November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is inderdaad wel erg rustig hier! Komt vast doordat we nu bij de clubs staan en dat daar zoveel gepost wordt, dat we steeds naar pagina 2 of 3 of zo verdwijnen.

Gisteravond even stevige ongi-kramp tijdens het sporten, ik baalde al, ik had niets bij me... Maar gelukkig kwam het nog niet.

Vanaf vanmiddag ga ik een weekend weg met mijn schoonfamilie, dus hopelijk heb niet al te veel last als ik ongi wordt!

Volgens mij duurt het bij Mumm nog wel even, ik dacht na het weekend.

Carola, ben je nog altijd bloedvrij? Ik hoop het voor je!

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hoi Lieve meiden, Hier ff snel een berichtje van mij.. Helaas niet meer bloed vrij.. maar de vraag of het nu echt ongi/bloed/bruin is geen idee? Had vanmorgen een tampon in gedaan en vind toch dat je dan wat moeilijker kan zien hoeveel je verloren hebt!!! :(

Net met afvegen (na het plassen) Bijna niks te zien.. dus hopelijk was het van korte duur ;) Geen idee wanneer ik weer ongi zou moeten worden..

Heb wel ff een testje er tegenaangegooid gisteren maar natuurlijk OF veelste vroeg omdat ik niet weet wanneer me NOD is.. Heb dat testje alleen maar gedaan omdat ik eigenlijk vanavond wel wat wijntjes wil drinken :D Ga met vriendinnen stappen in Rotterdam :)!!

Nou meiden ik ben benieuwd of Mumm Nog een test gedaan heeft?

Ik ga gauw in bad en daarna me spullentjes pakken ga tussen 3 en kwart over 3 richting Rotjeknor! :) Fijn weekend meiden!! :D

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: gewoon je wijntjes en biertjes drinken joh, je zal de eerste niet zijn die in het hele prille begin wat teveel drinkt. zeker de eerste twee weken van je zwangerschap ben ben je nog niet echt zwanger dan is je eitje nog onderweg. er is ook 6 weken geen bloedcontact met je baby heb ik hier geleerd haha

wel balen dat e rweer bloed t ezien is joh!

4. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    ow enne ik heb vandaag een dikke buiken broek gekocht die wel past!! en een voedings/meegroei BH maat 80 B joehoe!!
    moest een broek hebben al een maat groter dan normaal.......
    de vrouwen di emij hielpen vonden ook dat ik een behoorlijke buik had....een vertelde dat ze met 10 weken ook zo'n buik had...toen bleek het een tweeling tezijn...

maar op de echo was het er echt maar een hoor!

5. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Bregje: wie weet zijn ze verstoppertje aan het spelen en zijn het er stiekem wel twee:D. Je hebt wel een goed excuus om goed te shoppen!!!

@ Piekie: balen meid

@ Carola: ben je er inmiddels niet helemaal klaar mee?

Ik zit snipverkouden op de bank omringt door een berg zakdoeken, neusspray en strepsels.

Op m'n werk weten ze niet dat we bezig zijn maar ze hebben al een paar keer de opmerking gemaakt dat ik zeker niet zwanger mag worden. Dan zou ik namelijk de 4e zijn
    Ik zelf vind het wel een leuke rage waar ik graag aan mee zou doen:D

6. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @marjon: Voortaan bekijk ik het zo!!! hoera!!!! ik heb cup D!!!

kennen jullie dat tieten lied van kinderen voor kinderen...nou dat heb ik op mijn 27 ste maar dan zonder help help help!

balen van je snotneus! wel leuk dat het op je werk erg vruchtbaar is, dat is een goed teken!!!!

fijn weekend allemaal!!!

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Hoi meiden,

Tijd geleden dat ik hier was. Erg druk gehad op mijn werk en daarna waren jullie verdwenen :(

@Bergje: Alles goed met jou? Heb je je eerste echo al gehad?

@Carola: Nog steeds geen duidelijke cyclus?

Vandaag is mijn NOD. Ik heb het gevoel (al een paar dagen) dat ik elk moment ongesteld kan worden. Steeds ongi-krampen. Ik ren wel 10 keer per dag naar de wc, maar nog steeds niets.
    Ik ga er vanuit dat vanacht of morgen het wel zal losbreken.

9. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ nike: spannend!! testen!!!

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Mijn vriend is een weekendje weg. Komt zondagmiddag thuis. Als ik dan nog steeds niet ongi ben, ga ik er een testje tegenaan gooien.
    Ik houd jullie op de hoogte! Maar ga er vooralsnog vanuit, dat ik gewoon ongi wordt. Vooral omdat ik verder helemaal nergens last van heb.

Jij zit weer in de wachtweken zie ik. Pff lang wachten altijd he?

11. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nike: ik heb met 8 weken een echo gehad, alles was toen goed!!! hartje was goed te zien. was echt super mooi! ik was heel bang dat ze daar zouden zeggen.."zwanger ik zie niks.." maar ze zei meteen ow daar is ie!
    8 februari weer een echo met twaalf weken. zou eigenlijk met tien weken een nekplooi meting krijgen dus ook een echo maar we hebben toch besloten om dit niet te doen. dus nu wat langer wachten voordat we het beebje weer kunnen zien!
    voor jou wel spannend......>ben benieuwd ik duim voor je!

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Fijn dat je wurmpje goed op de echo stond!
    Hoe voel je je? Last van zwangerschapskwaaltjes of valt het mee?

Hier nog steeds geen duivels....

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @Nike: nou ik voel mij heel goed en heb vooral HONGER!!!! zit nu aan een pizza! geen wonder dus dat ik snel groei haha

alelen in het begin ben ik een paar dagen missleijk geweest en daarna eigenlijk niet meer. Wel heb ik last van maagzuur, maar dat liever dan misselijkheid.
    verder wel veel last van mijn buik gehad maar dta gaat ook stukken beter nu.
    ik ben wel lekker verstrooi haha, zette gisteren mijn zus de gebruikte thee zakjes voor haar neus en liet de thee in de keuken staan....
    en zo hheb iki ook al geld van mijn betaal rekening naar mijn spaar rekening geschreven in plaat svan andersom....wilde iets van 5 euro afrekenen en kreeg toen de melding maximum bereikt...dat is toch raar als je 500 euro denkt te hebben! ik moest namelijk iets van 500 euro afrekenen en had daarom 500 extra naar mijn rekening geschreven...niet dus...

ik heb het nog niemand verteld, moet het donderdag wel bij mijn baas gaan melden om te voorkomen dat straks de vakantie planning in t honderd loopt. en dan d eweek erop vertellen we het aan de ouders en familie.

ik hooop dta je duivels niet komen!

14. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

He meiden,

Sorry voor mijn afwezigheid. Het klopt inderdaad dat ik deze week kan testen maar iets in me zegt dat het loosalarm is. Nike, we zitten in hetzelfde schuitje.
    Ik heb totaal geen ongikrampen en voel me verder prima. Of m'n ei houdt zich schuil of de duivels komen stil dit keer..of onze wens komt uit. Ben er niet zo mee bezig geweest als anders. Dus wellicht dat het wel raak is!

Ik moet vandaag wel testen want vanavond hebben we een groot feest. Wil wel weten of ik dan kan drinken of me in bochten moet wringen om het niet te doen.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Bergje, leuk dat shoppen nu! Had je zus niks door met de thee of daarvoor al?! Mijn zus zou het zo door hebben!! Lijkt me zo moeilijk om je mond te houden!

@Nike, spannend meid! Kun jij het volhouden om niet te testen??!

@ Marjon, rages zijn er om gevolgd te worden :D

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm84: Spannend! Ik hoop voor je dat het raak is.
    Ik houd het nog wel vol om niet te testen. Vriendlief moet er wel bij zijn en die is morgenmiddag pas weer thuis.

@Bergje: Haha heerlijk die verstrooidheid. En honger...Er zijn ergere kwaaltjes te bedenken toch!

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: ben heel erg benieuwd naar je test!!! je maakt het wel heel spannend door hier aan te kondigen dat je vandaag nog gaat testen. geod opletten want het kan wel eens zijn dat de test heel licht is omdat het geen ochtend urine is.

Mijn zus heeft niets door denk ik, die is zelf net 14 weken zwanger en is daar veel te veel mee bezig z eklaagd erg over kwaaltjes en haar snel groeiende buik. voor haar is het nummer drie dus haar lijf weet gewoon wat het moet doen. denkk af en toe wel nou dan moet je mijn buik eens zien! en dat met 10 weken haha

17. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @mumm: succes met de test! hoop dat het goed gaat!

ik ben eindelijk terug van vakantie en eindelijk weer tijd om het forum te lezen!!!! heb het toch wel gemist hoor hahhaha
    hoop dat het met iedereen goed gaat en dat we veel positieve testen krijgen!!
    xxx

18. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ Nemo: hoe was je vakantie???

19. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    hoi bergje!!

ja het was echt zalig!!! lekker die zon,zee en strand!! ook met zn 2-en over de praktische dingen gehad enzo betreft zwanger worden/zijn. En ik weet nu dat mn man er net zo naar uit kijkt als ik!!!
    en hoe is het met jou? alles goed met je zwangerschap?'

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: En heb je een test gedaan?
    @Nemo: Klinkt goed zo'n vakantie. Daar ben ik ook wel aan toe. Nu maar hopen dat je je mannetje snel blij mag maken! En jezelf natuurlijk ook!

Hier nog steeds geen ongi. Begin wel een beetje te denken: Zou het dan....?

Deel Deze Pagina