@ Bregje, Of juist niet... want het geld vliegt zo me portemenee uit Erg verslavend kleding shoppen (vooral zomerkleding) @ Piekie ik ben ook erg benieuwd naar je foto!! Zoo vandaag heerlijk een half dagje gewerkt.. nu ff lekker opruimen en chillen thuis en dan om half 6 oppassen.. De ouders van de kids waar ik op pas gaan een avondje zwemmen.. Baal nu alleen als een stekker want er belde net een vriend op of we straks ff mee gingen in de stad wat drinken.. maar aangezien ik moet oppassen gaat dat niet lukken !!! Verder zit ik op dag 26 en nog steeds geen tussenbloedingen gehad Helemaal goed dus Mijn lichaam leert t wel !! Jullie nog plannen voor koninginnendag? Wij gaan waarschijnlijk ff kijken bij een feest hier in de stad (Nijmegen) echt geen zin om de echte drukte in amsterdam op te gaan zoeken..hihi Meiden fijn weekend alvast!!!!!!!!
@Piekie: Waar blijft je buikfoto? En hoe is het met je boobs? @Mumm: Nog vier dagen tot de eisprong zie ik, dus nog even doorklussen. @Carola: Hoe lang is je cyclus? Heb je daar al een idee van? Hoe was het in Nijmegen? Ik ga normaal gesproken altijd even met vriendinnen naar het Gofferpark en daarna de stad in. Dit jaar niet geweest. @Bergje: Ben inderdaad al goed gegroeid. Maak altijd op zondag een buikfoto. Dus zal er dan weer eens eentje plaatsen. Heb vandaag geen koninginnedag gevierd, maar lekker 23 (!!) kilometer gewandeld. Ging super goed. Alleen kammer van de regen in de ochtend. Jullie nog wat leuks gedaan? Morgen kinderwagen bestellen en daarna op kraamfeest bij een vriend van vriendlief. Zondag lekker NIETS doen!
@nike: volgens mij kun je straks de 4daagse wel lopen, waarschijnlijk ben je dan de eerste die dat hoog zwanger doet! \Wij hebben gisteren lekker met mijn schoonmama en haar vriend een rommelmarkt bezocht. hihi de meeste baby stuff gewoon bij de HEMA gescoord! dus ben weer een vestje dekentje en spuugdoekjes verder! heb nu af en toe last van harde buiken, raar gevoel is dat. en ik ben ook ineens behoorlijk aan het groeien! is er iemand van de zwangere meiden die het volgende herkent: mijn tepels zijn echt heel glad en zacht geworden en gloeien!!!!! echt bijna zo erg dat ik er wel ijs op zou willen doen! hebben jullie dit ook??
@ Nike, Geen idee... Maar heb wel t idee dat ik ongi ga worden een deze dagen... Zit nu op dag 28 dus zou dan wel erg netjes zijn..Mischien een beetje raar maar me vriend zegt ook als we orale sex hebben en ik zit tegen ongi aan worden dat het dan wat meer naar ijzer proeft..dat dat niet vies is maar dat het hem al vaker opgevallen was.. en sowiezo heb nu ook wel zo een ik moet ongi worden gevoel soms.. Goffertpark was erg leuk en vooral druk!!! Heb nog 2 fotoalbummapjes gekocht 2 voor 1 euro Hahaha en aangezien ik vd week 120 foto's heb laten afdrukken kon ik die goed gebruiken!!!! In de stad zelf was het opzich wel gezellig we hebben ff wat gedronken @ Le Figaro.. Helaas zat mijn favo tentje Riva aan de waalkade zo goed als vol.. Er was op het molenplein een feestje waar heel erg goed gedraaid werd maar helaas liepen daar wat agressief gespuis rond.. 1tje werd door een agent weg gestuurd en die kwam agressief terug om verhaal te halen en die agent had die gozer gewaarschuwd dat tie op moest rotten.. Die agent was groot en breed en gaf die gozer een duw omdat tie weer terug kwam.. zo hard duwde hij niet maar toch lag die gozer op de grond.. tot 2 x toe!!! Voordat de boel daar helemaal een zooitje werd zijn we maar naar huis gegaan.. we waren toch beide moe.. en hadden geen zin in dat gezeik!!!! Beetje jammer dat die soort mensen ook bestaan!!!
hey meiden! ik ha een PB bericht van eclipse, ze zit niet vaak meer op deze site. ze is wel mijn hyves vriendje geworden dus ik kan og bij haar spieken! heb aal een buikje waargenomen op haar foto's!
