@ Piekie: Wow! Dat is inderdaad meteen een knaltest zeg! Gefeliciteerd!!! Ga er lekker van genieten! Als je telling vanaf je vorige menstruatie klopt, ben je gewoon nog langer zwanger dan ik! Ik heb op dinsdag 23 feb mijn eerste echo. Dat duurt dus nog even.
@Bergje: Ik heb vanaf januari een vast contract, dus ontslagen kan ik niet worden. Maar toch ben ik een beetje bang hoe ze zullen reageren. Als alles goed gaat, heb ik in een heel ongelukkige periode verlof. Maar goed dat is hun probleem... @Carola: Ik hoop voor je dat dit een echte menstruatie is en dat je nu een periode van drie of meer weken zonder bloed hebt. Met ei! Sterkte vandaag op het kdv. @Nemo: Balen. Op naar de volgende ronde. Die is gewoon voor jou! @Mumm: Je nog in kunnen houden met testen?
PIEKIE! gefeliciteerd!!!! echt super leuk! en een hele duidelijke test! hoe reageerde manlief??? de verloskundige gaat uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Als ze er bij een echo met meten achter komen dat d etermijn meer dan 7 dagen afwijkt dan stellen ze je uitgerekende datum bij anders niet. dus je kan uitgaan van de 5 weken en drie dagen. Dat schiet dan al gelijk even op. ik vond het wel spannend om aan mijn baas te vertellen, maar omdat ik het gesprek met mijn collega al opving zei ze ik ben dus zwanger ik zei tegen haar gefeliciteerd ik ook! haha we hebben onwijs gelachen mijn baas kwam evenlater en zei nou jullie kunnen wel gaan kwartetten. @ nike: je werkgever krijgt een zwangerschaps verlof volledig vergoed dus hij an er gewoon iemand voor aannemen. bij ziekte krijgt je werkgever maar een bepaald aantal uren vergoed die hij dus kan herbezetten. hij heeft dus liever dat je zwanger bent dan dat je ziek bent ! Mijn baas zag d ebui wel hangen na het uitdelen van vaste contracten aan de jongeren meiden. ik heb vanaf september een vast contract. Hopelijk zijn de ander meiden snel van de partij! ik geloof toch zo'n beetje iedere ronde twee meiden met goed nieuws!
@carola: ik kan mij voorstellen dat je je soms toch hecht aan een kindje. Vraag de moeder of ze nog eens langs komt met haar kindje. dan kun je het kindje en ook de aardige moede rnog eens zien. je zal zien dat het gemis van de k(gehandicapte) indjes overgaat. ik werk ook met kinderen en heb dit de afgelopen jaren op verschillende plekken gedaan. de laatste keer dacht ik echt dat ik de kindjes onwijs zou gaan missen, maar ik ben nog twee keer langs geweest en daarna niet meer. Ik moet er soms nog voor mijn huidige baan zijn. ben dan eienlijk alleen maar blij dat ik daar niet meer werk. In mijn huidige baan is het een komen een gaan van echt vaak heel zielige, soms zieke maar sowieso kindjes die heel veel hebben meegemaakt.....onbewust vind je de een toch leuker dan de andere maar je moet ze wel los kunnen laten, en uiteidnelijk is dat toch makkelijker dan het in eerste instantie lijkt. wel sterke probeer je niet te klote te voelen!!! ik hoop ook dat het nou ens afgelopen is met dat bloed van je!
Bregje, lief van je!! Ben de dag goed doorgekomen het is idd zo dat het in het begin als ze weg gaan klote is maar dat je erna gewoon weer verder gaat en nieuwe kindjes op je groep krijgt En mocht eerder naar huis.. ben alweer een uur bezig met het huishouden maar er lijkt geen einde aan te komen..Heb in dat uur alleen de afwas gedaan, grootste cavia hok schoongemaakt en de was in de machine gedaan.. Vooral me dieren vragen veel aand8 en tijd.. maar ze zijn oww zoo lief !!! ff een rustpauze En ff hier checken.. Piekieeeee WOW Wat een knaltest Gefeliciteerd meid!!!! Vind dit hoekje owwwwwwww zo leuk en gezellig maar voor me gevoel is het ooooooo Zo raar dat er al zoveel meiden zwanger zijn en bij mij niks anders is geweest dan bloed.. Kan geen bloed meer ziennnn Ben gewoon al 1 week ongesteld.. de laatste dagen wel minder.. want van smorgens 8 uur tot een uur of half 3 heb ik met 1 tampon gedaan.. Tampons gebruiken gaat ondanks me vaginisme steeds beter Daar ben ik wel erg blij mee !!!
@carola: ja het verbaasde mij wel dat je tampons kan gebruiken met je vaginisme. ik heb geen vaginisme maar kan geen tampons gebruiken. ik heb altijd het idee dat ze te goed absorberen en ik ze er dan niet meer uitkrijg.....en erin is ook al geen pretje....en als ik het dan toch probeer dan lek ik er wel langs..... dus ik was altijd genoodzaakt maandverband te gebruiken, ik kan er wel aan wennen dat ik dat nu voorlopig niet nodig heb!!! volgens mij zijn er in verhouding bij november meiden veel meiden snel zwanger geraakt! dus de meiden voor wie het nog niet zover is, maak je geen zorgen!!!!! het is echt normaal als het een aantal maanden duurt..maar ja geduld he! ik heb gewoon onwijs geluk gehad dat het meteen raak was, dat had ik niet durfen hopen. lekker blijven klussen!!! (als je eenmaal zwanger bent dan wordt dat klussen minder......tenminste bij mij! maar de keren dat ik het wel gedaan heb waren by the way echt SUPER!!!!)
zat even terug te lezen op het forum en zie aan de banners dat eclipse en roses ook zwanger zijn, z ehebben al lang niet meer gepost. en carrie is ook verdwenen.... of ze kunnen november meiden niet meer vinden natuurlijk! ik had maya nog wel terug verwacht, juist omdat ze toch nog even wilde wachten met zwanger worden dacht ik dat het misschien juist zou gebeuren....
