@ marjon: Heb wel van alles kunnen inslaan op de beurs. Was wel leuk om mee te maken . Ik ga morgen dan nog naar de 9 maanden beurs met die vriendin en zondag doe ik lekker rustig aan. Wat voor plannen heb jij? @ Piekie: Goed gezien door die collega dan . Het wordt steeds moeilijker om geheim te houden he? Vervelend dat die Roosvicee nog niet helpt. Ga straks nog even wat in huis opruimen, boodschappen doen en vanavond nog een paar uurtjes werken. Morgen weer op voor ronde 2 RAI .
hallo allemaal: Nou dat wa shet dagje wel gisteren. D ehuishoudbeurs en 9 maanden beurs op 1 dag gaat toch niet lukken eclipse!!! Huishuid beurs was echt onwijs druk!!! gelukkig zijn we snel erdoorheen gelopen naar de 9 maanden beurs! Ik heb als eerst eeen goed BH gekocht bij een leuke belg! een verademing meiden kan ik jullie echt anraden wel prijzig 48 euro maar mijn (.)(.) zijn anders nogal pijnlijk. Verder wat verzorgings producten voor mij en de beeb gekocht. En een starters pakket van Avent. En hier en daar wat snuisterijtjes, de luiertas van kruidvat is erg leuk by the way. Ik wil nog heel graag een draagdoek mar heb deze nog niet gekocht omdat ik nog niet weet wat het wordt.... Daarom ook nog niet echt kleertjes enzo gekocht. Ik werk 36 uur per week, 4 dagen 9 uur ik werk vanuit huis maar ben ook vaak op pad voor mijn werk. Ik vind het moeilijk te vertellen wat ik precies doe omdat het wel eens op wat weerstand stuit. in idergevaal werk ik met kinderen en hun ouders. @piekie: ik zou wel bij een gemeente willen werken heb al een aantal keren op functies bij WMO gesollicteerd en en als beleidsmedewerker maar ik mag nooit op gesprek komen... @eclipse: jouw werk lijkt mij eigenlijk wel supper leuk en lekker vanuit huis kun je er binnenkort wat meer over vertellen?? Vandaag ben ik nog bij de verloskundige geweest, alles was goed mijn suiker en bloeddruk wat laag. En het Hartje gehoord!!!! Gisteren toen ik veel te laat in bed lag nag een middag en avond 9 maanden beurs, ha dik een hele harde pijnlijke bobbel boven mijn schaambeen, ik dacht eerst mijn darm maar dan is het vaak boven in mijn buik en kan ik het wegduwen, nou duwen deed sowieso hel veel pijn... mijn zus zij niet dat dat een harde buik is geweest, ik wist niet dat dat zo vroeg al kon, het was dud toch wel een beetje te veel. en ik had veel getild: TIP: neem een trolley mee ofzo!! of en kinderwagen haha
@ piekie: even vie spraatje, maar ik heb vanmorgen ontbeten met een banaan en kop koffie kon daarna heerlijk poepen werkt veel beter dan roosvice! haha
@ bergje: Ik drink ook elke ochtend koffie (met een flinke klots melk erin, zwart lust ik sinds een paar weken echt niet meer) en een zelf gemaakte smoothie met appel, peer en banaan/mango. Daarnaast ook nog een bakje ontbijtgranen met melk. Maar in deze combi werkt het niet echt bij mij. Wat ik wel merk is dat ik op dagen dat ik thuis ben, alles in een keer los gaat komen. Dus hopelijk ben ik morgen weer wat lichter . Vanmorgen was ik een kilo'tje zwaarder dan een maand geleden. Dus dat wijt ik voorlopig nog maar even aan volgestopte darmen Fijn weekend allemaal en Eclipse: veel plezier op de negenmaandenbeurs!
