November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha ladies,

hier ook goed druk op het werk en ik ben echt ontzettend verkouden, bah, bah, bah. Gelukkig ben ik na vandaag anderhalve week vrij, dus daarna ben ik vast weer topfit :D

@ Nike: super dat je het hartje hebt gehoord, ik ben jaloers! Ik mag pas over 3 weken weer naar de verloskundige... Voorlopig mag ik elke 4 weken langs komen, nog even geduld dus. Volgende keer gaat manlief weer mee, voroal om het hartje te horen. Of hij daarna nog elke keer mee gaat moeten we maar even zien, het is nou niet zo dat hij zwemt in de vrije dagen ;)
    En echt rustig aan doen, he? En regelmatig even lekker wat tijd voor jezelf nemen waarin je niets hoeft!

@ poely: welkom hier! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!

@ Bergje: super dat je een kamertje hebt! Wij gaan niet echt op zoek. Hooguit naar een hangkastje/plankjes voor aan de muur. Bedje krijgen we van mijn ouders (van toen wij klein waren) en commodekast hebebn we zelf.
    Maar ja, dan moeten we nog een box, kinderwagen, maxicosi, dekentjes en zo, kleertjes (nee, niet te veel:p), en weet ik wat nog meer. Er valt dus nog genoeg te shoppen! Nu manlief nog een keer mee krijgen, die is echt niet van het winkelen...

Ik ga weer aan de slag, doei!

2. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog geen eens zwanger en vind het al heerlijk om babykamertjes en spullen te kijken!! Mijn vriend en ik zijn helemaal gek van de Nijntje collectie!! Pff lijkt zo lang te duren dat ik mag testen!! De hevige steken in mijn buik zijn afgenomen, maar heb met vlagen nogg verschillende klachten waarvan ik niet weet waar het nou aan ligt!! Misschien morgen een testje wagen. Succes iedereen

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Maya, er heerst een virus he.. Noro virus... :( Mischien een beetje last van? :(
    @ Nike ben zooooo Blij voor je :D!!!!
    @ Poely op welke dag zou je dan zitten (Ivm testen)

Ik heb bij de etos nieuwe testen gehaald.. Omdat die 2 voor 5 euro van de kruidvat al 2 keer gewoon totaal mislukt waren bij mij...Nu heb ik testen gekocht van Test-Point zitten er 2 in voor 9.95 dus opzich ook nog goed te doen.. Ben erg benieuwd hoe deze dus zijn.. :) Mischien is gewoon het staafje in je plas houden toch beter voor me weg gelegd in plaats van precies de juiste hoeveelheid druppeltjes in dat ronde dingentje mikken.. Ook al deed ik er altijd precies hoeveel er op de beschrijving stonden ;)!!!

Geeeeeeen idee op welke dag ik nu zit.. Dus ik w8 nog ff met testen... Ben zo stom geweest om niet alle keren dat ik bloed had ik me agenda te schrijven.. dus kan ook niet tellen..

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Maya: Hopelijk voel je je weer wat beter!
    @Bergje: We zijn op zoek naar praktijkondersteuners GGZ. Kun je dat ook?
    @Piekie: Lekker zeg anderhalve week vrij. Ga je nog wat leuks doen?
    Vriendlief is gisteren ook niet meegeweest. Ik had een afspraak om 17.45 uur. Dat red hij net niet met het werk.
    @Poely: Ben benieuwd naar de uitkomst van je test. Meteen laten weten he!
    @Carola: Wat een aparte tests zeg van het Kruidvat. Ik had gewoon van die testen waar je overheen kon plassen of die in je een potje met urine kon steken. Veel makkelijker. Laat je weten als je gaat testen?

Ga dadelijk lekker spinnen! Heb een hartslagmeter gekocht. Schijnt dat het niet goed is als je hartslag steeds boven de 160 zit. Dus vanavond maar eens in de gaten houden.

5. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Yup ik laat het weten als ik ga testen ;)

Maar HOOP dat ik mezelf in kan houden en dat het nog wel ff zal gaan duren... Als ik nu de indruk zou krijgen Ivm me anders voelen ofzo dak zwanger zou zijn had ik al getest hoor :) Maar voel helemaal niets bijzonders ;)!!

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nike: GGZ is mijn specialiteit toevallig :D
    kanp by the way dat je nog tijd en puf hebt om te sporten!

