@Eclipse: Wat een nieuws allemaal! Goede echo, contractverlenging en misschien een nieuw huis. En ook nog een blije moeder! @Marjon: Bah weer bloedverlies... @Bergje: Balen van je kwaal. Heeft het kraken geholpen? @Piekie: Inwendige echo viel reuze mee hoor! Voor de verloskundige is dit dagelijkse kost. Inderdaad misschien wel even je vriend voorbereiden. de mijne was wel wat verbaasd haha. @Maya: Fijn dat je er weer bent. Hopelijk mag je je net als Marjon en Carola snel aanlsuiten bij de club van zwangeren.
@ Piekie: Dank je wel . Ik ben 1 dag korter dan de banner aangeeft, maar ja.. die dag doet het 'm ook niet . Moet je ook met een volle blaas gaan voor de echo? Dan moet je gewoon behoorlijk wat drinken! Met mn ouders zag ik idd behoorlijk tegenop, dus ik was opgelucht dat ze zo reageerde. Had daarna 's middags ook nog een smsje gekregen en ze heeft een blij (algemeen) berichtje op Hyves gezet. Jij mag ook alweer bijna! Gaat zo om hoor! @ bergje: Bedankt. Ja, daar was ik idd bang voor. Dus ben echt blij dat ze zo reageerde. @ Nike: Haha ja idd.. mijn week kan niet meer stuk .
heemaal vergeten te vertellen dat ik toch even langs de huisarts ben geweest, wilde eigenlijk een afspraak voor morgen maken maar die dag was drukker dus ze hadden liever dat ik meteen kwam. Mijn zenuw in de arm kan zijn dat het nog tijd nodig heeft om te herstellen 4 maanden is dan erg kort. Als het na mijn zwangerschap nog is dan moet ik naar een neuroloog.....Wat betreft de terug kerende pijn en benauwdheid....zou wel eens door de zwangerschap kunnen zijn, ik ben nog steeds aan het opbouwen geweest en heb nog niet echt rekening gehouden met mijn zwangerschap. Het kan ook door ribben veroorzaakt worden, deze keer fysio heeft dat niet opgelost maar kan zijn dat het nu moeilijker is omdat er al wat verweking ontstaat. Dus eigenlijk gewoon afwachten als de pijn aan blijft houden moet ik wel terug volgende week. Ik ben in ieder geval gerustgeseld dat ik geen longonsteking daar en ik extra vatbaar voor.
@ Bergje: fijn dat het geen longontsteking of zo is, maar balen dat je steeds pijn houdt! Hopelijk gaat het binnenkort weer over. Zorg er inderdaad ook voor dat je echt je rust pakt! Ik merk bij mezelf dat ik naar mijn lichaam moet luisteren, anders ben ik de volgende dag echt niets waard (zoals vandaag, gister niet echt naar mezelf geluisterd, ik had geen zin om vroeg te gaan slapen en nu zit ik half te dutten...). En als je dan ook nog aan het opbouwen bent, kan ik me goed voorstellen dat je lichaam daar niet heel blij mee is. @ Maya: leuk dat je er weer bent! Heel veel plezier met klussen! Gister even met manlief over de echo (in- en uitwendig) gepraat, dus hij is voorbereid Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat zijn! Ik laat zeker even weten hoe of wat morgen of in de loop van het weekend.
amai meiden, ik sta er echt versteld van hoor! op zulke korte tijd zijn er zoveel zwangere meiden bijgekomen!!! echt wow!!! ik werk dus sinds begin januari als autoverkoopster van 2 merken en auto's hebben me altijd al geïnteresseerd... men man zit nl ook in die branche en daardoor elkaar leren kennen ik doe de job an sich supergraag, maar er zijn enkele nadelen, nl de enorm vele uren die ik werk... en het is niet zo goed betaald als ze beloofd hadden, maar ik heb ondertussen telefoon gekregen van de concurrentie en die gingen mij deze week meer laten weten en daar weten ze heel goed van men kinderwens en staan ze er zelfs achter! dus laat ons hopen he! verder zijn we deze maand aan het aftellen he! we hebben echt heel goe geklusd, dus laat ons hopen dat we deze keer bij de gelukkige zijn! @ bergje, laat ons hopen dat je snel beter bent he! maar al gelukkig niet aan je longen he! want die zijn toch zo belangrijk! @ eclipse, joh je kan echt aftellen naar je echo he! zo spannend! k duim voor je! @ nike, ben jij al voor echo geweest? want ik kan niet zo goed meer volgen nu he! @ piekie, succes met je echo! ik duim voor je!!!!
