November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Maya dat vond ik dus ook al ;) Maarja goed.. dacht mischien ligt het aan mij :)!!!

Ik heb anders genoeg onzin te vertellen hoor ;)

Heb net me hondje weer opgehaald want hoef morgen en vrijdag maar een halve dag te werken :D Dus tijd genoeg voor die lieve schat van me :D!!! Toen ik thuis was gelijk een wasje aangezet en toen zag ik dat mijn lieve mannentje alle strijkwas weggewerkt had en dat er een nieuw wasje op het droogrek hing :D Wat heb ik toch een topvent.. als ik van sommige meiden hoor dat hun man niks in het huishouden doet of dat ze erom moeten vragen/zeuren ;)!!! Zometeen ff de dierenhokken schoonmaken (hoekjes doen) want ze stinkennnnnnnn :(!!! Daarna nog beetje stoffen en stofzuigen en vleesje bakken :)!!

Morgen moet ik eindelijk weer terug naar de tandarts ivm een nepkies die er al 2 x uit gevallen was en die ze nu op een andere manier erin gaan zetten.. (er zat een ontsteking in me eigen kies en die moest eruit :() Dramaaaa dus ;)!!!

Vrijdag word de Urn van oma bij opa op het graf geplaatst.. en zie ik je tante oom en nichtjes weer :) Na afloop gaan we nog ff 1.5 uur bowlen met zn alle.. Ondanks de niet zo leuke reden waarom we bij elkaar komen toch erg veel zin in :D!!!

Verder mochten we allemaal een kettingkje van oma uitzoeken... mijn nichtjes en neef hebben er eentje met as van oma gekozen maar dat wou ik niet.. ik mocht dus een gewoon mooi kettingkje uitkiezen en heb een hele mooie kunnen vinden :D Kan niet wachten tot ik hem om mag doen!!! (Krijg m vrijdag dus na t plaatsen vd urn)

Zaterdag zouden we uit eten gaan met vrienden maar we hebben besloten om toch gewoon thuis een borreltje te pakken .. Ga nl BIJNAAAAAA Op vakantie en dat kost ook al genoeg euro's!!! ;)

Verder nog niet echt plannen voor komend weekend!!! ja genieten van me vrije dagen en vooral lekker rustig aan doen!!!

Hoe is het met jullie meiden? Met de zwangere meiden alles goed..? En met de niet zwangere dames... Met t klussen of bijna mogen testen...? Hoop dat alles goed gaat met iedereen :)!!

Nou Maya genoeg om te lezen? hihi

Dikke kus voor jullie!!

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya:als de testen niet + zijn dan zou ik als ik jou was toch voor zekerheid klussen, dat kan je namelijk niet vaak genoeg doen en die zaadjes blijven wel drie dagen rondzwemmen!
    @carola: haha lekker leeswerk! fijn die vent van jou! ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel klagen over de huishoudelijk capaciteiten van manlief..
    @nike: meid ik hoop dat alles goed is en dat je het alleen erg druk hebt, mis je een beetje op het forum!

Ik ben vandaag bij de huisarts geweets i.v.m hooikoorts en benauwdheid...heb nu een puffer gekregen en een neusspray die beiden veilig zijn voor de baby.
    hopelijk voel ik mij morgen een stuk beter!
    ik heb nog een paar drukke dagen voor de boeg, morgen nog werken vrijdag ochtend heel vroeg auto op apk en daarna naar de verloskundige en daarnastiefdochterlief ophalen. Zaterdag wordt mijn nichtje 3 jaar dus lekker een feestje!

jullie nog wilde plannen?

3. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    Belgiƫ
    hihi zotte carola, nu had ik wel even genoeg leesvoer :)
    amai drukke agenda iedereen seg!!!!
    wij gaan een rustiger weekendje tegemoed...
    zaterdag werken en dan s avonds naar feestje van collega en zondag op de koffie en onze trouwalbum laten zien, eindelijk hihi! :)

ik vind dus men eitje echt niet he! begin me wat te stressen, maar we blijven klussen hoor! geen probleem hihi! :)

4. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

ook weer even een berichtje van mij.

Het is hier inderdaad rustig, behalve Nike heb ik Eclipse ook al een poos niet meer gezien hier! Hoe zou het met haar zijn?

