@ bergje: Ik heb het idd niet tegen mn ouders gezegd, omdat ik dacht dat ze het wel zouden snappen. Maar mn moeder zei al dat zij zich nooit druk heeft gemaakt om dat soort dingen, dus heeft ze er nu bij mij ook niet bij stil gestaan denk ik. Op mn ouders ben ik nou ook niet boos ofzo.. ik ben allang blij dat ze zo enthousiast zijn. Alleen had ik het anders gewild, maar goed.. daar is nu niets meer aan te doen . Daarom.. ik zet gewoon over 2 weken na de echo een leuk bericht op Hyves en verder bekijken ze het zich er maar mee. Volgens mij is het precies zoals jij zegt. Leuk dat je zus een meisje krijgt! Kan me wel voorstellen dat je nu staat te popelen om het ook te weten. Vervelend met je darmen.. Hopelijk hebben ze gauw een "ritme". Tja, ik had ook wel iets positiefs willen brengen maar dat zit er geloof ik deze week niet zo in .
@ Eclipse: Bah, wat vervelend, meid! Ik snap heel goed dat je het nog niet breed de wereld in wilt hebben. En dat je dan dat soort opmerkingen krijgt is echt heel irritant! Gelukkig weet je zelf wel beter! Gewoon niet te veel van aan trekken, helemaal als het mensen zijn die niet direct je beste maatjes zijn! @ Bergje: Irritant die darmen! Wat ik zelf merk is dat het allemaal wat meer doorloopt als ik 's avonds behoorlijk pittig eten heb gehad. Misschien dat je kan proberen om kruiden en zo te verminderen in het eten. Alleen moet je het dan nog wel lusten Nog even geduld en dan weet je of jij dan het jongetje krijgt , je hebt je 20 weken echo toch begin april? Dat is al bijna. Ik ben trouwens deze week toch begonnen met Moeders voor Moeders. Vanwege wat practische zaken had ik me nog niet aangemeld, maar dankzij de indoctrinatie van de assistent van de verloskundige en van de dame van MvM (de plas-dame, zoals mijn man zegt) ben ik om. Het plassen in een kan vind ik niet echt ideaal, maar dat houd ik nog wel een paar weekjes vol. Ik doe mee tot begin april. Ik zou nog een week langer mee kunnen doen, maar dan zijn we op vakantie, dus da's niet zo handig. 8) @ mumm: het westen van de Randstad is groot Het nieuwe huis staat op dit moment gepland in Delft, maar het kan ook nog Den Hoorn worden (hangt af van eventuele herindeling). En die van jullie?
@ Piekie: Ja, ik probeer me er ook niet te veel van aan te trekken. Ze denken idd maar wat ze willen.. wij weten beter . Ik wacht gewoon de echo van 18 maart af en dan kan iedereen het lezen.. Leuk dat je nu ook meedoet aan Moeders voor Moeders! Ik doe tot ergens in midden april mee.
Nou Piekie, misschien dat je dan m'n buuf wordt. Die van ons staat ook in Delft. Er volgt geen herindeling bij ons. Het blijft Delft. haha wat grappig dit!
hihi komisch de buurvrouwen hier haha! Doe je je best anoniem te blijven heb je straks naast elkaar een huis gekocht hihi... piekie dan heb je wel gelijk een oppas adresje! Nu vandaag bij de babydump en baby planet geweest....maar als ik daar dan ben heb ik echt geen idee wat ik moet kopen....er is zoveel!!!!! pfffff ik w8 nog maar even een paar weekjes..
Haha, dat zou echt lachen zijn . @ bergje: Ik begrijp wat je bedoeld. Ik had dat zondag ook. Er is zoveel aanbod dat je gewoon niet weet wat je moet kiezen.
Hee Meiden, ff in het kort.. daar ben ik weer!! het gaat ondertussen weer stukken beter met onze relatie Slaap vanaf zondag nacht weer voor de eerste x bij vriendlief helemaal leuk dus.. en sowieso het weekend ook !! Dan benk jarig!!! Meiden ik lees vd week ff alles bij!!
@carola: ben erg blij dat het weer goed gaat!! veel goedmaak sex deze week!!! hopelijk komt daar dan een beebje van!
