@Mumm: Dat klinkt goed! Streepje is streepje zeggen ze altijd. En veel witte vloed had ik ook! Ik duim voor je dat het morgenochtend nog duidelijker te zien is. @Piekie: Fijn he dat de echo goed was. Gefeliciteerd met jullie jongen! Super leuk! Nu echt genieten en leuke dingen gaan kopen. Ik heb geen verstand van Mutsy kinderwagens. We hebben een wagen gekregen van mijn ouders. Zij hadden voor ons een Bugaboo uitgekozen. Dus niet over andere nagedacht en geen anderen geprobeerd. Dus kan je helaas niet adviseren.
@piekie: joehoe leuk een jongen!!! hebbenw e in ieder geval een jongen en meisjes baby in het forum!!! hihi jij mag lekker ana het baluw!! Ik heb delfs roze stof voor de wiegbekleding gekocht echt super leuk maar tj ahet is net niet delfs blauw! haha @ nike: ik vind het echt knap als je het geheim kan houden! @MUMM: WAHAHA misschien ben je er wel bij deze keer!! ik ben ook van mening dat een streep een straap is, maar is wel heel vroeg getest... misschien is de streep met ochtend urine duidelijker! ik hoop het voor je! Mijn mams heeft vandaag foto's gemaakt van mijn en mijn zus haar buik! echt super grappig. Morgen ga ik zwemmen met mijn zusje (net bevallen) en mijn zus 30 weken zwanger) en ik dus en de kindjes...ik wil jullie de opmerking van manlief niet onthouden.....(zwanger meiden nu eerst naar de WC ander pies je in je broek van het lachen) Manlief zei doodserieus als jullie met zijn drieen gaan zwemmen mmoet je eerst het zwembad even bellen dat ze er wat water uit laten lopen......met die dikke lijven stroomt het ander over..... hopelijk iedereen nu lekker weekend!
Hoi allemaal, Vanochtend weer getest. Eens een posi test blijft een posi test zou je denken. Maar er is nu een lichter streepje als gister te zien. Je moet echt zoeken naar het streepje. Als ik er een foto van maak voor jullie dan zou je het totaal niet zien. De test van gister heb ik nog en hier is één lijntje wat een plusje maakt. Snap er niks meer van. Heb een beetje op het forum zitten speuren en lees dat de testen van kv niet altijd te vertrouwen zijn. Moet ik de test van gister nou als vals beschouwen en dus aanhouden dat ik niet zwanger ben, of de test van vanochtend niet vertrouwen? Vriendlief is nu boodschappen doen en een voorraadje testen halen, de lieverd. Hoop morgen of overmorgen een leuk berichtje te schrijven, maar we blijven nuchter ( althans..ik waag een poging ) Liefs Mumm
Hey Mumm, getsie, zeg! Balen, je wilt gewoon zekerheid! Als het lukt is het misschien een idee om even een paar dagen te wachten met testen. Het hormoon waarop de testen reageren verdubbeld volgens mij elke dag/twee dagen (ik weet het niet meer precies). Als je zwanger bent heb je als het goed is over een paar dagen een knaltest! Dat scheelt misschien morgen en overmorgen een hoop onzekerheid over of je nu wel of niet wat ziet en het scheelt natuurlijk testen... Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je echt niet kan afwachten! Het eerste waar ik bij mij aan merkte dat het raak was, was dat vrijen ene paar dagen voor ik posi testte een beetje pijnlijk was. Maar dat schijnt niet een veel genoemd symptoom te zijn (of niemand durft het te zeggen )... Nadat het 1 keer pijnlijk was, heb ik er daarna geen last meer van gehad. Misschien het proberen waard? Heel veel succes met afwachten en testen! En probeer inderdaad jezelf niet gek te maken!
@mumm: ik denk toch ook dat je misschien beter kan wachten met testen tot je NOD. Dat is betrouwbaarder en de hoeveelheid HCG is dan pas goed aan te tonen. KV testen zijn volgens mij ook niet zo goed soms doen ze het niet. Maar vaak doet de controle streep het ook niet. zelf vond ik de digitale van clearbleu toch het fijnste die zegt heel duidelijk zwanger of niet zwanger je heb dan niet de twijfel wel of geen lijntje. bij mij was het eerste symtoom echt mijn borsten die al een idioot gingen groeien en dit nog steesd doen!!! (nu vind ik het wel genoeg trouwens! ik zag ook onder mijn borsten al echte striae!)
Jeetje, nu begint het echte aftellen Bergje!! Voor je t weet ben je mama! Ze zeggen dat het een zonnige dag wordt vandaag, ik ben er klaar voor, jullie ook?! Nog plannen voor vandaag?! Wij gaan op zoek naar een paar verjaardagscadeau's voor familieleden. Hebben we dat alvast in huis! Fijne dag! Liefs Mumm
oke meiden hier issie dan eindelijk....de foto van de op een na grootste onderbroek ever! (met pijpjes hebben z eook nog dan issie nog groter!!!!
Ik heb nog niet getest trouwens...de chocolade is sinds gisteravond niet meer veilig bij mij dus gok erop dat het een valse test is geweest en dan ik één dezer dagen ongi wordt. Fijne avond meiden, ik duik even mijn studieboeken in. Doe naast m'n fulltime job nog een opleiding, pittig maar leuk! Liefs Mumm
@Bergje: Mooie onderbroek hoor (ik ben er ook bijna aan toe ) En natuurlijk een mooi buikje onder de tent! Je bent aardig gegroeid in de afgelopen twee weken. @Mumm: Wat goed van je dat je nog niet hebt getest. Nou ja: geen bloed is nog steeds hoop toch? Chocolade hmmmm: ik mag het niet te veel hebben. Kun je meteen zien aan mijn gezicht namelijk...krijg er allemaal pukkels van.
