November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Ja, kun je zien hoe dat gaat.. had alleen maar dat van 2 weken erop gezet en ze trekken gelijk hun conclusies :(. Dus ja, het is niet meer te stoppen en eigenlijk vind ik al die reacties nu al heel leuk!
    Misschien zijn jullie wel een familie van dochters.. al zou een zoontje voor de "afwisseling" wel leuk zijn idd ;).
    Gefeliciteerd met je nichtje!

@ Mumm: Hahahaha.. geweldig :D. Wat een toeval zeg!

@ Piekie: Wel grappig zeg en wat een toeval :D.
    Schei uit over dat bloedprikken.. kijk er zo tegenop ;).

@ Maya: Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
    Ik ben er wel een beetje bang voor. Heb namelijk nog nooit bloed laten prikken en als ik hoor dat het gelijk zo veel is! Ach ja, dan krijg ik het gelijk de 1e keer goed :p.

Hier verder een rustige dag. Heb net wat opgeruimd hier.
    Straks nog boodschappen doen en vanavond werken.

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Meiden wat zijn jullie lief :):):) *Bloos*...

Ik denk dat ik de moeilijkste dag nog ga krijgen... De crematie.. Gisteren hebben me vader en zn broer en zus de muziek uit gekozen en alles geregeld.. Zoals ik al zei: ik kan niet goed tegen die sfeer van crematie's en begravenissen.. alleen bij t idee begin ik al te janken!! ;)

Maar goed zal wel blij zijn als dat achter de rug is.. Nu denk je toch steeds Dinsdag is de crematie ook al wil je er ff niet aan denken!!!

Heb me voorgenomen om van me verjaardag een top avond te gaan maken :) Er komen allemaal lieve mensen :D En ga zkr een flinke neut drinken op me 25ste verjaardag !!!!

Vandaag nog steeds bloed gehad vanaf gisteren middag.. niet heel erg.. maar wel teveel om niks in te doen!!! We w8ten dus af hoelang dat nog aanhoud...

3. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Eclipse: Niet bang zijn, joh! Dat hoeft echt niet. En vijf buisjes is echt niet heel veel. Je hebt nu sowieso meer bloed in je lichaam, dus waarschijnlijk merk je er daardoor niet veel van. Wel moet je er voor zorgen dat je gewoon gegeten en gedronken hebt, dat voorkomt ook dat je je flauw gaat voelen.
    En waarschijnlijk heb je een heel ervaren prik-dame (m/v), als je zegt dat het de eerste keer is, legt ze je dan vast wel uit wat ze doet.
    Ikzelf kijk altijd een andere kant op dan waar ze aanhet prikken zijn, dat helpt ook!
    Wanneer ga/moet je laten prikken?

@ Carola: meid, ik heb echt met je te doen! Ook nog weer een bloeding er bij... Hopelijk is het een reactie van je lichaam op je 'stress' door alles wat er gebeurt en zakt het snel weer af.

@ Bergje: gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!!! Leukleukleuk, binnenkort dus op kraamvisitie, kan je je al voorbereiden op augustus :)
    Ik ben benieuwd of de chinezen gelijk hebben!

Vandaag hebben we de gup ingeschreven voor een kdv, nu maar afwachten of ze plek hebben! Het is een organisatie met meerdere vestigingen en er komt begin volgend jaar een nieuwe vestiging in onze toekomstige woonwijk. Dus hopelijk kunnen we ergens een overbruggingsplekje krijgen en dan naar het nieuwe kdv.

4. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    ow ja shit KDV moet ik ook nog doen....... maar alle KDV hier hebben geen website hoera een klein dorp!!

@carola gefeliciteerd en Fijne verjaardag ji jkan er lekke rop los drinken!! !

5. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Carola: Bah, ik begrijp idd helemaal wat je bedoeld. Hopelijk heb je wel een leuke verjaardag!

@ Piekie: Bedankt voor het geruststellen.. Echt lief van je! Zal de tip van het eten/drinken dan wel opvolgen. Wegkijken deed ik ook altijd al bij de vaccinaties haha. Zal dan ook zeker even aangeven dat het de 1e keer is.
    Ik moet 18 maart voor het prikken en de termijnecho.

