@ Piekie: Pfff ja.. dat kun je wel zeggen. Ben echt blij als het erop zit. Leuk dat je alles al (stiekem) hebt kunnen regelen voor vrijdag . Wordt wel een leuke week voor ons dan! Dat met mijn borsten viel mijn vriend ook al op . @ Nike: Hoe is het met je? Al zenuwen voor morgen? Laat je ons gelijk weten hoe het is gegaan?
Ben ik eindelijk weer eens. Druk weekend gehad met drie verjaardagen en tegels uitzoeken voor onze nieuwe keuken. Morgen de echo! Eindelijk! Ben nog niet echt zenuwachtig maar dat zal morgenochtend wel komen. Ik kan jullie morgenavond pas berichten hoe het is gegaan. Moet daarna meteen naar mijn werk en daar op dit forum zitten valt echt te veel op. @Piekie en Eclipse: Ook voor jullie een spannend weekje! @Bergje en Eclipse: Veel leuke dingen ingeslagen op de 9-maandenbeurs las ik! Leuk. @Marjon: Ik hoop dat je je al wat beter voelt. @Carola: Jammer dat je ongi bent geworden, maar inderdaad een mooie cyclus. Beetje lastig wat nu de lengte van je cyclus is. Moeilijk te zeggen, maar gemiddelde nemen misschien?
@nike ; zo leuk morgen als je je beebje gaat zien!!! Ik hoop dat je het goed kan zen, ik zag met 8 weken alleen het hartje heel vaag, maar dat was voldoende om gerustgesteld te zijn. Hier gaat het wat minder, erg druk op mijn werk en last van de "kwaal"waardoor ik enkele maanden geleden heel ziek en geweest, ik hoop dat de fysio morgen helpt! anders maar een bezoekje aan de huisarts want ik maak mij een beetje zorgen. eclipse en piekie, jullie moeten iets langer wachten maar ook jullie gaan je eebje snel bewonderen!! ik mag 2 april weer voor de 20 weken echo!! EN DAN KIJKEN WAT HET WORDT ROZE OF BLAUW!!!! Willen jullie het weten??
@ Nike: Spannend! Veel plezier alvast morgen. Hier idd ook spannend. Gelukkig heb ik morgen veel te doen, dus gaat die dag ook weer snel om. @ bergje: Idd.. nog een dagje langer wachten dan Nike, maar dat komt wel goed. Ik heb toch wel al best wat zenuwen als ik eraan denk. Vervelend dat je last hebt van je kwaal. Hopelijk brengt de fysio morgen verlichting! Spannend hoor die 20 weken echo. Die weken zullen vast en zeker zo om vliegen. Ik wil ook weten wat het wordt. Vind ik toch makkelijk met het kamertje, kleertjes etc .
@Bergje: Succes met je klachten, hopelijk helpt de fysio! Wow, de 20-weken-echo... Dat lijkt echt nog zo ver weg!!! Maar voor Bergje komt die inderdaad al weer in de buurt! Ik denk ook wel dat ik wil weten wat het wordt, manlief wil het in ieder geval wel weten. Vooral met het kamertje, kleertjes en het kaartje. En natuurlijk ook gewoon omdat ik nieuwsgierig ben . 'Vroeger' dacht ik altijd dat ik het niet wilde weten en dat ik sowieso thuis wilde bevallen. Maar nu het eenmaal zover is, lijken dat soort ideeƫn weer op losse schroeven te staan. Net zo iets is de wieg. Mijn moeder vroeg vlak na de zomer (toen we nog niet echt met kindjes krijgen bezig waren) of wij eventueel belangstelling voor de wieg (of eigelijk meer een reismand) hadden. Als geen van de kinderen daar belangstelling voor had, zou ze hem naar een rommelmarkt brengen... Toen dachten we lekker praktisch: we hebben een kleine slaapkamer, dus als we het echt nodig vinden, kan een baby toh ook wel gewoon in de bak van de kinderwagen op de slaapkamer? Maar nu hoop ik stiekem dat de wieg nog bij mijn ouders in de kast staat... Ik heb het nog niet durven vragen. Zo'n ukkie in een ledikantje vind ik nu echt een beetje zielig en de bak van de kinderwagen steeds versjouwen is ook niet echt handig. Dus nog even duimendraaien tot vrijdag en dan even kijken of hij nog in de kast staat. @Nike: ik hoop dat je een mooie echo hebt vandaag! Ik ben erg benieuwd wat je ziet! Dan wee tik wat ik vrijdag kan verwachten
@ Piekie: Ik denk wel dat het normaal is dat je over bepaalde dingen weer gaat nadenken en waarschijnlijk ook weer anders denkt. Heb ik hier gelukkig nog geen last van. Heb trouwens 2x goed nieuws! Mijn contract wordt omgezet naar onbepaalde tijd . En ik kan donderdag op intake voor een grotere woning hier in het centrum. Nu maar hopen dat morgen net zulk goed nieuws komt!
