November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: Fijn dat je er weer bent! Niet zo'n leuke tijd achter de rug lees ik. Hoop dat het nu weer beter met je gaat.
    Wat Eclipse zegt over de bloeding: kan het niet zijn dat je cyclus door alles een beetje van slag is? Hoop voor je dat het zich snel hersteld.

Marjon hoe is het met jou? Al een tijdje niet meer gezien hier....

Ik ga lekker schaatsen kijken vanavond. Heb er zin in!

2. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Hoe is het hier meiden? We hebben een rustig dagje vandaag.

3. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi Carola!

Ik zal het toelichten..sinds ik gestopt ben met de pil heb ik nog geen regelmatige cyclus gehad. Daarom houd ik de cyclus aan 33 dagen. Die cyclus had ik voordat ik de pil ging slikken ( is zo'n 11 jaar geleden). Als ik die aanhoudt zou vandaag mijn eisprong zijn. En konden we weer volop gaan klussen. Gister ben ik ineens ongesteld geworden! Het houdt vandaag ook aan. Ik ging uit van een tussentijdse bloeding, dat gebeurde me tijdens de pil ook wel vaker maar het lijkt erop dat het echt een ongesteldheid is. Het rare is toch ook wel dat ik totaal geen ongiklachten heb. Tussen mijn vorige ongi en die van nu zit maar 15 dagen! Vraag me af of meerdere meiden dit wel eens hebben gehad. Hoewel de meerderheid van de meiden al zwanger is...waag ik toch een gokje met mijn vraag:D

Hoop dat mijn verhaaltje duidelijk is.

@ Nike, Opa en Oma Pluis is een leuk idee zeg!

@ Carnavallers: veel plezier!

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ja daar ga ik nu ook maar vanuit. Had er totaal niet opgerekend. Wat resulteerde in een sprint naar de drogist door vriendlief :D. Gelukkig zit er hier één om de hoek.

Op naar de volgende maand dan maar!

5. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

@ Carola..jij mag deze dagen testen toch?!!!! Spannend!!

6. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Mumm: bah, meid, wat heb jij een nare tijd gehad! Logisch dat je dan even geen zin hebt om met ons gekwek mee te doen! Maar leuk dat je weer terug bent, spui en vraag gewoon alles wat je wilt.
    Zo'n tussentijdse bloeding ken ik niet. Wel kunnen stress en medicijnen je cyclus goed overhoop gooien. Ik hoop voor je dat je nu weer in een rustiger periode zit, en dat je cyclus weer op gang komt.
    Wel handig, zo'n drogist om de hoek! Ook voor het geval je in de toekomst weer kan testen ;)

@Carola: lekker gefeest gister en eergister? Zit nou niet je hele huis onder de glitters? Ik vind dat zulke ondingen, na maaaaaaanden vind je nog van die glittertjes op je wang :$. Dan zat er nog 1 in je kussen/wasmachine/handdoek of waar dan ook :D
    Ga je trouwen nog testen binnenkort, of wacht het allemaal rustig af?

@Eclipse: intake en echo hebben wij pas (;)) de 26e. Dus nog twee dagen langer wachten! Ach, die twee dagen komen we vast ook wel door! In eerste instantie had ik een afspraak op de 22e gemaakt, maar manlief had toen een afspraak die hij echt niet kon verzetten. Die vrijdag vind ik ook prima, dan gaan we 's avonds direct naar de ouders toe. Eerst eten bij de schoonouders, die wonen dichtbij, daarna naar mijn ouders. We moeten nog wel even een smoes verzinnen om bij mijn ouders (en jongste broertje, die woont nog thuis) langs te gaan, we gaan daar namelijk nooit 'zomaar' heen om te slapen :p. De volgende dag willen we naar manliefs broer en mijn zus. Mijn broertjes bellen we daarna wel (die wonen echt te ver uit de route om langs te gaan, dan zijn we zondag nog aan het rijden).
    Nog even leuke kadootjes voor de ouders kopen, ik zat te denken aan voorleesboekjes. En nog iets lekkers om te maken met roze en blauwe muisjes voor bij de koffie. Ik heb er zin in!!!! :D

7. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Piekie: Dat is inderdaad nog wel uit te houden ;). Ik had eigenlijk al aanstaande woensdag kunnen gaan, maar ze zijn dan dicht vanwege carnaval. Niet echt leuk als je er al sowieso niet van houdt haha! Leuk dat jullie het daarna iedereen gaan vertellen.
    Ik ga het ergens de dagen erna ook vertellen aan mijn ouders. Moet nog even kijken hoe en wat..

8. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: gefeliciteerd met je contract beetje zekerheid is altijd fijn!