@ kdv: Dat is hier gelukkig niet nodig. Ik werk vooral in de avonduren en in het weekend. Dan is mijn vriend er weer om de zorg over te nemen.

Hoe is het verder hier met iedereen?
    Ben vanmiddag even de stad in geweest. Verder geen plannen.. gewoon een rustige avond en morgen zien we wel weer!

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    nou KDV geregeld geloof ik!

7. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden ik kom weer ff neuzen. Vreselijk drukke week gehad, ik heb alleen maar thuis geweest om te slapen.

Ik ga even bijlezen

groetjes

8. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hoi Lieve Meiden!!!!

@ Bregje.. Fijn KDV zonder site ;) Hihi maar ben je al wezen kijken daar? of dat nog niet...Ennuh heb idd goed gedronken gisteren.. besefde me ineens dat ik de enigste was die Lambrusco dronk.. en ineens was me fles leeg ;) Gelukkig geen kater ofzo er aan over gehouden!!! Voel me best fit eigenlijk ;)!!

@ Eclipse, Ik heb een SUPER verjaardag gehad gisteren avond :) Vandaag echt jarig en rond 4 uur komt er nog wat familie :D!!

@ Piekie, de bloeding was gelukkig maar 1 dagje.. eerst wel echt bloed zoals bij de ongesteldheid maar erna wat bruinere afscheiding!!!

Nou Volgens de banner moet vandaag ongeveer me Eisprong zijn.. Geeeeen idee of dat ook echt klopt :) Maar ga voor de zekerheid vandaag voor de eerste x in 1.5 week weer oefenen ;) (Ivm dat het ff niet zo lekker liep met alles hier niks gedaan)
    Nou meiden Hele fijne zondag :) En ik ga zkr me best doen om hier nu weer regelmatig ff te checken :D

Doei Doei Meiden!!! XxxxX

9. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Fijn dat het KDV al geregeld is!

@ Carola: Fijn dat je verjaardag super was! Nog een leuke gewenst voor vandaag.
    Succes vandaag met het oefenen ;).

Hier verder een rustige dag. Vanavond even op bezoek bij mn ouders.

10. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hey meiden!
    Carola gefeliciteerd!!!

Maya hoe is het bij jou?? al ongie of nog spannend???

Hier de hele dag aanhet behangen geweest..manlief komt er net achter det we1 baan tekort hebben dus we kunnen het net..niet afmaken!!

was wel weer bloed zweet, traen en hoop gevloek! ik heb geen knieen meer over..mijn hele lijf doet eigenlijk pijn.
    Voel ook echt een soort van bult in mijn buik...en veel maagzuur dat is echt vervelend met bukken wordt het erger en ik heb het zelfs tijdens het eten...

gisteren de nieuwe familie aanwinst gezien echt een dotje!! klein...en roze haha heel gek dat ik dat straks ook in mijn armen heb.....
    duurt nog ff natuurlijk..

hoe is het met de zwangere meiden hier?? begint er al iets te groeien???

11. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Ah, balen zeg met het behangen.
    Vervelend dat je zoveel last hebt van maagzuur.
    Heb verder een dikkere buik, maar denk dat het meer van de darmen is enzo ;).

Verder weer veel werken vandaag!

12. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Bergje: ja, ik hoop dat er hier natuurlijk iets ontzettend aan het groeien is :D Maar voor de rest is volgens mij vooral nog darm dat uitpuilt. Afgelopen zaterdag wel even de stad in geweest om wat truitjes te kopen die niet zo heel erg strak zijn. Dus geen zwangerschapskleren, maar gewoon tuniek-achtige dingetjes en zo. Zo kan ik nog even verborgen houden dat er iets gebeurt in mijn buik en is het als we het net breed bekend gaan maken ook niet zo dat iedereen het ziet. Dat hoeft van mij namelijk nog niet ;) Maar misschien dat ik daar binnenkort wel heel anders over denkt, maar voorlopig voelt dit beter.
    Raar is dat, het idee van posititemode is echt nog een beetje een ver van mijn bed show. Een goede riem laag op mijn buik vind ik prettig zitten, maar een broek waar dat standaard in zit... Ik loopnog liever een poosje in mijn eigen broeken rond ;) Misschien komt het ook doordat ik altijd erg moeilijk ben met broeken (bovenbenen en heupen maatje 40, taille maatje 38, waardoor maar erg weinig broekken lekker zitten).
    Op een gegeven moment wordt het noodzaak, dus ik zal me er vanzelf wel overheen (moeten) zetten.

