November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Wie gaat er naar de 9 maanden beurs????

2. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Marjon: balen meid! Hopelijk lukt het in de volgende ronde!

Voor dat we wisten dat ik zwanger was deden we het ongeveer 2 keer per week. Nu hebben we het sinds vrijdag (dus toe ik positief testte) 1 keer gedaan. Deze week heb ik er verder echt nog geen puf voor gehad, maar dat komt in het weekend vast wel weer goed :p

Carnaval doen wij niet aan mee. We komen allebei uit een stad boven de rivieren (Rotterdam en Utrecht), dus het is bij ons niet echt ingeburgerd. En om eerlijk te zijn trekt het mij ook niet heel erg ;)

Sjonge, ik zit echt te dutten achter mijn PC, terwijl ik nog 8 uur noet werken... Maar snel even in een leuke klus duiken! :D

Groetjes

3. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Ik ga naar de negen maanden beurs :D.
    Moet jij voor het slapengaan ook nog altijd wat eten? Ik heb dat de laatste paar dagen ook heel erg.

@ Piekie: Ik kom uit HET carnavalsgebied en ik heb er een hekel aan ;).

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike hoe was het met Moeders voor Moeders? :)

Vandaag een lekker dagje lekker gewerkt en morgen is het alweer vrijdag :D Hoe chill..Hoe was jullie dag meiden? :D

5. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Mijn dag was kut. Ben net terug van de politie en autohandel, omdat ze me de kentekenplaten gepikt hebben :x.
    Verder ben ik even bij de bieb nieuwe boeken gaan halen.

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @eclipse: balen joh!! wat een gedoe!!! Ik moet ook eten voor ik ga slapen anders droom ik over eten, en dan ben ik echt in staat om uit bed te gaan om te eten!!!

en goed eten scheelt met de misselijkheid! ik ben nu twee kilo aangekomen dus dat valt eigenlijk wel mee.

ik heb lekker weekend nu! morgen de kindjes van mijn zus weer!

@nike: ben benieuwd hoe het met moeders voor moeders was, hebben ze weer een test gedaan?

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Vandaag eerste dag dat ik me echt ellendig voelde. Hoofdpijn, misselijk, moe enz. Ik heb vanaf 15 uur op bed gelegen.
    MvM afgebeld. Had steeds het gevoel dat ik moest kotsen. Ze komen nu maandag.
    Ik heb tot 20 uur geslapen en voel me nu stukken beter. Lekker kopje soep gegeten.

@Eclipse: Balen zeg. Wel nieuwe boeken! Veel leesplezier!

Ik moet morgen helaas nog werken. Maar wel een leuk weekend in zicht!

Weltrusten allemaal!

8. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Zooo Goedemorgen allemaal meiden!!! Oww Nike wat vervelend zeg dat je je niet lekker voelde :( maar je moet maar zo denken het is voor een goed doel :D (En wat voor een :D)

@ Eclipse Wat een stomme actie zeg.. Kan er altijd zo boos van worden.. Blijf gewoon van andermans spullen af..
    Hoop dat t niet gebruikt word door iemand die altijd veelste hard rijd.. anders krijg jij de flits bekeuringen op je mat :(!!!

@ Bregje, Lekker hoor nu al weekend :D Veel plezier met de kindjes van je zus :)

Ik ga nog ff lekker een dagje werken van kwart voor 9 tot 5 :D en dan heb ik ook weekend :) Meiden doe het rustig aan !!

Liefs xxx

9. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    pffffoeoe ik heb de hele nacht over boterhammen met hagelslag gedroomd!!!

10. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

nog een paar uurtjes en dan hebben we allemaal weekend :D

Vanavond nog even een avond doorbeuken (avond met de jeugd van de kerk, 14 pubers die lekker stuiteren) en dan lekker een dag helemaal niets. Of niets... de boodschappen doen, kadootje voor mijn zwager kopen, eten voor zondag maken/voorbereiden...

Zondag komt mijn hele familie over de vloer (paps, mams, zus en broertjes met aanhang, totaal zijn we met 10 volwassenen) om de verjaardag van mijn man en van mijn zwager te vieren. Dus dan moet er ook eten voor de hele goegemeente worden gemaakt.

Boterhammen met hagelslag, nou je het zegt... Lijkt me nu ook wel lekker! Ik heb alleen net geluncht, dus misschien morgen :p

Veel plezier allemaal dit weekend!

11. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Nike: voel je je vandaag weer wat beter? hopelijk was het een eenmalig dipje! Bij mij lijkt het in de loop van de week steeds beter te gaan. Af en toe wel misselijk, maar als ik regelmatig tussendoor iets eet is wel te doen. De mandarijnen zijn op het ogenblik niet aan te slepen hier :D

Trouwens, het iets minder voelen van kwaaltjes geeft ook wel een soort van onzekerheid. Hier op het forum lees je zo veel dat de zwangerschap mis gaat in de eerste weken. Af en toe bekruipt mij het gevoel 'waarom zou het bij ons wel goed gaan, in de 2e ronde raak, dat kan toch bijna niet?' Maar als ik dan weer een vlaag misselijkheid voel of steek in mijn buik geloof ik dat het wel in orde is.
    Nog 3 weekjes wachten op een echo, dus nog even geduld hebben:)

12. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Ja, het is echt balen.
    2 kilo aankomen valt idd nog erg mee. Ik heb wel gemerkt dat de crackers helpen die ik eet voor het opstaan.
    Boterham met hagelslag.. jammie :D..

@ Nike: Balen dat je je zo ellendig voelde. Gaat het vandaag wat beter met je?

@ Carola: Was ook goed boos gisteren. Het leukste is nog dat jij voor 35 euro nieuwe platen moet gaan halen terwijl ze het nota bene van jou gestolen hebben! Met die bekeuringen is het idd afwachten.. daarom hebben we aangifte gedaan bij de politie. Als er zoiets gebeurd, sta je tenminste sterk met je aangifte.

@ Piekie: Leuke vooruitzichten in het weekend!
    Die onzekerheid heb ik ook, maar dat zal wel blijven tot je eens "bewijs" hebt gezien op de echo ;). Ik moet ook nog wachten tot de 24e.

Gelukkig was er vandaag wel goed nieuws voor mn broertje. Hij is voor de 1e keer geslaagd voor zn rijbewijs. Dus als mn vriend dalijk thuis is, gaan we even wat leuks voor hem halen bij de Jamin ofzo.
    En vanavond nog even 4 uurtjes werken en dan heb ik ook weer weekend!

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @PIEKIE:
    kun jeje wel je mond nog houden als de hele familie over de vloer komt??

ik ben blij als ik het volgende week de hele wereld mag gaan vertellen!
    ik ga nu lekker heel pedagoogisch onverantwoord mijn drie jarig enichtje op de WII introduceren haha
    kinderen van een ander mag je verpest, vanavond lekker frietjes eten !

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje wat moest ik lachen om jou berichtje zeg over je boterhammen met hagelslag :D Lekker hoor frietjes eten :D Jamiiiie!!!

Hier vandaag een aantal kleine steekjes gehad in me zij.. maar het was een heel chill dagje op me werk :) Denk als t druk zoals altijd was geweest ik dit niet eens gevoeld had ;)

Zit wel op dag 14 dus Mischien was/is t wel me eisprong.. Nu nergens meer last van :)

Zal me cyclus nu eindelijk eens kloppen zonder elke dag bloedverlies :D Ben nu 5 dagen bloedvrij dus we houden hoop :D!!

Woeiiii :D

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Lieve meiden: Voel me vandaag stukken beter!

@Piekie: Ik heb ook telkens die onzekerheid als de kwaaltjes minder zijn. Zal er wel bijhoren!

@Eclipse: Hele familie over de vloer. Gezellig! Inderdaad lijkt me lastig om dan je mond te houden.
    Ik ga morgen shoppen met moeder en nichtje. Kan natuurlijk niet te veel kopen....gaat straks niet meer passen. Doen we normaal wel altijd. Dus wordt ook nog lastig om niet mijn mond voorbij te praten.

@Bergje: Lekker frietjes gegeten? En WII-en kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch?

@Carola: Hoop voor je dat het de eisprong was! Nog geklust gisteren/eergisteren?

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike, Maandag of dinsdag en gisterenavond nog :)

Alleen gisteren avond ondanks een half uur blijven liggen vond ik wel dat er nog redelijk wat uikwam :( ..Sorry voor de details! ;)

Meiden slaap lekkkerr!! xxx

17. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: het loopt er altijd weer uit, maar er hoeft er maar 1 de juiste kant op te zwemmen!!!!

nike en eclipse: ik heb die onzekerheid nog steeds wel....ik denk dat dat pas minder wordt wanneer je je kindje kan voelen. Ik wordt nu d eecho er aan komt ook weer meer onzeker, ga toch denken het zal toch wel goed zijn. Vriendlief zei gisteren, als jij droomt over boterhammen met hagelslag hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.

nu nog twee nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk mijn kindje zien!!!

18. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Bregje dat is al bijna :D!!!

Spannend joh :) Denk aan je!!!

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Owwwww Ik wil ook zo een banner maken maar t lukt me niet :(

Ben wel tot het kopje Banner gekomen en dan uitkiezen welke je wilt enz en dan krijg je een link... maar hoe moet ik die banner dan plaatsen??

Volgens de banner zit ik op dag 16 nu.. terwijl ik zelf d8 op dag 15.. heb ik zelf zkr verkeerd geteld?

Lekker ingewikkeld allemaal Vrouw zijn ;);)

Wie kan me helpen?

20. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    #540 Meissie25, 6 feb 2010
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
    :(:( Foutje.. Snap niks van die banners ;) haha

Deel Deze Pagina