November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Nike: Dus het beautydagje is goed bevallen? Fijn dat ze alternatieve behandelingen voor je hebben kunnen bedenken!
    Verschrikkelijk he met die sneeuw. Ben blij als het straks weer lente wordt of iig weer wat warmer ;).

@ Carola: Een wijntje per dag is volgens mij ook niet zo erg..

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Drama dat weer he!!! maar ik ben toch heel blij dus het kan mij weinig schelen!!! wel lekker dat ik er nu met iedereen over kan praten eindelijk geen geheim meer. en morgen alweer 13 weken! heeft heel lang geduurd die eerste drie maanden.

ik moet zo op een huis bezoek gaan dus dat betekent dat ik toch het de sneeuw moet gaan trotseren...bah bah bah en en ook nog eens koud!!!!!!!!!!

en vanmiddag ook nog een huisbezoek en ik moet nog ergens boodschappen gaan doen en vanavond krijg ik bezoek en morgen moet ik weer door de sneeuw en zaterdag weer bezoek......

wanneer moet ik eigenlijk carnavallen????? vroeger haha die goede oude tijd was ik ookd e hele week van de partij....en nu helemaal niet zo bij stil gestaan en allemaal afspaken gemaakt.

EN maandag natuurlijk mijn achternnaam omruilen.....mijn getuige zit met haar been in het gips ook een goed teken haha ne mijn schoonzusje gata misschien wel bevallen en dan kan onze andere getuige er ook niet zijn wahahaha stresssssss
    Meiden fijne werk dag!

3. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Hahaha, alles tegelijk dalijk :D.
    Dat weer is idd verschrikkelijk.. rij voorzichtig!
    Ik ben ook blij als ik dalijk die 9 weken echo heb gehad en het in ieder geval kan gaan vertellen aan de ouders. Dan heb ik dat ook weer achter de rug tenminste.

4. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF van hot naar her gereden en boodschappen gedaan:
    winst:
    rijstevlaai
    donuts
    kaas
    salades
    toastjes
    enzzzzzzzzzzzzz

maar nu ben ik echt moe!!!! hele drukke dag en pittige gesprekken vandaag.....
    maar toen ik thuis kwam veel kaartjes en een bos bloemen van mijn werk!!!

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Eclipse, ik hoef niet perse aan de wijn hoor ;) Nuchter vermaak ik me ook zeker :D!!!

@ Bregje wat een drukke dag!!!

Wat een kutweer vandaag zeg.. heb 1.5 uur gedaan over t stuk naar me werk waar ik normaal hooguit 30 min. over doe!! Hoop echt zooo dat er geen sneeuw meer gaat vallen voor of tijdens de carnaval :)!!!

Morgen lekker een chill dagje werken :D t is rustig vooral in de middag :D Dus goed te doen.. en vrijdag is bij ons altijd een hele chille dag om te werken :)

Hier nog steeds Bloedvrij :D:D Woeiiiiii Gewoon blij dat ik ff geen tampons ofzo hoef te gebruiken... Heb alleen niet het gevoel dat het dit x raak is.. Nergens last van of een ander gevoel.. denk dat als t zover is me lichaam zich echt wel anders voelt.. ben meestal wel vrij gevoelig in als er iets anders is ofzo aan me lichaam ;)

6. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Drukke dag idd, maar gelukkig leuke verrassingen toen je thuis kwam!

@ Carola: Dat is alleen maar beter als je dat kan ;). Wel spannend de komende 4 dagen. Je weet maar nooit..

Hier verder een rustig dagje gehad. Een paar uurtjes gewerkt en zometeen neem ik een lekkere warme douche en kruip ik op de bank naast mn vriendje :D.

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Gaan jullie allemaal carnavallen? Komen jullie allemaal uit het zuiden. Ik woon in een regio waar carnaval niet echt gevierd wordt. Kom oorspronkelijk wel uit het zuiden, maar heb carnaval nooit echt leuk gevonden. Dus ik werk volgende week lekker door!
    Voor degenen die het gaan vieren: Veel plezier!

@Carola: Woehoe nog steeds bloedvrij. Dat klinkt in ieder geval een stuk beter dan een maandje geleden! Nu maar hopen dat het zo blijft.

@Bergje: Wat leuk al die kaartjes en bloemen!

@Eclipse: Ja ik kijk ook uit naar de 9 weken echo. Heb het natuurlijk al verteld aan ouders en schoonouders, maar wil gewoon zekerheid dat er echt wat aan de hand is daarbinnen. En natuurlijk een kloppend hartje zien.

Zo nog een dagje werken en dan lekker weekend!

8. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @eclipse en nike: Nog even geduld en dan mogen jullie ook zien watvoor bijzonders er in je buik zit! ik denk wel dat de ongerustheid blijft ook al sje het hebt gezien. Ik hoop dat het minder is als ik de kleine voel. Maar ik hoor van vriendinnen dat je dan weer ongerust bent als je een dag minder voelt...hmmmm ik denk dat het nooit meer onbezorgd wordt want als zo'n kleintje er eenmaal is dan is dat voorgoed voorbij!

Ik hoop dat jullie allemaal een leuk weekend voor de boeg hebben! lekker zat en gelukkig tijdens de carnaval voor de niet zwangeren!
    Tja en voor de wel zwangeren lekker verantwoord, neem ik nog maar een boterham met hagelslag in plaats van een wijntje!

9. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Nike: Ik ben ook van het Zuiden, maar hier ook geen carnaval hoor.
    Ik verheug me ook vooral erop om het hartje te zien. Dan weet je dat je baby toch weer een stapje dichterbij is gekomen.

@ bergje: Volgens mij hou je het idd toch altijd. Zijn altijd wel weer dingen waar je je druk om maken kan.
    Hmm.. boterham met hagelslag! Ik ga me straks weer een pot pindakaas halen. Ik kan de laatste paar dagen aan niets anders denken haha.

Verder moet ik vanavond en morgenmiddag een paar uurtjes werken en dan kan ik ook van het weekend genieten!

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Zoooooooo :D Ik mocht vandaag lekker eerder naar huis toe :) Het was rustig.. Moest eigenlijk tot half 5 dus mocht 2 uurtjes eerder naar huis :D Dat komt goed uit want dan kan ik nog lekker rustig in bad en ff naar het dorp toe.. wil eigenlijk nieuwe zwarte platte laarzen.. anders houd ik het nooit uit het hele weekend feesten op me hoge laarzen met hak ;)!!!! Ik Slaap vandaag een nachtje bij me ouders :D Old Times are Good Times :D Ivm dat me vriend morgen gewoon moet werken en ik anders laat thuis kom en hij wakker word.. (ga vanavond met me ouders mee vandaar)

Maar ga natuurlijk niet weg voor jullie allemaal een heel fijn weekend te wensen :D

@ Eclipse, Heb er helemaal geen problemen mee.. in het begin toen ik me auto pas had was ik altijd de bob en dan vroegen mensen aan mij? Zooo wat heb jij gedronken dat je zo hyper en vrolijk bent? ;) Terwijl ik dan helemaal nuchter was!!! :D

@ Nike Het klinkt niet alleen beter, Ik voel me ook stukken beter!!! :D

Fijn weekend allemaal Meiden :D xxxx

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Heb trouwens nog meer goed Nieuws :D

Me contract op me werk loopt de 18de af :( MAAAAAAAAR Hij is verlengd met 1 jaar contract :D:D:D:D Krijg een Min/Max contract van 20/30 uur... Had eerst 16 :)

Helemaal blij dus :D

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Fijn dat je ook ook stukken beter VOELT!
    Gefeliciteerd met je contractverlenging.
    Heb je nog laarzen kunnen vinden?
    Fijne carnaval!

13. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    #593 Piekie81, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
    Vandaag al weekend! Heerlijk!

Gisteravond geschaatst (lessen op de Uithof), maar ik ben blij dat dat niet nog maanden doorgaat, zeg! Omdat je blijkbaar veel met je buikspieren doet, krijg ik steeds een beetje dat kramp gevoel. Normaal heb ik dat alleen nog wanneer ik een volle blaas heb geleegd en alles blijkbaar weer even in positie moet komen. Maar tijdens het schaatsen heb ik dat dus ook :x.
    Ik vind het veel te leuk om er nu al mee te stoppen, en ik heb natuurlijk al vooruit de lessen betaald. Tja, en dan ben je Nederlandse, he!

Vanmorgen de boodschappen gedaan... Vrijdagochtend is echt bejaarden-boodschappen-doe-ochtend. Op zich niet zo erg, maar ze gaan vaak staan kleppen in het gangpad, dan kan je er echt niet meer langs. Maar ja, vrijdagmiddag is het family-day, dus dan liever tussen de rollators en kwekkende dames slalommen. :p

Vanmiddag ben ik nog even heerlijk het bed in gedoken. Vanmorgen er gelijk met manlief uit (ik wordt altijd wakker van zijn wekker), dus het mocht van mezelf ook wel even. Lekker toegeven aan die moeheid. Nadeel alleen wel dat ik de rest van de dag duf blijf, helemaal omdat ik vandaag verder niets hoef.

@Carola: veel plezier met carnavallen!

@ de rest: fijn weekend!

14. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nike en Eclipse: wij zijn hier ook al echt aan het aftellen naar de echo, nog twee weken! Volgens mij mogen jullie allebei een paar dagen eerder, toch? Ik ben echt heel benieuwd hoe het zal zijn en hoe ver we nou echt zijn! Behalve een test en allerlei klachtjes heb je verder nog niet echt iets tastbaars. En daarna de familie inlichten! Ben erg benieuwd!

15. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike: Ik heb nog mooie leren laarzen kunnen vinden :) Ik ken die verkoper in de winkel.. zegt tie deze heb ik ook nog in jou maat.. alleen die zijn wat duurder dan die je nu aan hebt... (Had al laarzen van daar aan maar zaten niet fijn) Zegt tie 45 euro !! Ik zo noem je dat duur? ik d8 die komt aan met een prijs van 80 euro ofzo ;) Die laarzen zijn het dus uiteindelijk ook geworden :) Zoals gewoonlijk zijn ook deze laarzen mij te breed bovenaan bij mn kuiten (voor over een broek zittie goed) met een rokje aan dus heb ik maar ff beenwarmers erin gedaan valt gelijk niet meer op dan :D Lang leven de beenwarmers als opvulling :D..

Verder doen wij niks aan Valentijn maar kon t toch niet laten om een lief kaartje te kopen en om van die hartjes snoepjes met lief, kusje enz erop te kopen en lippen als snoepjes en chocolade in een hartjes doosje :D Dus dat zet ik zondag lekker op tafel tijdens te thee ofzo :D!!!

Verder ben ik er helemaal klaar voor om te gaan Carnavallen :D Verstand op nul en hossen maar ;):)!!! Zit hier nu in me matrozen pakje en ga over 20 min. richting Nijmegen :)
    Ik zit alleen HELEMAAL onder de glittersssss.. Echt niet normaal... Hahaha Wou glitters in me twee vlechtjes spuiten met gevolg dat er Overal glitters zitten ;) Whahahah!! Nou goed met carnaval is overdressed niet zo erg :D!!

@ Piekie kan me voorstellen dat je duf blijft als je lekker in je bedje gelegen hebt ;) Daarom moet ik ook echt niet savonds na t eten op de bank ik slaap vallen anders ben ik helemaal niet meer gezellig die avond ;) Dan benk zoo duf dak zo weer slaap :)!!!

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Piekie: Ben vandaag gaan spinnen en had precies dezelfde klachten. Je zit een beetje voorover en krijg dan echt een soort krampjes. Ik wil het wel zo lang mogelijk blijven volhouden.

17. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Carola: Gefeliciteerd met je contractverlenging! Altijd fijn in deze tijd.
    Veel plezier met carnaval vieren!

@ Piekie: Ik heb 24-2 de intake en echo. En jullie? Ben ook heel erg benieuwd hoe dat is :).

Hoe gaat het verder hier? Nog leuke plannen voor het weekend?
    Ik moet zo nog even een paar uurtjes werken en voor de rest zien we het wel.

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hallo meiden,

Niet schrikken..maar ik ben terug!! Sorry, sorry, sorry voor mijn afwezigheid! Ben een half uur bezig geweest om alles bij te lezen! Heerlijk tijdverdrijf zo op de zaterdagmiddag :)

Ben de laatste tijd beetje van slag geweest. Moe, misselijk, druk op werk en gezondheidsklachtjes waardoor ik naar het ziekenhuis moest. Niet heel ernstig allemaal maar daardoor weinig zin om te internetten.
    Het klussen kwam op een laag pitje ( of eigenlijk was dat pitje uit) te staan. En als klap op de vuurpijl ben ik net ongesteld geworden.
    Vaag is het wel, want als het goed is zou ik morgen mijn eisprong hebben. Hebben meer meiden hier last van gehad? Weet dat Carola het heeft gehad. En las dat het weer beter met haar gaat, super!!

Ik heb nu vanaf november een cyclus gehad van 44-33-en nu dus 15.

Tja...ik ga m'n banner maar weer aanpassen? Of moet ik deze bloeding beschouwen als een tussentijdse? Het is wel helder enzo.
    Wie heeft raad?!

Liefs Mumm

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Mumm Fijn dat je er weer bent...:D

Alleen minder wat je in de tussentijd hebt meegemaakt :(
    Ik vind het wel vaag wat je beschrijft over dat je nu bloed hebt.. Ik heb t gewoon allemaal over me heen laten komen.. en zit nu bijna weer aan de 24 dagen dus ik w8 het af.. Want Snappen doe je die cyclus soms toch niet!! En een verklaring is vaak ver te zoeken ;)

Meid succes ermee!!! XxxxX

Ik ben er weer van tussen ga me klaar maken voor vanavond :) we gaan stappen met roy zn vrienden En Nick en Simon komen daar optreden! :D

20. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Mumm: Welkom terug! Vervelende periode gehad dus :(? Misschien dat je cyclus daardoor een beetje van slag is?

@ Carola: Leuk :D. Have fun!

Deel Deze Pagina