November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Piekie: Haha :D. Fijn dat de echo zo goed was!
    Ook fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen over dat huis.
    Hoe was het bij je ouders?

@ marjon: Fijn dat je je weer beter voelt!
    Er een obsessie van maken is idd niet goed. Het komt allemaal wel een keer vanzelf.
    Was het gezellig vandaag in de stad met je vriendin?

Hoe gaat het verder hier met iedereen?
    Had gisteren alweer een brief van de wbv dat ik een andere flat kon bezichtigen. Ben gisteren ff gauw met mn moeder gaan kijken aan welke zijde van het plein die flat lag. We konden gelukkig ook naar binnen, omdat de deur van dat blok openstond. Willen ze me nu op 3 hoog zetten waarbij je 6 steile trappen op moet. Mn moeder was daar dus al niet over te spreken. Staan we dan op de 3e etage wat te kijken, staat die buurvrouw van die vrijkomende flat bij de deur. Daar kwam me toch een wietlucht uit die flat en ze hadden ook de halve inboedel op de gang staan. Schold dat wijf ons ook nog uit voor achterlijke mongolen omdat we keken :S.
    Hoe graag ik ook verhuizen wil.. ik laat me dus echt niet in zoiets stoppen. Ga dus gelijk maar maandag bellen dat ik dit niet accepteer.
    Dalijk moet ik nog 4 uurtjes werken. Bah, echt balen met dat mooie weer buiten :(.

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Vandaag 20 kilometer gewandeld. Nu weer een inlegkruisje vol bruinverlies. Volgens de verloskundige op de website hier, kan dit goed door het wandelen komen. Ik hoop het maar. In ieder geval is bruinverlies op zich niet erg....maar toch maak me nog steeds een beetje zorgen.

@Piekie: Wow wat een goed nieuws! Gaaf he zo'n echo. (gewoon uitwendig?) En dat nieuwbouwhuis: wanneer zou dat klaar zijn?
    @Mumm: Leuk dat je er af en toe bent hoor! Ik heb ook niet altijd tijd. Probeer wel te reageren. Maar geen probleem als het je niet altijd lukt.
    @Bergje: Ik ben nog niet aangekomen. Eerder afgevallen (maar 1 kilo hoor), maar dat komt omdat ik wat minder eetlust heb.
    @Marjon: Lekker geshopt? Goed dat je er niet geobsedeerd mee bezig bent, dat heeft helemaal geen zin. Bovendien ben je nog zo kort aan het proberen. Toevallig zijn er hier wat meiden die erg veel geluk hebben gehad.
    @Eclipse: Balen van de flat, maar inderdaad daar zou ik toch ook echt niet willen wonen. Hopelijk komt er snel wat leuks voorbij.

3. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Nike: Vervelend dat je nog steeds last hebt van het bruinverlies. Hopelijk stopt het gauw.
    Met een nieuwe woning zal wel goed komen. Blijf gewoon rondkijken en reageren :).

Hier verder een rustige avond. Mn broertje komt misschien zo weer even langs.

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Zooooooo Meiden daar ben ik weer.... Heb heel wat gemist zie ik.. Ga er morgen of vd ff goed voor zitten om het bij te lezen!!

Sauna was heeeeeeeeeerlijk...

Heb een vraagje aan jullie zouden jullie willen stemmen op me :$ Kost maar 1 minuutje en 2 x klikken ;)

De link is: Stemmen voor een GRATIS optreden van BroZiZ | BroZiZ LIVE - Allround Duo - Live Muziek en Entertainment

Kan een optreden van hun winnen... Als je je verveeld en tijd over hebt mag je de link ook aan IEDEREEN geven die je kent of online ziet.. moet die 200 stemmen inhalen ;)

Alvast bedankt meiden xxxxxx

5. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hey meiden:
    @nike: ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt! maar 20 kilometer wandelen is ook niet niks!
    wanneer heb je weer een echo? gaan jullie vor een nekplooi meting?
    Hoe zit dat bij jullie piekie en eclipse?