Sinds deze week heb ik officieell een buikje ;) Ik probeerde maandag een broek aan te trekken en ik kreeg hem nog dicht ook, maar man, wat zat dat vervelend. Het is een hoge broek, dat gaat dus echt niet meer! En ik heb van dat model broek er nog een, die twee verdwijnen dus voorlopig in de kast. Vorige week had ik nog twee dagen mijn skinny aan, die is wel redelijk laag. Maar ik merkte toch echt aan mijn darmen dat ook die broek voorlopig opgeborgen kan worden!
    Gister voor het eerst met positiebroek naar het werk, en eigenlijk is dat gewoon heerlijk! Stom dat ik daar zo tegenaan heb gehikt, dit voelt namelijk zo veel fijner! Lang leve de positiebroeken :p

Momenteel zit nog een beetje met het bh-probleem. Ik heb van de meegroeitentjes, maar die zijn dus niet echt charmant. Ik ben echt in dubio over wat ik zal doen. Toch eens kijken voor voedingsBH's, die zijn een stuk vrouwelijker, of toch normale BH's in de maat die ik nu heb.
    Bergje, Nike en Eclipse: hoe lossen jullie dat op?

Mumm: had je gezien dat je mail hebt (op je hotmailadres)

Voor de niet zwangeren: succes met klussen! Hopelijk kunnen we binnenkort hier virtueel toasten met kinderchampagne op nieuwe zwangerschappen!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Excuus voor mijn lange afwezigheid. Maar daar ben ik dan eindelijk weer eens! Heb het best druk gehad en even weinig achter de computer gezeten. Ik beloof beterschap!
    Nog twee daagjes werken en dan lekker een weekje vakantie. We hadden niet gepland om weg te gaan, maar aangezien het erg mooi weer wordt, willen we misschien toch een hotelletje in eigen land boeken voor twee nachtjes.
    Verder gaan we opruimen/ klussen/ spullen naar de stort brengen/ baby erkennen/ kinderkamer en kinderwagen kopen.

@ Poely: Fijn dat je er weer bent!
    @Carola: Hoe lang nog tot je vakantie? :)
    @Bergje: Hooikoorts heb ik ook last van. Heb vandaag bij het Kruidvat homeopatische spul gehaald. Geloof er eigenlijk niet zo in, maar is het proberen waard....Oh lees verder en zie dat je van de huisarts al wat gekregen hebt. Helpt het?
    @Maya: kan goed zijn dat jouw eisprong wat later is toch? Hoor je wel meer.
    @Piekie: Met BH's heb ik nog niet echt problemen. Mijn borsten zijn wel wat gegroeid, maar kan mijn eigen BH's nog aan.

En de positiebroeken/jurkjes: Er ben er sinds vorige week ook echt aan. Gewone broeken zitten echt niet meer lekker. Knoop moet dan aan het eind van de dag open.

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Maya, daarom begin ik nu dus nog niet aan die ovu-testen ;)!! Maaruhh.. Trouwalbum? :D Vertel wanneer zijn jullie getrouwd.. Of heb ik dat gemist ;)!!

@ Piekie wat leuk joh dat je merkt dat je buikje nu echt begint met groeien :D!! Hihi ennuh positiebroeken zijn tegenwoordig zoo modern (sommige) dat je niet eens ziet dat het zo een broek is :)!!

@ Nike, Lekker joh ff weg ook al is het maar 2 daagjes :) Ook leuk... Veel plezier :D!!! ennuh Nog ongeveer 17 nachtjes slapen totdat we op vakantie gaan :D Gisteren ff lijstje gemaakt wat er allemaal mee moest!!! Kwam tot de conclusie dat geen handoeken mee nemen.. of ja 1 badlaken voor de zekerheid echt heel veel ruimte gaat schelen in je koffer :D We hebben namelijk op de hotelkamer elke dag schone handoeken en voor t zwemmen kan je met zo een pasje daar handoeken lenen!!! lang leven de ALL In systemen :D!! hihi

Vandaag moet ik hopelijk voor de laatste keer naar de tandarts dit jaar...;) Ze gaan een kies plaatsen *WEER EEN VERDOVING DUS :(* GGgrr die er al 2 x uitgevallen was.. Nepkies want in me eigen kies zat een ontsteking en dat was nog een melkkies waar niks onder zat.. Ben er nu helemaaal klaar mee.. ga echt wel vragen of het perse verdoofd moet worden..

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Sterkte bij de tandarts en bikkel als je zonder verdoving doet!

8. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nike,Wat een fijn vooruitzicht zeg!! Waar gaan jullie ergens kijken vor de babykamer en kinderwagen? Bij baby-dump hebben ze heel veel leuke en mooie dingen!!

Ik weet niet wat ik deze maand moet verwachten van mijn cyclus na de vmk. Hoop zo dat ik gelijk weer zwanger ben, mis mijn kwaaltjes ook al is misselijk zijn niet fijn, maar nu zou ik het toch wel weer willen voelen. Afgelopen week wel lichte kwaaltjes gehad, maar lijkt me sterk dat ik nu al weer zwanger zal zijn.

9. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Poely, hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.. Mocht het niet zo zijn dan hoop ik voor je dat je snel weer een mooie cyclus hebt!!!

10. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    Belgiƫ
    poely, ik hoop het wel echt voor je hoor! zou wel goed zijn he! en anders idd een regelmatige cyclus en dan een mooie zwangerschap!

ik heb dus vandaag met gynea gebeld en ik mag 26 mei langsgaan... ben er echt wel blij om hoor! dan ben ik geruster!

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike, Thnx ... Het deed op sommige momenten wel pijn.. vooral de nood vulling er ff uit halen.. maar de rest was goed te doen :) Had na 3 x verdoving in een korte tijd t wel weer gezien ;)!!!!

Verder zit ik alweer op dag 21 van me cyclus en moet zeggen (en afkloppen) Heb nog geen tussen bloeding gehad :D EINDELIJK eens geen bloed ;)!!! Maarja wanneer ik nu ongi moet worden of een test kan doen geen idee? we w8ten gewoon zolang we kunnen wachten :) Ook een optie.. haha!!

Verder gisteren de urn van oma begraven bij het graf van me opa.. (die ik nooit gekend heb) was wel ff raar maar wel mooi.. We hebben ook nog sierraden verdeeld die nog wat waren onder de nichtjes :) Was erg leuk om te doen.. vooral omdat iedereen steeds vroeg.. Ik vind deze mooi wilt iemand anders deze? zoja dan loten we erom zo nee dan neem ik m.. en moet zeggen dat ging heel erg goed.. had ik niet verwacht aan de ene kant.. maat gelukkig hielden de volwassen mensen zich er vanaf zodat wij t zelf konden uitzoeken!!!

Vanavond lekker bij vrienden met nog een stel.. met dat stel kan ik altijd zooo lachen :) Die zijn homo/bi en die mensen zijn meestal zoo gezellig... staan op een bepaalde manier in t leven en dat spreekt me altijd heel erg aan :) vandaar dat ik het altijd zoo goed met homo's kan vinden :D!!! hihi

Zondag word mn schoonmoeder 60 dus gaan we lekker daar op visite.. en hopelijk in t zonnentje lekker chillen!!!

Jullie nog leuke plannen?
    Ik ga ff snel de was opruimen.. over 20 minuten is vriendlief alweer thuis :)

Meiden fijn weekend!!! XxxxX

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Maya: Fijn dat je zo snel (dat is volgens mij relatief snel voor ziekenhuisbegrippen) bij de gyn terecht kan.
    @Carola: Wat goed geen tussenbloedingen! En inderdaad homo's daar kan ik vaak ook wel om lachen!

Vandaag lekker geshopt in Den Bosch met een vriedin. Of eigenlijk meer op het terras gezeten en bijgekletst. Ook niets gekocht.
    Morgen lekker op weg naar Drenthe! Heerlijk 3 daagjes er tussenuit.
    Fijn weekend allemaal nog!

13. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Wat is het hier de laatste weken stil zeg :( Jammer...

Gisteren naar de stad geweest en voor 120 euro nieuwe jurkjes/schoenen enz gekocht :D hihi

Vandaag werd mn schoonmoeder 60 dus wezen bowlen en pannenkoeken gegeten!! Was erg lekker! :D

14. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hallo meiden!
    nou ik had ook ff wat volle dagen! heb net even bijgelezen! fijn om je weer te horen nike!
    piekie en nike welkom bij de club van de positiei kleding haha! ik vind zelf die van noppies het mooiste en fijnste maar dat is dan ook het duurste. op marktplaats kun j eook 2e hands nog goede kleding kopen.
    Ik ben de eerste stukken positiekleding al uiitgegroeid haha!

Wat bereft BH's ik heb toevallig gisten een nieuwe gekocht en mij laten adviseren over de maat e.d. ik had zlefs een D cup nodig!! ik koop voedings BH's heb een meegroei BH maar dat vind ik niets. ik ehb er 1 van de hema die is goedkoop en degelijk maar heb ik toch iets te strak gekocht vrees ik. Op de 9 maanden bers heb ik een hele fijne gekocht!!! ik zal eens opzoeken wat voor merk ofzo.
    gisteren heb i er een van Anita gekocht, met een beugel een soort satijnen erg mooi.

vrijdag ben ik bij de verloskundige geweest, als de benauwdheid niet erger wordt dan mag ik thuis bevallen. alles gaat nog steeds volgens het boekje.

de medicijnen die ik nu heb werken tegen de benauwdheid, van mijn ogen heb ik nog wat last en mijn neus ook maar die spray werkt niet meteen. het is wel fijn dat ik kan puffen als ik te weinig lucht krijg. ik woog nu 62,5 kilo ik ben precies 500 gram aangekomen per week haha! ieder 4 weken bij de controle 2 klio.

morgen weer werken en weer fysio mishandeling haha !
    ow ik droom trouwens de aflopen dagen weer over eten!

15. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Hahahahaah Echt grappig, Ik droom trouwens weer over eten ;)

Ennuh bregje wel fijn dat er in ieder geval iets is voor je benauwdheid!!

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Weer terug van drie heerlijke daagjes Drenthe. Lekker gefietst, gewandeld, op teraasjes gezeten enz.

@Bergje: Ik ben ook wel fan van Noppies positiekleding, maar inderdaad erg duur. H&M is goedkoop maar daar heb ik nog niets kunnen vinden. Wil trouwens ook niet te veel kopen. Gewoon wat dingen die je kan combineren. Kost al geld genoeg allemaal....

Inderdaad erg rustig hier...

Ga nu lekker pannenkoeken bakken!

17. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    hmmmmmmmmmmmm pannenkoeken!
    Fijn dat je lekker een paar daagjes weg bent geweest NIKE!
    ik heb vandaag de deal rondom zwangerschaps en ouderschaps verlof met mijn baas rond gemaakt!
    @ piekie hoe is het met jou buikje??? en je (.)(.)?????
    ga je ook een foto posten?

nike: groei jij goed??

@carola dat is wel een voordeel van niet zwanger zijn...dat je gewoon lekker kan shoppen wat je leuk vind!!!

18. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Shame on me, ik heb nog steeds geen foto gemaakt/door mannetje laten maken... 's ochtends heb ik er niet echt tijd voor door de weeks, dus wellicht komend weekend!

Mesnen beginen nu wel te zien dat ik een buikje heb, maar het hangt er nog wel een beetje vanaf wat ik voor kleren aan doe.
    Qua kleding, ik heb een spijkerbroek van Mamalicious, een zwarte linnen broek van Prenatal en een beige van de H&M. Zwangerschapsbovenkleding heb ik nog niet aan. Ik heb wel een shirtje en een truitje van de H&M, maar die zijn echt voor de dikke buiken, die draag ik voorlopig nog niet (gekocht zonder te passen, dus thuiskwam ik er achter dat die dingen nog even in de kast mogen). Wel merk ik dat de wat kortere hemdjes steeds opkruipen, en dat de meeste bloesjes gaan trekken bij de knoopjes... Ik ga even een selectie maken van wat ik in de kast heb en nog wel even pas, en wat niet meer kan en achterin mag wachten tot het weer past.

Met de boobs gaat het vast goed. Ik heb alleen al weer een paar dagen last van een branderig gevoel links. Nou zag ik vanmorgen dat links de tepel een stukje groter is dan rechts, dus waarschijnlijk komt er binnenkort rechts ook zo'n groei spurtje.
    Hier in de stad heb ik nog geen mooie zwangerschapsbh's kunnen vinden, maar op internet heb ik al wel wat mooie gezien. Eentje van Anita (zwart, met normale bandjes) en van HOTmilk. Liefst wil ik ze passen voor ik ze koop, maar ik heb nog niet een winkel in de buurt gevonden die ze heeft. Dus wellicht toch maar via internet bestellen...

19. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Piekie!

Volgens mij heb je achter de markt in onze stad een baby winkel met zwangerschapsbh's. Net nu ik het wil typen ben ik de naam kwijt....iets met Petit. Petit huppeldehup dan maar :)

Zal je binnenkort terug mailen. We gaan er volgende week een weekje tussenuit dus zal je dan mailen!

Ladies, het klussen gaat hier helemaal geweldig! Hoop zoo dat het mee zit deze maand! Poely, Maya en Carola: ik duim ook voor jullie!!

Liefs Mumm

20. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Mumm,

fijn weer even iets van je te horen! Ik was al bang dat je van de aardbodem verdwenen was :)

Het winkeltje achter de markt ken ik, maar ik ben er nog niet binnen geweest. Toen ik vorige week op jacht ging, was die nog niet open (tja, wat wil je, vrijdagochtend...) Maar ik ga daar zeker binnenkort even langs!
    Tegenover de Blokker zit ook een winkel met veel en ook leuke positiekleding, maar qua lingerie hebben die alleen de tentmodellen...

Succes met klussen en geniet er van! Hopelijk gaat deze maand weer nieuwe zwangeren opleveren!

Deel Deze Pagina