@nike: misschien krijg je nu je zwaner bent geen pukkels van chocolade! kan namelijk zomaar anders zijn met al die zwangerschapshormonen!!
Meiden! Wat is het hier rustig vandaag! Hebben jullie ook zo genoten van het mei-zonnetje! Heerlijk! Gisteravond getest, I know, ochtendurine is het beste. Kon het niet weerstaan.. Maar helaas niks te zien. Gok nog steeds op een ongi bui deze maand, al hoewel ik totaal geen ongi klachten heb. Zal toch niet zo zijn dat er na een paar dagen ineens wel iets te zien is? Wordt nu beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Afwachten maar...jullie nog plannen voor aankomend pinksterweekend?! Liefs Mumm
Ha, iderdaad rustig hier, ben ik ook wel een beetje schuldig aan @ Bergje: Inderdaad een goeie tent! Als je er nog 1 over hebt, zou ik die graag over anderhalve week even van je lenen, we gaan dan een weekendje kamperen! Maar is dat een positieslip, of een 'gewone' dikkenbuikenonderbroek? Ik zag namelijk op internet dat ze bij de Hema ook positieslips hebben, met en zonder pijpjes. Maar bij ons in de stad verkopen ze die niet, daarvoor moet je naar een echt groot filiaal. En zonder ze gezien te hebben, wil ik ze eigenlijk niet op internet bestellen. Dus als het een positieding is, hoe zit die? @ Mumm: irritant dat je nu nog steeds maar aan het afwachten bent! Ik hoop zo voor jullie dat het raak is! Je gaat nu steeds meer richting je langste cyclus... Bah, zeg, dan ga je op een gegeven moment bijna hopen dat je ongi wordt Even offtopic: wij hebben gister de stukken voor Weboma en Volker Wessels op de bus gedaan, waah, weer een stap richting het huis! @ Nike: hoe is het met jou?gaat alles nog goed? En zijn je darmen al weer een beetje op gang gekomen? Hier blijft dat steeds met hrten en stoten gaan... Mijn buik is de laatste week echt enorm aan het groeien! Ik zal binnenkort weer even een foto maken en plaatsen, dan kunnen jullie meegenieten! Zondag was ik even bij mijn beste vriendin. Zij en haar man zijn behoorlijke carriere-tijgers, ondanks dat zij al een behoorlijke poos en kinderwens heeft. Maar nou kwam ze zondag met een echo-foto aanzetten! Op dit moment is ze 10 weken zwanger! Ik was echt ontzettend verrast Maar ik vind het echt zo gaaf voor hun, en natuurlijk erg gezellig dat we tegelijk zwanger zijn!
@piekie: het is een positie slip van de hema! persoonlijk heb ik liever onderbroeken die onder mijn zitten nu. maar mijn zus zweet bij die tenten! en het voordeel is dat ze niet afzakken. ik heb op d emarkt voor 10 euro 5 gewone grote onderbroeken gekocht die zitten op mijn buik niet erover maar die doe ik eronder anders zit het ook niet fijn. dus voor mij voorlasnog geen onderbroekenlol....ik ben er nig niet helemaal uit wat de beste zijn.....zit e raan t edenken nog van anita te proberen maar 20 euro voor een onderbroek is wel overdreven...dus prijs kwaliteit denk ik toch di evan d ehema!
@ Piekie. Ik liep vanmiddag langs Mooi Mama en daar is mega sale zag ik! 40% sale + 10% extra kassa korting. Wij hebben vandaag de bevestiging van de groene lijst gekregen. Dinsdag (mijn verjaardag!) een afspraak om verdere aanpassingen naast de witte lijst te bespreken in Z'meer. Vindt het toch prettiger om dat mondeling te doen. Onze lijst met vragen en aanpassingen groeit! Geweldig dat je beste vriendin zwanger is!!! Ik ben al helemaal voorbereid na het lezen van jullie berichten meiden hihi! Heeft een van jullie iets van Maya en andere meiden gehoord? Het is hier zo stil de laatste tijd. Liefs Mumm
@Mumm: Je maakt het wel spannend zeg! En ook niets van de andere meiden gehoord. Hoop dat ze snel weer eens op het forum komen! @Piekie: Mijn darmen doen weer redelijk normaal zijn werk. Iedere dag 2 glazen Roosvice Laxo helpt hier goed. Gisteren bij een vriendin langsgeweest, die nu een kindje heeft van een half jaar. Van haar een berg positiekleding gekregen om te lenen. En hoefde me geen zorgen te maken als het stuk ging. Echt super lief! Moet nog even uitzoeken wat ik mooi vind en wat past. Maar ben er helemaal blij mee!
@nike: fijn zo'n vriendin! @Mumm: ik ben wel heel benieuwd hoe het er nu voor staat...ga je de volgende test wel in de ochtend doen?? Ik weet ook niet waar de rest van de meiden uithangt behalve carola dan die ligt in te bakken in egypte hopelijk zien we ed emeiden weer snel met goed nieuws!!!