Ha meiden! Wij klussen wat af hier in de Randstad. Is het niet aan de buitenkant van het huisje om dat straks in de verkoop te zetten, dan is het wel in de slaapkamer . We houden ons nu zo aan een 'klusschema'. Er zit max 3 dagen tussen. Dat is wel prima toch?Wat vinden jullie? Als het goed is heb over 2 dagen m'n eisprong. Heb sinds vandaag het schema al opgevoerd naar 1x per dag. Dat moet wel genoeg zijn toch? Gisteravond hadden we een bevriend stel te eten. Zij zijn nog lang niet bezig met kinderen. Dus het was voor ons wel even moeilijk om niet te zeggen dat wij er wel mee bezig zijn. Je wilt toch enthousiast zijn en het ook eens met andere delen....(leve de uitvinder van dit forum ) Die vriendin vroeg ons wel een paar keer of wij er al aan toe zijn maar ik kletste er maar wat over heen. En gelukkig begon vriendlief ook elke keer heel subtiel over iets anders. hihi! Mannen zijn daar zulke sterren in! Morgen en dinsdagochtend werken en dan gaan we naar een vakantiehuisje. Even een paar dagen er tussen uit! @ Carola25. Zou wel tof zijn als je nu gewoon zwanger bent!!! Al hoewel ik me wel voor kan stellen dat het toch wel fijn is om een maand geen bloedingen te hebben en eens normaal ongi te worden. 28 dagen zou mooie cyclus zijn zeg! @ Bergje, doe Eclipse de groeten! Komt ze nog wel terug op het forum? Liefs Mumm
Hoi Mumm, ik zit op dag 29 vandaag en had nieuwe testen van Testpoint, Kon het dus niet laten om er eentje uit te proberen omdat ik gewoon nieuwschierig ben hoe deze werkte (die 2 voor 5 van KV vond ik niks) Deze zijn echt heel fijn maar zoals ik verw8 had was die wel negatief!!! Ben al 2 dagen aan t w8ten wanneer in ongi word.. 2 dagen terug dik het gevoel dak ongi moest worden maar vandaag nergens last van gehad.. en nog steeds geen bloed!!! Mijn hoop om dus op vakantie niet ongi te zijn neemt dus heel erg af Bah... Namelijk nog precies een week en dan vliegen we naar Egypte
@mumm: ik denk niet dat eclipse terug komt ze heeft er geen behoefte meer aan geloof ik. Gek ik vind het zo gezellig hier! Een keer per dag klussen lijkt mij redelijk safe hoor! als het maar leuk blijft! @carola: jammer dat de test negatief was, maar voor jou al een onwijze stap om uberhaupt te testen omdat nu geen tussen bloedingen zijn geweest! misschien is het nog te vroeg, en misschien komt de ongie maar dan snapt je lichaam het nu wel!
