November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    bij deze mijn foto van vorige week

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    bij deze een fototje van de baby kamer!

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    nog een van het kamertje.
    het is nog niet klaar hoor...moet nog een hemeltje en adere gordijnen!

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Maya jij boft met zo een regelmatige cyclus... Ik durf nu echt geen banner aan te maken omdat ik echt geen idee heb van hoelang hij deze keer zal zijn of wat het gem. moet zijn ;)

Ach we zien het wel!!!

@ Bregje, Mooooooooooooi jou Buik :D Ennuh aftellen ben ik ook al zeker aan t doen :) ben zo benieuwd want heb wel foto's gezien maarja god.. ik weet echt niet wat ik me bij egypte voor moet stellen... Ja RUST!!! Dat is ook het enigste ;) hihi.. En ik zal ook wat zon deze kant uitsturen tegen die tijd :)!!!

Wat een lief kamertje zeg :D ALS ik ooit een meisje krijg word de kamer ook zeker ROZE ;)

5. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    bergje, zooooo een mooi buikje en zooooo een mooie kamer! goh djeezes, je staat echt al over de helft he! ongelooflijk gewoon... waar was die eerste maand dat we hier aan het praten waren hihi :)
    en neen ik heb er geen test tegenaan gegooid omdat ik echt ervan uitging dat dit men ms waren he... zou test wel de moeite zijn? ik weet het niet goed!

carola, idd regelmatig maar weet niet goed wat ik ervan moet denken... dus is ook wel lastig hoor!

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Maya een test doen kan altijd....... ;) Dus als je twijfeld gewoon ff doen en ervan uit gaan dat je niet zwanger bent.. dan komt t niet zo hard aan als je negatief test!!! ;)

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya: ik ben het wel met carola eens, anders zit je nu toch steeds stiekum te twijfelen of het nu een menstruatie was of niet.....reken er dan op dat het inderdaad een menstruatie kan zijn geweest maar dan weet je het voor de volgende keer dat een beetje bruin verlies ook telt.

pffffffff op de helft van de werkweek voor mij! ben de laatste dagen erg moe..ik doe een en ander omgekeerd, wordt nu pas moe en was zelfs vanmorgen misselijk! maar ik moest er ook knetter vroeg uit!

@nog niet zwanger meiden, bij jullie komt zo;'n buikje ook vast nog mooier want die van jullie heeft mee rtijd nodig dus is vast veel beter afgewerkt!

8. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,
    ben ik ook weer eens! Sorry voor het lange niet reageren! De week voor pasen was ik ontzettend verkouden (echt hele dagen keelpijn) en was het ook nog eens heel druk op het werk, dus puf om te reageren had ik toen niet echt. Vorige week waren we een weekje weg en ondanks dat we internet hadden in het huisje, heb ik hier helemaal niet gekeken... Ik had echt het gevoel dat ik even een weekje alles van het 'normale' leven wilde negeren;).
    Sinds zondag zijn we weer terug, maar het is alweer goed druk op het werk, dus gister een beetje bijgelezen hier en nu even een berichtje!

@ Poely: Bah, meid, wat ontzettend verdrietig dat het vruchtje niet goed was en dat je een miskraam hebt gehad! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en je gauw een mooie goede zwangerschap mag hebben!
    @ Carola: Heerlijk dat je binnenkort naar de zon gaat! Mag ik mee???? Als je cyclus een beetje normaal blijft, ben je net ervoor ongi, toch? Of niet natuurlijk, daar hopen we stiekem allemaal op!;)
    @ Bergje: Waaah, een meisje! Leuk! En jullie zijn direct goed aan de slag gegaan met het kamertje zeg, wat super dat het al vrijwel af is! Ga je nu elke dag even gluren en alvast genieten? En mooi dat de echo helemaal goed is en dat je kindje helemaal gezond lijkt te zijn! Je hebt ook al een echte buik, wow zeg!
    Wat grappig dat bij jouw lijstje namen ook de naam staat die wij misschien kiezen voor een meisje! Maar ik ga niet zeggen welke, inverband met eventuele meelezers ;)
    @ Nike: Mooi zeg, jou buikje! Ik heb nog steeds geen foto gemaakt, maar ik zal er toch echt binnenkort eentje maken, en hier posten! Het begint bij mij op een behoorlijke zwemband te lijken (vind ik zelf), maar ik pas nog steeds mijn eigen broeken. Ik heb inmiddels wel 3 positiebroeken liggen, over een paar weekjes kan ik denk ik niet meer zonder... Gaat alles verder goed bij jou? Nog last van klachtjes, of gaat het lekker?
    @ Maya: Hoe is het met jou, weet je al iets van je arts over je bruinverlies?
    @ Mumm: Wow, wat een supernieuws meid,welkom terug! Ben je trouwens weer helemaal op de been? Ik zal je binnenkort even uitgebreid mailen, goed?

