@ Nike: Dat denk ik ook wel. @ Bergje: Spannend dat je alweer bijna een echo hebt. Denk ook wel dat je vriend gelijk heeft . @ Carola: Die moet je dan bij instellingen in je "Handtekening" plaatsen. Die banner loopt idd 1 dag voor.. weet ook niet hoe dat komt. Kan zijn dat je je 1e dag van de ongesteldheid als dag 0 moet zijn. Dat is in mijn zwangerschapsdagboek tenminste ook zo..
Ik moet 1 van die 2 linken die er staat dat toch kopieren bij mijn handtekening..? hij geeft steeds ongeldig bestand Jemig waarom lukt t nou niet..
HIJ DOET HETTTTTTT!!! Ben benieuwd of hij deze maand een beetje gaat kloppen aangezien ik afgelopen maanden zoveel geklooi heb gehad... Die banner klopt trouwens wel.. want je moet vanaf de dag dat je ongi werd tellen... dat was 22 januari.. was wel weinig die dag maar toch Ben dus heeel benieuwd
Jeeeeej.. goed gedaan ! Het is wel een handig hulpmiddel. Je moet je er alleen niet blind op staren. Ik had namelijk een paar dagen eerder mijn eisprong dan mijn banner aangaf .
Nee ga ik ook zeker niet doen Maar het staat wel leuk...!! Ik heb geeen idee welke dag mijn eisprong is geweest.. gisteren wel wat kleine steekjes gehad.. maarja of het nu me eisprong was vind ik moeilijk om te bepalen/zeggen Jullie nog leuke plannen voor het weekend? xxxx
@carola: WOW het is je gelukt! ik heb er eerst ook mee gestoeid en ben door de meiden op het forum geholpen! ik zal maandag wel horen hoe het precies met mijn eisprong zat maar volgens de vorige meting zou die later geweest zijn. wel gek....want dan zouden de zaadjes echt 6 dagen geleefd moeten hebben ofzo. Ben benieuwd maandag, misschien ben ik ineens nog maar 11 weken zwanger dan hahaha of zien ze er twee......ik hoop in ieder geval dat hij het nog steeds prima doet!!!
@ Carola: Vandaag alleen boodschappen gedaan. Zijn wel lekker gaan snacken bij de Mac . Morgen nog ff kijken wat we gaan doen. Jullie? @ Bergje: Gelukkig alleen morgen nog en dan mag je weer! Spannend allemaal!
Ik had gisteren avond een Lady's Night bij een vriendin van me Was erg leuk en gezellig !!! Leuke dingentjes gekocht en ga er over een maand of 3/4 zelf ook 1 organiseren !! Vandaag ga ik denk ik niet veel doen.. beetje opruimen en chillen Vanacht wel steken in me zij gehad? begin nu echt te twijfelen wat me eisprong is/was...
nog 1 n8tje slapen en dan mag ik kijken of het nog steeds echt zo is!!!! ben echt zenuwachtig!!! en daarna eindelijk iedereen vertellen joehoe!!!! vandaag ff bij ikea geweest, we moesten eigenlijk naar een bouwmart maar er was er geen een in de buurt open. bij ikea hadden ze niet wat we moesten hebben maar toch even lekker er uit geweest. uiteraard ook even bij de prenatal binnen gewipt, eerste keer met vriendlief in een baby zaak geweest! ik ga nu ff wandelen met tippi wan mijn hond. en dan lekker bank hangen!! tis rustig op het forum..iedereen een druk weekend zeker??
Vanochtend belden mijn ouders of ze 's middags langs konden komen. Toen toch maar besloten om het hen te vertellen (als het misgaat zou ik het hen ook laten weten). Nog even naar de stad geweest om boekjes van Nijntje 'Oma en Opa Pluis' te halen. Ze waren erg blij en verrast. Hadden het totaal niet verwacht! Daarna meteen maar even bij schoonouders langs geweest. Ook helemaal blij! @Bergje: Fijn dat je morgen je echo hebt. Kan je het eindelijk van de daken schreeuwen!! Hier houden we het verder ook nog even voor ons tot de 12 weken echo.
@ Carola: Leuk ! Zou wel laat zijn voor je eisprong of niet? @ bergje: Spannend! Ikea is idd altijd wel leuk om doorheen te wandelen. Leuke spulletjes gezien bij de Prenatal? @ Nike: Leuk dat je het al verteld hebt aan je (schoon)ouders. Denk dat ik het de mijne pas vertel na de 1e echo. Ben alleen aan het bedenken hoe ik het beste kan vertellen. Ben eigenlijk nogal een beetje "bang" voor de reacties. Had me vanmiddag geamuseerd met een installatiepakket van de Ziggo. Had er eerder deze week geen tijd voor gehad. We hebben nu een alles in 1 pakket. Moet alleen nog even een telefoon aanschaffen .
