November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Piekie: Spannend hoor met het huis! Fijn dat je veel dingen aan je man kan overlaten.
    Volgens mij is het ook vrij normaal als je de eerste maanden afvalt. Je hebt waarschijnlijk een behoorlijke parasiet in je buik ;).
    Ik zal me van de week eens wegen bij mn ouders. Heb zelf geen weegschaal haha. Hoefde me eerst namelijk nooit zorgen te maken om mijn gewicht/lijn :p.

@ Maya: Spannend! Hopelijk blijft de ongi weg en heb je morgen en posi test in handen.

11 weken alweer jeeeeej :D. Nog 1 week en 1 dag tot de volgende echo!
    Verder geen nieuws hier..

2. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    op naar volgende ronde dus... men gevoel was juist...

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Maya, Ongi geworden? :(

@ Nike, thnx meid... Het was zkr een mooi afscheid.. we hebben er allemaal vrede mee omdat we weten dat dit beter voor haar was :) maar toch blinkt hier en daar een traan natuurlijk!!!

Verder gisteren avond na het eten met zn alle nog naar groesbeek geweest (mischien hebben jullie t wel gehoord) dat daar ene Koen was neer gestoken voor een discotheek.. met die jongen heb ik samen gewerkt.. hij haalde glazen ik stond achter de bar.. dus daar met zn alle hem herd8!! erg heftig want die 2 broers zijn echt zulke toppers!! die wil je dan vast houden en niet meer los laten...

maar goed nu is alles weer voorbij en hoop ik dat het gewone leventje zich wel snel zal hervatten.. Nu ben ik natuurlijk nog erg moe van alle emotie's die er gisteren kwamen kijken maar weet zkr dat ik me vrijdag wel weer helemaal top ga voelen :)

Ennuh Nike heb geen bloed meer was maar 1 dagje ;)

Dikke kus voor jullie meiden xxx

4. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Maya: Volgens mij is het nu even stress om alles te regelen en zo. Daarna rustig naar eind september uitkijken (vast ook spannend, maar heel anders...). Af en toe eens de bouwput gaan bekijken (letterlijk om de hoek hier) en pas rond de zomer van 2011 ons weer druk gaan maken over de inrichting van het huis.
    Lijkt nog heel ver weg (dat is het natuurlijk ook), maar er verandert in de tussentijd vast nog zo veel, dat de tijd straks omvliegt.

Balen meid, dat je ongi bent geworden! vol goede hoop weer op naar de volgende ronde!

@ Eclipse: ja, die parasiet gaat ook nog eens alleen maar groter worden! Help, straks waai ik nog weg! En als hij er eindelijk uit is, laat ik hem ook nog vrijwillig mij helemaal leegzuigen... :p

@ Carola: Wow, meid, kwam dat er gister ook nog even bij! Heb je nog tranen over? Ik kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend moe bent nu. Rust goed uit meid, en neem daar de tijd voor die je nodig hebt!
    Ga je vrijdag iets leuks doen? (Heb ik vast gemist?!)
    En fijn dat je geen bloedingen meer gehad hebt verder! Je lijf leert het wel ;)
    Sterkte nog verder!

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Piekie... Vrijdag hoef ik maar een half dagje te werken.. en erna gaan we in de avond wat eten en drinken met collega's.. zaterdag van 8 uur s'morgens tot 6 uur oppassen en erna achter de bar in het clubhuis bij me pa :) dus zondag zal ik wel nog meer gesloopt zijn.. Het scheelt dat ik met een goeie vriend van me daar achter de bar sta.. GEZELLIGHEID!!!! :D

Ennuh Idd me lichaam leert t wel ;) Nu hopen dat deze cyclus ook redelijk normaal gaat ;)

6. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    carola meid, sterk van je hoor! ik snap best dat je nu heel moe bent! rust maar heel goed en probeer het allemaal een plaatsje te geven!
    veel sterkte meid!

en idd ben dus toch ongi geworden, maar ik wist het gewoon hoor, ik voelde helemaal niets, geen ongipijn of niets... dus wist ik dat er iets aan de hand was... maar er komen nog kansen he!

piekie, idd dat klinkt nog heel ver weg, maar het gaat veeeeeel sneller dan je denkt hoor! voor je het weet woon je in je nieuwe huisje met je beebje in je armen!

