Ha meiden, even snel voor ik weg ga de foto's van 18 weken en 3 dagen! Deze is van de voorkant: Bekijk bijlage 69496
@piekie: het begint ook echt eem mooi buikje te worden! we hebben wel alledrie een heel bescheiden buikje!
@ Carola, dat is inderdaad een domper! maar dan komje toch ook 2 dagen later terug? Of zie ik dat verkeerd? En je hebt twee extra dagen om ongi te worden @ Nike: Leuk zeg, een foto van precies even ver (lekker kromme zin ). Gister kreeg ik van manlief de opmerking dat het nu toch echt iets begon te worden, dat het de afgelopen dagen ineens hard gaat! Maar er zijn nog steeds collega's die het of niet zagen of, als ze het wel weten, heel verbaasd zijn dat ik al bijna op de helft ben! Voel jij de baby ook al? Sinds een week of twee voel ik af en toe iets, en dat wordt echt steeds meer! Ik hoop dat manlief het binnenkort ook een keer kan voelen, maar nu voel je aan de buitenkant nog vrijwel niets. @ bergje: wow, dat is al echt een zwanger buikje, leuk! Bij mezelf heb ik nog steeds het idee dat het net zo goed een vetpens kan zijn... Hopelijk komt mijn buik gauw een beetje meer naar voren en omhoog, zodat het echt een babybuik lijkt. Morgen heeft manlief ook opeens een dag vrij, heerlijk! Dat wordt lekker uitslapen, nog wat klusdingetjes doen en 's middags opzoek naar een kinderwagen. Vandaag maar eens uitzoeken welke winkels er morgen open zijn! We willen naar een grote winkel, waar ze veel hebben. Dan kunnen we echt even goed kijken wat we willen. Het kopen doen we dan later wel, als we weten wat we willen kunnen we opzoek naar de laagste prijzen En morgenavond willen we lekker een hapje buiten de deur eten. Want dan hebben we wat te vieren! Morgen zijn we namelijk 6 jaar samen. Dus als antwoord op de vraag van Carola: morgen zijn we 6 jaar samen, waarvan ruim 3 jaar getrouwd. En we zijn allebei 28 jaar.
@ Piekie, Hahahaa ja dat is waar.. Ik had de eind datum wel goed in me opgenomen alleen de begin datum niet De papieren voor de vliegtijden zijn binnnen Belde ze net voor.. Morgen zijn ze natuurlijk dicht dus ga die donderdag vroeg in de ochtend ophalen ben benieuwd!! hoop dat we een beetje gunstige vliegtijden hebben zodat we nog wat aan die dag hebben Zit op dag 31 vandaag en wel soms een ongi gevoel gehad.. of ff pijn in me buik.. Maar nog steeds geen enkel spoor van de rode duivels... Gggrr word er nu wel vervelend van Kwil gewoon niet op vakantie ongi zijn.. maar goed met een beetje pech ben ik t dus wel Gggggggrrrrrrrrrrr hahahah!!!! Btw Piekie mooi bescheiden buikje hoor !!
Mooie buikjesss!!!! Tot zondagavond! Wij gaan er vanaf morgenochtend een paar dagen tussenuit richting de Veluwe! Mumm
@carola: Belachelijk die cyclus van jou!!eerst wordt je het veel te vaak en nu helemaal niet! kun je je nog inhouden om niet nog een test te doen?? @ piekie en nike: ik denk dat het bij jullie ook wel snel aan de buitenkant gaat voelen omdat jullie heel slank zijn. En omdat jullie beiden nu al wat voelen zal de placenta waarschijnlijk niet voor liggen. Ik merk nu dat ik sneller moe ben! en die vergeetachtigheid wowwwwww zwangercshap dementie bestaat echt! ik heb nu ook een afspraak bij de verloskundige tegelijk met een andere afspraak gemaakt..hmmmm niet handig! en ik vergeet steeds de helft van mijn boodschappen! als ik een briefje maak dan vergeet ik het briefje mee te nemen......Hoe is dat bij jullie?
