Hi meiden, Bedankt voor de felicitaties. Ondanks de ongi hebben we een heerlijk weekend gehad. Aan de ene kant is t een domper aan de andere kant hebben we weer wat zekerheid en gaan we er gewoon weer voor. Komende 2 maanden hebben we geen weekendjes weg gepland of andere dingen dus niks staat ons in de weg! @ Piekie, we weten de straatnaam! Zie je mailbox. Vrienden van ons hebben ook de Mutsy Slider. Ideale car! En de groene versie is een mooie @ Bergje, nooit geweten dat Ventolin niet mag tijdens zwangerschap. Althans niet te veel als ik het zo begrijp. Zijn er nog meiden met last van hooikoorts?! Ik heb er dit jaar weer extreem veel last van. Moet weer op zoek naar andere medicijnen. Raak zo eens in de tijd immuun voor dat spul lijkt wel! Iemand nog tips? Gebruik nu Allerfre. @ Carola. Hoe is t nu met je? Zomer 2010 wordt van ons he! Liefs Mumm
@ Mumm Hoop t Verder vroeg iemand nog hoe ik mijn vriend gevraagd had Nou ik heb m gevraagd in Egypte.. met een kaart en 3 cadeautjes... eerst moest hij de kaart lezen en daarna mocht hij het eerste pakje uitpakken.. dat was een beeldje met een versje erop over de liefde, toen nummer 2 dat was zo een klein badeendje in de vorm van een bruidje.. met zo een sluiertje om enz.. en nummer 3 was dus het mannentje.. en toen was het hem dus helemaal duidelijk en heb ik m gevraagd !!! en daarop zei hij ja en volgde een heerlijke zoen!!!!!!!! hihi Meiden slaap lekker voor straks XxxxX
@mumm: tja de hooikoorst bij mij is het ook feest en ook om die reden had ik ventolin gekregen. ventolin is veilig tijdens de zwangerschap hoor, alleen extra controle dan blijkbaar ook haha! Ik kreeg van de huisarts altijd telfast voor de hooikoorts die werkte echt heel goed vorig jaar maar mag je niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Wel handig om naar de te kijken mummm overleg anders even met de huisarts. verder wordt vaak aerius voorgeschreven voor de hooikoorts, allerfre bevat claritine dat zit in heel veel medicijnen voor hooikoorts dus je zit daar waarschijnlijk goe dmee. mijn dokter zegt een week bestrijden met alles wat er te vinden is en dan neemt het af. vorig jaar was dat ook zo, neusspray oogdruppels en pillen en na 14 dagen alleen incidenteel! dus dat valt te proberen!
@ Mumm: je hebt mail terug. En groen gaat het hier in ieder geval niet worden, net als zwart of grijs/wit, dat is alvast duidelijk! Maar ja, dan heb je nog blauw, paars, rood... En dan kan ook nog de bak in een andere kleur dan het zitje, helphelphelp! Nou ja, vanavond in de winkel maar de knoop doorhakken! Tegen hooikoorts gebruik ik een neusspray van Bloem, dat is iets natuurlijks en tast je slijmvliezen niet aan. Maar ik heb er niet heel erg last van, alleen af en toe traanogen of een loopneus tegen de tijd dat de grassen volop in bloei staan. Dus ik weet niet of jullie dat allang geprobeerd hebben en of het voor zwaardere klachten überhaupt wel werkt. @ Bergje: balen dat je naar de gyn moet daarvoor! Lijkt me inderdaad een goede domper. @Nike: ik ga over drie weken beginnen met ZwangerFit, ik ben erg benieuwd! Na de eerste les mis ik er direct 2 door vakantie, dus hopelijk zijn dat geen 'extra' (lees theorie/partner) avonden. maar dat hoor ik dus over drie weken pas. Veel plezier in Limburg! Hopelijk is het weer ons goed gezind, wij gaan namelijk kamperen in Katwijk... Ik spring zo op de fiets om naar de verloskundige te crossen. Tot gauw!
