November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bij mij duurde het 5 dagen na de stop dat ik ongi werd... nu ben ik alweer een maand verder en overtijd....negatieve testen heb ik al in handen gehad...

2. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    waarom duurt dat wachten toch zo lang he?! :x

hopelijk weet ik morgen meer als in naar de HA ben geweest...

3. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    zo eindelijk ben ik gestopt!! echt spannend!!
    eerst nog maar even een weekje ongi en dan beginnen met klussen haha echt leuk allemaal!!
    xxxxxxxxxxxxx

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

mijn pilongi is vandaag begonnen, dus over een paar daagjes kunnen we er voor gaan! Heb er echt zin in, tis misschien wel de 4e maar het blijft een mooi wonder!!

Succes meiden!

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

duurt bij mij altijd wel zo 4 dagen voor ik ongi word. Kan nog komen!

6. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    en idd het is zover! superteblij!!!! :)

7. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hai meiden!

Ik ben ook gestopt in november! heb mijn laaste pil ingenomen op 6 november en ik ben ongesteld geweest van 11 nov tot 14 nov!

Wij hebben al een zoontje van 2 jaar en hopen binnenkort hem een broertje of een zusje te kunnen schenken! Ben niet heel erg bekend met alle testmethodes zoals temperaturen en cyclusen tellen enzo want ons zoontje is door de pil heen ontstaan!

Lijkt me gezellig om mee kletsen!

Groetjes

Anne-Joy

8. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoi Anne-Joy,

welkom hier bij ons clubje...
    ik denk dat de meeste meiden we gewoon van start gaan met klussen en nog niet echt tempen ed...

dus heel veel succes en hou ons op de hoogte he!

xxx

9. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Gelukkig maar :)!

Is het voor jou de eerste?

Pff vind het best moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn... zeker omdat ik van ons zoontje in het begin niet zo heel veel hem meegekregen... Ik kwam er wel achter met 6 weken maar vond het nog zo onwerkelijk toen... dat ik helemaal niet bezig was met wat ik toen voelde en wat er met mijn lichaam gebeurde! Nu je echt stopt met de pil en alle verhalen leest moet je echt uitkijken dat je je niet helemaal gek laten maken ;) Lastig!

Groetjes

Anne-Joy

10. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    hoi ik ben 1 nov gestopt met de pil. ik ben 25 en mijn man is 29. zo spannend dus hard aan het klussen voor ons eerste kindje. heb nog geen last van ontpillen of iets dergelijks voel niks.
    gr colette

11. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

12. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom me hier ook even melden. Gister had ik al even gezocht naar een topic voor novemberstoppers, maar toen heb ik er blijkbaar overheen gekeken.
    We zijn allebei nu 27 en 5,5 jaar bij elkaar (waarvan 2,5 jaar getrouwd)

Op 14 november hebben we besloten dat de pil van de 13e (laatste pil van de strip) mijn laatste pil is. Het lijkt mij namelijk echt heel gaaf om een kindje te mogen krijgen (het wordt dus onze eerste) en er is eigenlijk niks dat die stap in de weg staat. Je kan natuurlijk altijd allerlei redenen verzinnen waarom het nog niet "het juiste moment" is, maar als je daar aan gaat beginnen sterft de mensheid binnenkort uit ;)

Mijn man zegt dat hij er naar zijn idee nooit klaar voor kan zijn, omdat hij zichzelf als pappa niet kan voorstellen. Het krijgen van een kind moet hem overkomen, zegt hij, we hebben allebei het volste vertrouwen dat wanneer we een kindje krijgen, hij een super vader zal zijn. Alleen het gevoel van het graag pappa willen worden kent hij niet.
    Dat klinkt misschien een beetje raar, maar hij heeft geen jongere broertjes of zusjes en als kind (en ook daarna) in zijn directe omgeving niet veel met jonge kinderen te maken gehad. Sinds afgelopen zomer heeft zijn broer een kindje. De eerste keren dat wij daar waren vond mijn man dat eigenlijk maar iets engs, zo'n fragiel babietje. Nu dat kindje wat ouder wordt vind hij het steeds leuker worden. Dus wie weet, is hij over een paar maandjes dolenthousiast. Helaas wonen ze niet echt om de hoek, dus kan hij niet vaak gaan "wennen";) (nou schijnen meer mannen er last van de hebben dat een baby in de eerste maanden niet zo leuk is, maar dat dat daarna helemaal goed komt)

Ik ben erg benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan! Hopelijk heb ik weer snel mijn eigen cyclus terug en wordt 13 december mijn eerste echte NOD...
    En ik vind het ook best spannend om mogelijk volgend jaar pappa en mamma te worden! Als je hier op het forum rondneusd zie je dat dat best wel een hoop met zich meebrengt. Gelukkig ben je 9 maanden zwanger voor je een kindje krijgt, dan heb je tijd om er naar toe te groeien! :)

Hopelijk hebben we in dit topic veel plezier met elkaar en hebben we allemaal over een aantal maanden een mooie dikke buik!

13. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    ook welkom hier!

en idd mijn HA stelde ook de vraag speciaal naar men man toe, maar hij is dolenthousiast... hij zweeft zelfs meer dan ikzelf :)
    ik stel me ook zo vragen als: ga ik da wel kunnen? gaat het praktisch te doen zijn? gaan we het financieel echt aankunnen ed... typisch dan weer aan vrouwen om over alles te piekeren he!

alle meiden, veel succes en heel veel klusplezier!!!! :)

14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey lady's,

Ik had ook over dit topic heen gelezen. Ben ook net gestopt met de pil (11 november) en werd meteen daarna ongesteld, maar dat is waarschijnlijk een onttrekking geweest. We hebben dit jaar een zoontje gekregen, 24 januari. Hij is 2 dagen na het verwijderen van de implanon verwekt, dus nu wil ik het wat bewuster meemaken. Daarom stop ik eerst met de pil, gaan we een tijdje veilig vrijen en kan ik rustig ontpillen. Ik denk dat we na de 1e verjaardag van Chris er echt voor gaan. We hebben namelijk het grote geluk nogal vruchtbaar te zijn.

Tips?
    * wat voor mij een eye opener is geweest is dat het allemaal niet zo romantisch is als dat je ziet in films of series. Mijn vriend was er een stuk minder mee bezig dan ik had verwacht en ik was echt niet zo mooi zwanger als dat ik had gehoopt.
    * Als je misselijk bent, niet opstaan, maar eerst wat eten dus leg wat crackers of liga in je nachtkastje.
    * Betaal je niet blauw aan testen, het kan pas positief zijn na 3 a 4 weken.
    * Slik alvast foliumzuur en extra vitamine pillen.
    * Dit is iets persoonlijks, maar zwangerschapscursus was voor mij echt tijd en geldverspilling. Ik moest puffen op altijd is kortjakje ziek en een kaarsje uitblazen....Niks voor mij. Ik had liever een borstvoedinscursus gevolgd, dat is namelijk bij mij niet gelukt. Christiaan was na 3 dagen ondervoed en zijn we op fles overgegaan.
    * de boeken van Daphne Deckers zijn erg leuk!

ps: wij zijn beide 28 en wonen in Den Haag!

Succes allemaal en laten we lekker babbelen over onze gezamelijke liefde....baby's!

Liefs Ellenore

15. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoi meid! wat een geluk hebben jullie seg! ik wens je dan ook veel succes bij je 2e he!

thxkes voor de tips, altijd handig he!

hou ons maar goed op de hoogte!

knuffs

16. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hai allemaal,

Ik ben 11 november gestopt met de pil! We zijn niet erg bewust bezig dat we zwanger worden, omdat we over een halfjaar gaan trouwen, maar als het gebeurd, gebeurd het.:p Ik wil gewoon graag kijken wat mijn lichaam doet na 6 jaar de pil te hebben geslikt. Dan kan ik in ieder geval al ontpillen!

17. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha allemaal,

het is hier rustig zeg! Op zich wel prettig, want dan hoef je niet een heel topic door te spitten als je een poosje weg bent geweest.:)

Het 'afkicken' van de pil is in volle gang! Normaal heb ik altijd de eerste dag van de onttrekkingsbloeding stevige hoofdpijn, tegen migraine aan (wordt veroorzaakt door hormonendip). Dat was dus vorige week maandag het geval. Nou kreeg ik afgelopen maandag weer zulke hoofdpijn... Volgens mij heeft mijn lichaam door dat er geen hormonen ingestopt worden en reageert dat af op mij ;).

Ik voel me wel opgewekter dan toen ik de pil slikte en dat ondanks het weer buiten. Ik weet alleen niet of dat echt door het stoppen met de pil komt, of dat ik dat alleen maar denk. Ach, het is in ieder geval positief ;).

Hebben jullie nog 'klachtjes' van het afkicken?

Piekie81

18. Sarah S

Sarah S Lid

24 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb 29 Okt mijn laatste pil ingenomen!! :)
    2 Nov tot 7 Nov ben ik ongesteld geweest.
    En nu dus maar afwachten......

Heel leuk om te lezen dat meerdere vrouwen op het zelfde moment gestopt zijn met de pil.
    Zo kan je gedachten uitwisselen en elkaar om raad vragen!!

19. Sarah S

Sarah S Lid

24 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klachten heb ik zeker:

* Pijnlijke borsten
    * Steken onderin de buik
    * Pijnlijke liezen ( met name bij het opstaan)
    * Stemming
    * Ongesteldheidsklachten

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi meiden,

Ik ben niet gestopt, maar was al pilvrij. Mijn partner en ik willen sinds oktober het gaan proberen en november was de eerste echte volledige maand:D Hopelijk lukt het snel...we weten het over 5 dagen:D
    Alleen voel ik niks, behalve wat ongesteldheidsklachten, af en toe een vol gevoel met een vlaag van misselijkheid. Maar goed soms focus je ook ergens op;)

Deel Deze Pagina