November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Marjon80, Ik ben er zeker helemaal klaar mee.. maar wacht toch echt nog een maandje voordat ik naar de huisarts ga..Bedoel heb de pil 10 jaar geslikt en ook veel doorgeslikt.. dus snap wel dat me lichaam zo van slag is..:(

@ Nike: Nope nog steeds geen duidelijke cyclus!! :(

heb nu vanaf vrijdag weer bloed.. anders dan normaal.. kan t niet omschrijven.. tis gewoon vaag!!! t word nu al wel weer veeeel minder...

Ben 7 November gestopt met de pil.. dus dat zou in maart 4 maanden geleden zijn.. Wat zouden jullie doen.. tot maart w8ten omdat het zo iedere x 1 of 2 dagen bloed was..zodat je t nu toch nog 1 kans zou geven.. Of zouden jullie nu al gaan? dus 3 maanden na het stoppen vd pil.. moet wel zeggen dat het nu wel langer duurde (De tussenpoze van bloedvrij) daarom vind ik t zo moeilijk..

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Meiden,
    Ik heb net getest samen met mijn vriend en....POSITIEF!
    Kan het gewoon niet geloven! Ben zo blij! Hoop dat alles goed mag gaan!
    Ik zal straks een fotootje plaatsen.

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @Nike: JOEPIE!!!! wat leuk!!! nu krijg jij de spannende tijd die ik nu bijna gehad heb!!! echt super leuk!!! ik was 4 weken en 2 dagen na de test!!!! en gefeliciteerd natuurlijk (is heel gek als mensen je feliciteerd.
    Hoe vind je vriend het????

@mumm: ik hoop dat jij er ook bij bent!

en natuurlijk dat de rest snel volgt!

ben benieuwd of je nu ook heel vaak gaat testen omdat je het niet geloofd!! maar geloof het gewoon meid, als de test het zegt is het echt waar!!!!

ik hoop dat de andere meiden ook snel volgen!

@ Nemo: fijn dat je vakantie heerlijk was en super dat het voor jou en je vriend duidelijk is dat jullie je er beiden op verheugen. misschien heb je op vakantie wel een beebje gemaakt.

@carola: eerlijk gezegd zou ik al wel naar de dokter gaan, misschien kun je met tabletten wat gecurreteerd worden dan reset je lichaam eventjes. ookal heb je tien jaar de pil gebruikt, ik denk toch niet dat het na drie maanden nog zo zou moeten zijn. Misschien is het helemaal niet nodig m zo te tobben.....Ik denk ook dat de meeste hier langdurig te pil gebruikt hebben, maar de klachten die jij omschrijft zijn toch wel extremer. eventueel zou je je klachten nog hier op de site aan de verloskundige kunnen voorleggen.

succes!

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Dank je wel! Ja inderdaad een erg spannende tijd.
    Mijn vriend is ook super blij!

@Alle andere novembermeiden: Ik hoop dat jullie snel mogen volgen! Ik zal voor jullie duimen.

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat ik morgen of dinsdag maar ff de huisarts ga bellen.. Als ik nu al zie dat er van de November meiden al een aantal zwanger zijn zakt de moed me wel ffies in de schoenen.. bedoel jullie kunnen wel sex hebben wanneer jullie willen en ik niet ivm me vaginisme.. dus dat is natuurlijk wel een verschil.. maar geen van jullie heeft na die tijd zo een geklooi als ik met al da bloed en die stomme cyclus :( Sorry hoor maar heb t nu echt ff gehad... Ik Dacht dat het bloed minder zou worden.. (schreef ik in me vorige berichtje) maar niets is minder waar.. ben nu al 2 dagen bloed aan t verliezen maar heeeel anders dan als ik normaal ongi was... zal dit toch me ongi zijn dan??

We hebben er voor ons gevoel 2 jaar voor uitgetrokken.. maar als me cyclus zo bezig blijft denk k wel dat we erover heen gaan.. we zijn tenslotte nu bijna 3 maanden gestopt met de pil!

@ NIKE Gefeliciteeeeeeeeerd Meid!!!! :) Met welke test heb je getest?? :D Oewww soo Leuk! :D

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: niet de moed opgeven meid!! overleg eerst eens met de huisarts. het is wel een ingewikkeld verhaal bij jou met vaginisme en dergerlijke, maar 3 maanden is nog niet zo lang. Er zijn wel inderdaad al best veel novembermeiden zwanger geraakt, zal wel gewoon toeval zijn.
    Ik hoop dat je huisarts een oplossing weet en je gerust kan stellen. gewoon blijven klussen wanneer je zin hebt en het kan, het moet geen moetje gaan worden want dan gaat de lol er ook af.