pffffffffffffffff vanaf vanmorgen al zitten typen...bleh...ik wil niet meer werken ben het beu! maar ik ga er zo ook lekker mee stoppen even naar de fysio en dan niks meer......... vriendlief onee manlief hihi had gisteren echt het hele huis overhoop gehaald pffff mannen met nestel drang!!! ik vandaag voor het eerst een buikband omgedaan...weet niet zo goed of het echt al leuk staat met mijn kleine buikje maar ik dacht dat het wel ging. de band is dezelfd dekleur als mijn shirt dus het valt niet heel erg op. op de buik zitten dan strass steentje. Ze hebben hele leuke buikbanden op www.buikbanden.com je krijgt dan een mooie enveloppe van juffrouw ooienvaar in de brievenbus heel leuk!!
Wow, Eclipse, wat een top dag!!! Heerlijk zeg, misschien een nieuw huis en een nieuw contract! Lekker dat je dat nu hebt! Ik heb weer ens niet goed gepland wat dat betreft. Per september krijg ik weer een salarisverhoging. Maar als mijn uitgerekende datum klopt, gaat mijn verlof uiterlijk op 1 september in (4 wk voor 28 sept). Tijdens je verlof wordt je contract niet aangepast (regelgeving UWV, die je salaris betaald), dus ik krijg mijn salarisverhoging pas ergens in december... dus percies verkeerd geklust Vrijdagmiddag gaan we weer met de hypotheekadviseurom de tafel zitten, eens kijken wat we nou echt kunnen met het maandbedrag dat wij voor ogen hebben. Vanavond gaan we een lekker weekje weg in april boeken. Niet iets geks hoor, gewoon Landal of zo op de veluwe. Maar ik heb er nu al zin in!
De echo was helemaal goed! Ik heb een inwendige echo gehad, dan kunnen ze wat meer zien. Een mooi kloppend hartje gezien. Wat een opluchting. En ik ben 1 of 2 dagen langer zwanger dan verwacht. Straks even mijn handtekening aanpassen. Nu even wat eten. Ben net thuis van het werk. Vanavond reageer ik even op de andere berichtjes.
@ Eclipse: Wat goed!! @Nike: Wat fijn dat alles goed is!!!! @ Bregje: balen dat de kwaal weer de kop op steek ik duim voor je dat het mee valt!!!!!! @ piekie: gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen? @ Carola: ik zou denk ik voor de 30 dagen gaan. Maar je weet het nooit zeker natuurlijk of je moet ovulatietesten halen of het gewoon om de dag gezellig maken dat zit je altijd goed En voor iedereen die binnenkort voor een echo moet ik duim voor jullie dat alles goed is en natuurlijk veel plezier!! Ik ben inmiddels weer wat opgeknapt nog stront verkouden maar dat gaat ook wel weer over. Wel weer bloedverlies zat net ff terug te kijken en we zijn best wel veel meiden verloren. En er zijn er echt al een heleboel zwanger in zo'n korte tijd Zijn jullie al namen aan het verzinnen?