Heb sinds gisteravond wat bruinverlies. Maak me er wel zorgen over.... Net de verloskundige gebeld. Die zei dat dit niets was om ongerust over te zijn. kwam vaker voor en de echo zag er prima uit.... Maar toch....ik kan nergens anders meer aan denken.
dat snap ik wel nike! probeer je toch niet te stressy te maken, want das ook niet goed he! als het nog voorkomt zou ik gewoon naar de dokter gaan... beter keertje teveel he!
@ bergje: Fijn dat het geen longontsteking is. Verder zou ik idd het advies opvolgen wat Piekie al geeft . @ Piekie: Spannend hoor! Het is echt een mooie ervaring! @ Maya: Spannend! Hopelijk heb je binnenkort ook een posi test. @ Nike: Ik geloof dat bruinverlies niet zo erg is. Zolang het niet gepaard gaat met menstruatiekamper en helderrood bloedverlies is er niets aan de hand.
@ Nike: Ik heb teruggelezen en zie dat je een inwendige echo hebt gehad. Dat bruinverlies komt vaak daardoor, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken want het is dan waarschijnlijk nog van die inwendige echo!
Dank je wel lieve meiden voor jullie opbeurende woorden. Ik denk en hoop ook dat het van de inwendige echo is. De verloskundige hier op het forum dacht het ook. Verder is het gelukkig al een stuk minder geworden. Alleen nog wat lichtbruinig slijm. @Maya: Ik hoop voor je dat je bij de concurrent aan de slag kan. Zijn daar de werktijden wat beter en wordt je daar beter betaald? Zou fijn zijn! En erg prettig dat ze van je kinderwens weten. Scheelt een boel stress. Ik zie er wel tegenop om het straks te vertellen. Ook al weet ik dat dat niet hoeft. Maar ik werk er nog niet zo lang.... @Piekie: Succes met je echo morgen! Haha goed dat je manlief hebt voorbereid. En het valt echt reuze mee hoor. (en niet schrikken van bloedverlies daarna...) @Bergje: Goed dat je toch even naar de huisarts bent geweest. Fijn dat je gerustgesteld bent wat betreft de longontsteking. Maar wel balen dat je nog pijn hebt. Hopelijk gaat de fysio helpen.
@nike: meid probeer je niet te druk te maken, je hoort zo vaak over bloed en bruikn verlies tijdens de zwangerschap, kijk maar eens bij de vragen aan de verloskundige op het forum....Let wel op dat het geen blaasontsteking is dat zou namelijk ook nog kunnen. maar van de inwendige echo is aannemelijker. @MAya: hehe eindelijk weet hoe het met je banenjacht is afgelopen en wat je doet. Wel heel stoer trouwens in de auto's!!! HIer een hele drukke dag gehad eigenlijk door omsandigheden net pas klaar met werken en moet ook morgen op mijn vrije dag nog wat doen.... bah. Het weekend ga ik lekker relaxen hoor! zit nu een filmpje t ekijken coyote ugly, hij blijft leuk!!! @piekie: meid geniet ervan morgen het is zo bijzonder!!!
Hi meiden!! Hier is nog een niet-zwangere tante! De bloeding die ik had heeft 6 dagen aangehouden. Op jullie advies ben ik opnieuw begonnen met tellen. Zal zo even de banner aanpassen. Heb helaas niet zoveel tijd als jullie om elke avond berichtjes te plaatsen maar ik houd het wel goed bij hoor! Dus klets maar lekker door ik lees alles ! Fijn dat het weer wat warmer is he buiten, werd beetje moe van die gladheid. Liefs Mumm!
@mumm: fijn dat je er weer bent! wij zijn wat meer computerverslaafd haha! Of hebben de vrijheid thuis achter de PC te werken, dus uiteraard ook te kunnen hyven..msnnen en andere klets pagina's! Anderen die juist overdag niet achter de pc zitten hebben 's avonds weer meer zin om achter de pc te zitten. En bij mij is het zo zit ik niet acher de pc dan op de WII hoezo verslaafd....vaak check ik 's avonds ook mijn werk mail nog dat is het nadeel van thuis kunnen werken je hebt je werk altijd bij je! maar dat zal straks wel anders zijn als de kleine er is!
