@ Piekie81: Hier idd nog steeds geen bloed.. Heb ook t gevoel dat me lichaam het begint te snappen, Mocht ook wel eens na 3 maanden bloedverlies @ Nike: Wachten duurt zeker lang !! Vooral omdat je geen idee hebt wanneer je eisprong is/was.. @ Bregje meid hoop zo voor je dat het allemaal goed is.. Vind het ook wel een beetje spannend worden omdat we nog niks van je gehoord hebben... ff een vraagje aan alle dames hier.. Voordat jullie een test gedaan hadden, had je toen al last van bepaalde dingen.. of juist helemaal niet.. en kwam dat later pas..?? Heb zelf nergens last van hoor.. had alleen wat gek gevoel onder in me buik een paar dagen terug en lichte steekjes.. maarja voel verder helemaal niks.. kan me niet voorstellen hoe zwanger zijn voelt.. Daarom vraag ik dit aan jullie Voel je het altijd? of zijn het momenten? xxx
Bij mij voelde het eigenlijk een beetje als ongi worden, alleen iets minder sterk. Ik ging pas na 1,5 week testen. Dus ik voelde ook al wat misselijkachtig gevoel. Maar dat schreef ik toe aan te weinig slapen, honger of dat soort zaken. Verder niet echt specifieke klachtjes of zo. Ik zit trouwens nu echt te dutten achter mijn PC, niet echt bevordelijk voor de productiviteit
@ Piekie: Ja, ik vind het ook wel balen. Is idd wel een goed idee van je. Alvast een leuk "opa & oma"-cadeautje kopen en de echo laten zien. Hopelijk slaat het dan over . @ Bergje: Ze is online... oohhh spannend!! Hoe is het gegaan meid?
Meiden sorry!!!!!! Alles was goed!!!Wel mijn eerste hormoon uitbartsing gehad!!! waarschijnlijk door de spanning! ik vingers en tenen geteld van mijn kindje!! het was zo mooi en zo leuk!!!! en iedereen weet het nu door de kaartjes mijn GSM stond roodgloeiend!! Iedereen is super enthousiast, sommige hadden wel een vermoden maar waren zeer verbaasd dat ik al zover was! hihi het is wel heel leuk om het geheim te houden! (achteraf haha) verder echt onwijs druk gehad op het werk du sook daarom gewon niet in de gelegeheid geweest om het forum te bezoeken, maar begon nu afkick verschijnselen te krijgen! hopelijk met iedereen alles goed?!
@ Carola: Ik heb eerlijk gezegd niet zo op de klachten gelet. Aangezien ik alles maar toeschreef aan het ontpillen en ongi worden .
Hey meiden, even geen tijd gehad om te reageren ik had heel wat bij te lezen!! @Bregje: wat fijn dat alles goed gaat!!! @Carola: lang leven de bloed vrije dagen. Wie weet blijft dat wel 9 maanden zo @Eclipse: Wat vervelend dat je verwacht dat ze niet erg enthousiast zullen reageren. hoop voor je dat het mee valt. @Piekie: Vervelend dat je zo moe bent.
Bregje wat fijn zeg dat alles goed is Wat een opluchting lijkt me dat!!!! @ Marjon: ik verw8 het nog niet maar je weet het natuurlijk nooit !! over 5 a 6 dagen zit ik weer op de 24 dagen.. maar het kan natuurlijk zijn dat me cyclus nu langer is We wachten en we wachten... Heb me in ieder geval voorgenomen mocht ik met carnaval nog niet ongi zijn of een nega test hebben om niet te drinken.. Mocht ik gewoon Ongi zijn dan gaak zeker wel een wijntje drinken of 2 !!
@Bergje: Ja eindelijk een bericht van je!! Super goed nieuws! Je mag nu eindelijk echt gaan genieten! Zo fijn lijkt me dat! En fijn dat iedereen zo positief reageerde. Wat voor kaartjes had je precies verstuurd (dat heb ik denk ik even gemist...sorry)? @Marjon: Ja erg leuk dat ouders en schoonouders zo blij waren. Mijn moeder gisteren en vandaag al gebeld hoe het met me gaat....haha meteen erg bezorgd. Hoe is het met jou? Nog even wachten tot je eisprong zie ik. @Carola: Je gaat dus carnaval vieren? Leuk! Hoop voor je dat je de wijntjes kan laten staan en daarna en vette positieve test in handen hebt. @Eclipse: Ik hoop voor je dat je familie gewoon blij voor je is. Het is jouw beslissing toch? En jij bent er super blij mee, dus moeten zij dat ook voor jou zijn. @Carola: Mijn klachten voor mijn NOD waren ongi-krampen (dacht echt ongesteld te worden) en obstipatie. @Piekie: Ik was gisteren erg moe. Zal er bij horen denk ik. Hoop dat je lekker slaapt vannacht! Vandaag lekker een dagje zonder klachten. Voel me heerlijk. Morgen een dagje vrij. Heb met vriendinnen een beautydagje. Wel wat lastig omdat je als je zwanger bent niet in de sauna mag en liever ook niet onder de zonnebank. Dus moet even wat smoesjes gaan verzinnen
@ nike: volgens mij mag je wel in de sauna maar niet te lang en te warm. kan mij wel voorstellen dat je het niet doet hoor. maar ik heb wel gelezen dat het geen bezwaar is. Ik heb iedereen een kart gestuurd met daarop t etekst: wij willen u laten weten dat we vanaf datum allemaal het zelfde heten! en dan onze namen en die van stiefdochter en een ?. iedereen vind het echt super grappig!