@ Mumm: balen dat het niet zo goed met je gaat. bij mij zijn stress en ziekte en dergerlijk altijd onlosmakelijk verbonden met menstruatie ongeacht waar ik in mijn cyclus ben. als het heel weinig is dan zo ik het als tussentijdse beschouwen maar als het een dag of drie aanhoud dan is het wel een menstruatie en kun je opnieuw gaan tellen.
    gaat het nu weer wat beter met je????

Ik ben een paar dagen niet online geweest! heb jullie gemist! vriendlief (morgen manlief haha) heeft de nieuwe windows op de PC gezet. Gisteren hebben we nog even gecarnavalt, toch best wel eng in die drukte....Misschien dat we in d eloop van de week nog even de kroeg induiken....

9. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Oh ja, morgen is de grote dag voor je! Een hele mooie dag gewenst morgen en geniet ervan!

10. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ bergje: veel plezier vandaag!!!

11. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Hoe gaat het hier verder?

Heb vandaag weer een rustig dagje. Mijn vriend is vandaag ook nog vrij.
    Heb alleen het gevoel dat ik een koortslip krijg. Heb even voor de zekerheid met de vk gebeld, maar het kan gelukkig geen kwaad. Je kan wel insmeren met Zovirax, maar die creme heb ik nou net niet in huis :p. Ik laat de natuur wel zn beloop doen deze keer haha.

12. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden ik was lekker een paar daagjes weg en net ff bij zitten lezen.

@mumm: wat vervelend!! Gaat het nu wel weer goed met je? Je hebt je banner nog niet aangepast zet het bloeden niet door?

@Bregje: Gefeliciteerd met je nieuwe achternaam!!!!

Hier is verder alles rustig, ik heb niet zo heel veel te vertellen

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Weinig nieuws hier.
    Mijn echo is trouwens 23-2 (volgende week dinsdag dus). Vind het nu al spannend.

@Bergje: Leuke dag gehad vandaag?

14. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Nike: 1 dag voor mij dus :D.

Fijne avond meiden!

15. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Mumm ik snap je toelichting helemaal :) Alleen ik durf er ook niks over te zeggen..Bedoel na die lange bloedingen van mij snap ik helemaal niks meer van het vrouwen lichaam ;)!!
    Ik mocht idd vanaf vandaag testen.. Ik heb dan ook Nega getest vanmorgen :) Kwou gewoon ff testje doen ivm dat ik toch een aantal drankjes wou doen vandaag :) En als er 2 streepjes zouden staan had ik dat toch echt gelaten ;) Nu ook maar 4 drankjes op over de hele dag hoor dus ach :)!!!

@ Piekie, Me hele badkamer en het hallentje boven zitten idd onder de glitters ;) Maarja ach.. Tis maar 1 x per jaar :D Woensdag ben ik vrij en ga ik na wat uitslapen een grote schoomaak houden :) Dus dan komt t weer helemaal goed :D!! En heb zeker veeeeeeel lol gehad en lekker gefeest :D!!!

Zoals jullie hierboven dus al konden lezen had ik vanmorgen nega getest Maarja goed.. t kan op 2 dingen wijze OF tevroeg getest omdat ik 24 dagen aangehouden heb.. of gewoon niet zwanger .. Ik ga dan ook van het laatste uit.. voel helemaal niks anders aan me lichaam dan normaal en aangezien ik normaal vrij gevoelig ben denk ik wel dat ik er iets aan me lichaam te voelen zou zijn ook al is het nog maar net...

Ook Nog steeds niet ongi dat is aan de ene kant wel fijn :)
    Maar wie weet ben ik het wel als ik wakker word morgen vroeg, who know's ;)

Morgen nog 1 dagje carnavallen!! Dat word een lange maar zware dag!! om 12 uur op t station verzamelen en om half 1 de trein naar Cuijk :D Daar feesten en daarna weer naar huis ff hondje aand8 geven en dan door naar Nijmegen naar het clubhuis waar me pa achter de bar staat en daar tot in de late uurtjes door :D!!! Meiden Fijne avond nog en dikke kus voor jullie :D

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hallo allemaal!
    Nou hier weer gewoon aan het werk! na een heerlijke "huwelijks" n8! Voordeel van zonder poespas is dat je geen geld hoeft te tellen en niet helemaal uitgeput en moe bent omdat je een achterlijke drukke bruiloftsdag hebt gehad....Dat je dus gewoon een huwelijksn8 hebt zoals deze bedoelt is!!! haha:D

man lief haha ligt nu nog lekker in bed!! ik ben alweer een paar uurtjes aan het werk. MIjn telefoon staat roodgloeiend dus ff veel gezeur aan mijn hoofd.