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Hey Meiden!
    Nou ik ben gewoon een hele dag niet op het forum geweest......ik werk nu weer full time en heb het echt onwijs druk met allemaal zielige kindjes!
    Vanmorgen eindelijk ff een ochtendje thuis werken, straks een lunch afpraak en daarna nog een heftig huisbezoekje...
    Maar dan weekend!!!!
    Zaterdag de verjaardag van mijn stiefdochter, wordt alweer twaalf jaar!

@maya, jamme rmeid! hopelijk de volgende ronde succes!
    @carola meid je hebt het lekker voor je kiezen gehad hopelijk komt er nu een leukere periode!!
    @zwangere meiden: wat betreft de lo's kan het in het begin all ekanten opgaan zie je zo wel...bij mij komt het er nog steeds aan! heb wel echt een buikje nu mensen zien het aan mij. Ik voel mij wel een beetje dik....

"s avonds al sik in bed lig dan hebt ik vaan ene soort van harde bobbel net boven mijn schaambeen doet ook beetje pijn....zou dat mijn baarmoeder zijN?

8. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Maya: Jammer :(. Op maar weer naar de volgende ronde!

@ Carola: Nou, dat kan er ook nog wel even bij. Kan me voorstellen dat je er nu moe van bent. Rust maar goed uit en hopelijk breekt er nu weer een betere periode voor je aan!

@ Piekie: Is toch wel erg he haha :p.

@ bergje: Druk, druk, druk dus! Gelukkig heb je zo weer weekend met iets leuks in de planning :).
    Volgens mij is die harde bobbel idd je baarmoeder.

Hier verder een rustige dag. Eigenlijk moest ik weer tot half 4 mails doen, maar er was nu niks meer. Een beetje te hard gewerkt de afgelopen week dus :D. Nu moet ik maandag weer mails doen. Hopelijk is er dan weer genoeg, want het is aan de ene kant wel jammer dat ik vandaag 4 uur misloop.
    Vanavond weer een normale dienst draaien en nu moet ik maar even kijken hoe ik de middag ga om krijgen ;).

9. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    zzooo!!! ik heb WEEEKEENDDD!!! ben er geloof ik echt even aan toe! pff wat een week! en volgende wek begint alwee rmet een drukke dag op maandag en dinsdag op kantoor in amsterdam....bah... en verder als dinsdag daar wil ik nog niet over nadenken.....

Net even boodschappen gedaan met manlief (hij stelde het zelf voor om samen de zware spulen te halen..) voor de verjaardag van stiefdochterlief dit weekend! dus een druk maar gezellig weekend voor de boeg!

Gaan jullie nog wat leuks doen??

10. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    tof bergje, geniet dan maar goed van jullie weekendje!!!

ik ga zondag naar de estheticabeurs gaan, dus toch ook even ertussenuit he!

11. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ bergje: Fijn weekend en alvast een leuke verjaardag gewenst voor je stiefdochter!

@ Maya: Jij veel plezier op de beurs.

Ik ga straks weer met vriendlief boodschappen doen en zondag nog misschien ergens heen.
    Vandaag ben ik met een vriendin even naar de Prenatal geweest. Heb nog wat kleine spulletjes meegenomen voor de baby-uitzet.

12. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje veel plezier dit weekend.. :)

Mijn weekend is helemaal vol gepland..: Vanavond uit eten met me werk.. Morgen van 8 uur s'morgens tot 6 uur oppassen erna ff snel douche thuis en rond half 8 ergens tot snachts achter de bar staan.. en zondag met me doggy weg.. en rond half 3 ergens op visite.. en dan zondag avond ben ik denk ik wel gesloopt!!!!!!!!!! ;);)

Ik ga nu ff een half uurtje liggen en erna lekker douche :)
    Meiden fijn weekendd!!! Dikke kus voor jullie!!! XxxxxX

13. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha ladies!

Ik had vandaag al heerlijk een dag vrij! Dat is echt genieten! Ik was helemaal gesloopt. Vanmorgen even lekker relax opgestaan en toen de boodschappen gedaan. Vanmiddag eerst even een lekker middagdutje gedaan ;) en nu heb ik even pauze tussen het schoonmaken van het huis door.

Ik had vanmorgen zo'n zin in appelflappen (boodschappen doen met een lege maag is dodelijk, ik weet het :p), dat ik er gewoon 2 heb gekocht. Dus ik zit nu lekker nr 2 en een kop thee weg te werken. Ook heb ik paaseitjes gekocht... Dus de kilo's komen vast binnenkort ook hier eraan!

