@ carola: wat vervelend dat je zoveel last hebt van het ontpillen! @sarah S: heb je nog niet getest???? @Maya82: echt naar dat je ouders zo doen! als het eenmaal zover is dan zullen ze het wel moeten accepteren! Nou als het goed is moet het nu gelukt zijn met mijn banner...zag wel dat het nog heeeeeeeellllll lang duurt voordat ik mag testen. kwaaltjes heb ik niet echt maar ik moet wel heel vaak plassen. Ik ben erg benieuwd...zwangerschap testen heb ik alvast in huis gehaald (deze zijn op internet trouwens veel goedkoper te krijgen) Hoe doen jullie dat nu met tandarts bezoeken en dergerlijke? ik moet volgende week en krijg ook nog een griepprik. ik denk dat ik voorafgaande voor de zekerheid maar test. Zjn jullie aan de folium? en welke dan? Ik heb nog wel een leuke story, ging naar de etos voor je juiste vitamine maar vond het nogal spannend en keek over mijn schouder of ik geen bekende tegenkwam... uiteindelijk een multy supplement gekocht. thuis gekomen zei manlief dat heb je nu nog niet nodig hoor....dat ik zei jawel daar moet je van te voren al mee beginnen. keek ik gisteren nog een op het doosje...staat er op: zwanger zijn.... Ik was helemaal in de veronderstelling dat ik de supplementen voor zwanger worden had gekocht! Dus gisteren maar weer naar de etos en inderdaad er zijn ook supplementen die zwanger worden heten......... Nu heb ik eindelijk de goede!
hihihihi... och dan heb je die pillen alvast he! ik test niet echt op voorhand, maar ik zeg het wel dat we er mee bezig zijn, dan is het aan de dokter ofzo om uit te maken wat ze ermee doen natuurlijk he... en ivm men ouders, dat zien we nog wel weer he... girlz, is er niemand die bijna moet gaan testen, want het wordt toch zo stilletjes aan de moment he!!! het zou heel snel zijn, maar er zijn er altijd waarbij het van de eerste keer lukt natuurlijk he!
Ik zie net dat er bij mij op 5 december ingenesteld moet worden!! sinterklaas ik wil graag.....een innesteling....
Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat wanneer je stopt met de pil, je niet weet wanneer je volgende menstruatie precies komt. Het kan na 28 dagen komen maar ook na 40 dagen... Ik had toen ik aan de pil was 28 dagen...Ik zit nu al op 33 dagen..Zou ik nu zwanger zijn of blijft mijn menstruatie langer uit? Ik ga morgenvroeg of Zondag een test doen... Het is allemaal zo onzeker he?! Maar goed na een test heb je iets meer zekerheid. Wat ik nog wel even wil zeggen is; Als je een vroegtest koopt, een test waar je 4 dagen voor je menstruatie mee kan testen is dit niet altijd veilig. Je kan namelijk een positieve test hebben maar na een paar dagen toch nog ongesteld worden. Ik heb dit namelijk aan de arts gevraagd. Hij vertelde mij dat je dan wel zwanger bent maar dat het dan toch nog mis gaat in de eerste dagen. Veel vrouwen die geen vroegtest gebruiken zien de bloeding dan als verlate menstruatie maar het is dan eigenlijk een vroege miskraam. Pas dus op dat je niet te blij bent met zo'n test. Beter kan je op de dag zelf testen. Als je niet weet wanneer je menstruatie komt gebruik dan een test die je op de dag zelf kan gebruiken en niet eerder! Deze is het meest veilig en dan weet je gelijk als de test positief is of je menstruatiedag al is geweest. Het is een tip.
@ Sarah S: ik duim voor je @maya 82: wat vervelend voor je dat je ouders er zo over denken. Bedenk je wel het is jullie leven en straks jullie kindje Hier nog steeds misselijk m.n. in de ochtend, gevoelige tepels en borsten, af en toe steken in mijn lies, maar ook al 6 dgn bruin verlies Ik denk dus dat we straks voor ronde 2 gaan
@sarah, ik duim echt wel voor je hoor! je zou de eerste zijn in ons clubje denk ik he @marjon: ja idd leuk is het niet, maar we gaan er echt voor en het spijt me maar als ik later moet kiezen tussen men eigen kindje en een bemoeizieke moeder, dan weet ik het wel hoor! en ik vrees ook dat wij gewoon naar 2e rond gaan hoor, hoewel ik veel last heb van borsten enzo, maar toch... go girls, go girls
@sarah s: Heel veel succes!! ik duim voor je!! ik zal na het weekend de huisarts even bellen i.v.m. de inenteningen voor de mexicaanse griep.
Ahh Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Ik heb vanmorgenvroeg getest en..Het is POSITIEF!! De test gaf aan; Zwanger 4-5 weken.. Alleen ik ben wel erg voorzichtig!! Het is nog zo pril!! Mijn vriendin heeft ook een keer een miskraam gehad met 6 weken... Dus ik blijf voorzichtig!! Lieve Meiden, Ik hoop dat jullie ook heel snel in verwachting mogen zijn!! Ik duim voor jullie allemaal! Ik blijf wel op dit forum dan kan ik jullie verhalen volgen!! Liefs
Sarah GEFELICITEERDddddddd Geniet ervan. En niet naar al dat negatieve luisteren en denken. het overkomt niet iedereen!!!
@ Sarah S: Wowwwwwwwww de eerste raak! super zeg! en dan toch stiekum al ruim 4 weken...hopelijk gaat alles goed! en natuurlijk gefeliciteerd!
sarah!!!! proficiat meid! idd ff realistisch blijven, maar toch dikke profi hoor!!!! ben zooooooooooooooooo blij voor je! van de eerste keer raak, wow en dan zeg ik nog, het moest maar eens he! geniet ervan en profi!!!!
Hoi Maya, Bedankt voor je lieve reactie!! Ja eigenlijk heel vreemd, je verteld het aan bijna niemand totdat je 3 maanden bent maar hier weet iedereen het!! Maar goed we blijven voorzichtig.
@ Sarah wat super meid! Gefeliciteerd Na nog niet eens 1.5 dag echt ongesteld te zijn geweest, gaan we nu voor het echie beginnen 7 Nov. me laatste pil geslikt... dus voor me gevoel nu ook wat meer uit me lichaam Laatste weken dus wel gemerkt dat ontpillen Meiden succes en vind het echt erg leuk dat er een topic voor de meiden is die in November gestopt zijn Kom hier zeker vaker ff koekeloeren Fijne avond en slaap lekker!!! Iemand btw nog wat leuks aan sinterklaas gedaan?
@sarah: ik ben nog niet overtijd en heb zo het vermoeden dat testen niet nodig is deze maand Ik wacht het rustig af
het geeft wel moed dat sarah scoort in de eerste ronde!! hier zere borsten, maar dat heb ik eigenlijk wel vaker....dus zegt ook niets....