@ Bergje en de rest die dit leest Morgenochtend maar weer testen want van een ongi is weinig te merken. Hebben dit weekend een aantal verjaardagen/feestjes etc dus meer duidelijkheid is dan altijd fijn Weet niet hoe lang ik hier mee door moet gaan. En of ik de dokter in moet schakelen als ik na t weekend nog niet ongi ben. Ga morgen maar eens googlen en dan overleggen met vriend what to do. Ga nu slapen, it's been a long day! Liefs Mumm
@mumm: ik zit voor je te duimen hoor!!!! Als ik jou was zou ik wel na een weekje overtijd zonder positieve test de huisarts inschakelen... als is het maar voor je eigen idee en misschien heeft die een zinnige verklaring! succes meid ik hoop voor je dat er nu een dikke vette streep staat!!
Ha meiden, hierbij weer wat foto's. Ik heb een trucje ontdekt: grote buik op foto: armen naar beneden, kleine buik: armen omhoog. Zie hier het verschil: armen omhoog: Bekijk bijlage 73232
En nog eentje van de voorkant: Bekijk bijlage 73234 Lekker dikke heupen Ik noem het de borstvoedingsvetjes!
Hier een berichtje vanaf werk! Gave foto's Piekie! Echt een mooi buikje! Wat zie je als je je adem inhoudt?! Dan zal t verschil helemaal groot zijn hihi. Is dat een zwangerschapsbroek op de foto?! Of je eigen nog? Vanochtend getest en zoals verwacht niks te zien. Dokter maar gebeld. Volgens mijn agenda ben ik nu 5 dagen overtijd zonder ongi-klachten. Dokter wil dit weekend aankijken en me anders dinsdag zien. Zou hij wel zo kunnen testen of ik zwanger ben?! Heeft iemand ervaring in haar omgeving? Bergje, bedankt voor het duimen! Wil je zondag aan me denken?! Ga dan weer testen na 7 dagen overtijd. Hoop dat ik dan een posi-test heb! Liefs Mumm
Ha Mumm, de volgende keer eens proberen met adem in, als dat nog lukt Mijn verticale buikspieren zijn niet echt meer in shape, adem inhouden kan ik echt niet lang meer Die broek is inderdaad nog een gewone, die kan nog eventjes, als die net uit de was komt zit hij strak, maar na een tijdje zit hij weer prima! Voordeel van brede heupen en een relatief smalle taille. Normaal gesproken is dat echt een drama met broeken kopen, maar nu komt het wel mooi uit! Hopelijk krijg je na het weekend (of in het weekend) meer zekerheid! Helaas heb ik geen ervaringen in de omgeving met testen bij de huisarts. Lijkt me niet dat zijn testen heel veel gevoeliger zijn... Ik blijf voor jullie duimen! Piekie
Zoooooooooooo Meiden daar ben ik weer!!!!! Wat heb ik een heerlijke vakantie gehad In mijn koffer lagen natuurlijk ook de ongi spullentjes maar heb die gelukkig niet nodig gehad erg fijn want zag mezelf daar al klooien met tampons enz in die hitte Het was daar bijna elke dag wel 33/36 graden erg warm dus.. maar echt heeeeeeeerlijk Echt een top vakantie... Verder vind ik het dus wel allemaal erg vreemd dak nog nie ongi ben ... Denk zelf dak er eentje heb overgeslagen Wacht nog ff af.. zou namelijk op de dag van vertrek ongeveer op dag 36 zitten en we zijn nu alweer 11 dagen verder dus zitten nu Ongeveer op dag uhhhh 47.. Als ik over een week nog niet ongi ben ga ik ook de huisarts bellen !! Heb zooo een hekel aan huisartsen Haaha!!! Heb trouwens wel ander goed nieuws Wij gaaan trouwennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 8) Denk over een jaartje ofzo.. heb vriendlief op vakantie gevraagd Hij had mij al eens eerder gevraagd maar ik wist toen niet dat hij het zo seriues bedoelde hihi.. Mum wat vervelend zeg dat je ook niet weet waar je aan toe bent enz .. Bah hoop dat ook jij snel duidelijk heid hebt!!! Zooo ik plaats vd week weer een berichtje hier.. ga nu alles ff bijlezen en doen @ i-net Meiden fijn weekend nog xxx
@carola: welkom terug! en gefeliciteerd met het goede nieuws!!! @mumm en carola: ik zou zeggen ff saampies naar de dok??? nu weer allebei niet ongie...hmm..... de dokter test waarcshijnlijk ook gewoon met een urine test maar stuurt je waarschijnlijk naar het ziekenhuis om bloed te prikken daar is de HCG waarde beter in te zien. ik duim hoor meiden!!! voori een positieve test natuurlijk!