Hier een gezellig weekendje achter de rug gisteren bij mijn broer op bezoek geweest, verder aan het wachten tot een nieuw nichtje geboren wordt! mijn schoonzusje is nu een 41 weken!

Ik heb vandaag buikpijn maar had gisteren ook wat diarree dus misschien hebben mijn darmen ineens bedacht om het op een andere boeg te gooien...hmmmm

@carola: fijn dat je een lekkere sauna dag hebt gehad! ik zal even stemmen!

6. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

zo, ik ben weer thuis en weer een beetje bijgeslapen!

Even de vragen over de echo en zo beantwoorden:
    De echo was inderdaad uitwendig (gelukkig wel ;)) en wellicht daardoor wat vager. Maar op het schermpje hebben we heel wat scherpere beelden gezien. Blijkbaar haalde ik net diep adem of zo op het moment dat ze het beeld fixeerde, waardoor het ook wat vager werd.
    De volgende echo hebben we met bijna 13 weken, dus dat duurt nog wel even. Voordeel is dan wel dat we waarschijnlijk het hartje ook kunnen horen, dat lijkt me ook heel gaaf!
    Wij willen geen combinatie-test, dus ook geen nekplooi-meting. We hebben hier voor gekozen omdat we het kindje hoe dan ook willen houden.
    We zijn trouwens helemaal vergeten aan de verloskundige te melden dat manlief er een van een tweeling is. Geeft ook niet zoveel, hij is twee-eiig, dus niet erfelijk via mijn man. Maar de volgende keer toch even melden! :D
    Komende week moet ik nog bloedprikken in het ziekenhuis, eens kijken wanneer ik daar tijd voor heb, ik mag de hele week weer werken.;)

En over de familie:
    Het is echt super om iedereen in te lichten. We begonnen bij mijn schoonouders. Daar hebben we eerst uitvoerig over het huis gepraat en vervolgens ging schoonpa chinees halen. Omdat we geen vette vingers op de echo wilden maar even gewacht met vertellen tot het eten op was en de tafel leeg. Toen de envelop met echo aan mijn schoonouders gegeven. Die waren helemaal gelukkig, schoonpa kreeg er zelfs tranen van! :D
    Daarna door naar mijn ouders. Mijn moeder was nog niet thuis toen we daar aankwamen, dus eerst maar even snowboarden en schaatsen gekeken. Toen mijn moeder er was vroegen ze direct naar het huis. Maar wij wilden eerst iets anders vertellen. We hebben eerst een kadootje gegeven (een kartonnen boekje) om te kijken of ze het door hadden. Maar nee hoor, ze begrepen het nog niet. Toen de envelop met echo gegeven, zo van, dit hoort er nog bij. Zo, ik heb die twee nog nooit zo blij gezien:D. Mijn vader kneep me zo ongeveer fijn en moeders was in tranen.
    De volgende ochtend mijn jongste broertje (woont nog thuis) op de hoogte gebracht.

Zaterdag zijn we door de regen (ja, het was echt zeikweer in het midden des lands) naar mijn zwager en schoonzus gereden. Ook daar eerst over het huis begonnen. Wat een heerlijk excuus was dat zeg! En pas later de echo op tafel gelegd. Mijn schoonzusje zei steeds, ik wist het, ik wist het, jullie komen nooit zomaar langs! (klopt, ze wonen ruim een uur rijden hier vandaan, dus dat doe je niet zomaar). Maar omdat we het niet meteen vertelden, snapte ze er niets van.
    Daarna door naar mijn zus en zwager. Mijn zus had in het ziekenhuis gelegen, dus dat was een mooi excuus om daar heen te gaan. (zij wonen anderhalf uur met de auto hiervandaan, dus afgelopen week konden we niet echt even bij haar langs in het ziekenhuis) Bij hun direct de echo gegeven, die waren ook helemaal blij! Echt super, die reacties!

Toen we gister thuiskwamen, was ik echt helemaal afgedraaid. Ik ben om negen uur mijn bed in gedoken en heb het klokje rond geslapen.