Het gaat hier prima, de laatste dagen iets meer last van wat banden die blijkbaak weer opgerekt worden, maar verder mogen we niet klagen!
    We hebben een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo, dat is alweer over ruim 4 weken! Echt, de tijd vliegt! En over een dikke week weer naar de verloskundige, hopelijk kunnen we dan (eindelijk) het hartje horen!

Gister hoorde ik van een collega'tje dat ze ook zwanger is, van de tweede. Ze is ruim een maand later uitgerekend dan ik, dus we zetten onze teamleider voor nogal een groot probleem vanaf september!

Vanavond weer een bubs mensen over de vloer, dus ik ga er zo vandoor. Er moet hoognodig worden stofgezogen... En een beetje opruimen, wij zijn niet echt van het superschoon :) Maar toch een beetje de schone schijn hooghouden als er gasten komen 8)

9. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

He Piekie!!

Kan niet wachten op je mail!
    Wij hebben maandag te horen gekregen dat de hypotheek goed is gekeurd! Nu nog wachten tot het bezwaar wordt verholpen, hebben jullie ook die brief gehad?!

Ben zo benieuwd naar onze buren van 2 huizen verder! ;)

Liefs Mumm.

10. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    meiden, deze morgen getest en zoals gedacht negatief he!
    dus we blijven verder gaan he!
    ik heb een mailtje terug gehad van de ha en weet niet goed wat ik ervan moet denken hoor...
    denk dat ik volgende maand toch maar eens een afspraak bij de gynea ga vragen, want voel me er niet zo goed bij...
    er is een tijdje geleden sprake geweest van endometriose en wil zeker zijn dat deze niet terug is...

11. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Meiden,

Volgens mijn agenda en de banner kan ik vandaag testen. Loop er al dagen mee in mijn hoofd maar nog niks in huis gehaald. M'n (.) (.) zijn gevoelig en jeuken en heb vorig weekend op zaterdag een mega steek gehad. Vast mijn ongesteldheid denk ik. Maar begin me nu toch af te vragen of dat wellicht geen innesteling is geweest....hoe voelt zoiets, als een felle steek? Of zou dat m'n eisprong zijn? Dan heb ik t voor t eerst gevoeld!

Wat hebben de zwangere meiden mooie buiken zeg!! Wees er maar trots op! Over een paar maanden zijn de eerste november-meiden al bevallen!

@ de nog niet zwangere meiden: we gaan ervoor! Mei komt eraan..en je weet wat ze zeggen: In mei legt iedere Noverbermeid ( en vriend ;) ) een bevruchte ei.

Liefs Mumm

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @ mumm: ik heb echt geen idee hoe de ei sprong voelt ik voel dit niet.....Maar tja je kan testen!! gevoelige borsten was bij mij een goed teken!
    @maya: i.v.m. de endometriose is het wel verstandig om naar de gyn te gaan... zeker nu je probeerd zwanger te worden. Nu weet ej in ieder geval dat je mesntruatie ook 4 dagen en heel licht kan zijn. Ik dacht wel dat je met endometriose vaak hevig vloeide.

13. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Mumm, Moeilijk he als je niet weet waar je vanuit moet gaan en je dus ook niet weet wanneer je het beste kan testen.. :(

Ik heb ook geeeeeeen idee hoe mijn cyclus loopt..dus durf ook niet te zeggen of ik nu wel/niet of juist tijdens me vakantie ongi moet worden :( Hoop natuurlijk vooral NIET tijdens me vakantie.. In zo een warm land en dan die tamponsss hahaha moet er niet aan denken :(!!!!! Maarja goed... Ga vanavond eens uitrekenen op welke dag ik zou zitten als we op vakantie gaan... Afgelopen keer was het ongeveer ergens in de 40 dagen.. maarja toen had ik 2 x ofzo tussendoor 1 of 1.5 dag bloed :(!!! We zien wel!!!

Meiden de visite is er :) Dus ik ben er vanavond of morgen weer :) Fijne avond XxxxX

14. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    #934 Maya82, 15 apr 2010
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
    bergje, neen toch niet, het kan zijn dat je heel weinig bloed verliest, maar toch enorm afziet... vriendin van me had dit ook...
    ik wil wel naar de gynea gaan, maar heb schrik dat ie gaat zeggen dat ik nog maar 6 maanden aan het proberen ben en daar heb ik ook geen boodschap aan natuurlijk he!

vandaag zijn men sensitesten toegekomen! vanaf dit weekend kan ik beginnen hihi!

mumm, mss zijn deze testen ook een idee voor je? want ik heb ook altijd gevoelige borsten maar dat is zo een paar dagen na men eisprong...

15. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya: de sensie testen zijn een goed idee denk ik, je krijgt je cyclus dan beter in beeld. Je zou ook altij even langs de huisarts kunnen gaan mischien heeft die andere ideen om je vruchtbaarheid wat te versterken ofzo...

