November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik heb enorm last van flushes ofzo! Ik heb het af en toe snik heet! Laatst dacht ik, ff tempen misschien heb ik wel koorts... nee hoor, gewoon soort opvliegers! Bah

Verder heb ik (nog) geen last van ontpillen.
    Waren jullie lang aan de pil? Ik pas vanaf maart omdat ik dit jaar nog ben bevallen.

2. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen pil gebruikt maar de nuva ring. Ben nu dus aan het ontringen;)
    Ik heb af en toe een beetje raar gevoel in m'n onderbuik
    heb een week nadat ik ongesteld was twee dagen bloedverlies gehad en ben vandaag misselijk verder voel ik me prima.

we klussen vrolijk verder

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    ZOu toch leuk zijn al iemand van deze maand al mazzel heeft:D
    Zelf ben ik gisteravond en vannacht misselijk geweest, maar goed kan ook van de vele knoflooksaus komen op de shoarma! Ik voel wel gerommel in mijn buik als een opkomende ongesteldheid dus we wachten maar af:(

4. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb bijna 3 jaar de pil geslikt, dus niet echt enorm lang.
    Als mijn lichaam direct weer zelf aan de slag gaat, heb ik komend weekend mijn ei-sprong. Ik heb geen idee of dat ook echt zo gaat zijn, we merken het wel.
    Van manlief mag ik me er niet heel erg mee bezig houden, dus dat probeer ik ook wel. Maar ja, het gaat om mijn lijf waar al dan niet iets gaat gebeuren, dus het houdt mij hoe dan ook bezig.

Inmiddels ben ik volledig gesloopt, maar ik denk dat dat eerder komt van het grijze weer en een opgebouwd slaap tekort. Het is gelukkig bijna weekend, maar of ik daar echt van ga uitrusten... Veel afspraken waarvan sommige ook echt een verplichting (zoals morgen het met een groepje schoonmaken van onze kerk). Dus uitslapen morgen wordt hem niet. Daarnaast krijgen we morgenavond mensen te eten, dus morgenmiddag staan we vast een hele poos in de keuken.
    En ik moet ook nog verder met de suprise en kado'tjes scoren en ik ben vanavond ook heel de avond weg...
    En zondag gaan we twee keer naar de kerk, dus die dag vliegt ook vast weer voorbij.

Maar ja, we overleven het wel 8)
    En naderhand is het vast een leuk weekend, ik zie er alleen nu wel ene beetje tegenop.

Groetjes

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Nou, toen ik echt NET zwanger was kon ik ook haast niet meer op mijn benen staan van vermoeidheid. (Toen wist ik nog niet van de zwangerschap).
    Ook was ik erg humeurig en had ik nergens zin in. Ik moest al huilen bij het denken aan wat er te doen stond.

Dus Piekie.....wanneer kun je testen????

Spannend he. Ik ben wel aan het ontpillen, maar nog veilig aan het vrijen, dus voor mij duurt het nog even. :)

6. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoi meiden, men internet heeft dus een weekje niet gewerkt, maar ergens vond ik het niet zo erg, meer geklust ipv te lezen op de site :)

ben blij dat ons clubje aan het groeien is hoor!
    dus aan alle meiden succes hoor! en lekker klussen!!! :)

7. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    #47 brenda1987, 28 nov 2009
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
    he meiden'

ook ik zou me graag toe willen voegen bij het clubje mijn naam is Brenda ben 22 en me man is 27 ook wij zijn bezig voor een kindje.
    Ik ben 30 oktober gestopt met de pil en heb morgen mijn nod! spannend!!! Heel veel succes en plezier met klussen enz
    Hopen op veel 2010 baby's

liefs brenda

8. Sarah S

Sarah S Lid

24 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Spannende dagen he..?! :)
    Hopelijk is er iemand van ons die straks mag zeggen dat er een wondertje op komst is..

9. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Goedemorgen allemaal

Hier nog geen ongi en heb ook totaal niet het gevoel dat het er 1 deze dagen aan zit te komen duss wie weet:)
    Heeft iemand al getest??
    Ben zo benieuwd ik doe het pas woensdag dan weet ik zeker dat ik geen teleurstelling heb..

liefs brenda

10. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi allemaal,

het weekend is weer voorbij, dus weer lekekr aan de slag ;)

Ik hoop dat ik afgelopen weekend een eisprong heb gehad, maar er echt op vertrouwen durf ik (nog) niet. Zondagochtend heb ik van dat rekbare, bijna doorzichtige slijm gespot en af en toe heb ik wat steekjes links onder in mijn buik, dus wie weet. (Het zou heel mooi zijn natuurlijk, dan is mijn eigen cyclus direct na de pil weer op orde!)

Formeel zou ik dus over twee weken kunnen testen, maar ik denk dat ik dat nog even uitstel, omdat het de eerste cyclus is die wellicht wat langer duurt. En ik heb geen zin om mij blauw te betalen aan testen 8)

Oh ja, de puistjes beginnen ook weer te voorschijn te komen :(

11. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey sarah ik zie dat je vandaag mag testen. spannend

Ik heb nog steeds misselijk en heb weer last van een klein beetje bloed verlies.

12. chantal1980

30 nov 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben 18 nov voor het laatst ongesteld geworden na de nuvaring en geen nieuwe ingedaan. Ik heb sinds +- de 25ste onwijze buikpijn en sinds gisteren ben ik er ook misselijk bij. Ook kan ik echt om niks gaan huilen. Is dit normaal. Is dit ontpillen of kan ik gelijk zwanger zijn?

liefs,

Chantal

13. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    hey chantal

ik ben ook gestopt met de nuva ring en ben nu misselijk en heb af en toe buikpijn
    Ik ga er gewoon vanuit dat het bij het ontringen hoort

14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Dames ik duim voor jullie. De ervaringen met nuva ring is in mijn vriendengroepje erg goed. Meteen zwanger, geen ont"ring" periode.

Succes!!!!!

xxx

15. chantal1980

30 nov 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt waar, heb zoveel gelezen over ontpillen en er staat maar weinig over de nuvaring. Er zit natuurlijk wel minder hormoon in.

Marjon ben je ook deze maand gestopt? Ik ben in ieder geval blij dat het normaal is om je zo te voelen.

Liefs

16. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Yep ik ben ook deze maand gestopt heb net ff zitten rekenen omdat ik nu last van een kleinbeetje bloedverlies heb.
    Vorige week had ik als het goed is mijn ovulatie dus wie weet.....
    Ik zie wel of het door zet

succes

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    MMhz ik heb pech...vanavond zette het 1 dag later toch door:( Succes iedereen dat jullie maar gauw positief mogen testen:D

18. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    ladylola: wat jammer dat ze nu toch zijn doorgekomen he! maar langs andere kant: nieuwe ronde :D

succes iedereen!!!

19. Sarah S

Sarah S Lid

24 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Bij mij nog niets aan de hand..alleen de klachten blijven..
    Wij wachten af..Eind vd week ga ik testen.
    Geduld blijft een schone zaak toch??! ;)

Allemaal succes!!

20. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    idd we moeten hier allemaal maar altijd geduld opbrengen he :)

ik duim voor je hoor meid!

hier vanochtend zo een bruinig slijm... bizar, want volgens de kalender zou morgen mijn innesteling zijn... zucht...

Deel Deze Pagina