Vanmiddag mijn middelste broertje gebeld, die studeert in Groningen, dus dat is ietsjes te ver om echt even langs te gaan. Hij was ook heel blij. De afgelopen maanden had hij al een paar keer gekscherend gevraagd of wij er niet eens voor konden gaan zorgen dat hij oom werd.:p Dus ik vertelde hem dat hij eindelijk gaat worden wat hij zo graag wil, maar het kwartje viel niet echt.:D Na een aantal hints begon er iets te dagen. Sjonge, wat heb ik gelachen!

Nou mijn oudste broertje en schoonzusje nog, die waren niet thuis vanmiddag, dus dat ga ik zo of vanavond weer proberen.

Het huis lijkt het toch echt te gaan worden! We gooien straks het interesse-formulier bij hun in de bus en dan hebben we een optie. Vervolgens moeten we in een week beslissen of we het echt willen kopen en daarna de financiering regelen. Waaahhh, spannend!!!
    Als het goed is gaan ze nog voor de zomer beginnen met bouwen. En de bouw duurt dan 1 Ć  1,5 jaar. Dus najaar 2011 kunnen we er dan in.

Zo, ik heb er weer een heel verhaal van gemaakt! En niet eens op jullie gereageerd. Ga ik binnenkort doen!

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Lieve meiden, ik zal de komende paar dagen ff niet online zijn.. me ventje en ik hebben ff een dip in onze relatie.. ik slaap nu dan ook de komende 2 dagen sowieso bij me ouders, dat geeft me rust en tijd om na te denken over bepaalde dingen!!!

Morgen word er gefilmd op me werk omdat we genomineerd zijn met 2 andere kinderdagverblijf voor beste kdv van het jaar.. fijn dus met zo een verrotte kop als nu erop komen :(

Meiden ik hoop me snel weer hier aan te kunnen sluiten.. xxx

8. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Carola: Wat erg voor je meid :(. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

@ bergje: Wij gaan ook niet voor de nekplooimeting. Aan zo'n kansberekening heb ik in principe ook niets..
    Wel fijn dat je darmen weer eens op die manier werken ;).

@ Piekie: Wat fijn dat de familie zo goed reageerde :D.
    Spannend hoor met het huis! Hopelijk gaat het allemaal goedkomen.

Ik ben vandaag nog naar de Baby-dump geweest. Heb al wat spulletjes meegenomen en de babydoos.

9. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: meid veel sterkte! hopelijk valt het mee! probeer wat tot rust te komen!

10. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Hoe gaat het verder hier met iedereen?
    Ik kan deze hele maand extra bijklussen met het behandelen van mails op mijn werk. Vanavond moet ik dan ook nog de normale dienst draaien. Ach ja, is weer extra geld :).

11. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    Belgiƫ
    hoi meiden!
    amai weer al wat bij te lezen seg!

@carola, veel sterkte meid, ik duim voor je dat alles goedkomt! wij hebben vorige maand zo een dip gehad en hebben er echt voor gewerkt en voila we zijn er nog!
    @bergje, gezellig he die darmen! :)
    @ piekie, amai seg, het is echt wel jouw tijd van het jaar! super seg!

ik heb nog niets van de job gehoord, maar hopelijk deze week he! ik ben wel al sinds woensdag ziek thuis en gisteren is er dan nog iets in men schouder geschoten, dus nu hardstikke pijn aan rug, nek en schouder! straks weer naar de HA...

12. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Maya: Beterschap! Hopelijk hoor je deze week iets over die baan.

13. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Carola: he meid, wat een ontzettend nare situatie! Hopelijk kunnen jullie beiden tot rust komen deze dagen en daarna er samen uitkomen. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen deze dagen. En ik hoop dat jullie er samen sterker weer uitkomen!

@ Eclipse: extra geld is nooit weg natuurlijk ;)

@ Bergje: darmen zijn zooooo fijn, die dingen horen toch gewoon te werken? Ik vind het onzin dat ze dat tijdens je zwangerschap niet naar behoren doen! :p Maar er zal wel een reden voor zijn...
    Hoe is het verder met je? Heb je al weer minder last van je klachten?

@ Maya: beterschap meid! En spannend natuurlijk met je nieuwe baan.

