November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: nou boven in de balk staat een kopje met banner....dan wijst het zich wel, je moet de link dan kopieren en bij je eigen gegevens in de handtekening plakken.
    Ik wist dat ook niet hoor, heb ik hier geleerd!

(ze hebben geen banner van bloedvrije dagen haha)

2. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

welkom aan alle nieuwe meiden, gezellig!

Super bergje, dat je de garnaal hebt gezien! Volgens mij zou ik het pas echt kunnen geloven nadat ik een echo heb gehad. Daarvoor het je enkel een streepje of zo op een test gezien... Je merkt natuurlijk wel een boel aan je lichaam, maar sinds vorige maand weet ik dat je ook een hoop kan voelen, zonder dat er iets aan de hand is.

Als mijn cyclus nu normaal is, zit ik precies tussen mijn eisprong en NOD in, dus nog even geduld!

De laatste tijd ben ik iets minder op het forum, omdat het op mijn werk een stuk drukker is geworden (met een leuker takenpakket voor mij:)), dus even tussendoor kijken is er niet meer bij.
    Ook zijn we op huizenjacht gegaan, dus dat slokt privé nog wat tijd op. Wel erg leuk om mee bezig te zijn! Maar ook wel lastig hoor. Vooral de keuze wat we qua maandlasten willen/kunnen hebben, wat voor soort huis we willen (bovenhuis, rijtjeshuis), hoeveel kamers, en in wat voor staat (veel klussen, of zo te betrekken). We willen wel in de stad blijven waar we nu wonen, omdat we hier ons sociale netwerk hebben en we hier bij een kerk zitten die we helemaal super vinden.
    Door nu een aantal huizen te bekijken willen we onze wensen scherp krijgen. we zijn in ieder geval tot de conclusie gekomen dat we nu nog niet een echt groot huis willen (meer dan 120 m2), omdat dat (nog) echt niet bij ons past. En dat we nu zoeken naar ene huis waar we een jaar of vijf denken te kunnen wonen.

Zijn er nog meer meiden hier bezig met het zoeken van een nieuw huis?

3. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Wij zijn ook op huizenjacht. We willen eigenlijk ook een iets groter oppervlak, omdat het anders wat aan de krappe kant wordt met zn 3en.

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi dames! Ben ik weer.

Ik begin een beetje kriebels te krijgen. Ben namelijk nu 3 dagen over tijd.....
    We zijn niet echt aan het klussen, want ik wil eerst ontpillen, maar een condoom is niet 100% te vertrouwen.
    Ik plas me een ongeluk, verder geen tekenen. Stiekem hoop ik dat het vals alarm is. Ik wil liever nog heel even wachten tot de 1e in ieder geval 1.5 is.
    Maar goed, ik houd jullie op de hoogte.

En welkom nieuwe dames! Het wordt een gezellig clubje zo.
    Hoeveel zwangeren zijn er inmiddels? Is daar een lijstje van?

Liefs Ellenore

5. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ellenore: Spannend! wanneer ga je testen???
    Wat betreft de zwangere hier zijn degene die in het begin zwanger waren SarahS en itje niet meer te vinden op het forum. Ik denk dat ik daarna zwanger ben geworden, en ben nog dagelijks op het forum te vinden.

@huizenjagers: spannend hoor een nieuw huis zoeken! wij blijven gewoon wonen waar we wonen...lekker in een rijtjeshuis.

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    lijstje met al zwangere,
    peace Ronde 1
    gwen Ronde 3
    sarsh ronde 1
    iltje ronde 1
    bergje ronde 1

dus meiden er is hoop!!!

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hahahaha Bregje..ik had beter me mond kunnen houden ;)

Heb nu weer beetje bruin/rode afscheiding.. dus OF ik ben morgen ongi... OF het is weer 1 of 2 dagen :( Ppff.. En ik had zo een goede hoop dat ik nu bijv. zeker 2 weken geen gore slipjes zou hebben ;) Whaha Sorry hoor.. !!

Meiden spannend zeg op zoek naar een nieuw huis!! Wij zijn ons huisje aan t opknappen :) We zijn nu met de bovenverdieping bezig :)!! wonen er 5 jaar en de beneden verdieping is zo goed als af :)

Ben alleen wel DOOOD Moe.. Ivm hele drukke week.. elke dag volle dagen werken van 8 a 9 uur en erna gelijk visite/verjaardag van me vriend/nu ff bij me ma gegeten en over half uurtje werkbespreking/morgen avond slapennn en vriendlief aand8 geven.. en vrijdag avond na me werk gelijk hondje ophalen en oppassen bij oppasadresje..Elke avond wel wat is beetje teveel van t goeie met een werkweek van 40 uur!!

Volgende week lekker naar rotterdam :D Lekker stappen met een vriendin.. kijk er erg naar uit :D

Hoest met jullie meiden? xxx

8. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hier sinds deze weeg weer een beetje voor het echie aan het werk! pfoe gisteren was ik echt kapot! ik heb vanaf de laste week september niet gewerkt i.v.m een operatie die ik kreeg, en die operatie is toen helemaal misgelopen waardoor ik lang moest herstellen. Ik vond zelf al lang dat ik weer hersteld was alleen mijn baas niet dus ik moet rustig opbouwen...sinds deze week werk ik weer halve dagen!.

9. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Dat is zeker dan weer wennen zeg!!! Kan me voorstellen dat je moe bent.. en weer opnieuw opbouwen en ook nog eens zwanger ;)

10. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: ik ben natuurlijk wel ook heel erg bevoorrecht dat ik niet volop hoef te werken zo in het begin van mijn zwangerschap! maar het is een hectische en stress volle baan dus soms wel uitputtend. maar dat scheelt nu dat ik alleen opbouw.
    Balen dat het bij jou weer feest is! misschiend at het toch uiteidnelijk wel goed losbarst en een goede menstruatie wordt ik dan dat het pas daarna weer een beetje normaal gaat verlopen.