Oh, heerlijk Bergje! Alles goed en ook nog eens iets verder dan je dacht! Wanneer ben je nu uitgerekend? Vingertjes en teentjes tellen, dat wil ik ook! Alleen die hormoonuitbarstingen hoeven van mij niet . Ik merk dat ik af en toe iets stekeliger uit de hoek kan komen, en dan moet manlief het vooral ontgelden. Maar volgens mij valt het nu nog mee. 8) Waar ik heel veel zin in heb is gewoon weer eens even lekker poepen . Dat lukt al dagen niet, dus mijn buik is nu al behoorlijk een bolletje volgepropte darm geworden... Heel irritant, omdat ik normaal van de iets strakkere shirts en truitjes ben. Dat kan nu dus echt even niet . @ Carola: heb je je outfit al helemaal compleet? Of mag je nog op jacht naar allerlei leuke assesoires? @ Nike: heerlijk dat je vrij bent en lekker gaat wellnessen (mmm, is dat een woord?). Je mag gewoon in de sauna hoor, helemaal als je dat voor je zwangerschap ook deed. Blijf alleen niet te lang zitten, maar dat geeft je lichaam vast ook al wel aan!
@piekie: JA die darmen van hebben hetzelfde probleem, roosvice laxo mag je hebben en dat werkt bij mij wel redelijk. ik had ook al voor mijn zwangerschap last van mijn darmen door de lange periode morfine....gebruikte daarom movicolon maar die mag je niet als je zwanger bent. Laatste dagen gaat het bij iets beter met ontlasting anders dan had ik de huisarts ff bezocht voor iets anders dan roosvice laxo. Maar nu kijk ik het nog even aan. hoop wel dat het niet 9 maanden zo blijft want mijn poepertje doet pijn haha
@ marjon: Ik hoop ook dat het meevalt. @ Carola: Liever een posi test in handen dan een wijntje of niet ? @ Nike: Ik hoop het ook. Wie weet vallen de reacties wel mee als ik het leuk ga brengen met de echo en een kleinigheidje. Leuk.. een beautydagje morgen! Gelukkig heb ik nog niet al teveel last met poepen. Nu maar hopen dat het zo blijft haha .
@ Eclipse, Natuurlijk liever een Posi test in me handen dan een wijntje Maar goed.. Ik ga de HELE week carnaval vieren en soms wel 2 verschillende dingen op een dag Dus een wijntje zal dan best goed smaken !! @ Piekie81, Heb me outfit al zo goed als compleet Heb ook eigenlijk geen tijd meer om naar t dorp ofzo te gaan.. dus hou t denk ik zo.. Heb matroos jurkje en me ma had kniekouzen voor me gekocht.. maar wil eigenlijk die over de knie zijn ivm de kou Maar goed t rokje is donkerblauw en die zijn bijna nergens te vinden alleen in t zwart !!! @ Nike ben t met je eens.. Maar ga er niet vanuit dat ik zwanger ben... Helemaal nergens last van.. alleen als ik rustig lig of zit heeeeeel soms de afgelopen dagen gevoel onder in me buik maar is echt maar heeeeel ligt (Dan vraag je jezelf toch af of je dat normaal toen je de pil slikte ook niet voelde maar je er niet bewust van was..)..verder helemaal nergens last van.. Soms was die pil wel handig Kon je m doorslikken als je d8 nu komt t niet uit om ongi te worden Nu moet je t gewoon worden wanneer de natuur denkt hej t is wel weer eens tijd... Jullie vanavond nog leuke plannen? Ik zou ff met collega's wat gaan drinken en bij kletsen.. maar dat gaat niet door..ga de deur niet meer uit.. ligt hier al best een laag sneeuw.. en als ik dan over een paar uur weer naar huis moet dan is het nog erger .. Bah Kutweer.. hoop echt dat het met carnaval weg is !!! Fijne avond meiden XxxxxX
Zo eindelijk terug van een heerlijk beautydagje. Ik heb daar even de bedrijfsleidster aangesproken en verteld over mijn prille zwangerschap. Ze gaf aan dat sauna en een andere behandleing toch niet heel goed waren en heeft toen wat alternatieve behandelingen voor me bedacht. Ik houd al niet zo van de sauna, dus mijn vriendinnen hadden niets in de gaten. Alleen de terugweg was een hel. Ik heb twee uur (!!) gedaan over 10 kilometer. Wat een glibberpartij in de sneeuwstorm. Enorm veel auto's kwamen zelf een viaduct niet omhoog. Ik kon er gelukkig net tussendoor rijden en dacht alleen maar gassen en blijven rijden. Gelukkig zit ik nu veilig en wel op de bank.
Fijn dat je een lekker dagje hebt gehad!!! Ppff als ik zwanger ben moet ik echt af gaan kicken ben zoo verslaafd aan Sauna en alles wat erbij hoort