Gister hebben we besloten om het huis echt te gaan kopen!!! Dus Mumm, als alle financiën geregeld zijn, worden we echt bijna-buren!

@ Bergje: ik had je echt al gemist zeg, de afgelopen dagen. Maar fijn dat het gewoon lekker goed gaat! Ik denk ook dat die harde bobbel je baarmoeder is, tenzij je heel vel drinkt voor je gaat slapen ;). Moet je plassen als je er op drukt;)

Waaahhh, Carola, als ik jou weekend zie wordt ik nu al moe!!! Ik ga het lekker rustig aan doen! Misschien vanavond nog wat drinken in de stad met vriendinnen, morgen nog wat boodschapjes doen en zondag naar de kerk. Verder lekker geen gekke dingen, heerlijk!

Zo, ik ga weer verder poetsen, Fijn weekend meiden!

14. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoi meiden, ik zit er echt door....

ik heb net telefoon gehad van men nieuw werk, waar ik normaal maandag moest beginnen werken... en ze hebben het geannulleerd, omdat de persoon die ze gingen ontslagen nogal zielig gedaan heeft... en nu heb ik dus geen job :':)':)':)'(

voel me zooo down en kan alleen maar wenen

15. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @maya: balen meid!!!!!!!!! wat een rot streek

Hier ook lekker weekend. Ik had na twee vreselijk drukke weken niets gepland voor in het weekend.
    Maar inmiddels zit zaterdag al weer helemaal vol gepland.

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Maya meid wat balen joh! Ik vind dat dat echt niet kan! had je nog geen contract getekent?? Ik geloof wel dat e rin belgie andere regels (minder) zijn dan in nederland maar dit kan toch niet zomaar?? hebben ze bij je oude baan al iemand anders aangenomen??

Ik vind het echt KUT voor je meid! ik denk aan je!

Nou ik dacht dat ik een druk weekend voor de boeg heb maar dat valt dus nog wel mee...

Ik heb vandaag een pakje gekocht voor mijn beebje..kon niet meer wachten dan maar niet in roze of blauw! een shirt en broekje slofjes en een mutsje!

Net een ziek (bijna) jarig jobjeopgehaald dus het wordt nog wat... hoop dat het ook een beetje verjaardag stress is, dan is het misschien morgen wel over...

17. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Carola: Vol weekend dus.. Veel plezier!

@ Piekie: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

@ Maya: Wat vervelend zeg:(. Vraag me idd ook af of ze dat zomaar mogen doen.

@ bergje: Leuk dat je een pakje heb gekocht :D. Is je stiefdochter alweer wat beter?

Ik moet zo werken en dan een rustige avond op de bank. Morgen zien we wel weer :).
    Fijn weekend!

18. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Lekker dagje geshopt met mijn moeder vandaag. Alleen een vestje gekocht dat ik kan doordragen als mijn buik dikker wordt.
    Ook even kinderwagens bekeken bij de Prenatal. Krijgen de kinderwagen van mijn ouders! Was wel kapot toen ik terugkwam. Even uurtje geslapen en nu lekker op de bank voor de tv hangen.
    Morgen een dagje weg met 2 vriendinnen. Heb er nu al zin in!

@Maya: Jeetje meid, wat verschrikkelijk rot! Ik vind dit echt niet kunnen. Hopelijk vind je snel een andere baan waar ze wat beter met hun personeel omgaan.
    @Piekie: Gefeliciteerd met je huis!
    @Bergje: Leuke verjaardag gehad vandaag?

Fijn weekend nog meiden!

19. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Nike: Fijn dat je de kinderwagen van je ouders krijgt :D. Heb je ook al een gevonden wat je hebben wilt?
    Jij bent zo te zien dus ook zo bezig met kleren. Heb laatst ook een jasje besteld met H&M met alleen knopen, want een rits gaat straks ook niet meer :p.

Hier verder een rustige dag. Straks naar mn ouders en mee eten. Fijne zondag!

20. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Maya, wat een rotstreek zeg meis.. :( Hoop voor je dat je snel wat anders vind !!! succes ermee :)

Mijn weekend was idd vol.. alle verplichte dingen zijn nu gelukkig voorbij alleen zo nog ff was ophangen en dan lekker chillen en niks doen een avondje :D morgen weer om 7 uur op me werk zijn ;)

Meiden fijne avond nog!! :D

Deel Deze Pagina