Piekie gefeliciteerd!!! Super nieuws!!!! Vind het leuk om jullie verhalen zo te volgen. Hoop dat jullie wel allemaal hier blijven posten. Volg jullie graag. Gisteravond nog even een test tegenaan gegooid maar helaas. En vanochtend waren de rode duivels er weer. Door naar ronde 3 helaas. Hoop snel een regelmatige cyclus te hebben want wordt er niet vrolijker onder.....
@ Mumm, Leef met je mee.. Word er ook helemaal gestoord van.. Sowieso nu alweer 8 dagen Ongi.. t lijkt niet op te houden.. @ Bregje.. Tampons gebruiken ging eerst ook ECHT niet hoor.. Net zoals dat ik ook niet 1 vinger in me kon hebben.. Maar oefening baart kunst.. Kwas er ook altijd heel bang van idd dat ik m er niet meer uit zou krijgen en de dingen die je opnoemt Maar gelukkig was vriendlief zo lief om mij hierbij te helpen en om mijn allereerste tampon die er wel in ging in te brengen!! Had toen zelf al een doosje of 3 verpest Gebruik wel Mini.. Maarja goed ik sfeer er nu bij.. word zelf helemaal akkelig van dat maandverband.. zit je voor je gevoel zo te baden in je eigen bloed en plakt.. Nee dank je.. ben me vriend zoooo dankbaar dat hij mij hiermee geholpen heeft.. Gebruik voor de nacht wel maandverband Anders is het echt niet goed..lijkt me.. !! Verder krijg ik een tampon wel het beste ingebracht nadat ik in bad ben geweest of gedouchd heb En heb natuurlijk ook momenten dat ik hem helemaal niet erin krijg hoor.. Maar heb mezelf geleerd dat lang op de wc zitten omdat ik die tampon niet zo makkelijk in krijg niet erg is.. Me collega's weten ervan dus dat scheelt!! Als je denkt snel snel Ook al doe je dat onbewust lukt het zowieso niet.. je moet er echt ff de tijd en rust voor nemen!!!
@piekie:Gefeliciteerd!!!!!! wat goed!!!! @ Bregje: gezellig al die zwangere op je werk @mumm: balen!!!! nieuwe rondes nieuwe kansen @Carola: Meid wat een gedoe Ik zelf heb vanaf woensdag vreselijk pijnlijke (.)(.) voelt af en toe alsof ze in de fik staan. Heb alleen ook al vanaf woensdag een heel heel heel klein beetje bloed verlies. mag geen naam hebben, zie het alleen bij afvegen. En dan moet ik woensdag pas ongesteld worden. Dat ben ik altijd een week. Als het zo blijft betekend dat dus 14 dagen bloed verlies. Dus Carola je staat niet helemaal alleen
Hey meiden, was dit topic helemaal kwijtgeraakt maar het was dus schijnbaar verplaatst . Ik had ook een tijdje afstand genomen van het forum, maar ben dus terug gekomen met goed nieuws (zie mijn banner). In mijn album staan ook mijn testen mocht iemand mijn strepen willen bewonderen. Van de week ga ik even bijlezen.. @ Zwangeren: Gefeliciteerd! @ Niet-zwangeren: Succes! @ marjon80: Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn?
@marjon: toch wel spannend bij jou! (.)(.) die groeien was bij HET teken!! en dat bloed zou een innesteling kunnen zijn...... @eclipse: welkom terug en uiteraard gefeliciteerd!!!! weet iemand of het hebben van bloedneuzen een zwangerschaps kwaaltje is? en wat je eraan kan doen?? greetzzz
@ Bregje: Als je zwanger bent kan je inderdaad last krijgen van bloedneuzen. En helaas er is volgens mij niets aan te doen helaas
Bedankt meiden . Zo.. heb weer even bijgelezen! @ bergje: Zag dat je de doos van de baby-dump laatst had opgehaald. Had jij ook die catalogus besteld? Ik heb hem maandag besteld, maar nog niks binnen . En dat met de broeken krijg ik ook al langzaam. Ik kon wel meedoen aan Moeders voor Moeders. Had vrijdag het gesprek gehad. 24-2 heb ik de eerste echo.. Vind het erg spannend !
Weer veel te lang weg geweest. GEFELICITEERD ALLE NIEUWE ZWANGEREN!!! \0/ Wat een vruchtbare site zeg!
Hoi ben er een tijdje niet geweest wat leuk piekie en eclipse gefeliciteerd en alle andere zwangeren ook natuurlijk! nou ik heb vanmorgen getest helaas negatief. denk dat mijn cyclus van slag is voel verder ook helemaal niks bijzonders en nog geen rode duivels te zien.
@co: jammer dat je test negatief was...nou afwachten maar! @eclipse: ik heb het boek ook besteld en gekregen ging geloof ik ook wel een paar dagen overheen. je krijgt er baby sokjes bij! hihi de blijedoos van d ebaby dump is echte en aanrader, hele handige tuit bekers vor iets grotere kinderen dat is het voornaamste mijn zus wil naar een tuppernware party voor die bekers....ik kon nog niet zeggen waar ik ze vandaan had haha ze heeft zelf die box nog niet aangevraagd!