November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

even tussen het verslaguitwerken een berichtje van mij!

@ Mumm: Om eerlijk te zijn, ik heb werkelijk geen flauw idee! Volgens mij is er ook een stuk op het forum over ovu-testen, wellicht dat die meiden je verder kunnen helpen! Het klinkt behoorlijk ingewikkeld, helemaal als twee uur later testen al verschil uit zou kunnen maken...

@ Bergje: mooi dat het met je longen ok is! Moet je daarvoor nog vaker terug komen?
    Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Hopelijk is alles in orde met je kleintje en groeit die goed door, zonder dat je buik heel groot wordt. En laat je niet gek maken met gemiddelden, een gemiddeld geboorte gewicht van 7 à 8 pond betekent dat er ook een heleboel kindjes met iets lager gewicht geboren worden. 6 pond is ook prima. En niet te veel zoeken op internet, daar staan zoveel nare verhalen op! Juist omdat het vertellen van nare verhalen meer aandacht trekt dan positieve verhalen. Daar krijg je vast nog meer stress van.:(
    Misschien dat extra rust nemen helpt voor de groei. Hier op het werk zegt iedereen dat je tijdens vakantie behoorlijk kan gaan groeien, juist omdat je dan rustiger aan doet.
    wat Maya ook zegt: probeer positief te blijven!

@ Maya: Hoe gaat het ermee? Is alles de afgelopen dagen goed gegaan (bloedprikken en zo)? Spannend, nog een kleine week voor ze je eitjes kunnen meten... Heel veel succes!

2. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hey meid, ja hoor, alles is goed gegaan, op men ventje zen staaltje na... verkeerde communicatie met hospitaal, dus zaterdag terug staaltje binnen doen :)
    en idd dan maandag al meting, spannend hoor!

verder hier goed verkouden!!! amai ni te doen! en van die clomid heb ik t superwarm he! ik loop in de regen rond als een zomerzottin hihi :)

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya: wen maar aan die warmte, heb je ook last van als je zwanger bent!! ze willen wel heel veel zaadjes van je vent hebben haha!

Ik weet niet of het een spiro meter is...ik begrijp het niet zo goed en de long verpleegkundige heeft nog niet gebeld.
    Ik had in het ziekenhuis wel een apparaatje met drie balletjes die ik omhoog moest blazen maar dat met toch niets? Ik weet nog niet hoe vaak ik nog terug moet dat wordt de 22ste denk ik bepaald. als de baby er is moet ik nog een astma test omdat ik dat misschien wel heb maar dat is nooit gediagnosticeerd...

Volgens mij gaat het best goed met mijn kindje het beweegt heel goed!

Hier verder weer eens zere tieten! ze zijn weer gegroeid...nu is het wel genoeg haha!

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Lekker weekend!
    Vandaag op kraamvisite geweest bij vriendinnetje en daarna nog even bij mijn ouders langs.
    Morgen naar Guus Meeuwis samen met mijn nichtje! Ben benieuwd wat de kleine er van vindt. Die houd niet zo van harde muziek volgens mij, dan gaat ie keihard schoppen.

@Bergje: Bewegen van je kindje is een goed teken hoor! Snap dat je je ongerust maakt. Hoop dat je 15 juni gewoon helemaal gerustgesteld wordt.
    @Maya: Spannende periode hoor! Zet hem op meid. Ook voor je ventje. Jullie slaan je er door heen!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Mijn buik groeit gestaag door trouwens. Buikfoto van vorig weekend:

6. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    NIke dat is echt al een duidelijke buik! mooi hoor!

Hiet een druk weekend gehad! gisteren jarig geweest een de hele dag bezoek gehad! eergisteren ook al zoek gehad dus twee dagen laat naar bed. Aan het einde van de dag gisteren was ik echt doodop! en heel mijn lijf deed pijn.
    had ook nog een 5 maanden oud nichtje te logeren, die is zo lief geweest!
    Vanmorgen lang in bed gelegen en ik bleef maar moe, om 12 aan het ontbijt en jawel, weer bezoek!

heb wel heel vaak mijn baby kamer kunnen showen en mijn nichtje heeft alle spullejes uitgeprobeerd! en goedgekeurd haha!

morgen weer werken en begin echt om 9 uur al met een klote gesprek, lekker op de maandag morgen! Ik had vorge week vaak een soort steken in mijn buik, misschien moet ik toch rustiger aan gaan doen ofzo...

hoe is het met jullie meiden?? wannee rmoeten jullie weer naar de verloskundige??
    Mumm heb je je ei al gevonden??
    Maya ben benieuwd morgen of je man zijn kwakje goed is!