@ Carola, dat is fijn nieuws om te horen! Gaaf dat even lucht jullie weer bij elkaar brengt! Enneh, alvast gefeliciteerd! @ Mumm: je hebt een pb. Hoeven we niet voor het oog van de hele wereld uit te vinden of we echt vlak bij elkaar gaan wonen Als blijkt dat we echt buren worden, laten we het natuurlijk even hier weten! @ Bergje: voor ons scheelt het dat we geen babykamer gaan kopen (of tenminste, ik hoop dat dat scheelt ). Over een poosje gaan we opzoek naar een kinderwagen. Daarna rustig aan eens kijken wat er nog meer op al die lijstjes staat en wat we denken nodig te hebben. Ik hoop het een en ander via familie en marktplaats een beetje goedkoop op de kop te tikken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me er nog niet echt in verdiept heb... Vanmorgen bloed laten prikken. Ze moesten 5 buisjes hebben, ik dacht dat 2 wel genoeg zou zijn... Het prikken ging niet helemaal lekker, het duurde echt lang voor de buisjes vol waren. Daarna thuis even wat gedronken en gegeten (ik wordt altijd flauw van bloedprikken) en nu weer op het werk met een beetje stijve arm... Ach, het is voor de goede zaak
@ Carola: Fijn dat het beter gaat tussen jullie! En idd wat bergje zegt: veel goedmaaksex dit weekend.. komt goed uit ivm je ei . Ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag! @ Piekie: 5 buisjes ? Oh jakkes.. dan kan ik me ook voorbereiden haha. Hier verder een rustige dag. Nog werken tot half 4. Misschien vanavond ergens de koopavond in.. ff kijken hoeveel zin ik heb straks..
Tijdje niet gereageerd. Heb al drie dagen hoofdpijn en ben niet te genieten. Bah. Hoop dat het snel over is. Ik had zin om vanavond te gaan shoppen, maar met die hoofpdijn sla ik toch maar over denk ik. Lekker op de bank Wie is de mol kijken. Ook leuk! Afgelopen dinsdag bij verloskundige geweest. Ook hier 5 buisjes bloed afgenomen. Heb een erg lage bloeddruk (onderdruk van 55), dus geen wonder dat ik steeds zin in chips (lees zout) heb. @Bergje: Leuk dat je zus een meisje krijgt! Ben nu wel erg benieuwd wat het bij jou gaat worden. Heb je zelf een voorgevoel? Hoe is het met je darmen? @Eclipse: Jammer dat je ouders het meteen hebben doorverteld. En laat ze inderdaad maar denken! Als jij maar blij bent! Mijn ouders wisten het al in week 6. Ze vonden het erg lastig om het stil te houden, maar hebben dit gelukkig wel gedaan. @Piekie en Mumm: haha wat grappig zeg alleibei ene nieuwbouwhuis in Delft. En worden jullie buren?? @Carola: Fijn dat je er weer bent! Je klinkt vrolijk joehoe! Bijna eisprong!