@nike: leuk joh dat ze het helemaal niet verwacht hadden!! ook leuk om het met die boekjes te doen haha! @eclipse: waarom ben je bang voor de reacties? denk je dat ze negatief zullen zijn? van mij verwacht iedereen het wel, dus ik verwacht een heleboel oW ik dacht het al's maar dan kan ik lekker met mijn zus meeklagen!!!! haha nee ik heb mij voorgenomen om gewoon te roepen dat ik nergens last van heb dan mag zij lekker blijven klagen...
@ Nike, Leuk leuk!! idd als t mis zou gaan zou je t ook aan ze vertellen dus waarom nu al niet !! Boekje van Nijntje pluis is erg sweet ken hem van me werk . @ Bregje meid veel succes morgen.. Wel ff laten weten hier of alles goed is he Denk aan je!! @ Eclipse: Idd beetje laat maar me cyclus kan ook wat langer zijn Dus alles kan.. we wachten rustig af
Ha meiden, hier inderdaad een druk weekend gehad en tussendoor nog wat extra slaapjes gedaan, dus geen tijd gehad om hier te zijn. Nu weer aan het werk, dus even tussendoor een berichtje van mij. ZO, ik moest gister wel op mijn tong bijten hoor! Iedereen over de vloer en mijn zus begon over of we in oktober of november nog met z'n allen een weekend weg gaan. Want om een mooi groot huis te kunnen bemachtigen, moest er wel binnenkort geboekt worden... Ik wist echt even niets te zeggen en ben de keuken in gedoeken. Daar het 'probleem' met manlief besproken en kon gelukkig nogal diplomatiek verwoorden dat we daar nog even over willen nadenken . Toen begon mijn moeder over dat we nog wel binnenkort een keer op vrijdag iets leuks kunnen gaan doen, en of ik dan de laatste vrijdag van februari vrij was (ik ben eens in de twee weken op vrijdag vrij). Ja, dan ben ik inderdaad vrij, maar heb ik 's ochtends al wat te doen, namelijk de echo . Dus, nee mams, die dag lijkt me niet heel handig. We willen het echt nog niet vertellen voor we een echo hebben gehad! En dan willen we het persoonlijk bij de ouders en mijn zus gaan vertellen. Dat wrodt een leuk weekend tour-de-randstad @ Nike: dat boekje lijkt me echt een super leuk kado om te geven! En tof dat iedereen enthousiast was! @bergje: vandaag je echo! Als je een foto meekrijgt, laat je die dan ook hier zien? Kunnen we lekker meekijken. @ Carola: nog steeds geen bloed? Je lichaam lijkt het te leren Succes met klussen!
@ bergje: Ik denk idd dat de reacties negatief zullen zijn. Mn moeder vind alles aan mijn leven nog niet goed genoeg (huis, baan, vriend) om het zo maar te zeggen. Laat ik over mijn "schoonmoeder" maar helemaal niet beginnen . Hoe is je echo gegaan? @ Carola: Dat is idd zo. Gewoon met alles rekening houden . @ Piekie: Kan me wel voorstellen dat het moeilijk was om het voor je te houden.
Moeders voor moeders is net geweest. Heb weer een positieve test in handen. Altijd fijn! Ik kan de flessen achter het huis verstoppen bij de container. Dus dan valt het niet zo op, gelukkig. @Carola: Wachten duurt lang he....pfff
@ bergje: Je laat ons wel lang in spanning! @ Nike: Leuk he.. weer zo'n testje erbij. Fijn dat jullie een oplossing hebben kunnen vinden voor het ophalen. Ik had vandaag de 1e ophaaldag, maar was gelijk fout gegaan. De volle flessen hadden ze meegenomen, maar had geen lege flessen terug gekregen. Nu moet ik dus wachten totdat iemand in de buurt is.. Jammer..
Hey Bergje, hoe was het gister? Ik hoop zo dat het allemaal goed was! Maar er bekruipt mij ook een beetje een naar gevoel, omdat je nog niets gemeld hebt. @ Eclipse: balen dat je familie vindt dat jullie er nog niet aan toe zijn! Alsof zij dat voor jullie kunnen bepalen... Hopelijk valt het mee als je het ze vertelt. Dat dan de blijschap over een kleinkind gaat overheersen! Misschien is het een idee om het juist op een hele vrolijke manier te vertellen, met een leuk kadootje, zodat je ze mee kan nemen in jullie positieve gevoel.