VAndaag lekker thuis gewerkt maar echt onwijs druk gehad! veel telefoontjes..........Daarna gepoetst!!!! is dat nou nestel drang:(, het hele huis en uiteraard de baby kamer met dettol!!! manlief vond het lekker stinken haha!

morgen ochtend nog even werken, een pittig overleg (welke idioot plant dat nou aan het einde van de week?!!) ow ja ikzelf...........
    In de middag de grote zus maar eens ophalen en dan nog een dagje in spanning!!!

@ carola: meid ben benieuwd hoe lang je kan wachten, misschien kun je hier op de site wel terug vinden wanneer je de laatste keer bloed had?

@ poely: Meid misschien kun je nog beter ff wachten met testen, van alle vroieg testers heeft er volgens mij niemand positief getest ook degene niet die toch zwanger bleken te zijn....geldt voor mij ook haha het is moeilijk maar als je zwanger bent heb je je centen nog hard genoeg nodig!

Nu ga ik nog ff op de bank hangen.....Ik wil nog wel even kwijt dat ik het forum zo gezellig vind!
    ow en zwanger meiden hoe is het met jullie (.)(.) ik denk dat ik inmiddels toch wel C begin te krijgen!!!
    (voor iedereen die er later bij is gekomen ik begon met een Atje!!)

7. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    @carola, kan eigenlijk pas 5 april testen als ik uitga van een cyclus van 36 dagen. Vervelend dat je niet weet wanneer je kunt testen, maar misschien is dat ook wel weer goed zodat je niet kunt aftellen. Veel te spannend! Succes!!
    @Nike en bergje, heb dinsdag getest maar inderdaad veel te vroeg en natuurlijk negatief. ben zo eigenwijs en nieuwsierig. Wacht nu mooi af en dan laat ik het weten. Geniet van jullie zwangerschap!!!

8. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Dan zou ik nu nog niet testen Poely.. Lijkt me veelste vroeg idd ook zonde van je geld ;)!!! Ik weet dat t moeilijk is maar ik zou w8ten sowieso tot 5 april :)

@ Bregje idd mischien kan ik dat wel terug vinden ga eens ff kijken ;)

9. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Volgens mij ben ik er een beetje uit ;)

21 Febuari ben ik ongi geweest.. hoelang dit heeft geduurd geen idee..

5 maart heb ik 1 dag bloed gehad.. begon met bloed verlies en later op de dag bruinverlies...

en 15 maart heb ik ongeveer 1.5 dag bloed gehad...

Heb dus geeeeeeeeen idee waar ik nu vanuit moet gaan of wanneer ik nu ongi zou moeten worden of wat dan ook ;)

10. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola:

11. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    wat dacht je van 21 feb. ongie..... en 15 maart innestelings bloeding??? dat zou kunnen toch? ik ben echt onwijs voor je aan het duimen meid! het wordt tijd dat er zwanger dames bijkomen!
    @maya: jij ook niet bijna in spannende dagen!
    @poely: nog even volhouden!!!!

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    OW ik vergeet helemaal te zeggen dat ik zooooooooooooooooo zenuwachtig ben voor morgen!!! En zo dubbel dat mijn schoonvader vandaag is gestart met de zwaarste chemo die er is....
    stiefdochter vond het kamertje helemaal mooi en schattig!! heeft een lijstje met namen gemaakt!

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Succes vandaag! Laat je weten hoe het was?
    Oh ja en over dat personeel dat we zoeken: We zoeken echt nog mensen ;) Maar zie dat je in Brabant woont. Is wellicht wat ver weg.

14. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    Belgiƫ
    @ bergje, veel succes meid, men vader heeft vorige week zen laatste chemo gehad en moet 10mei terug onder het mes...
    dus ik ken het gevoel hoor!

en idd nog 6 dagen tot testen... en ik droom de laatste 3 nachten zoooooooooo bizar he... ben er niet goed van, zo van men dromen, bah!

15. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

ben ik ook weer eens. Gister lekker een dagje wezen shoppen in Utrecht met mams. Aangezien de meeste broeken toch wel echt beginnen te spannen, is het om me eens in positie-broeken te hijsen.
    Gister eerst bij een speciaalzaak gegaan, waar mams veel positieve berichten over had gehoord, maar ik vond het echt drama! Heel duur en echt niet wat ik zoek.. Ik zoek gewoon een beetje een nette broek, met een streepje of een ruitje. Nou, die hebben ze echt nergens...
    Na die winkel zijn we de stad in gedoken en echt heel veel winkels van binnen gezien, uit armoede maar bij de H&M een beige linnen broek gekocht die nog wel redelijk zat.
    Toen eindelijk maar besloten om ook even bij de Prenatal te gaan kijken. Nou, dat hadden we dus meteen als eerste moeten doen. De Prenatal in het centrum is heel klein, maar ze hebben best veel qua kleding. En het was super rustig, geen opdringerige verkoopsters, geen massa mensen die ook net in dat ene rek willen kijken en ze hadden echt een super spijkerbroek. Dus die is al vast binnen. Verder daar ook nog een zwarte linnen broek gekocht en zelfs nog een badpak! En de prijzen vielen me echt 100% mee!
    Wat ook nog echt hilarisch was, dat ze daar van die 'paskussens' hebben. Dat zijn kussentjes die je op je buik kan doen om te kijken of je de kleding over een paar maanden nog past. De vorm van die dingen is zo raar, dat we echt helemaal dubbel hebben gelegen, jammer genoeg hadden we geen fototoestel mee!

Kortom, het was een prima dagje winkelen, maar het had veeeel efficienter gekund:p

@ Bergje: waaahh, vandaag al weer je 20 weken echo! Wow, wat vliegt de tijd.
    Laat je even weten hoe het was?
    Ook heel veel sterkte met je schoonvader! Hopelijk helpt de chemo!

@ Carola, Maya en Poely: het is inderdaad tijd voor een nieuwe lading zwangeren! Ik duim dat jullie alle drie binnenkort een posi test hebben!

De (.)(.) zijn hier ook al een fors stukje groter, ik pas nog 1 oude BH! Ik ben van een kleine B naar een stevige C en wie weet wat er nog bij komt... Leve de zwangerschapsBH's van de HEMA, ookal zijn dat van die tenten!

Zo meteen nog even boodschapjes doen en even kijken hoe de plek van ons toekomstige huis er nu bij ligt. We willen het hele proces in foto's vastleggen (het is hier om de hoek, dus dat moet lukken!), dus tijd voor foto 1.

En dan morgen nog een dagje beuken, eerst helpen schoonmaken in de kerk en dan vrienden helpen verhuizen. En dan zondag na de kerk spullen in pakken. We gaan eerst een paar dagen naar mijn ouders en dan dinsdag door naar de Veluwe! Ik heb er zin in!
    De laptop gaat mee en er is daar internet, dus ik zal vast af en toe wel even langswippen hier!

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hahahaha Bregje!!! :D als ik t voor het zeggen had was ik t liefste ook nu al zwanger hoor ;) Maarja goedd !!!

Vanmiddag toen ik naar de wc ging beetje bruinachtig/bloed in me broekje :( toen ff inlegkruisje in gedaan en net weer naar de wc geweest.. tot nu toe eigenlijk Bijna niks qua bruine afscheiding.. Maar de laatste paar x begon me ongi ook zo.. Dus we w8ten ff af ;)

17. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya: die dromen zijn verdacht!!!
    Ik heb vandaag ROZE nikes gescoord!!! jaha ik wordt ook een meisjes mama!!!
    ze lag ondersteboven en achterste voren dus niet alles kon gecontroleerd worden...alleen het geslacht was over duidelijk!!!

Woensdag mag ik weer voor echo terug komen.

ik ben wel heel blij! vandaag de eerste roze dingetjes gekocht!

18. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Bedankt voor jullie duimen en hoop! Heb nu drie dagen achter elkaar een hele lichte streep en zit u 2 dagen voor mijn NOD. Ga vandaag een digitale test halen die ik maandag ochtend gebruik. Pff wat spannend!!

Hoe is het met jullie zwangerschap en de spanning tot het testen?
    Bergje sterkte met je schoonvader!

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregjeeeeeeeeeeeeeeee :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Leuk Leuk Leuk :D:D:D!!!

@ Poely, Beetje bruin achtig verlies vanaf gisteren dus mijn drang om te testen is er niet.. ga er nl vanuit dak gewoon ongi ga worden ;) Maar Spannend hoor bij jou....!!! Laat je ff weten als je de uitslag hebt van de digitale test? 8)

Meiden nog leuke plannen dit weekend? :)

20. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Carola25, hoop echt voor je dat het vals alarm is....als het doorzet dan zal ik duimen voor een nieuwe vruchtbare ronde voor je. Ik houd er ook veel rekening mee dat het nog 100% positief is en dat ik nog teleurgesteld kan worden.

Deel Deze Pagina