November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @Nemo....Tja ervaring met heel plassen heb ik wel, weet niet meer precies wanneer dat begon maar dat moet ongeveer rond mijn NOD zijn geweest. een week eerder had ik al last van grotere en gevoelige borsten.

Er wordt wel eens gezegd dat je beter eerst even kan ontpillen. Verder is het lastig om te bepalen hoe lang je zwanger bent als je niet weet hoe lang je cyclus is. Dit is bij ook het geval omdat ik normaal ongesteld ben geweest omdat ik na pilstop geopereerd ben en dat invloed had op mijn cyclus. Maar tegenwoordig kunnen ze met een echo de termijn gewoon bepalen dus is dat niet zo erg.

Ik denk dat iedereen hier bij novembermeiden er na de pilstop meteen voor gegaan is.

2. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @carrie85: klopt inderdaad volgens de banner heb ik nog geen eisprong gehad, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook nog niet weet hoe dat voelt want ben pas net gestopt met de pil. Als mijn banner klopt dan heb ik volgende week mijn eisprong en dan ben ik op vakantie! dus mssn helpt dat wel haha.

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nemo: Ik zou ook niet weten wanneer ik mijn eisprong heb en ho edit voelt, zelfde met rekbare slijm, ik heb geen idee weet niet of ik dit gehad heb......
    ik denk dat je gewoon op goed geluk moet klussen en met om de dag of om de twee dagen zou je altijd goed moeten zitten.

en natuurlijk heb je wat geluk nodig! wij hebben eerlijk gezegd niet zo heel veel geklust, maar wel op juiste moment!

4. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    nou dan hoop ik maar dat we een beetje geluk hebben! lijkt me zo mooi als de test ooit posi is!!
    xx

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    He Meiden hoe is het met jullie? Ppff hier een gebroken nacht gehad.. werden rond 2 en 3 uur wel 7 x gebeld ofzo.. en in de ochtend toen we de tel beneden hadden gelegd hadden we nog 8 gemiste oproepen van dezelfde persoon.. helaas onbekend.. wel 2 x voicemail ingesproken door die persoon en op de achtergrond denken wij gehoord te hebben wie het is.. Juist iemand die me vriend van vroeger kende en die nu een incasso bureau achter zn kont aan heeft omdat tie nog van maart 2009 lessen moet betalen van rijlessen...( mijn vriend heeft eigen rijschool) Die persoon noemde mijn naam en allerlei stomme verhalen (franse acenten en he lul je hebt een straatprijs gewonnen, groetjes gaston) toen we opnamen en niks terug zeiden.. en me vriend heeft mijn naam wel eens laten vallen daar en herkend zijn stemgeluid.. Hopen dat t vanacht niet weet zo gaat.. ben kapot :(

@ bregje, dat rekbaar slijm had je wel gemerkt als je dat hebt gehad.. vond het zelf vies aanvoelen en t was veel.. :(

Je kreeg het ook bijna niet weg of schoon :( Bleef maar wassen toen ik dat had ;)

Sorry voor de details...

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nemo: als je een positieve test hebt geloof je hem helemaal niet hoor!

@carola: nou niet echt lekker zo'n nacht zeg! balen! mijn nachten zijn ook steeds gebroken omdat ik minimaal 1 en soms wel twee keer rmoet plassen!

heb geloof ik wel wat last van hormonen weten ze bij de TNT nu ook! haha!
    vandaag heb ik nog een nieuwjaarsborrel, weer smoesjes verzinnen over mijn alcohol vrije gedrag, maar we gaan uiteraard met de auto hihi dus tja ik ben ook bob~!

7. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Dat rekbare slijm heb ik tot nu toe ook nog niet gehad..
    Het enige wat ik een paar dagen terug heb gehad, zijn steken in de lies dus als dat mijn eisprong was is mijn cyclus weer wat korter deze maand.

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hoi!

Mijn vriend en ik (26 en 25 jaar)zijn ook in november gestopt met de pil. De eerste cyclus duurde 44 dagen. Kan niet wachten tot we zwanger zijn!!:)

9. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Join the Club Mumm :D Welkom!!

10. carrie85

carrie85 Lid

27 dec 2009
    8
    0
    0
    @ Nemo

Vakantie betekend tijd genoeg (meestal) dus genoeg klustijd!!
    Succes en veel plezier!!

X

11. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Welkom MUmm!

12. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Spannend mywish :)

Fijn weekend gehad meiden???

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Wij hebben ook in november besloten om er weer voor te gaan! We hebben een zoontje van 22 maanden. We zitten nu in ronde 2 voor een tweede hummeltje.

14. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    welkom roses!
    wat een uitbreiding op het forum! gezellig!

15. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

@ Bergje: Ik heb de afgelopen pagina's even bijgelezen. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je het je familie inmiddels al verteld?

@ Carola, hoe gaat het met jou?!

Ik zit inmiddels in ronde 2 maar heb nog geen regelmatige cyclus dus weet niet wat ik moet verwachten deze maand. We wachten het af!

Fijne avond nog!

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

@ Carola25: Ik heb dat rekbare slijm ook gehad..met bloed erin ( sorry voor mijn details :) ) is dit nou de eisprong dan want ik ging door de grond van de steken en daarna had ik dit slijm....

Wat een fabriek hè het menselijk lichaam..pfff

Groetjes Mumm84

17. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    IK HEB HET GEZIEN!!! HIJ DOET HET!!! zo leuk!!! en zo lekker om het zeker te weten! hij is nu 1,33 cm groot een mini garnaaltje!

18. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje, Meid wat super fijn zeg :D Moest stiekum wel ff lachen om je berichtje.. het klinkt zo schattig: een mini garnaaltje ;)

@ Mumm, Ons lichaam is idd net een fabriek.. Echt moe word je er soms van :( Ik ga er denk dat dat rekbaar slijm wel op je eisprong wees idd.. maar of dat nu ervoor, tijdens of erna is geweest geen idee.. had ook wel steken enz dus ga er van uit dat ik rond die dagen wel me eisprong had!!!

@ Roses, Welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd!! :D

Hier alles goed hoor.. Voel me super goed.. heb namelijk nu al 5 dagen geen bloed gezien :) Heb er heeeel stiekum nu toch een beetje vertrouwen in dat me lichaam wat normaler gaat doen ;)
    Durf dit niet te hard te zeggen want voorheen voelde ik vaak dat bloed ook niet aankomen.. we gaan zo door met tellen ;)

Verder is vriendlief morgen jarig :D eerst werken en dan visite :) heb er helemaal zin in :)

Fijne avond meiden xxx

19. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: misschien is een banner met bloedvrije dagen iets voor jou??:)

20. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik heb echt geeeeeeeen Idee hoe ik zo een banner aan moet maken :( Hihi heb van dat soort dingen echt geen verstand..;)

Deel Deze Pagina