@ bergje: Beter op je 80e dan nooit haha . Gingen hier ook nog meiden naar de negen maanden beurs? Ik ga zaterdag met mijn beste vriendin.
ik ga donderdag met mijn zwangere zus naar de 9 maanden beurs en mijn moeder heeft bedacht ook mee te gaan en heeft gelijk maar mijn andere 4 zussen en schoonzussen uitgenodigs. mijn pa gaat nu ook maar mee! haha volle bak dus!!
als het allemaal zo veel zorgen met zich mee brengt ga ik het misschien nog maar even overwegen. Ik kan nog terug @bregje: gefeliciteerd!!! Fijn zo'n enthousiaste schoonmoeder die leuke kadootjes voor je koopt @carola: jammer meid maar misschien over een paar daagjes nog eens proberen 24 dagen is misschien wat snel? wat leuk al die echo's, lijkt me helemaal geweldig. Dus ik ga het zo nog ff gezellig maken
@Carola: Kroegentocht in Cuijk dus? Was het leuk? Jammer van je negatieve test, maar wie weet was het inderdaad wel te vroeg. Je kent je cyclus immers nog niet helemaal. @Bergje: Gefeliciteerd! Ik ben ook echt geen fan van Winnie de Pooh. En trouwens ook niet van Woezel en Pip. Verschrikkelijk.... Gezellig met z'n allen naar de negenmaandenbeurs! @Piekie: Ja wat een onzekerheid he. Ik voel nu wel de hele tijd steekjes en kleine krampjes in mijn buik. Maar ga dan weer denken...zou het wel goed zijn? @Eclipse: Ik ben ook fan van je banner. Kijk stiekem altijd even mee @Marjon: Veel plezier vanavond haha. Zie dat je vandaag je eispring hebt! Vriendlief en ik zijn net lekker uiteten geweest. We zijn vandaag 10 jaar samen. Duurde wel even voordat we een restaurant hadden gevonden. Nummer 1 was dicht ivm carnaval. Nummer 2 zat vol. Nummer 3 was aan het verbouwen. In nummer 4 werd carnaval gevierd en daar hadden we geen zin in. Gelukkig waren we in nummer 5 welkom! Ga vanavond vroeg naar bed. Ben echt super moe. Heb het gevoel dat ik ieder moment van de dag in slaap kan vallen. Maar ach...dat hoort erbij!
WOWWWWWWWWWW is een behoorlijke grote foto haha @Nike: wij hadden dat probleem met uit eten gaan ook dus heb ik gisteren gewoon gekookt...ander keertje maar uit eten dan...
Wow, Bergje, je hebt al een echt buikje!!! Super zeg! Bij mij is het vooral nog darm en blaas dat naar buiten komt zetten. Als ik mijn buikspieren aanspan kan ik het overdag nog wel verstopt houden 's Avonds laat ik het lekker uitpuilen, dan wordt het echt zo'n bolletje, dat na even goed uitplassen een aantal centimeters kleiner wordt Het lijkt wel of de vermoeidheid een soort van way-of-life wordt. Ik ben 's avonds wel redelijk gesloopt, maar overdag valt het nu mee. Af en toe geef ik er even lekker aan toe en ga ik uit het raam zitten kijken en ondertussen rustig een mandarijntje eten. Het echt bijna in slaap vallen heb ik alleen als ik 's nachts minder dan 8 uur geslapen heb. Verder ben ik ook begonnen met boterhammen met appelstroop. Daar zit veel ijzer in (niet tegelijk met zuivel op eten), dus dat kan ook helpen. En ik heb veel trek de hele dag, dus een boterham per dag extra kan niet zo heel veel kwaad Gister had mijn man mijn schoonmoeder aan de lijn. Die hebben van die rentepunten bij de ING. Hun punten gingen binnenkort verlopen, dus ze wilde er iets van kopen. Zegt ze: 'ik wilde eigenlijk een kinderwagen voor jullie kopen, maar dan kom ik zo pusherig over, dus ik heb maar wat anders besteld...' Gelukkig kan manlief heel goed zijn mond houden, maar ze moest eens weten We hebben mijn schoonouders niet meer gezien sinds we de test gedaan hebben, en eigenlijk ben ik daar wel blij om. Volgens mij zou mijn schoonmoeder aan mij kunnen zien dat ik zwanger ben of voelt ze dat of zo. Soort van high sensitive voor dat soort zaken. Mijn eigen ouders hebben dat absoluut niet, die gaan alleen heel erg na denken op het moment dat wij een beetje aparte afspraken of zo maken. Ik had het trouwens vanmorgen met manlief over onzekerheid en dat het net zo goed allemaal ingebeeld kon zijn. Zegt hij: 'ja, dat zou goed kunnen en zo'n test is maar 99% betrouwbaar, dat is statistisch gezien niet heel betrouwbaar'... Mannen, daar zat ik dus even niet op te wachten. Gelukkig zei hij er achteraan dat ik dan al wel heel lang niet ongesteld was geweest en dat die test wel echt overduidelijk was. Hij is behoorlijk gespannen voor de echo en durft nog niet echt heel erg er aantoe te geven. @ Eclipse: Jaaa, je banner is er weer! leukleukleuk!
