en natuurlijk een heel vruchtbaar jaar toegewenst! Inmiddels zijn we al weer even verder en als ik een gewone cyclus van 28 dagen heb, is morgen/overmorgen mijn eisprong al weer! Dus dat wordt vanavond/morgen weer lekker klussen @ bergje: super dat je je mond nog hebt kunnen houden! Ik had het echt heel zwaar gehad denk ik! Succes morgen bij de vk, spannend wat er gaat gebeuren en of je een hartje kan horen of zelfs zien? @ Marjon: spannend! Dat afwachten is echt iets wat er bij hoort, maar wat ik echt niet leuk vind... Groetjes
@ Bregje Spannnnnnnnend Meid, ben benieuwd hoe t allemaal is gegaan enz @ Nemo.. Leuk dat je er weer bent Stiekum heb ik nu de hoop dat vanaf nu me cyclus een beetje normaal gaat lopen.. Waarom weet ik niet? Mischien omdat ik ook zo bed8 had van November stoppen met de pil.. Met oud en nieuw 7.5 week gestopt.. dus dan zal t wel redelijk normaal zijn Is natuurlijk nergens op gebaseerd maarja Je moet wat!! Verder ben ik niet bezig met wanneer precies me vruchtbare periode is.. Ik doe het gewoon als het lukt (ivm me vaginisme) Merkte ook in het begin toen ik net gestopt was dat dit veel stress met zich mee bracht.. Soms wel weer een beetje ongi steekjes in me buik.. maar hoop zoo dat het weg blijft.. ben dat 1 dag 1.5 dag 2 dagen ongi zijn in een korte tijd wel een beetje zat !!
carola ik hoop dat het weer een beetje normaal gaat worden bij je. bergje spaannnnneeeennnnnd verwacht natuurlijk een uitgebreid verslag hoe het geweest is voor iedereen die weer in de periode van spanning zit succes en klus ze allemaal gr co
jaja het is echt weer spannend voor iedereen. wij gaan lekker op vakantie volgende week dus genoeg tijd om te klussen!!!! hahahah
Oww lekker Nemo waar gaan jullie heen? Kwil ook zooooo graag lekker ff weg ofzo.. ben er zoo aan toe naar 3 jaar niet weg te zijn geweest op een weekendje weg na.. In April gaan we met kennissen wel een weekendje weg Plaatsje vlakbij Renesse als t goed is... Iemand nog een leuke tip/idee voor een leuk weekendje met zn 2e? Heb volgens mij heel i-net al gezien maar nog niet echt een idee wat ik wil
@carola25: Ja lekker he, wij gaan naar Egypte voor een week. we zijn die gladheid en kou hier zo zat!!! Wat erg dat jullie al 3 jaar niet weg zijn geweest.. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen voor een weekend weg.. Een leuke stedentrip of lekker een huis ergens huren is altijd leuk!
@ carola: Maastricht en valkenburg zijn erg leuk! en wij zijn recent ook in friesland geweest was ook erg leuk. Landal heeft mooie parken en een stuk goedkoper dan centerparcs... Ik doe straks verlag!
Nou hier mijn eerste verloskundige avontuur.......Heel veel vragen beantwoord en dat was het wel zo'n beetje! maar.....IK HEB EEN GOODI BAG GEKREGEN!!! zo leuk! valt wel op als je met een knalgele zwitsal tas ove rstraat gaat haha... i.v.m. een miskraam in het verleden moch ik kiezen voor een eerdere echo..Nou dat heb ik natuurlijk gedaan!! dus maandag mijn eerste echo!! ik ben zooooo benieuwd!! Ik krijg dan met tien weken weer een echo, dit voor de combinatie test en dan als het goed is weer een met twaalf weken. dus twee extra echo's! Onze Vk heeft geen echo apparaat dus je krijgt er normaal maar twee een met tweaalf weken en een met twintig weken. Vandaag even met mijn mams (die nog van niets weet) naar de babyplanet geeest om iets voor mijn zusje te kopen wahahhaah echt leuk al die spulletjes!! maar zoooooooooooo moeilijk om dan niets te zeggen! Ik roep steeds maar dat ik nog even verder moet sparen voordat ik aan kinderen begin omdat alles zo duur is! hihi moest een weten! maar ik denkdat ze wel een vermoeden heeft... Heerlijk dat sommige meiden vakantie plannen aan het maken zijn....Bij ons is dat nu een beetje lastig! de bedoeling was in juli naar italie maar kamperen met een dikke buik zie ik niet echt zitten.. en ik ben dan al heel ver... Iemand hier ervaring mee??