@ Bregje, ik had op dag 29 al een test gedaan maar die was zoals ik verw8 had Negatief!!! Ga er ook gewoon vanuit dat ik een deze dagen/ergens in deze week wel ongi moet gaan worden.. maar de grote vraag is natuuurlijk: WANNEEERR?? Voel me ook totaal niet anders ofzo.. op soms een beetje ikmoetongesteldworden gevoel na.. ga er ook niet vanuit dat het deze maand raak is.. We wachten rustig af
Yeahhhh Op dag 33 (vandaag dus) Ongi geworden en dat ZONDER tussentijdse bloedingen heb dus nog 5 a 6 dagen dat ik ongi kan zijn en hoop dan dat het meeste geweest is en dat ik er snel vanaf ben Beter een paar dagen in Egypte ongi dan de volle tijd hahaha klinkt echt stom lijkt net of ik blij ben dak ongi ben Aan de ene kant wel..want dan kan ik op vakantie vol op gebruik maken van me all inclusive gedoe en het feit dak dus korter op vakantie ongi ben maakt me blij en natuurlijk dat me cyclus het wel een beetje aan t leren is Vriendlief is nu de Egyptische ponden aan t ophalen bij de bank en ik ben vast een beetje aan t kijken wat ik toch niet meer aan doe en wat alvast klaar gelegd kan worden voor in me koffer Vandaag ga ik ook de vliegtijden ophalen ben zoo benieuwd en hoop dat het een beetje gunstig is De terugreis tijd was al bekend en dat was om 9 uur in de avond dus dat zou super zijn want dan kan je nog volop van die dag genieten... Hoop dat deze ook zo gebleven is Hoe is het met jullie meiden?
@Carola: Ben blij voor je dat je nu ongi bent geworden Wel jammer dat het niet raak is, maar dat gaat vast snel gebeuren. Nu nog hopen dat je 's ochtends vroeg aankomt en inderdaad om 9 uur 's avonds weer terug vliegt. Joehoe bijna vakantie voor jou! @Piekie: Wat een mooi slank buikje heb je nog, maar begint al wat te zien! Ik voel de kleine nu iedere dag. Erg leuk. @Bergje: van vergeetachtigheid heb ik volgens mij nog niet echt heel veel last. Alhoewel: Afgelopen week wel het bonnetje bij de flessenautomaat vergeten. Toen ik er achter kwam was is natuurlijk al door iemand anders meegenomen... Hier weinig nieuws te melden. Gisteren een relaxed dagje. Naar verloskundige geweest voor controle (alles goed), mega-aflevering van CSI gekeken (die hadden we nog opgenomen) en 's avonds lekker gespind. Sporten gaat nog steeds erg goed. Daar ben ik wel blij om! Nog anderhalf dagje werken en dan lekker weekend. Ben alleen thuis omdat vriendlief een toernooi heeft. Ik heb nog niet echt plannen. Jullie?
@ Nike wat fijn dat alles goed is met de baby hihi Heb vandaag de reispapieren opgehaald en de tijden zijn bekend.. we vliegen heen om 2 uur smiddags dus komen daar als we geen vertraging hebben rond 9 uur aan (in het hotel) opzich ook wel fijn want dan kan je nog ff een rondje lopen en lekker uitrusten voor dat je echt aan je chill vakantie kan beginnen De terug reis is idd wel om 9 uur in de avond dus dat compenseerd de eerste dag weer!! Morgen moet ik nog ff van half 8 tot 2 werken en daarna begint me vakantie echt zaterdag avond naar een verjaardag/feest van vrienden van ons en zondag als t weer het toelaat nog ff met me doggy naar het bos Want dat lieve schatje moet ik dadelijk ook gewoon 11 dagen missen En dan maandag alle dieren schoonmaken en naar me ouders brengen en koffers inpakken enz Woeiiiiii
Ja af en toe is er een golf aan reacties. En soms weer een hele tijd niets. Ik ben zelf ook niet even trouw, vooral als ik het druk heb. Lekker vakantie nu? Geniet ervan! Voor mij lekker weekend! Lekker niet zo veel doen. Morgen alleen even naar de stad. En zondag bij mams langs voor moederdag.