Vandaag ehbben we officieel een optie op het huis. Volgende week gaan we met de makelaar praten en de week daarna moeten we beslissen! Waaah!!!

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Jeetje meid, dat is minder zeg. Sterkte en ik hoop dat je we hier snel weer terug mogen zien!
    Ik heb trouwens op je gestemd. Hoop dat je wint.

@Bergje: Hoe is met je buikpijn? Beter?

@Piekie: Ja leuk he om iedereen in te lichten. Dit weekend aan mijn familie verteld. Iedereen was zo enthousiast. Mijn nichtje moetst zelfs huilen.
    En een optie op het huis. Dat wordt steeds officieler! Leuk!

@Eclipse: Wij gaan zaterdag voor het eerst een keertje babyshoppen. Heb er nu al zin in!

@Maya: Beterschap en als je wat hoort van je baan, laat het hier dan weten! We zijn benieuwd!

Hier alles goed. Sinds de wandeling van zaterdag geen bruinverlies meer gehad gelukkig. Dus ga er toch wel een beetje vanuit dat het daardoor kwam.
    Morgen lange dag werken van 8 tot 20 uur. Bah nu al geen zin in.
    Zometeen lekker de extra lange aflevering van CSI kijken.

15. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Piekie: Nee daarom ;). Komt nu sowieso wel goed uit haha.
    Spannend hoor met het huis!

@ Nike: Is echt leuk om te doen! Het weekend na de 12 weken echo ga ik ook gelijk aangrijpen om inkopen te doen :D.
    Fijn dat het bruinverlies gestopt is!
    Veel succes met werken morgen!

16. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    Belgiƫ
    job is dus niets geworden :(
    mr ik heb op nog plaatsen gesolliciteerd hoor!!!

17. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Maya: Wat jammer. Hopelijk lukt het wel met een van de volgende sollicitaties.

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Piekie....waar ligt dat nieuwbouwhuis? Wij hebben ook een nieuwbouwhuis! Kunnen we straks op de koffie bij elkaar! Randstad west toch?! :p

19. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Ik ben me hier aan het ergeren om de familie. Mn ouders hebben het al aan zowat iedereen verteld. Ik had het voor de rest van familie/vrienden tot de 12e week stil willen houden. Nu zijn ze aan het roddelen dat het vast een ongelukje is geweest en dat ik er niet blij mee ben, omdat ik het nog niet op Hyves heb gezet.. bah, en vinden ze het dan raar dat ik er weinig tot geen contact meer mee heb.

20. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya: Jammer van de job meisje! hopelijk mee rgeluk bij een andere!
    @eclipse: wat vervelend dat je ouders het hebben doorverteld! (had je tegen ze gezegd dat je het nog stil wilde houden?)
    tegenwoordig vertellen veel mensen het al met 9 of tien weken omdat je dan al een echo mag hebben.

Wel balen dat iedereen er zo raar over doet en dat ze denken dat het een ongelukje is geweest, misschien toch jaloezie ofzo! en je weet zelf wel beter toch! over een paar weken zet je gewoon lekker een positief berichtje op je hyves! Laat je niet gek maken, ik heb ook een beetje het idee dat mensen een beetje beledigd voelen al sje vertled zwanger te zijn en dat je fdan al 12 weken bent, ik heb ook echt een paar keer gehoord wahaha en waarom heb je niets gezegd...ja duh.... Sommige mensen snappen het gewoon niet!

Ik heb nog een nieuwtje, mijn zus krijgt een meisje!! ik dacht echt dat ze een jongen ozu krijgen...wahhahah zit dat jongetje dan toch bij mij verstopt??? Nu snappen jullie wel dat ik niet meer kan wachten tot ik het weet!!! maar ja nog ff geduld....

Verder erg druk op het werk, en nog steds darmen di ehet andere uiterste uitproberen! vanaf zaterdag niets...en vandaag wee reen soort explosie...geen idee warom mijn darmen zo doen!

Nou ik hoop snel weer op wat positieve berichten hier! tis wel een mindere week tot nu toe!

Deel Deze Pagina