hey bergje, ventolin en tegen hooikoorts kan idd totaal geen kwaad hoor! ik heb astma en moet dat echt wel nemen, neem zelfs zwaardere medicatie voor men longen en dat is ok voor de gynea... dus geen zorgen meid! verzorg je maar! ben de laatste weken weinig online geweest omdat ik me ff er niet teveel mee wou bezig zijn... gisteren dus naar de gynea geweest en men baarmoederslijmvlies is veel te dun en kan dus niet zonder hulpmiddelen zwanger geraken... nu moet ik dus een clomid en pregnylkuur van 3 maanden doen, als dit niet aanslaat, gaan ze een laproscopie doen om alles goed na te kijken... pfff wie had dat gedacht seg....
@ Maya: Bah, wat een tegenslag dat je eigen lichaam niet doet wat je er van verwacht! Gelukkig kan je met medicatie beginnen. Spannend, hopelijk geven die medicijnen net het duwtje waardoor je binnenkort een positieve test hebt! @ Mumm: Het is uiteindelijk toch een andere wagen geworden, namelijk de Mutsy 4-Rider... We hebben erg lang getwijfeld tussen de Rider en de Slider. En ondanks dat het frame van de Slider kleiner opgevouwen kan worden, past die niet in de auto, omdat het handvat aan de reiswieg blijft zitten. Dat hadden we niet verwacht! Dus toen was de keus voor de Rider snel gemaakt. Daar moeten welliswaar de wielen af om hem in de achterbak te doen, maar dat moest met de Slider ook. We hebben gekozen voor een rode reiswieg en een blauw-wit gestreepte (navycord) wandelwageninzet. Verder hebben we ook de box en de maxicosi besteld! Dus de echt grote aankopen zijn gedaan. Als het goed is wordt alles in augustus bezorgd. Dan hoeven we het niet zo lang in de berging op te slaan.
@Maya: He dat is geen leuk bericht zeg. Ik hoop voor je dit de medicijnen snel aanslaan. Houd de moed erin he! @Piekie en Bergje: Theorieles van ZwangerFit was erg leerzaam. Ik was wel het minst ver zwanger van iedereen. Maar door de vakatieperiode die eraan komt, adviseerde ze mij om toch nu aan te sluiten. Eind sept is weer een ronde maar dat is wellicht te laat. Ik hoop maar dat ik het allemaal ga onthouden! Volgende week nog een avond met partner. Half juni, als ik verwacht dat het spinnen echt niet meer gaat (buik gaat in de weg zitten) ga ik ook de praktijklessen doen. @Carola: Wat leuk hoe je je vriend hebt gevraagd! Heb je al een datum of gaat dat niet zo snel? Zo ik ga mijn tas inpakken en dan op weg naar Zuid-Limburg. Lekker in de file staan, want Pinkpop start vandaag ook.... Fijn weekend meiden!
Nike, geniet van je weekendje!!! ik moet nu dus eerst 3 maanden Clomid en Pregnyl nemen... Clomid eerst 3 maanden in pilvorm, als je direct spuitvorm neemt, krijg je dit niet terugbetaald. en Pregnyl moeten ze natuurlijk opspuiten he... nu is alles zo gepland he... tussen dag 2 en dag 3 moet ik bloed laten nemen. van dag 3 tot en met dag 7 Clomid innemen... tussen dag 10 en 12 voor echo en nieuwe bloedname en dan gaan ze zeggen wanneer ik Pregnyl moet zetten en moet vrijen... en men ventje moet dan ook nog is zen staaltje binnenbrengen na 3 dagen onthouding... pffff maar we hebben t er wel voor over se! zelfs men ventje ziet het goed zitten en wilt gerust een staaltje binnen doen, hoewel veel mannen daar blijkbaar toch problemen mee hebben... carola, super meid! kan je beginnen te plannen hihi!