@ bergje: Die buikbanden van die site heb ik al gezien. Hebben ze echt superleuke daar he? Ze zeggen daar op de site dat je ze in principe al kan aandoen vanaf de week dat je het weet om de nadruk op je beginnende buikje te leggen . @ Piekie: Ja, dat is echt wel fijn . Haha, had je nu maar een maandje later gepland he ? Jullie zijn dus van plan om een huis te gaan kopen? Leuk hoor een weekje weg naar Landal! @ Nike: Fijn dat je echo goed was! Bij mij is het morgen nog de vraag of het een inwendige of uitwendige wordt. Ligt eraan hoe het lukt. Fijn ook dat je het hartje hebt kunnen zien en die 2 dagen zijn weer mooi meegenomen . @ marjon: Bedankt! Voor een meisje heb ik wel al wat leuke namen. Voor een jongetje vind ik het toch moeilijker om iets leuks te bedenken. Nou meiden.. ik krijg toch al behoorlijk de zenuwen voor morgen. Ik hoop zo dat alles goed zit daar binnen. Kan het alleen pas vrijdag vertellen aan mn ouders vanwege mn werk. Of zou ik ze morgenavond ook kunnen bellen? Of is dat weer te "laf"?
@eclipse: spannend morgen!! ik zou het niet telefonisch vertellen hoor! gewoon hun verbaasde gezichten bekijken! veel succes morgen geniet ervan!! ! @ piekie: jijmag ook bijna meid! @ marjon balen alweer bloed!!! @ Nike: fijn dat je het goed hebt kunnen zien en dat ie het doet!!!! Jongens namen vind ik ook heel moeilijk maar wij gana pas serieus bedenken als we weten wat het wordt!!! Ik hoop zo dat carola en marjon ook snel zwanger zijn en bij d eclub komen!! volgesn mij zijn jullie de enige actieve meiden die nog niet zwanger zijn!! maar heb vertrouwen het is hier vruchtbaar! Nou ik ben even geknakt en gekraakt door de fysio...au au au .... nu kijken hoe het morgen gaat de fysio is niet tevreden en wil dat ik sowieso naar de huisarts ga... ik wet niet zo goe dwat te doen, het problemis een beetje dat ik uitvalsverschijnselen en tinteeingen heb in een arm en ik moet straks wel een kindje vasthouden..... maar ik heb echt geen zin meer in een polonaise aan mijn lijf! dus tja...
@ bergje: Bedankt . Ik mag zo om 11 uur. Heb behoorlijk wat zenuwen. Hopelijk is het allemaal goed! Dat is idd ook weer zo wat je daar zegt. Dan vertel ik het ze wel 2 dagen later.. kunnen ze ook gelijk de echofoto's zien. Ik hoop het ook voor Carola en Marjon. Dan is het clubje gezellig compleet! Wat vervelend dat je dat hebt met je arm. Kan me wel voorstellen dat je nu niet al te veel zin hebt in gedoe, maar aan de ene kant is het ook weer wat je zegt.. je moet straks wel een kindje vasthouden. Misschien eens overleggen met je huisarts wat hij je aanraadt?
Ha meiden, Joehoe, het weekje weg is geboekt! Heerlijk, lekker in een grone omgeving. Dat mis ik wel hoor, hier in het westen van de Randstad. We zitten hier echt altijd tussen de mensen, en bos is er in de verre omgeving niet te bekennen (twee bomen bij elkaar noem ik geen bos ) Nou maar hopen dat het lekker weer is die week! @ Nike: super dat alles goed was! Hoe is een inwendige echo? Ik sta daar volgensmij niet echt om te springen... Hopelijk kan het gewoon via de buitenkant! Ik ben volgens mij een beetje preuts, het lijkt me raar als zo'n vreemd iemand je in je blote kont ziet liggen, en dan ook nog in je gaat met zo'n ding Maar ik zal mezelf er op voorbereiden dat het inderdad op die manier kan gaan, en dat ook even aan manlief vertellen, dat hij niet in shock raakt . @ Eclipse: Spannend joh, nog heel eventjes geduld... Enneh, succes met je plas ophouden Inderdaad, hopelijk zijn Marjon en Carola ook snel zwanger! Dan kunnen we het topic weer verplaatsen, naar zwanger-zijn clubs @ Bergje: als jij vindt dat een buikband kan, dan kan het toch gewoon? Je moet je niet druk om anderen maken! Volgens mij moet ik er binnenkort ook echt aan geloven om andere kleren te gaan dragen. Ik heb echt alleen maar redelijk strakke shirts, vestjes, truitjes ed. Manlief vanmorgen: 'Lekkere bolle darmenbuik heb je, ik ben benieuwd hoelang je het nog geheim kan houden.' Misschien van het weekend toch maar even shoppen dus. Nog geen zwangerschapskleding, maar gewoon iets wijdere vesten of zo. Die dan in het najaar ook weer kunnen.