Ha meiden, ja ja, het wonder is geschied, ik heb wat buikfoto's. Alleen staan ze thuis op de laptop, dus nog even geduld! Manlief had de laptop de afgelopen dagen redelijk permanent in gebruik (als we thuis waren), maar vanavond ga ik mijn kans grijpen! Ik vind het nog wl echt een vetrol-buikje, helemaal omdat er rond mijn heupen ook wat extra vet is gaan zitten. Ik snap nog steeds niet waar dat vandaan komt, ik ben sinds ik zwanger ben van 68,5 naar 70 kilo gegaan, dus da's nog niet echt noemenswaardig. maar ja, jullie zien eht vanavond dus wel. De brandende borst is vrijwel over, gelukkig! Het afgelopen weekend hebben we gebruikt om het kamertje even een stuk aan te pakken. Alle gaten in de muren zijn gevuld, de plinten en kozijnen staan in de grondverf en ook de commode heeft een flinke schuurbeurt en een laag grondverf gekregen. En we hebben even gebruik gemaakt van de extra korting bij de Gamma van afgelopen dagen, we hebben laminaat gekocht! Langzamerhand krijgt het beeld zoals we dat in ons hoofd hebben steeds een beetje meer vorm te krijgen, super is dat! En zodra de commode echt klaar is, kunnen we ook wat spulletjes gaan kopen. Nu kunnen we die echt nog niet kwijt, en slingert alles een beetje rond. Dus als het allemaal een (al dan niet tijdelijk) plekje kan krijgen, kunnen er ook echt gaan shoppen! Of lenen bij vrienden/familie. Ik heb me trouwens ook opgegeven voro ZwangerFit. Dat is lekker bewegen en duidelijke info krijgen over zwangerschap, bevallen en daarna. Ze hadden nog 1 plekje, dus dat was mazzel! Yoga-achtige dingen is niet echt aan mij besteed, dus ik had ook niet echt een alternatief verzonnen. Van Eclipse had ik ook al begrepen dat ze hier eigenlijk niet meer komt. Of ten minste, ze schrijft niet meer mee, maar ze leest nog wel regelmatig op het forum om info te halen. Op zich snap ik haar wel, ik post ook echt niet meer elke dag, puur omdat er lang niet altijd iets te melden is. Maar ik vind het wel leuk om hier af en toe een berichtje neer te zetten, en om te lezen hoe het met jullie gaat! @ Mumm: om de dag schijnt beter te zijn voor de spermakwaliteit dan elke dag. Geniet er van meid! En ook van jullie weekje er uit, het weer schijnt een beetje beter te worden!
Hoi meiden! Mag ik hier komen meekletsen? Ook in november gestopt! Helaas zijn mijn cyclussen echt drama, dus een kindje lijkt nog heel ver weg!!
@ Ostara Natuurlijk mag dat hoe meer zielen hoe meer vreugd !!! Ik leef met je mee meid mijn lichaam begint het nu volgens mij ook pas een beetje te snappen hoe het ongeveer hoort Wat ik me in het algemeen eigenlijk afvroeg was hoelang jullie samen zijn met je man/vriend?
Welkom Ostara!! Veel lees en schrijfplezier! Thanks voor de tip Piekie! Had gister een mega-duidelijke ovutest en net was er niks meer te zien. Dus hoop dat het dit weekend raak is geweest! Van m'n banner klopt iig niet veel Wat voor kleur wordt de kamer Piekie?! Liefs Mumm
@Mumm: Inderdaad schijnt beter om de dag te klussen ivm zaadkwaliteit. Maar ik heb me daar niet zo aan gehouden. Deden het rond de eisprong vrijwel iedere dag en met resultaat! En inderdaad als je bezig bent over kinderen praten is wat lastig. Heb ik ook gemerkt. Wow en een megaduidelijke ovu-test. Hopelijk zie je ook resultaat over twee weekjes. @Carola: Jammer dat je test negatief is. Nog steeds niet ongi? Voel je je anders dan anders? Lekker zeg dat vooruitzicht van een vakantie in Egypte! Vooral met dit weer. @Bergje: Doe de groeten aan Eclipse en ze is altijd welkom om weer mee te kletsen hier. @Piekie: Buikfoto's!! Ik ben benieuwd. Kamertje: wij hebben afgelopen weekend een bedje, kast en commode gekocht. Heel goedkoop bij Fabrieksdump van Babypark Kesteren. Alleen niet zo tevreden over de greepjes, die gaan we vervangen. Verder nog weinig gedaan in het kamertje. Alleen leeggehaald. Gelukkig ligt er al een vloer, hangen er mooie gordijnen en de muren zijn wit. Een muur gaan we nog wel een kleurtje geven. Oh ja Zwangerfit: daar ga ik me ook voor opgeven! Lijkt me erg leuk. Wil dat doen als ik niet meer kan spinnen. Dus hoop dat er dan plek is. @Ostara: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Hoop dat je cyclus snel normaal is! Vraag van Carola over hoe lang samen met vriend/ man: Ik ben 10 jaar samen met mijn vriend. Niet getrouwd. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik ben 30. Vandaag weer voor het eerst gewerkt na een weekje vakantie. Pff was wel weer even wennen. Had 70 mails om weg te werken! Weet niet of ik het al had verteld, maar kan onze kleine nu ook al voelen. Is soms behoorlijk actief. Echt super leuk gevoel. Zal dadelijk een buikfoto plaatsen.