@ Piekie, ik ben nog wakker hoor Had vanmiddag op t werk tijdens me pauze wel een momentje dat ik elk moment in slaap kon vallen !!! @ Nike, Bijna Maar gelukkig net niet @ Marjon de spierpijn.. ppff gelukkig alleen woensdag echt last van gehad maar wat wil je na al dat gespring en gedoe Mijn plannen voor t weekend zijn niet zo spannend.. Heb morgen cursus wat owwww zo leuk is.. Niet dus dus heb maar een heel kort weekend !! @ Bregje fijn dat je het hartje van jullie Beeb weer gehoord hebt Ik zit hier ondertussen ongeveer alweer op dag 29.. Nog helemaal geen tekens van ongi worden ofzo.. dus denk dat ik nog wel ff kan w8ten.. Al was me ongi er vorige keer ook zo ineens zonder van te voren buikpijn ofzo te hebben gehad..dus we w8ten rustig af!!"
@ Carola: Succes vandaag op je cursus. Knap hoor dat je nog niet hebt gestest ik denk niet dat ik me in zou kunnen houden. @ Bregje: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!! Ik heb weer last van bloedverlies ben er een beetje klaar mee!! Heb vanmorgen de hele badkamer onder gespuugd. Ik voel me beroerd!!! De plannen voor dit weekend staan dus ff op een laag pitje. Als je last heb van obstipatie kan je ook lijnzaad door de joghurt of zo roeren en als ontbijt een paar kiwi's eten schijnt ook te helpen
@ Marjon ik heb er al wel een test tegen aangegooid maar dat was op dag 24 of 25 geloof ik!!!!! Rond dag 14 wel pijn in me zij gehad en steekjes.. dus dan zou je denken dat dat me eisprong gweest is.. en dat ik nu ergens wel ongi zou moeten worden.. Of was het toch geen eisprong? Meiden geloof me ik ben niet zwanger.. me Cyclus was eerst gewoon heel gek met veeel bloed en nu zit ik op dag 30 en nog geen bloed... vind je het gek na zoveel bloed te hebben verloren !!! Mocht ik zwanger zijn dan had ik me echt wel anders gevoeld... En sowieso heb ik wel soms een beetje een gek gevoel in me buik van ongi worden dus wie weet word ik morgen wakker en ben ik het.. (ongi dus)
@ carola: ik was ook erg ervan overtuigd niet zwanger te zijn, du sgewoon blijven hopen meid! @ marjon: hoe zit het bij jou??? die misselijkheid is ook wel verdacht!!! Ik vroeg mij af wie van de meiden hier al een of meerdere kindjes heeft, ik weet van ellenore (die is trouwens al ff niet op het forum geweest) dat die al een kindje had die kon ook veel goede raad geven..
@ Bregje.. Voelde je dan ook echt HELEMAAL niks....? Toch ga ik er niet van uit Kan het alleen maar mee vallen.. Ik ga zo lekker met vriendlief naar de Bios Volgens mij is het echt een meiden film.. dus soo lief dat tie toch met me mee gaat !!! Wat een schat is het toch!!! Jullie nog plannen voor t weekend? Fijne avond meiden xxx
@carola: mijn borsen waren gevoelig en groter aar dat in combinatie met menstruatie pijn maakte dat ik ervan overtuigd was niet zwanger t eizjn. Ik heb toen een exra wijntje gedronken...maar twee dagen later toch een positieve test in handen. Wat ik wel merk hier op het forum dat er heel veel verschillende tekenen van zwangerschap zijn maar bij niemand heel over duidelijk volgens mij dachten we allemaal vast niet zwanger te zijn. maar inderdaad er niet vanuit gaan is het beste zodat de teleurstelling niet te groot is. En testen geeft natuurlijk wel zekerheid ik vind het knap dat je je nog in kan houden
@ bregje:ik ben gewoon echt beroerd hoofdpijn, kop vol snot, moe enz. Ga zo mijn bed weer in Bloedverlies lijkt wel voorbij da's dan weer positief @ Carola: je hebt gelijk hoor dat je er van uit gaat dat het niets is, dan kan het niet tegenvallen.