@ bergje: Gezellig! Dat is idd volle bak dan! Mijn beste vriendin heb ik het gelijk op de testdag verteld. Zij heeft ook een meisje van een paar maanden en zij wist wel al dat we ermee bezig waren. Mooie foto. Steekt idd al iets uit. Leuk om te zien! @ Nike: Haha, leuk die reacties op mijn banner . Leuk dat jullie zijn gaan uiteten. Gefeliciteerd nog met het 10 jaar samen zijn! @ Piekie: Ik heb ook 's avonds altijd zo'n bolletje. Overdag is er meestal nog niet al te veel te zien. Wel grappig met je schoonmoeder. Ze moest idd eens weten . Mannen kunnen idd commentaar geven waar je niet op zit te wachten haha. Is met mijn vriend ook dat hij zo gespannen is voor de echo en er nog niet aan durft toe te geven. Ik denk dat hij blijer zal zijn als die 12 weken voorbij zijn haha. Jaaa.. hij is weer en deze week weer met een ander plaatje !
@ Bregje wat een mooi buikje al En gefeliciteerd met jullie huwelijk @ Eclipse ga er vanuit dat ik niet zwanger ben aangezien ik NERGENS last van heb Dus ben nu aan t w8ten tot me ongi komt.. @ Marjon ik ga pas weer een test doen als ik volgende week nog niet ongi ben.. ga er niet vanuit nl en me cyclus heeft nog nooit normaal gedaan dus begin er aan te wennen @ Nike, Idd de kroegentocht in Cuijk t was erg druk maar wel heeeel gezellig !!! Al hebben we van alle 11 kroegen maar bij 3 echt een tijdje gestaan Zooo Nu ga ik ff nog een wasje opruimen en eens kijken wat we straks gaan eten En natuurlijk nog ff bijkomen van de mega volle en drukke feest week
@ Carola: Je weet maar nooit . Aan de ene kant wel beter dat je realistisch bent over een eventuele ongi. Dan komt het niet helemaal als een teleurstelling. Was de carnaval leuk geweest? Morgen ga ik gezellig met mn moeder naar de Huishoudbeurs. Dat wordt dus 2x deze week treinen naar de RAI . Ik denk dat ik vrijdag pas weer tijd heb om te kijken.
De carnaval was zo leuk dat ik gewoon overal waar je maar spierpijn kan hebben dat ook werkelijk heb... Spierpijn in mijn benen, armen, Borsten buik en ga zo maar ff door Ben gesloopt Vandaag ook niet echt uitgerust helaas dus hoop dat ik er morgen optijd uit kan om te gaan werken @ Eclipse veeeeel plezier op de beurzen
Haha, dus goed je best gedaan . Succes morgen met opstaan! En bedankt . Zie alleen op tegen het lange treinen, maar dat hebben we er wel voor over.
Ha meiden, leuk dat jullie naar de 9-maandenbeurs gaan. Ik ga er niet heen, manlief kan niet tegen grote drukte en wil eerst meer zekerheid hebben. En ik ga niet in mijn eentje... Hopelijk is het niet al te druk en overleven jullie alle drukte! Carola: hoe is het met werken gegaan? Ben je nog een beetje wakker? Hier kan je ook heel goed merken wie er carnaval hebben gevierd, de oogjes zijn dan toch echt een stukje kleiner . Vanavond weer sporten, eens kijken hoe dat gaat! Werken jullie trouwens allemaal? En wat voor werk doen jullie? Ik werk de ene week 32 en de andere week 40 uur bij een grote gemeente (dus gewoon overdag op kantoor). Ik zit op de afdeling waar alle projecten die buiten gebeuren (sloop, nieuwbouw, inrichting van openbare ruimte)gemanaged worden en heb zelf een adviseursfunctie voor de projectleiders. Ik geef advies op het gebied van planning en procedures. Op zich is het prima werk om te doen, maar het is niet echt mijn droombaan (al hoe wel ik ook geen idee heb wat mijn droombaan dan wel is ) Ik ben benieuwd wat jullie doen!