@ Carola. Wij zijn 7 jaar bij elkaar, wonen 2 jaar samen en zijn niet getrouwd. Ik word over een paar weken 26 en mijn vriend is bijna 27. Fijne avond nog allemaal!
@nike: Mooi je buikje! wat leuk dat jeje kindje voelt! druk he in je buik?? Ik ben benieuwd naar jouw boobs strakls die van mij beginnen echt formaat NIET TE GELOVEN aan te nemen! ik heb zelfs nu wel een beetje iets van ho stop! (straks scheur ik uit mijn tieten!) welkom ostara: er wel iemand bij met een dramatische cyclus vwant die van carola doet eindleijk een beetje normaal! alhoewel meid hoe is het nu??? nu lijkt ie wel helmaal ff niet te komen! @ pieke: ben heel benieuwd naar jou buikje!!! Ik heb bij babypark kesteren online geshopt de wagen! Vandaag ben ik naar de markt geweest en eindelijk precies de goede stof gescoord!! voor gordijnen en wieg bekleding! en nog extra voor lakentjes! verde rnog een heel leuk broekje, shirt en blouse van nijntje gescoord! Antwoord op de vragen: ik ben 27 mijn lief is 32, stiefdochterlief is 12. We zijn 8 jaar samen en we zijn sinds februari geregistreerde partners. Wat ik nog niet verteld heb is dat wij inmiddels ook huizen kijken, manlief wil graag een nieuwbouwhuis. ik wil eigenlijk helemaal neit verhuizen maar als het eerst nog gebouwd moet worden dan kan ik nog wel aan het idee wennen. meiden wat goed dat jullie zo bezig zijn met sport enzo!! ik zou ook wat moeten gaan doen...mijn fysio raad mij zwemmen aan omdat mijn lichaam dat aankan. Ik ben alleen nog niet begonnen omdat ik weer last van benauwdheid kreeg, als dat beter gaat dan ga ik het een keer proberen. ! Ik heb al een badpak gekocht
Owwwwwwww Meiden ik heb echt een stomme fout gemaakt, ik was er heilig van overtuigd dat we zondag 9 mei zouden gaan.. maar het blijkt de 11de te zijn DOMPERRRRRRR!!! Hoe ik in godsnaam bij de 9de kwam geen idee? Mischien was dat eerst een optie en ben ik daarmee in de war... Baal in ieder geval goed Maarja wel vrij vanaf vrijdag middag Dus kunnen we lekker chill doen en alles rustig inpakken hihi @ Nike, ik voel me niet anders dan anders.. ja op 1 dag ongi gevoel na dan.. maarja goed heb ik normaal soms ook wel last van...ennuh nog steeds geen ongi te bekennen.. Ennuh Super dat je de kleine soms voelt Ik ben trouwens 5 jaar en een paar maanden samen met me ventje... En ik ben 25 en hij is 35 jaar!!! En wat hebben jullie een mooie buikjesssss Meiden morgen nog een dagje van 8 tot 5 werken en dan 2 dagen vrij Vrijdag een halve dag en dan vakantieeeeeeee