November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hey weer een paar verloren dames die het forum weer gevonden hebben!
    en gelijk ook een spannende tijd!
    etostesten: ik geloof dat ik ook wel eens een test van etos heb gehad die niet werkte. ik heb op internet zwangerschaps testen besteld dat was ook veel goedkoper en ze kwamen met de post, erg makkelijk. als je geen controle streep krijgt dan werkt de test niet.
    en ik zou wel met ochtend urine testen want die test is echt veel duidelijker als op een ander moment op de dag.

hier gaat het erg goed, alleen gistteren bij de fysio zei wow je hebt een buik zijn het er toch geen twee!!!! wahaha.......
    dat is al de tweede keer! nog twee weken dan echo.....afwachten maar!

ik duim voor de meiden rond de NOD!

@nemo: gaat niet lukken om er neit bezig te zijn he....dat snappen degene die het zeggen toch ook wel!

2. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    ja dat zou ik ook denken, dat iedereen het wel begrijpt dat ik ermee bezig bent maar toch... Dan zeggen ze weer: je moet er niet mee bezig zjn, dan lukt het pas... pfffff word echt lastig hoor om er niet mee bezig te zijn....
    Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld... alleen die 2 druppels bloed die ik zondagavond verloor...
    xxx

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    nemo ik duim voor je dat het weg blijft!!!

4. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Goedemorgen!

het is veel te vroeg maar moest er nu al uit... :x
    Ik ben nog steeds niet ongesteld... en heb ook nog geen symptonen die zouden wijzen op een zwangerschap..
    wel hele vage klachten zoals, kan veel te makkelijk naar de wc, veel hoofdpijn en ook nog is een ontstoken haarzakje daar beneden... heb ik weer!! Denk dat het gewoon ongi pijntjes zijn maar hebben anderen ook deze klachten gehad?
    Mijn huid is ook een drama maar ja, dat is ook logisch want ik slikte een pil speciaal gericht op Acne.
    xx

5. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi allemaal!

@Nemo: ik slikte ook een pil die tegen acne was. De afgelopen tijd had ik ook wel steeds een paar puistjes, maar op dit moment eigelijk helemaal niet meer... Mijn acne was niet heel erg, maar ik had het in combi met eczeem, wat niet al te prettig was :$ Maar nu dus eigelijk weinig last. dus hopelijk gaat het bij jouw ook weer over!

Hier nog steeds geen ongi in beeld. Wel raar gevoel in mijn buik, dus alle kans dat het vandaag of morgen gewoon gaat doorzetten. Maar tot nu toe echt helemaal niks.

Nu zit ik met een dilemma. Vandaag is manlief jarig. Ik zou het leuk vinden om dan stiekem te testen en mocht het zo zijn, hem het boek 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' geven. Maar ik durf niet zo goed te testen, omdat ik niet echt klachten of zo heb. Ook weet ik niet hoe hij het zou vinden als ik in mijn eentje ga testen.
    Wat zouden jullie doen?

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @piekie en nemo: spannend zeg!!!

@ piekie: ik vind het een heel leuk idee, om hem dat boek t egeven als je zwanger bent, je kan ook de test inpakken als deze positief is dan kan hij het toch met eigen ogen zien. ik heb gestest zonder manlief maar ging tijdens het wachten douchen en had hem in de badkamer gelegd manlief vond het eerst stom dat ik ging testen en zei toe twee streepjes dus dat zegt niets..... heeft daarna wel drie keer de gebruiksaanwijzing doorgenomen en zei over een weekje testen we wel weer hoor...
    als de test positief is dan zou hjet wel leuk zijn! denk wel dat je het beste zo'n vroege test kan kopen omdat je misschien met een andere test nog geen duidelijk resultaat krijgt.

succes ik ben benieuwd! en ik duim de gehele dag!

7. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ bergje: stop maar met duimen hoor ;) Ik heb geen test gekocht vandaag, dus het plannetje gaat niet door. ;)
    Ik vind het toch leuker om te wachten tot vrijdag/zaterdag om dan samen te testen (als ik dan nog niet ongi ben). Vrijdag ben ik vrij, dus dan kan ik alsnog dat boek voor hem kopen en het als een laat verjaarkado geven.

Vanavon dkomen mijn schoonouders langs en als ik getest zou hebben, zou ik echt mijn mond niet kunnen houden, denk ik.

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Nemo, wij zouden zussen kunnen zijn.
    Ik zit onder de pukkels en zie er niet uit. Niks helpt.
    Hoop dat je ongesteldheid uitblijft!! En de puisten vertrekken!

Liefs Mumm

9. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @MUMM: heb je nog getest??
    @ nike: heb je het al aan iemand verteld??

Ik het morgen aan mijn baas vertellen, anders wordt er een planning voor de zomervakantie gemaakt en moet di eweer worden bijgesteld! en het weekend dan gaan we het aan mijn stiefdochter vertellen!

10. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Bergje, ik heb nog niet voor de 2e keer getest...probeer het zoveel mogelijk uit te stellen :)
    Voelde jij direct dat je borsten pijnlijk werden of duurde dat even? Ik heb namelijk wel vage klachten maar niet de hele dag door. Als ik de klachten bij elkaar optel denk ik dat ik ongesteld wordt. Maar heb hier wel eens gelezen dat meiden die klachten ook hadden en wel zwanger zijn....lastig allemaal!!
    Vind het zonde om weer te testen. Wacht liever nog een weekje. Als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik weer testen.

Morgen naar je baas, spannend!!

11. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    hahhahaha jaja echt leuk dat we dezelfde dingen hebben hahaha. ik werk zelf bij een drogist dus ik gebruik zoveel producten, die zouden moet werken bij puisten maar toch...... die pukkels blijven gewoon komen.. Enige wat tot nu toe helpt is 1x per week stomen en scrubben en masker.. dus mssn ook een tip!!
    En tot nu toe nog steeds geen ongesteldheid.. maar ja mssn is het gewoon mn cyclus die nog niet op gang is gekomen... durf echt niet te hopen...

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Ik had al een week voor mijn NOD grotere en pijnlijke borsten. dacht dat dat kwam omdat ik ongie moest worden. Verder had echt menstruatie pijn.......wat dus iets anders was. Ik moest vaak plassen en mijn urine rook sterk, maar dat zou misschien ook van de multi vitamine kunnen zijn.

ik kan mij voorstellen dat je wilt wachten omdat de eerste test toch negatief was. wel knap van je dat je kan wachten. en volgende x ochtend urine gebruiken.

gree

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Nog aan niemand verteld. We willen wachten tot na de eerste echo.

Ben jij bang om het je baas te vertellen? Ik zie daar best wel tegen op...Werk er net een half jaar.

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Wat knap van je dat je nog een weekje gaat wachten met testen!

Bij mij trouwens nog steeds geen last van borsten (nog steeds zo klein als anders en totaal niet gevoelig....), dus dat hoeft niet hoor!
    Verder zelf alleen last van onderbuik, -rug en liezen.

15. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gister er met mijn mannetje over gehad, wat hij er van gevonden zou hebben als ik gister die actie had uitgehaald, zegt hij dat hij dat prima had gevonden... Baal baal :$

Gisteravond opeens wat branderinge steken in een borst, maar dat was heel gauw weer weg. Dus alle kans dat dat iets anders was.
    Gister na het eten had ik helemaal een bolle buik, echt eng! Nou had ik ook wel veel gegeten (pannenkoeken, mmm), maar zo dik had ik het echt nog nooit gehad.

Nu zit ik met een jurkje aan op het werk, met een legging er onder. Die legging heeft zo'n elastiekrandje aan de bovenkant, dat aan de bovenkant van mijn buik valt. Elke keer als ik opsta moet ik er heel erg aan denken om mijn buik in te houden, anders denkt iedereen direct dat ik iets te vertellen heb ;)

Ik moet er toch echt morgen of zaterdag aan geloven om te testen, maar ik vind het echt eng! Morgen ben ik de hele dag vrij, maar moet mijn mannetje werken. 's Avonds hebben we een feestje bij ons thuis. Zaterdag zijn we wel allebei vrij, maar gaan we 's middags naar de verjaardag van manliefs tweelingbroer (twee-eiig, dus nee, niet erfelijk;)) en 's avonds naar de verjaardag van een vriendin.
    Of te wel: twee drukke dagen, waarop het samen aan het idee wennen niet echt mogelijk is. Maar misschien maak ik het allemaal wel groter dan het is. De vorige keer dacht ik er echt niet op deze manier over na en testte is gewoon.

En ik maar proberen mezelf niet gek te maken...

16. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Nou.. ben vanmiddag ongesteld geworden.. aan de ene kant wel fijn dat mijn cyclus goed is maar toch.. beetje jammer .
    dus op naar Ronde 2..
    xxx

17. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hej Meiden, Hoe is het hier?

@ Bregje begin nu toch wel nieuwschierig te worden naar je buik hoor ;) Vooral omdat je al 2 x gehoord heb zit er een tweeling in? :)

@ Piekie Al eerder een test gedaan? Of word dat je eerste keer...?