van mijn schoonmoeder heb ik gisteren een rompertje en een slabbertje van winnie de pooh gehad...(mijn schoonmoeder spaart al jaren alles van winnie the pooh dus ik kan die schijtbeer niet uitstaan!!!) maar ja een slabbertje daar kan ik nog wel mee leven ik hoop echt dat ze niet met een hele garderobe van winnie the pooh aan komt zetten. (baby kamers met veel winnie the pooh begrijp ik wel hoor!!! maar ik ben die beer dus een beetje beu)

verder voel ik mij nog steeds goed, alleen mijn borsten doen echt hele veel zeer....ze worden nu niet echt groter maar zijn heel vol...eerlijk gezegd wel een beetje vervelend.
    Gisteren de eerste buik foto gemaakt, van een platte buik heb ik geen foto meer kunnen maken omdat ik ineens zo hard gegroeid was. nu heb ik echt een bol buikje! ;)
    aan d eene kant leuk maar ik zag gisteren wel dat ik op de foto's die bij het gemeente huis gemaakt zijn gewoon heel dik lijk haha ..waaaahahhaha ik ben niet dik ik ben zwangerrrrrrrrrrrrrrr!!

Hopelijk jullie lekker bekomen van het gecarnaval of gewoon het weekend!

misschien dat ik vandaga nog even naar de optocht ga...:(

17. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Carola: balen dat je een negatieve test hebt! Ben wel benieuwd hoe je cyclus nu gaat lopen, maar dat ben je zelf vast ook wel :p.
    Veel plezier met carnaval en succes met uitbrakken en schoonmaken :D

@ Eclipse: waar is je banner gebleven? Ik vond die van jou zo cool omdat je daar echte fototjes zag. En aangezien we toch tegelijk lopen, kon ik mooi even spieken ;)

@ Bergje: Allereerst GEFELICITEERD!!!! Dat van die echte huwelijksnacht kan ik me wel voorstellen, maar ik wil voor geen goud mijn superdrukke trouwdag inruilen :p Jullie gingen toch ook nog een keer een feest geven? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
    Van die heerlijke nacht was bij ons trouwens zowiezo geen sprake. We zijn allebei als maagd getrouwd, en de eerste tijd was het vooral heel erg aanklungelen :D
    Ik heb ook helemaal niks met Pooh of welke Disney-figuur/strip/tekenfilm dan ook. Ik kan me goed vorostellen dat je daar echt niet op zit te wachten! Misschien eens voorzichtig aangeven aan je schoonma? Of je man dat laten doen?

@Nike: dan ben jij dus de eerste wat echo's betreft.

SOms denk ik wel eens, wat als ik het me allemaal alleen maar inbeeld? Dat er helemaal niks zit en dat ik die klachtjes zelf 'verzonnen' heb... Maar aan de andere kant kan dat gewoon echt niet. Ik heb een knaltest gehad, mijn kleinere BH's zitten niet lekker meer, mijn buik is 's avonds echt een ballonnetje en ik voel me af en toe gewoon echt beroerd. Tja, het zal er wel bijhoren allemaal, die onzekerheid. En ik heb ook niet de illusie dat dat na de eerste echo echt over is... Volgens mij is het onbezorgde leven voorgoed voorbij :$:p Als het kind er eenmaal is, begint het allemaal pas echt. Dan heb je 18 jaar zorgen en daarna vast ook nog wel :D Leuk vooruitzicht ;)

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Carola: Dat is dan idd even afwachten de komende dagen. Veel carnavalplezier nog vandaag!

@ bergje: Gefeliciteerd! Leuk dat je nacht geslaagd was ;).

@ Piekie: Ik geloof dat de site eruit ligt. Wilde het nog eens nalezen voor ik de 8 weken in ga, maar krijg zo'n rare foutmelding. Maar afentoe zijn die banners ook heel traag met inladen.
    Denk ook dat het onbezorgde leven nu voorbij is. De ene zorg zal vervangen worden door de andere haha!

19. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @pikie: ik had op de echo ook alles verwacht behalve echt een baby!!!! en bij de tweede echo weer!!! Ook nu mijn buik duidelijk groeit twijfel ik nog steeds....hoort er denk ik inderdaad bij!
    wat goed zeg dat je al smaagd getrouwd bent! kan mij dan wel wat geklungel voorstellen, maar je weet wel hoe je kindjes moet maken!!! haha

Volgens manlief gaan we nog een keer echt trouwen...maar ik vrees nu dat dat wel eens op mijn 80ste kan zijn.......

20. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @marjon: hoe waren je daagjes weg?? waar ben je geweest?

@mumm: als ik het goe dbegrijp is het nog even spannend?? waarom ben je uitgegaan van een cyclus van 24 dagen?

groetjes

Deel Deze Pagina