@ Maya vervelend zeg meid Ennuh idd ben al aan t rondkijken maar is allemaal zooo moeilijk.. Je wilt t namelijk altijd te perfect @ Nike, Liefste volgend jaar zomer.. maar t moet wel financieel haalbaar zijn natuurlijk Maar we gaan er vanuit dat het gewoon gaat lukken Ik ben sinds gisteren EINDELIJK ongesteld.. Baal er stiekum wel een beetje van want ga morgen naar Emporium.. kreeg vanmorgen echt heel moeilijk me tampon in dus hoop dat het wel gewoon gaat lukken daar op dat feest in die vieze dixie wc's.. neem in ieder geval zakdoekjes mee zodat ik in ieder geval wat wc papier heb Jullie nog plannen?
@ Piekie. Ben nog niet zo thuis in al die Fordjes, Fiats en BMW's onder de babywagens. Wist namelijk dat er zowel een Slider als Glider is...hihi. Zal eens wat beter om me heen kijken als ik buiten loop. Maar de kleuren van jullie wagen lijken me iig helemaal leuk! @ Carola, misschien domme vraag hoor maar wat is Empirium? Wel 'fijn' dat je ongi bent. Al komt het niet goed uit. ( wanneer wel ). Het klusseizoen kan dan zo weer beginnen. @ Maya. Vind t zo vervelend voor je. Fijn dat je man zonder slag of stoot meewerkt. Hier is t klusseizoen weer begonnen. Heb deze maand de drogist vermeden en nu voor het eerst via internet wat ovu-testen besteld. Zo valt het niemand op Ga volgende week weer beginnen met hardlopen na een jaar hersteld te zijn van een voetblessure ( gescheurde pees) Kan niet wachten op m'n hardloopkleding uit de kast te halen en mee te doen aan wedstrijden! Welke sport(en) beoefenen jullie? ( behalve dan de ZwangerFit ). Liefs Mumm
@mumm: jij bent ook al zo'n actieveling dus!!! Ik ben geloof ik hier op het forum de enige die behalve de hond uitlaten wat sport betreft nooit verder komt dan nadenken wat ik zal gaan doen want ik zou toch echt moeten sporten...dat is op zich trouwens wel een sport haha! IK heb vroeger wel gesport(en in militaire dienst gezeten) tot ik in 2005 begin te tobben met mijn longen. Ik heb ook altijd onregelmatig gewerkt dus een sportclub werkt dan niet. Ik zou graag willen zwemmen maar na mijn long operatie in 2009 was ik gelijk zwanger en zwemmen is vrij benauwd. Ik wil mij nog wel inschrijven nu om de laatste weken te gaan zwangerschaps zwemmen maar wacht morgen even de gyn af. Als het kindje er is dan ga ik zeker baby zwemmen! ow ik heb vandaga het eerste roze wasje gedaan haha!!! ik heb veel t eveel kleertjes voor mijn kindje gekocht!!! mijn lief grapte al dat hij mijn pinpas af zou pakken! gelukkig hebben we beiden onze eigen rekening en betalen van de vaste lasten allebei de helft! en verdienen we evenveel dus het klopt altijd haha en hij heeft lekker geen zicht op mijn bankrekening! Hoe is het met jullie met het shoppen?? piekie: al jongens spullen gekocht??
mumm, go for it girl! hihi hardlopen is niets voor mij, lukt me echt niet met men astma... maar ik ben nu begonnen met bodystyling en vind mezelf er volledig in! bergje, och wat shoppen voor je meid kan geen kwaad he! hihi is ook allemaal zo mooi en relatief goedkoop tov onze kledij.... dus laat je maar is goe gaan he! hier volledig aan het aftellen naar de NOD, zodat we ermee kunnen beginnen! nog tot vrijdag normaal te gaan...
@ Bregje, Had de ongi wel verw8 hoor dus dat scheelt t was alleen de vraag wanneer t kwam ! @ Mum, Emporium is een buitenfeest (Festival) Was erg leuk!! @ Maya, Volgens mij heb ik iets gemist.. omdat bregje zegt : Nu tel je af met een andere reden?
ik moet met clomid en pregnyl beginnen meid... normaal heb ik vrijdag men NOD en zitten we echte in de MMM
medische mallemolen is nochtans een typisch nederlandse verwoording hihi!!! is gewoon verwoording hiervoor omdat je dan continue naar het ziekenhuis moeten lopen en alles op bevel moet doen...