@nike: blijf je wel op het forum??

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Inderdaad de moed niet opgeven. Het komt zeker goed!
    Goed dat je naar de huisarts gaat. Ik hoop voor je dat hij/zij iets voor je kan betekenen, zodat je cyclus snel weer normaal is.

@Bergje: Tuurlijk blijf ik op het forum!

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Oh ja, je vroeg nog welke test ik had gebruikt: Eentje van het Kruidvat. Niet die van 2 voor 5, want die hadden ze niet. Maar die met een plusje als je zwanger bent.
    Ik had binnen 3 tellen een plusje en best duidelijk ook.

Het lukt me nu niet om de foto te plaatsen. Te groot en geen bewerkingsprogramma op de laptop.

9. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @nike: GEFELICITEERD!!! oohh wat leuk!! wel beetje jaloers hoor hahahaha

@bergje: dank je wel, in het begin was ik bang dat mn man twijfelde ofzo maar mannen praten daar gewoon niet over haha maar gelukkig wil hij het ook heel graag. Zn nichtje was er vandaag (2jaar) .. Zo leuk als je je man met die kleine ziet spelen..

Over paar dagen is mijn NOD, heb helaas helemaal geen symptonen dat ik zwanger zou zijn... geen steken, geen pijnlijke borsten...

Weten jullie trouwens of het erfelijk is dat mijn moeder super snel zwanger was van mij? ik bedoel.. zou ik dan ook snel zwanger kunnen worden? en ben beetje bang dat ik ook het kwaaltje van mijn moeder heb.. : zwakke baarmoederwand.. ze moest al heel snel plat liggen zodt ze mijn niet zou verliezen..
    zou ik hier met de HA over moeten praten? want heb eigenlijk nog niet gezegd dat ik gestopt ben met de pil...

iedereen verder suc6!!!
    xxxxxxx

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Nemo en alle andere meiden: Bedankt voor de felicitaties!

@Nemo: Ik hoop dat het bij jou ook snel zo mag zijn! Ik had zelf ook niet echt zwangerschapssymptomen. Alleen het gevoel ongesteld te worden vanaf 2 dagen voor NOD. Dus je mag nog hopen hoor!

11. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ nemo: ik had ook het gevoel ongesteld te worden...maar dat gebeurde dus niet. wat betreft erfelijkheid van vruchtbaarheid zou wel eens kunnen mijn zus nu zwanger van de 3e) en zusje (net bevallen van de tweede) waren bij alle kinderen in 1 keer zwanger. En ik was dus ook in een keer zwanger. Ik kom uit een heel groot gezin en mijn moeder heeft bij 1 zwangerschap wat moeite gehad was verder iedere keer heel snel zwanger. Het zou dus best kunnen.

Wat betreft de erfelijkheid met de zwakke baar moederwand, dat zou ik straks als ik jou was even met de verloskundige bespreken. Je zou ook naar het kinderwens spreekuur van de verloskundige kunnen gaan de meeste praktijken hebben dat wel.

12. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @nike: om me heen hoor ik alleen maar mensen zeggen, je mag niet hopen want anders ben je er te veel mee bezig enzo maar toch blijf ik wel hopen tijdens mijn NOD haha.

@bergje: nou maar hopen dat het dan bij mij ook erfelijk is zeg, snel zwanger te worden maar ja, dat is afwachten.

Wat vinden jullie ( of wat hebben jullie gedaan?) , moet ik toch even mijn HA bellen, en zeggen dat ik gestopt met pil ben? ergens heb ik zoiets van, wat heeft hij daaraan?
    xxxx

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    in principe hoef je het niet te melden bij de huisarts maar als het je een goed gevoel geeft moet je gewoon even langs gaan.
    Ik heb het wel gedaan, maar dat was omdat ik wilde vragen of ik wel of niet de tweede mexicaanse griepprik moest krijgen.
    en ik was toen dus eigenlijk al zwanger. ben toen weer gegaan om te vertellen dat ik zwangerwas maar toen feliciteerde ze mij alleen en gaf een folder van de verloskundige praktijk. ik kon daar een afspraak maken. ze gaf wel wat tips over eten enzo.

Het voordeel van naar d ehuisarts gaan is wel dat ze nu registreren dat je bezig bent dus mocht het lang duren en je hulp nodig hebt bij het zwanger worden dan weten ze wel precies hoe lang je bezig bent.

14. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @bergje; super bedankt voor je uitgebreide uitleg!! ik denk inderdaad dat ik het even laat weten aan mijn HA. ook al zou ik het alleen maar ff telefonisch doorgeven... Dan ben ik ook weer wat geruster ofzo..
    pfff moest trouwens wel flink zoeken zeg naar de november meiden... zijn we gewoon verplaatst!!!
    xxxxxx

15. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden!

@ Nike: gefeliciteerd!!! Super zeg!

@ Carola: balen zeg, dat het weer is begonnen. Als ik jou was zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Volgens mij is het niet een standaard ontpillingsklacht! En het duurt nu ookal een poos, zeg!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, het weekend ben ik dus zonder chaggie-buien doorgekoemen :D.

Inmiddels zit ik alweer op dag 34... Ik heb nog geen test gedaan, ik wil eigenlijk wachten tot na dag 38 (vorige cyclus). De teleurstelling als het niet zo is vind ik niet fijn ;), maar ja, dat hoort er natuurlijk wel gewoon bij.

Ik heb verder eigenlijk weinig last van dingen. Alleen regelmatig stekkjes/gerommel in mijn buik, waardoor ik steeds het idee heb dat ik ongi wordt. Verder ben ik vandaag een beetje misselijk, de hele dag al. Maar dat natuurlijk ook prima komen van het gourmetten van gisteren.

Dat van die erfelijkheid zou natuurlijk mooi zijn! Mijn mams was ook heel snel zwanger. Ze deden aan temperaturen als anticonceptie en deden het dan natuurlijk juist niet rond de ei-sprong. Maar elke keer wanneer ze dat vergaten werd ze zwanger ;) (gelukkig konden ze zich goed inhouden, ik heb 1 zus en drie broortjes:p). Maar ik denk dat he tniet automatisch zo is, de man schijnt ook nog een rol te spelen bij de bevruchting :D. En bij mijn schoonouders duurde het juist heel lang...

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Piekie: Dank je wel voor de felicitaties!
    Ik hoop voor je dat het bij jou ook deze rond raak is!

@Carola: Heb je de huisarts gebeld?

17. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @Nike: gefeliciteerd!!!! wat leuk!!!!

@Carola: Als ik jou was zou ik niet wachten met bellen. Ik denk dat ik al gebeld zou hebben. Misschien kan je ha je verder helpen. Zou toch jammer zijn als je voor niets nog een maand langer zo door loopt

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Nike!!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een geweldig nieuws! Elke maand een gelukkige, het komt helemaal goed met ons op dit forum! Hoe voel je je?!

Ik heb zondag getest maar helaas...niks te zien.:(
    Voel nu wel veel steken en heb het idee dat ik ongesteld moet worden. Vriendlief wil dat ik er nog een test tegenaan gooi in de ochtend. Zelf denk ik dat het er deze maand niet in zit.

@ Piekie, ik hoop dat het goed nieuws is voor je!!
    @ Carola, wat vervelend zeg. HA kan nooit kwaad toch?! Daar zijn ze voor.

@ Iedereen, hoe is jullie ervaring met Etos testen? Ik gebruik die maar ze willen niet altijd werken. Het controlestreepje verschijnt dan ook niet eens.

Liefs Mumm

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Meiden Wat zijn jullie toch lief :D!!!

Ik heb de HA nog niet gebeld ivm met dat ik vanaf vrijdag al bloedverlies heb (bijna 4 volle dagen nu dus) Dus het lijkt erop dat dit eindelijk een echte ongesteldheid is.. Ook al is het wel ietsjes anders dan normaal.. ;) Maar goed wel langer dan de keren hiervoor...

Dit brengt me natuurlijk nu wel in dubio.. Ik heb t er ff met me vriend over gehad en ik heb zoiets van als het binnen nu en 2 weken weer zo klote is.. dus steeds bruin/bloedverlies dat ik dan de huisarts bel.. dan kan ik mooi nog voor de carnaval terecht hoop ik :)!!!

@ Mummm Jammer zeg!! Maar ook met jou komt t helemaal goed! :)

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Marjon en Mumm: Bedankt!

Ik voel me nog prima (even afkloppen...). Alleen wat last van mijn liezen. En vanmiddag op het werk enorm jeukende tepels. Best lastig, kan moeilijk op het werk gaan zitten krabben..:D
    Ik heb net gesport (fitness) en gewoon alles kunnen doen wat ik normaal ook doe. Voel me nu ook niet vermoeider dan normaal.

@Carola: Ik duim voor je dat dit een echte ongesteldheid is en dat je over twee weekjes voor het echie van klussen!

Deel Deze Pagina