Hoi Meiden! Carola, gefeliciteerd met je trouwplannen!!! Geweldig!! En super dat je een ongi-loze vakantie hebt gehad. Mijn dokter zei dat ik het dit weekend aan moest kijken...en voila, zie hieronder.... Helaas dikke tranen hier. (Ik met mijn nuchtere instelling) Vanochtend heerlijk uitgeslapen na een feestje gisteravond. En ja hooor..ongi. Blij dat het niet gisteravond is gebeurd maar toch even tranen. Je gaat toch twijfelen na een paar dagen. En helemaal na dat dunne + streepje. Maar helaas. Heeft niet zo moeten zijn. Ben nu wel blij dat ik duidelijkheid heb. En op naar de volgende ronde voor ons (met ovu-testen deze keer)!! Liefs Mumm
Hier vanmorgen ook een heel klein beetje bruine afscheiding.. Maar zet nog niet door naar een ongi... afw8ten weer dus Thnx voor de felicitatie's xxx
@mumm: wat jammer meid! maar wel duidelijkheid je kan weer verder gaan! en met de ovu testen ook wat gerichter! ik blijf voor je duimen hoor! en voor de ander meiden bij wie het nog niet raak is ook natuurlijk! @carola: ben benieuwd of het bij jou nu gaat doorzetten of niet, want een echte menstruatie is bij jou ook al lang geleden toch?
Nog niks doorgezet.. Soms heeeeeel Klein beetje bruin in me slipje maar daar blijft het dan ook bij .. Lekker irie (zeur niet snel maar nu begin ik er wel klaar mee te raken) @ bregje.. ik zit idd nu alweer rond dag ummm 50 ofzo?? (zo uit mn hoofd) Hoe is het bij jullie meiden? voor de zwangeren voelen jullie je kindjes vaak en goed?
@ Mumm: Hey meid, balen zeg, dat je toch ongi bent geworden! Die tranen kan ik me goed voorstellen, helemaal na die stomme vaagpositieve test van vorige week. Ik hoop dat de ovu-testen resultaat gaan hebben. En natuurlijk dat het leuk blijft in bed, ondanks het klussen op het juiste moment! Heb je nog wel van het afgelopen weekend en het heerlijke weer kunnen genieten? Wij zijn gister nog even bij het bouwterrein gaan kijken, ze zijn u vooral met zand aan het slepen en de putten en drainage onder de straten ligt inmiddels ook helemaal in de grond. Dus ze zijn nog steeds bezig met de bouwvoorbereiding. En nou maar hopen dat ze binnenkort ook echt aan de slag gaan! @ Carola: fijn dat je zon relaxte vakantie hebt gehad! En ook nog eens zonder ongi te worden. Alleen gaat het nu wel weer goed lang duren zeg, die cyclus van jou Het beuken in mijn buik gaat af en toe flink stevig er aan toe! Het verschil tussen draaien en schoppen/stompen merk ik nu echt duidelijk. Af en toe zie je aan de buitenkant en mijn buik bewegen. Apart idee, dat er dus iets in je zit, dat beweegt, zonder dat je daar invloed op hebt! We hebben afgelopen weekend weer flink het kamertje aangepakt. De muren zijn zo slecht (hobbels, gaten, gevulde gaten, gaten die spontaan ontstaan), dat we er dik restauratiebehang (glasvlies) op hebben geplakt. Daar knapt het direct van op! Gister heeft manlief de muren en het plafond gewit met latex. Ik ben de hele middag bezig geweest met het kaalschuren van het bedje. Vrijwel alle tandjes van mijn zus, mijn broertjes en van mij zijn weggeschuurd. Hulde aan de schuurmachine! De spijltjes konden natuurlijk niet met de machine geschuurd worden, dus dat was nog een flinke klus om dat met de hand te doen! Maar nu is het helemaal klaar voor de eerste laag grondverf, en daarna volgen er vast nog een stuk of drie lagen lakverf, dus voorlopig ben ik nog wel even van de straat. Deze week gaan we de kinderwagen kopen, na lang twijfelen wordt het toch de Mutsy Slider, nu nog verzinnen welke kleur we willen. Die wagen is deze week in de aanbieding bij de Babypark, dus dat komt even heel goed uit! Werk ze weer deze week!