greetzzzzzzzzzz

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    He meiden,

Het is echt lang geleden dat ik hier online ben geweest, We hebben t erg drukjes.. we hebben een nieuwe motor en t hele weekend mee weggeweest en ff lekker met ons hondje naar t bos geweest dit weekend :)!!! Heb nu ook een lijstje gemaakt met dingen die nog geregeld moeten worden ;) Want anders loopt t allemaal langs elkaar heen ;)

heb nu 2 oppasadresjes waar ik af en toe oppas.. en bij 1 kan ik op i-net maar bij de ander niet.. en ben nog opzoek naar nog een oppas adresje voor erbij ;) maar komt helemaal goed!!!

Verder heb ik niet echt een idee op welke dag in nu van me cyclus zit.. ik ben door alles vergeten op te schrijven welke dag ik nu precies ongi was geworden.. wel weet ik het ongeveer.. namelijk de maandag ofzo toen ik terug kwam van vakantie.. dat was 24 mei ofzo..?

Ik lees nu dat bij Maya haar vriend het zaad getest word? of begrijp ik dat nu verkeerd..? weet je al meer meid??

en Mumm hoe gaat t met jou?

Bregje...wel fijn dat je je kindje zo goed voelt :D

Nike, Mooie buik hoor :D

@ Piekie, hoe is het met jou??

8. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    wow meid, nieuwe motor! super!!! lekker genieten van het goede weer! fijn seg!!!! :)

idd maar ben het daarnet vergeten te vragen hihi :)
    ze hebben 1 eitje gevonden van nu 14mm, dus moet woensdag om 8u30 terug gaan om opnieuw te meten en moest alvast men pregnylspuitje meenemen... pffff spannend seg!

nike, mooi buikje!!!! geniet er maar goed van se!

9. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

hier gaat het best prima! Ben een beetje achter mezelf aan het aanrennen (laat naar bed, volle dagen en zo), waardoor ik een beetje op mijn tandvlees aan het lopen ben. Niet heel slim, ik weet het... Op zich laat mijn lichaam wel duidelijk merken dat ik over een grens ga, want als ik te weinig rust/slaap pak, krijg ik last van mijn heupen/bekken. En ik slaap slechter (stom is dat eigenlijk, ben je moe, slaap je slecht...)

Deze week 4 dagen werken, das wel lekker! Vrijdagochtend nog naar de verloskundige en dan aan het begin van de avond op naar Texel, lekker 2 weken genieten!
    Deze week nog wel veel afspraken op het werk en ook 2 avonden weg, maar daarna gaan we heerlijk relaxen!

@ Nike: ha, zo'n buik heb ik ook! Bij mijn groeien mijn borsten ook nog steeds door... Ik zal vrijdag even een foto maken en dan als ik terug ben van vakantie nog 1, kijken of er verschil te zien is!
    Afgelopen week was er 5 kilo bijgekomen. In totaal dan hè, niet in 1 week :p. Dat zal de komende tijd ook nog wel behoorlijk gaan toenemen!
    Woensdag ga ik beginnen met zwangerfit, wanneer ga jij daarmee starten?

@ Mumm: jullie hebben het andere forum ook gevonden, leuk! (Even voor de rest: forum van de kopers van het nieuwbouwproject)
    Heb je dit weekend je ei gevonden, of zijn de testen nog vaag?

@ Carola: heb je dat niet hier op het forum gemeld? Dan staat het vast een paar pagina's terug.

@ Maya: spannend meid! Heel veel succes! Zijn vast ook wel erg rare weken voor je, elke keer naar het ziekenhuis... Hoe gaat dat op je werk, weet iedereen er van, of heb je een mooie smoes verzonnen?

@ Bergje: hoe ging je gesprek? Heb je je er doorheen geslagen? Leuk, dat showen en testen van de babykamer, is die al helemaal af? Het staat hier een beetje stil, als we terug zijn van vakantie gaan we weer aan de slag!

Werk ze weer!

10. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    pffffff nou ik heb mij door het gesprek heen geslagen! net ff fysio gehad dus ik ben weer een beetje rechtgezet.
    vanavond zou ik naar de yoga maar ik heb daar echt geen bal zin in dus ik ga het maar weer afzeggen.