@Bergje en Eclipse: Hoe was het op de 9-maandenbeurs? @Carola: Niet in slaap gevallen op je werk? Hier echt een baaldag. Veel last van misselijkheid, heel moe en diarree. Vriendlief had dit weekend buikgriep, dus hoop stiekem dat mijn klachten ook te maken hebben met een buikgriepje. Heb er echt geen zin in om hier de komende weken mee rond te lopen. Vandaag kwam er weinig uit mijn handen op het werk. @Piekie: Lijkt me wel leuk werk wat je doet! Als ik 12 weken ben, vertel ik ook wat voor werk ik doe. Ben nu nog een beetje bang dat er toevallig bekenden meelezen.
Ik was vandaag op de Huishoudbeurs en zaterdag weer terug voor de 9 maanden. Was wel gezellig met mn moeder. Hebben veel leuke aanbiedingen kunnen scoren, maar het was wel ontzettend druk. Heb een paar keer op het punt gestaan om het toch al aan mn moeder te vertellen, maar was dan bang de dag te verpesten. Hoop dus wel volgend jaar beide beurzen in 1 dag te kunnen doen haha. @ bergje: Ik heb je gezien haha . Heb je leuke dingen kunnen scoren? Weet ik al alvast waar ik zaterdag kan scoren! @ Piekie: Is wel begrijpelijk. Mijn vriend houdt daar ook niet zo van. Hij wil eerst ook die zekerheid hebben voordat hij eraan toe wilt geven. Had nu ook geluk dat ik gezelschap heb kunnen vinden. Ik doe thuiswerk via een kinderchatsite. Werk dan 4 uurtjes per keer en doe dan op maandag, woensdag, vrijdag en om de week op donderdag en zaterdag. Afentoe doe ik ook nog eens mails. @ Nike: Vervelend dat je een baaldag had. Hopelijk voel je je morgen weer wat beter.
@ Carola hoe is het met de spierpijn? en meiden bepakt en bezakt terug gekomen van de beurs? Ik vertel ook liever niet wat voor werk ik doe voordat er toch nog iemand stiekem mee leest. Ik werk 40 puur per week en heb het naar mw zin. Ja zie nou maar een te raden wat ik doe. Een vriendin vroeg vanavond aan me of ik misschien zwanger was!?!?!?! Zou het op m'n voorhoofd staan dat we ermee bezig zijn? Vandaag trouwens weer eens bloedverlies voor de afwisseling. nog 1 dagje werken en dan lekker weekend!!! hebben jullie nog plannen?
O bregje ik vergeet helemaal te melden dat ik je mooie buik heb bewonderd leuk hoor!!!!! Je hebt vast geen broeken meer die je nog passen. dat wordt dus shoppen!!!!!
Ha meiden! Prima dat jullie werk en zo (nog) niet willen vertellen, ik heb mijn omschrijving ook redelijk vaag gehouden, dus ik snap het zeker! 8) Gister kwam hier een collega even langslopen. Het is echt zo'n vrouw die geen blad voor haar mond heeft. Ik zat een beetje onderuitgezakt en had net twee bekers thee op. Gaat ze naast me staan en kijkt eens goed naar mijn buik. Zegt ze: 'zie ik daar nou een beginnend baby-buikje, of heb je teveel gegeten?'. Ik had een beetje een strak shirtje aan, en een rederlijk dikke riem om. Dus ik als reactie: 'Nee hoor, ik gewoon een dikke riem om.' De rest natuurlijk lachen, ik ook, maar ik kreeg wel een rooie boei. Gelukkig ging toen net mijn mobiel en kon ik even weg lopen... Getsie, ik moet er dus echt aan denken om de hele dag mijn buikspieren goed aan te spannen, helemaal als ik een beetje iets strakkere kleren aan heb :x Zegt manlief 's avonds: 'Het s toch nog niet echt te zien?' Dus ik ging een beetje onderuit zitten. "Oh ja, misschien is het inderdaad al wel een beetje te zien...' Hopelijk slinken die darmen snel weer een beetje en gaat alles ook weer een beetje doorlopen daar van binnen. Ik drink nu elke dag een glas roosvicee laxo, maar echt helpen doet dat niet bij mij. @ Nike: zo'n dag had ik gister ook en ik had echt enorme trek de hele tijd! Dus ik heb een extra boterham, sultana's, mandarijnen en toen 's middags alles op was en mij buik alsnog ging knorren, ben ik even naar de automaat gelopen om een caloriënbom te halen .