hoi meiden, bij mij ook weer even geleden... ik heb de laatste dagen zooooveel last van maagzuur, maar vandaag is het echt overdreven... niet meer normaal hoor... verder ook echt zo een msgevoel heel de tijd... dus zal afwachten worden, maar heb t gevoel dat we gewoon gaan doorgaan naar de volgende ronde vandaag heb ik echt gelachen hoor! je moet op youtube eens baby intoetsen en dan kom je echt superleuke dingen tegen! zoals een hond die samen met de baby huilt, lachende babytjes enzo! echt heeeeeel ontspannend verder nog op zoek naar een iets makkelijker combineerbare job he... mr we geven niet op! @nike: joh wat jammer van je hoofdpijn hoor! heb gehoord dat je gerust dan een dafalgan mag nemen hoor! dus mss en oplossing... @ bergje, wow je wordt een meisjestante!!!! voor jou heb ik al een geslacht in gedachten, maar ik hou het voor mij @eclips, echt jammer voor je hoor, heb je nog met hen over gesproken? het is idd wel te laat, maar je mag je er niet al te druk in gaan maken he, is ook niet gezond... @ carola, dat lijkt me een goede nieuwe kans voor de eisprong heb ik zo de indruk go you girl! en alvast een heeeeeeeeel gelukkige verjaardag! zou mooi kadootje zijn he @ de buurvrouwen, hihi spannend, zou wel tof zijn denk ik als dat nu waar moest zijn he
Hoi meiden.. Wat een dag.. Me oma is vandaag overleden Vanmorgen opgenomen in t ziekenhuis en om 10 over 3 was het gedaan Het was niet me lievelings oma maar het is toch de moeder van je vader.. en het is het blijft gewoon altijd moeilijk!!! Zie het meeste op tegen de crematie.. Vanavond kwam zo een man die dat allemaal regelde naar me ouders enz toe om alles te bespreken enz!!!! Kan zoo goed niet tegen die sfeer.. Nou goed vandaag wat bloed verloren.. Tussentijdse bloeding? Geen idee.. t zal allemaal wel Ben dus erg benieuwd of ook deze keer me cyclus rond de 30 dagen is.. ennuh ik ga gewoon lekker sexen als t me uit komt en ik zie t allemaal wel.. Want wanneer je eisprong precies is valt gewoon niet uit te rekenen.. Bedoel sommige stellen werken met Ovu testen en dan duurt t nog 1 jaar voordat ze zwanger zijn @ Maya, Zit bijna op je Nod.. Spanned hoor!!! Klopt je cyclus tot nu toe een beetje? @ Nike, ik was idd weer wat vrolijker.. maar vandaag was wel weer ff een dikke domper !! Maar komt goed!! @ Eclipse, Hahaa !! Dank je Meid!!! @ Bregje, Wie weet.. Zou leuk zijn.. maar dan moet t wel precies op t juiste moment gepland zijn Als je nou eens gewoon iets wat zekerheid geeft van nu is je eisprong.. maarja hij kan nu zijn maar ook over 5 dagen...
@ Nike: Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Hopelijk is het gauw over. Ik had het ze misschien wat duidelijker moeten vertellen, maar ja.. dat is nu te laat. Het zal vast uit enthousiasme gedaan zijn, denk ik dan maar . @ Maya: Vervelend dat je last hebt van maagzuur. Bedankt voor de tip. Zal eens gaan kijken van het weekend. Ook succes met het zoeken naar een andere baan! Zeker niet opgeven! Er zal vast wel een voor je voorbij komen! Ik heb wel tegen ze gezegd dat het mijn bedoeling was om het tot 12 weken stil te houden, maar dat vond mn moeder onzin. Zij heeft zich daar nooit druk om gemaakt en het altijd gelijk na het testen verteld. Maar ja.. ik denk daar toch weer anders in.. Druk maken is idd niet goed en heeft ook geen zin meer eigenlijk. Het is nu toch al gebeurd . @ Carola: Awww meid toch.. sterkte! Ook al was het niet je lievelings.. het is toch altijd rot om een dierbare te verliezen en je vader zo verdrietig te zijn. Met je eisprong heb je idd gelijk! Gewoon doen wanneer je er zin in hebt en niet dwangmatig ermee bezig zijn! Dan komt het vast wel goed . Verder een rustige avond hier. Dalijk nog wat magazines van de negen maanden beurs lezen. Op Hyves stromen al de felicitaties binnen. Had vandaag een WWW geplaatst met "Nog 2 weken..." en kreeg gelijk reacties "oh spannend, zeker de 12 weken echo". Heb zo het gevoel dat ik het net zo goed op Hyves kan gaan zetten, want iedereen weet het toch al *hmpf*..