Hier gister een leuk dagje gehad op de negen maanden beurs. Heb al veel leuke dingetjes kunnen inslaan! Vandaag verder een rustige dag.. even bijkomen van al dat inkopen doen haha . @ bergje: Die gevulde tas van de Kruidvat was idd een aanrader! Ik wil je over een paar weken wel meer vertellen over mijn baan hoor. Fijn dat je het hartje weer hebt kunnen horen! @ Carola: Welke film zijn jullie heen geweest? @ marjon: Beterschap! Over 3 dagen eindelijk de echo !
@ Eclipse spannend bijna de echo !!!! Wij zijn naar de film: Valentine's Day geweest, Hij was leuk maar niet heeel bijzonder ofzo en begon ook pas om 10 uur dus ik was al moe voordat ik in de Bios was !!! En of ik me lichaam ken Hahahaha Werd idd vanmorgen wakker en had een heeeeel klein beetje bruine afscheiding in me slipje.. 2 uur later kwam er meer en wask ongi Me cyclus is dus erg netjes deze maand namelijk 30 dagen Ben wel heel erg benieuwd hoeveel dagen ik nu ongi ga zijn omdat het vorige x 9 dagen was !!! Ik duik zo lekker me bedje in... voelde me al de hele dag mega moe en niet zo heeeel fit.. en morgen moet ik om half 6 opstaan Meiden Fijne avond nog !!!
Ik heb 1 Cyclus van 24 dagen gehad en nu dus van 30.. Wat is nu mijn gemiddelde? Wie kan me daarbij helpen...
@ Carola: Ja idd . Oh ja, die film leek me ook heel leuk om te zien. Eens kijken of ik mijn vriendje daar ook mee heen krijg. Dus toch ongi geworden? Ik weet ook niet zeker hoe je dat gemiddelde nu moet uitrekenen. Als je het bij elkaar optelt en door 2 deelt, kom je op 27 uit . Ik had de vorige keer maar die 31 dagen aangehouden en om de dag maar geklust, zodat ik er nooit naast kon zitten.
@carola, ik ben altijd uitgegeaan van een cyclus van 28 dagen op zich maakt het niet eens zoveel uit hoe lang je cyclus is want je ei kan dan ook weer een dagje eerder of later zijn. hier vandaag een drukke werkdag veel afspraken... @ carola en marjon hopelijk voeln julli eje beter
@ Carola: Joehoe! Gefeliciteerd met je ongi! Mooi zeg, dat het nu goed lijkt te lopen! Als ik jouw was, zou ik de langste cyclus aanhouden, dus die van 30 dagen. Dan loop je minder kans dat je al echt te vroeg gaat testen. Maar als je denkt dat die 30 dagen echt te lang is, dan lijkt me een standaard cyclus (dus 28 dagen) een realistische om aan te houden. @ Eclipse: spannend, nog twee nachtjes! Morgen is eerst Nike aan de beurt. Ik moet nog 4 nachtjes wachten (lijkt wel een soort van verjaardag ) Zaterdag heb ik met een smoesje gecheckt of mijn ouders thuis zijn komende vrijdag en aangekondigd dat we een nachtje komen slapen. Mijn moeder direct nieuwsgierig wat voor dingen wij zaterdag dan allemaal gaan doen. Ik heb me een beetje op de vlakte gehouden en gezegd dat we naar de broer en schoonzus van mijn man gaan. Die wonen ongeveer 20 minuten bij mijn ouders vandaan, dus dan is het op zich logisch dat we voor de gezelligheid een anvondje bij mijn ouders langs gaan. Voordeel is dat mijn ouders mijn zwageren schoonzus niet gaan bellen. Dat is anders als we gezegd hadden dat we naar mijn zus en zwager zouden gaan! Nou woensdag nog even de schoonouders bellen of ze het leuk vinden dat we vrijdag komen eten. We hebben hun al lang niet meer gezien (jaja, goede smoes), dus dan is dat wel even gezellig. Ik vind het best wel spannend worden nu! Hopelijk wordt het vrijadg allemaal iets realistischer... Manlief gister: Je borsten voelen anders! (Hij is niet zo'n borsten man, en er veel aanzitten is nu voor mij not-done) Maar hehe, ik ben niet gek, er gebeurt dus echt iets Ik ga weer aan de arbeid, tot gauw!