Voorlopig is de weegschaal nog heel mild, als ik 's morgens een keer het geluk heb dat mijn darmen iets leger zijn, weeg ik nog net zo veel als voor ik zwanger werd. Dus of de weegschaal is een beetje van slag, of het is vooral gebakken lucht wat in mijn buik zit.

@ Eclipse: ha, dan ben je weer een paar daagjes eerder aan de beurt! Wij mogen de 22 weer babyloeren. De vk wilde dan ook de uitslagen van het bloed binnen hebben, vandaar dat ik dat dus al eerder heb gedaan.

@ Nike: wanneer mag jij voor de termijn echo? Of krijg je die niet?

@ Carola: fijn dat je een toffe verjaardag hebt gehad! En hopelijk heb je je ei op precies het goede moment gehad :p
    Ik wil je voor morgen nog even heel veel sterkte wensen!

Van het weekend heb ik mijn eerste echte verleiding voor fout eten weerstaan. Manlief had zin in osseworst, dus dat hebben we gekocht. Ik vind dat spul ook echt heerlijk, maar het is nu niet al te best om te eten natuurlijk. Dus braaf bammetjes voor hem met osseworst een voor mij met kaas gesmeerd. Ter compensatie had ik natuurlijk wel extra lekkere kaas gekocht :D. Hopelijk heeft hij niet al te vaak zin in osseworst... Filet americain kan ik volgens mij prima weerstaan, maar dit viel me echt even van mezelf tegen. Dus eind september staat er een grote verpakking osseworst op de boodschappenlijst :p

13. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hey meiden, hier nog geen ms te bespeuren... afwachten he, maar denk niet dat het iets gaat worden hoor...
    zaterdag aanbod voor nieuwe job gekregen en ben akkoord gegaan... eind deze week weet ik meer... :)

14. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Piekie: Leuk dat jullie weer de 22e mogen! De 18e moet ik naar zo'n diagnostisch centrum. De 30e moet ik weer naar de vk. Dan hebben ze ook weer de uitslagen en kunnen ze misschien het hartje laten horen.
    Ik heb dat met pate. Zou zo graag weer eens een boterham met pate willen. Ik heb gelezen dat je er wel een per dag maak, maar zoals ik het altijd smeer telt het als 3 :D.

@ Maya: Spannend! Wil je wel al morgen gaan testen als de ongi er niet is of nog even wachten?
    Hopelijk krijg je die nieuwe baan!

15. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    eclipse, pas toch maar wat op met je boterhammetjes met pate he ! :)

ik ga proberen van nog te wachten, toch zeker een paar daagjes... ik zeg wel proberen he! :)

16. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Maya: Vandaar dat ik helemaal maar geen boterham met pate eet ;).
    Met dat wachten komt me bekend voor.. haha!

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Ben ik eindelijk ook weer eens!
    Hier alles goed. Hoofdpijn is over gelukkig. Paracetamol hielp helaas niet....Voor mijn zwangerschap had ik veel last van migraine, daar had ik speciale medicijnen voor. Gewone pijnstillers hielpen totaal niet. Hoop niet dat ik het al te vaak heb nu, want die medicijnen mag je echt niet slikken tijdens de zwangerschap. Ach ja...dat overleven we ook wel weer. Alles voor het goede doel.

Volgende week woensdag termijnecho inclusief NT-meting (combinatietest). Toch maar besloten om die te doen. Vond het een moeilijke keuze.

Vanaf volgende week hebben we twee weken geen keuken, omdat onze oude keuken eruit gaat en we een nieuwe krijgen. Niet echt relaxed. Weekje magnetronmaaltijden, friet, chinees, salades enz.