Helemaal vergeten: Mumm: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! en Carola: GEFELICITEERD MET JULLIE TROUWPLANNEN!!!
@mumm: volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd! dus bij deze!! bij mij nog steeds een drukte van jewelste in mijn buik! aan d ebuiten is dat nu ook goed te zien. maandag naar de gyn...spannend ik hoop dan in ieder geval op een echo als ik daar dan toch ben wil ik wel even gluren!!! Ik vind het toch wel spannend, wilde graag thuis bevallen maar ik denk niet dat dat mag.... waar willen jullie bevallen??
@ Bergje: Waarom moet je naar de gynacoloog? en waarom zou je niet thuis mogen bevallen? (als ik iets gemist heb, sorry, maar ik weet van niks) Ik weet nog niet waar ik zou willen bevallen. Thuis is het een beetje behelpen (klein huis, slecht onderhouden door verhuurder), maar het ziekenhuis lijkt me nogal onpersoonlijk en kost behoorlijk wat geld als je geen medische indicatie hebt. Ik wil over niet al te lange tijd naar een info-middag hier in het ziekenhuis (is elke week), om een s te kijken hoe het er uit ziet en er een gevoel bij te krijgen. @ Mumm: Hoe is het er mee? Ik hoop dat jullie een beetje over de teleurstelling heen zijn! Ik moest jullie van manlief ook veel sterkte wensen, dus bij deze. Heb je nog een leuke dag gehad gister, en hebben jullie een goed gesprek gehad in Z'meer?
Even een snelle reactie tussen sporten en theoriecursus van Zwangerfit in. @Mumm: Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En echt balen dat het toch niet zo mocht zijn deze maand.... @Carola: Wat super dat je gaat trouwen. Hoe heb je hem gevraagd? Nog op een speciale manier? @Bergje: Net als Piekie heb ik volgens mij ook niet helemaal meegekregen waarom je bij de gyn loopt... @Piekie: Leuk dat je zo druk bent met het kamertje. Aan ons kamertje hoeft niet veel gedaan te worden. Muren zijn wit en ziet er nog goed uit. Alleen een muur een ander kleurtje verven. En er misschien nog een stickertekst opplakken. Zo dadelijk dus naar theorieles over zwangerschap en bevallen. Ik ben benieuwd! Dit weekend lekker met twee vriendinnetjes naar Zuid-Limburg. Heb er super veel zin in. Lekker naar Maastricht, wandelen en bij selcht weer gewoon spelletjes doen, bijkletsen en uitslapen. Heerlijk.
hey meiden! ik denk dat ik niet geschreven heb over mijn doorverwijzing dus dat iedereen het gemist heeft haha! Vorige week was ik bij de verloskundige en ze vind de benauwdheid die ik ervaar toch wel een zorgelijk en de medicatie die ik gebruik is maar net toereikent. Daarbij is het standaard dat iemand die ventolin gebruikt wordt doorverwezen en had ik eigenlijk een jaar moeten herstellen van mijn operatie. De huisarts heeft ventolin voorgeschreven en daarbij aangegeven dat het geen kwaad kon voor de baby...hmm dus ik ben best wel geschrokken van de doorverwijzing en had dat de vorige keer ook tegen de VK gezegt toen mocht ik nog gewoon thuis bevallen enzo.... maar ja het is niet aanders ik wil echt geen risico nemen met het kindje, eigenlijk wil ik de ventolin ook niet meer gebruiken! Ik moet er maandag heen, misschien krijg dan wel een echo dat is dan weer wel leuk! @nike: ben benieuwd hoe jje cursus is! ik zou eigenlijk ook iets moeten doen.....maar zo actief als jij bent zo lax ben ik geloof ik! ik heb vandaag wel weer leuk geshopt! een voedingskussen van nijntje en een sit&joy! Mijn hormonen wilde geld uitgeven!!!