Elke avond een vol probgramma, daar zou ik niet aan moeten denken. heerlijk om gewoon lekker thuis een beetje lezen, achter de pc of tv kijken. Vandaag een ief klein logeetje die net grote zus is geworden! super gezellig zo 3 jarige over de vloer.

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey meiden!

Vals alarm!!! Gisteren toch nog ongi geworden. Gelukkig! Maar het is wel weer vreselijk heftig, dat ben ik wel beu hoor!

Hier nog 1 met een heftige baan en weinig tijd voor de mannen. Morgen hele dag overleg (heb normaal een buitendienst functie) weekend gaan we naar friesland om mijn vaders 60e verjaardag te vieren. Volgende week woensdag tot en met vrijdag training ergens in de veluwe. Het weekend daarop is zoonlief 1 jaar en ik zelf wordt dan 29.... Gelukkig heb ik daarna een weekje vrij genomen!

Als ik er aan denk word ik al moe hahahaha.

12. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje, t is nu even niet anders... Denk dat als ik zo op de bank ga liggen dat ik dan ook gelijk vertrokken ben.. niet zo gezellig voor vriendlief :( Dus hoop dat ik me ogen open kan houden ;)!!!

Ennuh dat bloedverlies is niet doorgezet.. in begin beetje rood achtig.. en erna bruin en met vandaag erbij 2 dagen.. t is echt heeel weinig maarja niet fijn als je dat in je slipje hebt..dus toch maar ff wat in gedaan... Meiden ik ga bankhangen want ben echt zo moe van alles.. morgen ook weer een lange dag.. werken en erna hondje ophalen en gelijk oppassen..Meiden fijne avond en geniet ervan...:D

Hier trouwens nog nieuwtjes? of kwaaltjes? xxx

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hier een nieuwtje!! lekker vroeg maar ik heb een kinderwagen gekocht!!!!!!!
    moest het ff kwijt! ben er helemaal blij mee! en ik ga weer een beetje meer werken! hmmm begin nu wel af en toe moe te zijn haha!

@ellenore: fijn dat het op gang is gekomen! maar kan inderdaad heftig zijn!

@carola: het blijft apart al dat rood verlies! ik hoop dat je je snel wat fittervoelt en dat je geen griep onder de leden hebt!

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje, wat leuk zeg :D wat voor een heb je gekocht? wij willen een foto zien ;) ennuh vroeg.. Ach ;) geeft niet joh.. ik heb alles al in huis (behalve wipstoel en autostoel) dat is pas echt erg :)!! hihi

Nja weet je we konden het voor een leuk prijsje krijgen en alles zoals ik t ook leuk vond :)!!! Dus tja waarom dan niet :) staat allemaal netjes ingepakt op zolder :)!!

@ Ellenore, Hoop dat je niet teveel buikpijn hebt!!

15. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    we hebben een stokke gekocht! en die staat nu ook goed ingepakt en verstopt op zolder haha!
    ik heb een heleboel baby en kinder spul voor mijn nichtjes en neefje, dus bedje en buggy en autostoel.....speelgoed badje enzzz maar nu wil ik toch veel dingen ook nieuw of anders.

@carola hihi ik ben dus helemaal niet zo erg! geeft mij weer het gevoel dat ik heerlijk normaal ben....

baby kamer weet ik nog niet er is zoveel keus! eerst maar even afwachten wat het wordt, dan kan ik wat gerichter shoppen....

moet wel binnenkort na de meegroei BH op zoek naar een meegroei broek, vanmorgen kwam ik bij 1 broek er met geen mogelijkheid in!

hoe is het verder met de meiden hier?? zijn er nog meiden die bijna moeten gaan testen ofzo??

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @Bergje Wow een stokke, die is gaaf!!!
    Leuk dat jullie al zoveel spulletjes hebben. Wij hadden bij Christiaan ook al heel snel van alles in huis. Via marktplaats heb ik mega goedkoop een baby kamer en box gekocht. Scheelt je toch een 800 euro! Tenminste, een nieuwe kamer is al gauw 1000 euro.
    Oh en dan lekker zwijmelen bij de baby kleertjes :) Heerlijk!

De buikpijn valt wel mee, maar is mis de lichte menstruaties van een paar dagen. :(

We hebben besloten in augustus pas echt te klussen. Toch voel ik me een november meid aangezien ik toen wel ben gestopt met de pil hahaha. Ben ik hier nog wel welkom?? I hope so.

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ellenore, jammer dat je er zo'n last van hebt!

@bregje, gaaf zeg al zoveel spullen en de kinderwagen al op zolder. Dan wordt het toch wel echt he. Leuk dat jullie willen weten wat het wordt!

Ik ben nu ook weer aanwezig, ben een midweekje weg geweest met mijn gezinnetje :) Eitje heb ik zondag gehad en we hebben zaterdag/zondag/maandag geklust. Ik zit nu 5 dpo.

18. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Roses, Leuk joh ff er tussen uit.. Hoe is heb je het gehad? :)

@ Ellenore: NATUURLIJK hoor je bij ons clubje.. :)

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @carola, wij hebben het heerlijk gehad, weinig gedaan in ieder geval en lekker tot rust gekomen ;) Las dat je ongesteld was geworden, is het nu goed doorgezet?

20. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik d8 dat het door zou zetten, maar het was alleen een klein beetje rood achtig en daarna werd het bruiner :( En de dag erna ook nog bruin verlies.. dus niet echt een ongi geweest!!

Deel Deze Pagina