@ Nike, je zei nog ben blij voor je dat je ongi geworden bent Naja t was niet echt een ongi... (denk ik) of er moet straks ineens bloed komen.. gisteren ochtend bruin met klein beetje bloed verlies.. daarna tampon in gedaan maar was heel weinig en ook meer bruin.. (Na 6 uur ofzo) en toen erna nog klein beetje bruin achtig maar erna weer niks en nu dus ook niks... Heel vaaaag.. Word dus steeds banger dat het op vakantie los barst ggrr
@carola: ik was al bang dat je cyclus normaal ging doen... Balen meid maar misschien dat het vannacht of morgen door gaat zetten! Bij lijkt het echt eeuwen dat ik ongi ben geweest, dat mis ik niet! NIke echt knap dat het sporten nog zo goed gaat! ben benieuwd hoe lang je het volhoud ik wordt echt wel moeier nu! maar ik slaap ook minder goed... Het is hier inderdaad wat stilletjes maar zijn ook gekke dagen zo met al die vrije dagen ertussen! ik heb het druk gehad met werken... ik hoop ook trouwens dat het wat beter weer gaat worden! dat komt voor carola tenminste wel goed ! lekker joh meid, ik gun een mooie vakantie! en inderdaad lekker all inclusive genieten!
@ Bregje, ik was er ook ff bang voor Hahaaha maar er is vanaf gisteren al niks meer te zien... Snap er geen KUT van om het ff (als het zo mag) te zeggen !!!! ik snap heel goed dat je het ongi zijn absoluut niet mist.. ik zal mocht ik zwanger raken er ook niks aan missen Dat is 1 ding wat zeker is Ik zal me best doen om vanuit Egypte wat zon naar jullie toe te sturen Oke? Kan alleen niks beloven !! Ik heb besloten mocht ik maandag nog niet ongi zijn om dan toch nog maar eens een test er tegen aan te gooien.. Niet dat ik denk dak zwanger ben maar gewoon voor de zekerheid zodat ik gewoon zeker weet dat ik lekker ouderwets kan drinken op vakantie en dat ik waarschijnlijk in de vakantie dan ongi ga worden Vandaag ga ik samen met me moeder en alleen een fotoshoot doen bij een fotograaf die ik ken (Hij doet t nog niet zo heel lang) vorige x hebben we echt bij hem dubbel gelegen van het lachen.. Wat een lol... En nu moet me ma ook erbij op de foto dat word nog lachen gieren en brullen !!! Nou meiden ik moet echt me haar gaan doen en kleding gaan maken en natuurlijk opmaken want om kwart over 10 moet ik hier alweer weg... Dat is al over ongeveer een uur!!!!!!!!!!!!!!! Meidennnnnn Fijn weekkeennddd!! XxxX
ik heb een nieuwe vreet kick!!! ijs (en dan niet weinig maar veel) met ook nog eens veel slagroom en het liefste dan ook nog spikkels!!!!! mmmmmmmmmmmmm lekker!!!!! vandaag de hond in bad gedaan en die heeft ook een nieuw bandje gekregen! verder gepoetst BLEH! maarja t moet gebeuren! Ik heb ook de eerst ebaby was alvast maar gedaan, de lakentje di ewe nog hadden van stiefdochterlief, ze waren nogal stoffig geworden van 12 jaar in een verhuisdoos d edoos is ongeveer al 4 keer verhuisd haha en nu dus voor het eerst uitgepakt. Verder ben ik ff bij de HEMA geweest, en ik heb echt de enormste onderbroeken gekocht die er bestaan!!! echt waar die briget jones..vergeet het maar...minstens een keer zo groot! zal er binnenkort een mooie foto van posten want ze staan vast heel schattig!
hihi bergje, die foto wil ik echt wel zien hoor! carola, ik ken het meid... ik heb het deze maand ook zo, eerste dag 4 druppeltjes bruin, 2e dag redelijk wat bruin en derde dag 2 druppeltjes bruin en tot nu toe niets... pffff miserie he! ik hoop dat je toch een heel fijne vakantie zal hebben hoor!
Meiden, Vriendlief en ik zijn vanochtend weer teruggekomen van onze korte vakantie. Ben weer helemaal bijgekomen. En de kinderwens is er na een paar dagen op een LandalPark alleen maar groter op geworden! Hoop dat je ongi doorzet Carola! Of een posi test zou helemaal tof zijn! Hebben jullie al vakantieplannen voor de zomer?! Wij blijven thuis deze zomer. Hebben al genoeg kosten met het nieuwe huis. Liefs Mumm