Ik heb lekker weekend! zo'n gekke week gehad! mijn schoonvader heeft gelogeerd want zijn vriendin ligt nu weer in het ziekenhuis..... waarschijnlijk komt iemorgen weer.

Vadaag met mijn mams ff d emarkt op geweest om stofjes te kijken en een inimini badpak gekocht voor mijn kleine meisje!
    ow en ene broekje. Heb vanavond bedacht dat ik nog helemaal geen jurk heb gekocht voor mijn dochter!

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

#936 Mumm84, 16 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2010
    @Maya. Hoe werken die sensitesten? Is het te vergelijken met een ovulatietest? Dat heb ik niet lang vol gehouden. :)

@ Carola. Ongi op je vakantie zou vervelend zijn! Hoop dat het even mee werkt en zichzelf uitstelt :)

Ben vanochtend ongi geworden dus t zal m'n ei wel zijn die ik gevoeld heb. Flinke domper. Vriendlief wilde vandaag een test halen voor ons.
    De periode van waarom-lukt-het-ons-niet-en-zie-je-iedereen-om-je-heen-zo-snel-zwanger-worden-periode is aangebroken. Ondanks dat we eigenlijk pas weer hebben besloten om er volledig voor te gaan hebben we vanaf novermber geen anti-conceptie gebruikt en altijd gehoopt dat het stiekum zou lukken. We klussen genoeg, daar ligt het niet aan. Begin zo aan mezelf te twijfelen. Ik heb een tijdje Etos Zwanger worden geslikt maar daar werd ik zo misselijk van dat ik mijn ontbijt niet altijd binnenhield. Hebben jullie nog andere tips?!

Ga mezelf vandaag trakteren op een grote reep chocola om de domper weg te snoepen.8) Eerst maar even werken. En vanmiddag genieten van het mooie weer!

Liefs Mumm

17. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Mum, Meid jou tijd komt ook nog wel.. Je moet je wel beseffen dat de meiden die hier zo snel zwanger waren dat dat gewoon puur geluk is... Tegenwoordig zie je juist meer stellen die er mega lang op moeten w8ten... Maar omdat je juist graag zwanger wilt zijn valt natuurlijk het pecentage wat wel snel zwanger raakt sneller op!!!

Ennuh Ongi op me vakantie.. Hoop echt dat het ervoor komt of helemaal niet ;) Want de dag dat we vertekken zou dag 36 zijn (ongeveer)... Maar goed we zien t wel !!!

Deze week al 2 x geoefend!! ben zoo trots op mezelf :D!!! Hihi

Verder moet ik zo ff naar de GGD om inentingen te halen voor Egypte... Schijt m stiekum wel een beetje ;)

Meiden fijn weekend alvast.. Nog leuke plannen? :)

18. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    mumm, idd ovutesten, maar als je zo een beter beeld krijgt, kan je mss wel beter even doorbijten he!
    ik ga het alvast eens proberen hoor! want men bazin zei in de week dat ik toch maar eens moest testen omdat ze het gevoel had dat in zwanger was hihi! niet dus...

carola, was beter geweest als je je eitje op vakantie kreeg he! :) verandering van klimaat.... :)

vandaag dagje thuis se en men weekendje loopt tot dinsdag whieeeee en ze geven net zulk mooi weer he! super!
    vandaag en morgen heb ik nog klantjes voor nagels en daarna wat genieten!

19. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: De etos zwanger worden pillen moet je na je ontbijt nemen en niet ervoor! dan ouwens ook met dan ga je er voch ook dat het van overgeven...is trouwens ook zo met de vitamine van VSM die ben ik gaan gebruiken toen ik zwanger was.

Ik denk toch ook dat vooral geduld heet belangrijk is, ik heb natuurlijk makkelijk praten want ik hoefde geen geduld te hebben! Verde rhoor je overal dat je niet moet roken en beperkt moet drinken als je probeerd zwanger te worden, en dat geld ook voor manlief! zijn zaadjes moeten natuurlijk ook op en top zijn! ow en niet gelijk gaan plassen na de sex maar even een kwartiertje de zaadjes zijn werk laten doen! (dat heb ik wel gedaan, eerst liep ik altijd meteen naar de wc)

Voor de zwanger meiden , hoe staan jullie mannen tegenover sex? die van mij die wil niet meer "ik ga toch niet tegen mijn kind aan zitten douwen" aldus manlief.....

20. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Maya heerlijk hoor tot dinsdag vrij :D
    @ Bregje, als ik de dag erna vrij ben wil ik nog wel eens met de handdoek tussen me benen in slaap vallen en dan schrik ik ineens wakker omdat vriendlief roep: Je moet nog wasssssennnn!!! Hahahaa ;)

Deel Deze Pagina