@eclipse, ja als het op hyves staat dan krijg je helemaal veel reacties! @NIKE: meid je mag gewoon paracetemol hebben, ik neem er vaak 2 als ik zo'n hoofdpijn heb en dan doorbreekt het wel. hoofdpijn kan door de hormonene komen, ik heb het trouwens veel minder vaak als toen ik niet zwanger was. @carola: meid het zit je niet mee! sterkte, ik hou ook niet van die sfeer!! @maya: ik ben voor je ana het duimen!!! ben wel heel benieuwd nu naar welk geslacht je voor mij in gedachten hebt!! Zelf dacht ik dat mijn zus een jongen zou krijgen en ik een meisje.....hhmmmm zou er dan bij mij een jongetje zitten???? ik heb geen idee... mijn ouders hebben 4 kleinkinderen nu drie meiden en een jongen er is een meisje onderweg en een ? moet toch bijna wel een jongen izjn anders raken de jongens wel heel erg in d eminderheid. En het 2010 overzicht: mijn zusje bevallen van een dochter mijn schoonzusje staat nu op knappen verwacht een dochter mijn zus zwanger van een dochter dus tja....dan zou een jongen bij mij leuk zijn voor de afwisseling!!
Hi meiden! @ Carola..sterkte komende tijd. @ Bergje..heb je de chinese kalender op deze site al geraadpleegd?! Als ik het zo lees hebben jullie straks een damesvoetbal team in de familie. Na een paar private-chats tussen Piekie en mij is het hoge woord eruit. En het is echt te grappig voor woorden. A. We gaan in dezelfde wijk wonen. B. In dezelfde straat. C. Er zitten 2 huizen tussen!!!! D. Ik bied me hierbij als oppas aan
@buurvrouwen....hoe klein is de wereld nu eigenlijk hihi Nou oiekie zit jij ff goed met je oppas!! Ik hoop dat je wel kunnen gaan buiken vergelijken!!!
Het duurt nog zeker anderhalf jaar voordat de huizen klaar zijn, dus ik hoop stiekem dan al van een dikke buik verlost te zijn Maar het is inderdaad echt behoorlijk bizar! Daar gaat mijn privacy . En hopelijk heeft Mumm tegen die tijd ook oppas nodig! Ach, ze weet waar ze dan moet zijn! @ Eclipse: jaja, wees er maar op voorbereid dat ze liters bloed gaan aftappen @ Carola: meid, wat een nare tijden maak jij mee! Ik wil je heel veel sterkte wensen, voor nu, maar ook voor de toekomst! En ook heel veel sterkte voor je vader en andere familie. Let je wel goed op jezelf? Qua emoties lijkt het me heel heftig! Eerst met je vriend, en nou het overlijden van je oma er achteraan. Neem de tijd om alles een plekje te geven, he? Ondanks alles hoop ik dat je toch een fijne verjaardag kan hebben dit weekend. @ Nike: Pas maar goed op jezelf! Kan die hoofdpijn ook van je bloeddruk komen? Of is dat niet logisch? En kan je iets doen om die bloeddruk weer op peil te krijgen? Of is dat echt een kwestie van afwachten? @ Maya: Dat lijkt me echt niet fijn zeg, dat maagzuur! Heb je iets wat je er tegen in kan nemen? @ Bergje: wat ene meidenclub zeg, dan zou een jongetjes leuk te afwisseling zijn! Maar een meisje is dan misschien ook wel weer handig voor kleertjes en zo... Ik heb trouwens echt nog geen enkel gevoel of het een meisje of een jongetje is. Volgens de Chinezen is het een jongetje, maar we wachten voorlopig nog maar even af!
nou vandaag weer een nichtje geboren! het is een keizersneede geworden. maar ik geloof dat moeder en kind het goed maken nu....(manlief heeft ze aan de telefoon gehad). volgens de chinezen krijg ik ook jawel een meid......zal een skijken wat mijn zus volges de chinezen zou moeten krijgen...
goh meiden, hier is weeral vanalles bij te lezen blijkbaar! tof tof! hier vandaag precies wat minder maagzuur, maar ik voel me echt heel raar... net of ik men ms ga krijgen en toch ook tegengestelde signalen krijg... @carola, lieve meid, heel veel sterkte meid! ik hoop dat je het een plaatsje kan geven... knuff @piekie & Mum, wow jullie worden dus echt buren! hihihihi super!!! @nike, hoe gaat het nu met je hoofdpijn? hopelijk wat beter!!! @bergje, eerlijk? ik heb t gevoel vanaf dag 2 dat jullie een boy krijgen, raar he dat ik zoiets denk... ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen @eclipse, heb je daar bang voor of niet echt? ik zit er persoonlijk echt niet mee als ze bloed afnemen...