Mijn buik is trouwens ook al wat gegroeid (darmen). Maar ik had een hele platte buik, dus valt nog niet echt op met kleren aan. Ik ben ook nog niet aangekomen.

@Carola: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. En veel sterkte met het overlijden van je oma. Dikke kus. Morgen crematie toch? Niet echt leuk, maar hopelijk wordt het een mooi afscheid.
    Nog bloed?
    @ Piekie en Bergje: Wij hebben onze gup ook al ingeschreven voor het kinderdagverblijf. Hier in de wijk zijn drie opties. Dus hoop dat het gaat lukken!
    @Eclipse: Vind je het niet vervelend dat jij 's avonds en in weekend werkt en je vriend overdag? Nog wel tijd voor qualitytime samen?
    Ben wel benieuwd wat je doet, maar dat komt nog wel ;)
    Oh ja en pate hmmm lekker. Dat mis ik ook wel.
    @Bergje: Bah dat behangen. De laatste baan vandaag nog erop geplakt?
    En wat leuk je nieuwste familie-aanwinst! Kun je al voorstellen dat je over een tijdje ook zo'n klein wezentje in je handen hebt?
    @Maya: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Betere werktijden en zo?
    Duim voor je dat de ms wegblijft!

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Nike: Ik heb dat ook met paracetamol. Ik ben Ibuprofen gewend van 400 mg. Dus hier is het ook de komende maanden zonder pijnstiller doorkomen ;).
    Ik vond het met de NT-meting ook best moeilijk. Wij hebben dan toch maar besloten het niet te laten doen.
    Vervelend 2 weken zonder keuken, maar je krijgt er wel iets moois voor terug als het goed is ;).
    Ik werk thuis en dan 4 uurtjes per keer. Dus gelukkig genoeg quality time. Als het niet thuis was, was het idd wel een moeilijke situatie geweest. Dan ga je echt langs elkaar heen leven. Nu zit ik gelukkig maar een paar centimeter van hem af :D.

Vandaag weer gewoon werken tot half 4 en dan verder een rustige avond :).

19. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Maya: lukt het nog om te wachten? En merk je iets aan je lichaam, of is het eigenlijk gewoon standaard?
    Spannend zeg!

Het lijkt er trouwens steeds meer op dat we het huis echt willen gaan kopen. Morgen nog weer langs de hypotheekadviseur en dan echt de knoop door hakken.
    Het is best wel even een stress-periode, maar ik probeer een deel van de stress bij manlief te laten, zodat het beebje er zo min mogelijk last van heeft. Dat vind ik wel lastig hoor, normaal gesproken wil ik alles tot in de details weten en zelf uitzoeken. Nu probeer ik te vertrouwen op wat manlief uitzoekt en berekend.
    Gelukkig ben ik momenteel echt een hele goede slaper, dus wakker liggen doe ik er in ieder geval niet van.

Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Er is met redelijk volle darmen een kilo af :$:$:$. Terwijl ik echt duidelijk meer eet dan eerst (extra boterham, extra fruit, af en toe broodje kroket, extra sultana's...) Blijkbaar verbruik ik nog meer dan ik extra eet. Zolang ik me goed voel kan het vast geen kwaad. Het beebje schijnt te pakken wat het nodig heeft, dus die komt niets te kort! En wat er niet aan komt hoeft er ook niet af :D.
    Hebben jullie hier ook 'last' van?

20. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hey piekie, ik duim voor de aankoop hoor! is echt een spannend moment he! maar zodra je er kan intrekken, besef je het pas echt tegoei hoor! :) en idd relaxen he!

ik heb nog niet getest, want heb t gevoel dat de ms vandaag gaan doorkomen, als het morgen nog niet is, dan ga ik wel eens testen, maar ik voel me zoooo normaal he, andere maanden last van borsten en buik enzo en nu enkel last van men darmen, dan wel naar toilet, dan niet.... maar ik reken er echt niet op hoor...

verder is het hier nog redelijk stil he! ik denk dat alle zwangere dames volop aan het genieten zijn en gelijk hebben ze! :)

Deel Deze Pagina