Ppff Meiden!! Het was hier de afgelopen dag echt een gekkenhuis!!! Ga morgen alles bijlezen enz Ben lekker vrij morgen een avondje naar een prive Sauna samen met me ventje Slaap lekker meiden xxx
@ Nike: Het komt wel goed! Zeker omdat het al wat minder aan het worden is. Wel vreemd dat je eigen verloskundige er niet aan gedacht heeft eigenlijk.. @ Mumm: Gewoon afentoe eens langskomen en gezellig bijkletsen is al leuk hoor . Ik ben ook blij dat het weer wat warmer is. Nu wat meer zon en minder regen en dan is het helemaal goed . @ Carola: Oh lekker! Geniet ervan! Hoe is het verder hier met iedereen? Ik ben gister nog voor die flat gaan kijken, maar ze hadden jammer genoeg een fout gemaakt. Er was maar 1 slaapkamer.. er moesten er eigenlijk 3 zijn, maar de vorige bewoners hebben de muren doorgebroken. Nu word ik gelukkig wel op de spoedlijst gezet voor een andere flat waar ik graag zou willen wonen. Daar zouden er binnenkort weer een paar vrij komen, dus ben benieuwd! Gisteravond was mijn broertje nog langsgekomen om even persoonlijk te komen vertellen hoe leuk hij het allemaal vond. Mn moeder had me nog een me to you beertje met "Mum" gegeven en een kaartje en mn vader had me ook nog heel blij opgebeld. Ben dus erg opgelucht dat de reacties toch zo leuk waren . Hebben jullie verder nog weekendplannen? Straks ga ik nog wat boodschappen doen, morgen werken en zondag wil ik wel iets leuks gaan doen. Even een kijkje nemen bij de baby-dump of gaan wandelen ofzo..
@eclispe: echt super voor je dat de reacties toch helemaal leuk zijn!! nu kun je echt gaan genieten!! hoe waren de reacties van de kant van je man?? ik zit al heel de ochtend te werken heerlijk crisis!!! maar bijna opgelost dat is dan ook wel weer lekker! hoe is het bij jullie met de kilo's? hier vliegen ze er aan!!!
@ bergje: Ja, ben er echt blij mee. Mijn vriend moet het nog aan zijn moeder vertellen. Heb zo het idee dat hij ook niet durft . Heb al aangeboden om mee te gaan, maar ja.. kreeg ik geen reactie op. Dus hij moet zelf maar kijken dan haha. Ik ben eigenlijk al lange tijd niet meer op de weegschaal gaan staan. Misschien moet ik dat toch maar eens doen . Denk zelf wel dat er wat kilo's aan zijn gekomen..
Ha dames, even een snel berichtje voor we zo naar de ouders vertrekken. De echo was helemaal goed vanmorgen!!! Gaaf zeg, zo'n guppie! Mijn baarmoeder ligt een beetje diep, dus heel goed was het allemaal niet te zien (ik ben jaloers op de foto's van Eclipse!!). Maar er zit echt iets in mijn buik en het hartje doet het! Jammer genoeg heb ik alleen een beetje vage foto's en kon ze ook niet echt goed een meting doen. Ik zal kijken of ik binnenkort de foto's in mijn album kan plaatsen. Tijdens de echo maakte het ukkie ook een paar keer een sprongetje, dat is echt heel gaaf om te zien. Langzamerhand kan hij (ach, laten we het voorlopig maar hij noemen ) dus ookal zelf bewegen. Vanmiddag bij de hypotheekadviseur geweest. Het nieuwbouw huis wat we waarschijnlijk toch wel echt willen hebben kunnen we ook nog eens betalen . Het begint dus ook hier een soort van Eclipse-week te worden Ik ga er zo vandoor, als ik weer een keer thuis ben, zal ik op jullie berichtjes reageren. Maar nu alvast: leuk dat jij er ook weer bent, Mumm! Gezellig!
@PIEKIE: Fijn een goede echo, jammer dat het beeld wat vager was...maar je hebt hem dan zeker ook niet inwendig gehad? Straks met 12 weken ga je je beebje heel goed zien hoor en dat zit alles er op en eraan! Ben benieuwd hoe je ouders reageren!!!
Hey meiden wat een gezellig geklets weer. @ Maya: welkom terug!!!!! Ik duim voor je dat je die andere baan krijgt. @mumm: gezellig dat je er weer bent. @ nike: hoe gaat het nu, nog last van bloedverlies? @Eclipse: Wat goed dat je ouders zo positief reageerde! en wat een mooie foto's @ Piekie: jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de goede echo. Hoe was het bij je ouders? @Bregje: Succes meid hopelijk krijg je er niet al te veel last van. Ik ben inmiddels weer helemaal opgeknapt. Vandaag de stad in met een vriendin. En ja ik hoop me snel aan te kunnen sluiten maar ga er niet te veel van uit, ik wil het geen obsessie laten worden. zo-ie-o ga ik er vanuit dat ik over een paar dagen ongesteld wordt gezien het bloedverlies.(is trouwens wel minder dan vorige maand) Het voordeel daarvan is dus wel dat ik niet zo lang hoef te wachten om te zien of ik wel of niet zwanger ben. We zien wel wanneer het komt.