November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hihi carola, komt me heel bekend voor! :)

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    wat een lekker weertje he!!!!

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Heeerlijk weer :D Hoop dat t nu tot aan de herfst/winter zo blijft.. Maar zal wel niet ;)

Gisteren naar de sauna geweest en daar ook nog ff van het zonnentje genoten.. helaas waren we er pas om half 6 dus toen ging de zon al langzaam weg :( vandaag beetje opruimen en zo weer naar me beste vriendin toe.. die doet dansen en heeft wedstrijd.. dus rond kwart voor 7 die kant op!!

Verder ff snel nog beetje opruimen en dan nog ff in het zonnentje zitten :D De cavia's zitten buiten in de ren, Hondje ligt op zn kussen in de zon... Owww wat hou ik van dit weer :D!!

Ben helemaal vrolijk :D Ennuh Deze week is t klussen al 3 x gelukt :D Maandag, Donderdag en Zaterdag :D Joepppiiee!! Hahaha Sorry hoor meiden ;) zit nu op ongeveer dag 15 en duim echt zoo hard dat ik in egypte niet ongi ga worden ;):)

Meiden mooie zonnige dag nog xxx

4. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola! 3 keer per week is erg boven gemiddeld! haha super ik duim voor je mee!!!

5. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hihi carola, ik duim heel hard dat je daar niet ongi wordt hoor!!!! zou wel fijn zijn he! hihi

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: ik duim ook heel hard dat er vliegtuigen gaan!!!

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Bregje, Ja goed he :D Ben ook helemaal trotsss!!! :):D
    Ennuh over over 19 dagen moet dat ding toch wel gestopt zijn met spugen ;)!! dit kost schiphol ook een miljoen per dag ofzo dus denk dat volgende week wel weer alles gewoon vliegt!! :D

@ Maya, zou idd fijn zijn..:D maar we gaan van t ergste uit kan t alleen maar mee vallen ;)

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

#948 Mumm84, 19 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2010
    Hey Carola,

Ik bedoelde eigenlijk een paar vriendinnen in mijn omgeving. ;) Er zijn 3 vriendinnen eind vorig jaar en begin dit jaar gestopt met de pil en nu alle 3 zwanger. Weet dat mijn tijd wel komt, maar toch....We gaan er nu volledig voor dus wie weet! Scheelt iig een dikke buik in de zomer :D.

Zal voor je duimen dat je ongi uitblijft!!! Dat zou geweldig zijn!

Fijne avond meiden!

Liefs Mumm

9. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen, ben weer terug met een nieuwe banner. mijn vriend en ik hebben besloten er weer helemaal voor te gaan na de dip. Heb wel trouw elke dag jullie berichtjes gelezen.
    @bergje, moest wel lachen om jouw berichtje dat je vriend geen sex wil omdat hij denkt dat hij dan tegen de baby aan duwt..

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Poely, Heb je een regelmatige Cyclus...? (fijn dat jullie er beide helemaal achter staan nu :))

Ik wil oook een bannnnnnner :( Maar kan wel iets invullen maar klopt dan toch voor geen meter ;)!!!

11. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Carola25, heb afgelopen maanden een cyclus gehad van ongeveer 35 a 36 dagen. Weet niet hoe het nou zit na de vroege miskraam. Hoe is jouw cyclus dan aangezien je de banner niet in kunt vullen?

12. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    poely, fijn dat jullie er volledig voor gaan! ik duim heel hard voor jullie hoor!

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @carola: een vakantie banner is meer iets voor jou! dan kun je lekker aftellen!!

Fijn dat je weer van de party bent poely!

14. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!! Oehh Maya zie dat je 2 dagen voor de eisprong zit.. dat wordt dus flink klussen aankomende dagen!!

15. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Poely als ik antwoord op jou vraag kon geven zou ik het doen.. Wil wel zeggen wat ik wel weet maar kom je nog niet veel wijzer uit ;)

1ste cyclus na stoppen vd pil was 24 toen erna was die 28 ofzo geloof ik en vanaf toen was het echt DRAMAAAAAAAA om de paar dagen bloedverlies niet wetend of dat nu een ongesteldheid was of hoe of wat.. en vanaf toen heb ik het niet echt bij kunnen houden.. alleen de laatste keer zat ik op 40 of 42 dagen alleen toen heb ik tussendoor wel 1 dag en nog eens 1.5 dag bloedverlies gehad...

nu zit ik waarschijnlijk op dag 17 van me cyclus en de afgelopen week 3 x geklust.. hoop dat het deze week ook nog een aantal keer gaat lukken en dan zien we wel weer :)

@ Bregje.. Hahahaha Ja idd :D

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    WAHAHAHAHAH HOOIKOORS!!!!
    iemand hier ervaring mee???? op al mijn pillen en druppels en sprays staat dat ik ze tijdens de zwangerschap niet mag gebruiken....
    ik heb kriebels en mijn mijn ogen zijn gezwollen en uiteraar benauwd en daar kan ik echt slecht tegen.......heeft er iemand medicijnen die je wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap??

greetzzz

17. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    ik mag hier cetrizine nemen, dus mss eens vragen? helpt super bij mij!

en idd klustijd!!!! ;)

18. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    succes met klussen maya :)

19. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hihi geen probleem meid!
    als nu nog men sensitesten posi zouden zijn he :)
    mss morgen over overmorgen dan he! :)

20. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    wat is het hier stilletjes meiden....

Deel Deze Pagina