@ Nike.. Ik begrijp heel goed dat je het eng vind om aan je baas te vertellen.. maar als die echt trots en blij met je is houd hij je!!!!!!!! Anders weet je ook gelijk wat je voor dat bedrijf betekende!! ;)

Hier vanaf vorige week vrijdag bloed.. laatste 2 dagen wel minder.. was zelfs vergeten dat ik een tampon in had vandaag :( Echt erg.. Gelukkig niet door gelekt ofzo, net optijd.. Kwam er na 7 uur achter.. dus kan je nagaan hoe weinig bloed t nu nog is.. Dus hoe ik nu moet rekenen geeeen idee.. denk dat we gewoon maar weer gaan klussen zodra het bloed over is op de momenten dat het gewoon gaat en lukt :)

@ Nemo, Succes met klussen meidd :)!!

18. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ nemo, jammer joh! maar inderdaad een nieuwe ronde en een duidelijke cyclus.
    @ Nike: wat voor contract heb je? in princiepe mag je niet ontslagen worden tijdens je zwangerschap en in de 12 weken erna.

ik heb het vandaag verteld op het werk, heel toevallig 5 minuten voo rmij vertelde een collega het ook!!! dus we hebben onwijs in een deuk gelegen samen......Tja mijn baas dit is haar grootste nachtmerrie geloof ik en er mogen echt geen zwanger bijkomen zei ze al! maar ze was voor mij wel bblij maar voor haar zelf niet. Ik werk nog niet volledig....ben in oktober ziek geworden en geopereerd, dat is mis gegaan waardoo rik lang moest herstellen...en nu dus langzaam opbouw en op halve dagen zit...tja daardoor vond ik het wel lastig om te vertellen dat ik over een aantal maanden weer een poosje uit de running ben.....

mumm en piekie: ik hoop dat jullie onderweg zijn naar een positieve test!!!
    @ carola misschien was dit toch een menstruatie ik hoop het voor je!

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Dank je Bregje.. En dat is wel heeeeeel toevallig zeg!!! :)

Hier ff snel een berichtje van zie als een berg op tegen vandaag :( Werk op een kinderdagverblijf en heb in de afgelopen 5 maanden een band met een kindje opgebouwd daar kan niemand tussen komen.. Ik weet dat dat niet slim is echt zo een lievelingentje hebben maar t ging vanzelf.. kindje heeft al veel meegemaakt (geopereerd en dat soort dingen) En die moeder is ook nog echt eens een heel spontaan mens!! Als je die spreekt word je gewoon altijd helemaal vrolijk.. Ondanks alles zo positief en lief :) Ze vraagt ook bewust naar mij.. Collega's zien dit ook en hebben dit kindje dan vandaag bij mij op de baby groep geplaatst omdat ze weten hoe goed hij het bij mij doet en aan mij gehecht is!!! Maaaaaaaar Vandaag neemt dit kindje afscheid :( Moeder vond het ook heel erg moeilijk.. maar ze heeft nieuw werk en de enige dag dat hun op ons kdv komen is ze vrij.. en voor de rest zit de peuterspeelzaal op de hoek bij hun.. dus gaat hij die andere dagen daar heen..:(

Nou ik ga maar gauw wat makeup op me gezicht smeren en dan richting me werk.. :)

Hier trouwens vanacht nog 2 druppels bloed in me broekje.. had het echt ff gehad met tamons enz dus d8 ach t is wel over..
    Vanmorgen na het plassen met afvegen wel weer een beetje bloed dus maar voor de zekerheid een tampon in gedaan!
    Ppff ben echt me hele leven nog niet zo lang ongi geweest (7 dagen vandaag) Voelt echt heel vreemd ;)

Meiden maak er een mooie dag van! en dikke kus voor jullie xxx

20. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden!

@Nemo: balen meid, hopelijk brengt ronde 2 meer geluk!

@Bergje: wat bizar dat jullie tegelijk het gingen vertellen! Balen voor je leidinggevende, maar wat leuk dat je samen met een collega zwanger bent! Hoe was het om het te vertellen? Dit was de eerste keer toch, dat je het aan een niet-medisch iemand vertelde? Nou de rest nog:)

@Carola: wow, dat lijkt een heuse menstruatie! hopelijk gaat je cyclus zich vanaf nu een beetje gedragen! Anders toch maar even langs de huisarts.

@Nike: Heb je al een afspraak bij de verloskundige? Of duurt dat nog even?

Gisteravond had ik tijdens sporten (schaatsen) enorme last van krampen in mijn buik. Vorige week had ik dat ook, maar dat zakte toen vrij snel weer af.Gister bleef ik het echt nog een poosje daarna houden. Dus ik was bang voor bloed vanochtend. Toen dat niet het geval bleek, heb ik vanmorgen toch maar een testje gedaan. Zie hier het resultaat:
    Bekijk bijlage 47524

Gewoon direct een knaltest... Het wordt stiekem toch wel eng nu! :D
    Vanaf mijn vorige menstruatie zou ik nu ongeveer 5 weken en 3 dagen zijn, maar of dat nu echt klopt weet ik niet. Ik gok dat ik mijn ei in de eerste week van januari heb gehad.

Deel Deze Pagina