hoi lieve meiden, amai heb ik hier even wat gemist! zoveel zwangere meiden erbij!!! superleuk seg!!!! wij zijn ondertussen toch ook terug begonnen onze wens nog langer uitstellen lukt gewoon niet, de drang naar ons eigen beebje is te groot! knuffels
@ Piekie: Lekker hoor een week vakantie! @ Maya: Welkom terug en veel succes met klussen. Ik ben zoooo blij . Heb een leuke echo gehad! Gelukkig was alles uitwendig te zien. Was wel blij dat ik daarna naar de wc kon, want mn blaas stond toch op knappen haha. Maar we hebben de baby hartstikke goed kunnen zien. Lag er heel rustig en heeft zelfs 1x wat met het hoofdje bewogen. Ook hebben we het hartje heel mooi zien kloppen. Wat een mooi gezicht was dat! Mn vriend had ook zenuwen haha. Die kreeg pas weer kleur toen ie de baby op het scherm zag. We zijn daarna toch nog even doorgereden naar mn moeder. Kon het niet laten om het al te vertellen. Gelukkig reageerde ze heel leuk. Eerst keek ze naar de foto "wat is dat?" en toen "ben je zwanger?" en daarna reageerde ze ook heel leuk. Ze vroeg wel nog naar woning, werk, school etc.. maar dat kwam meer als bezorgheid op mij over. Mijn week kan dus echt niet meer stuk! Ik heb trouwens 2 foto's in het album geplaatst. De 3e ligt thuis bij mijn ouders. Die gaat mn moeder straks op mn vaders bord leggen bij het eten .
Wow, super die foto's!!! Gaaf dat alles in orde was! Hebben ze nog iets gezegd over de termijn en zo? Heerlijk trouwens dat ze alles vanaf de buitenkant konden zien! Dat geeft de burger moed Wat fijn dat je moeder zo goed reageerde! Daar zag je toch behoorlijk tegen op? En nu de reactie van je vader nog afwachten! Spannend!!! Nog twee nachtjes, dan zijn wij ook aan de beurt. Nog maar even niet aan denken, anders slaap ik 's nachts niet meer . Trouwens, ik weet niet meer wie de tip gaf, volgens mij Marjon, maar kiwi's zijn echt fijn! Vanaf deze week eet ik er steeds eentje bij de lunch en mijn darmen zijn op gang gekomen! Heerlijk, weer lekker alles er uit!8) Sorry als jullie dit tijdens het eten lezen, moet je maar niet internetten tijdens het eten Doegie!
@maya: Joehoe Meid welkom terug!! je ziet dat het clubje aardig uitgedund is! blij dat je ons gevonden hebt en wee rmee doet! hoe is het op je werk dan??? ben je begonnen met de nieuwe job??? daar hebben wij natuurlijk een stuje van gemist! Hopelijk ben jij ook snel van de partij met de zwangeren!!!! @eclipse fijn dat alles goed was, en ik ben heel blij dat je moeder goed reageerde daar was je bang voor toch?? @ piekie: nog even geduld en een inwendige echo gaat ongeveer net zo als hoe j eje beebje maakt..hha maaar geen overbodige luxe om vriendlief voor te bereiden.