@carola heb je gemist!
    @maya hoe groot moet je ei zijn?? en schieten ze het zaadje er dan voor je in of moeten jij en je vent nog wel een beetje klussen??
    @piekie je lijf geeft echt an wanneer het teveel is..ik merk dat ook heel erg. ow en heb iets nieuws....cornetto caramel hmmmmmmmm
    de campina fabriek groeit hier ook nog steeds! maar ik vind het wel genoeg zo! mijn tepels doen ook raar! worden af en toe heel hard en pijnlijk en jeuken.....

de baby kamer is hier af op de gordijnen het hemeltje en de wiegbekleding na. verder moet ik nog een paar dingetjes aanschaffen.

Ik kreeg een soort van wurgcontract van het KDV..is niet echt een warm welkom je tegen te stvoor je kindje.....het begint mij een beetje tegen te staan....

Ik begin nu uit mijn positie kleding te groeien maar wil eigenlijk niets nieuws meer kopen......

11. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    oei bergje, je klinkt wat vermoeid heb ik de indruk of ben ik daarin mis? nadeel van schrijven ipv praten irl he...
    post maar gauw een foto'tje van de babykamer hoor! fleur ik altijd lekker van op! :)

men eitje moet tussen de 17 en 20mm zijn, dus hopelijk woensdag geluk en dan zetten ze een spuitje Pregnyl om de eisprong op te wekken en dan weten we wat te doen :) :) :)

piekie, men bazin en collega weten het hoor, maar ik werk ook halftime, dus tijd zat om naar het hospitaal te gaan he! best handig moet ik zeggen! hebben daar dan ook bewust voor gekozen, totdat kleintje er is... dan terug fulltime job zoeken als ie naar school gaat... maar ja, eerst nog zwanger geraken en beebje in armen houden he!

wie is hier toch de volgende zwangere he? al te lang geleden he! :)

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Carola: Rijd je zelf motor of ga je achterop bij je vriend/man?
    @Maya: Wat spannend allemaal zeg! Hoop voor je dat je eitje goed gegroeid is.
    @Piekie: Lekker twee weekjes Texel in het vooruitzicht. Hoop dat je daar goed kan uitrusten. Ik merk ook dat slapen slechter gaat. Wordt veel vaker wakker (wc, actieve baby....).
    Mijn borsten groeien trouwens nauwelijks. Kan nog steeds mijn bh's van voor mijn zwangerschap aan. In weekend voor het laatst op de weegschaal gestaan. Was toen 6 kilo aangekomen.
    Met Zwangerfit ga ik starten na mijn vakantie, dus half juli. Probeer van te voren nog gewoon te gaan spinnen en fitnessen.
    @Bergje: Ben benieuwd naar de babykamer!
    Volgens mij moet je morgen naar de gyn toch? Zenuwachtig? Laat je ons snel weten hoe het was?

Gisteren enorm genoten van concert van Guus Meeuwis. Ben geen grote fan, maar was gewoon super gezellig. Lekker meegezongen.

13. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    IDD zenuwen hier!!! gelukkig gaat mams mee!
    @maya: je hebt helemaal gelijk ik ben inderdaad moe in mijn hoofd en lijf! het is heerlijk om zwanger te zijn maar ik ben nu op een punt gekomen dat mijn eigen lichaam een beetje vreemd aanvoelt haha! maar mijn kindje beweegt echt nog steeds super goed en dat is steeds zo'n geruststelling. ik begin ook wel nieuwsgierig te worden!
    ik zal binnenkort nog eens wat foto's plaatsen!
    @piekie lekker joh bijna vakantie!
    @nike respect voor je dat je nog steeds gaat spinnen!!!!

truste meiden!

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ bregje, Lief :D

@ Nike, ik ga nu nog achterop maar ben in de toekomst wel van plan om te gaan leren hoe en wat.. bedoel mijn vriend kan me les geven duss kost me alleen examen ;) en dan lekker zelf toeren!! ben nu alleen zoo bang dat tie te zwaar is ;) Hahaah!!

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    En Bergje: Hoe was het? Hopelijk is alles goed bevonden.

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    gisteren mijn meisje gezien, is niet zo goed meer te zien nu op de echo...
    de groei ligt iets onder het gemiddelde maar boven de beneden grens. vandaag krijg ik van de gyneacoloog de officiele uitslag en zal dan wel horen hoe of wat. denk dat het allemaal wel meevalt dus!

ik ben wel echt onwijs moe joh! dat is echt iets heel nieuws voor mij!

mams heeft gisteren de wieg bekleding gepast! za gaat het nu afwerken en dan is het klaar!!

17. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Bergje,
    dat is goed nieuws!!! Gefeliciteerd zeg! Dat is zeker wel een pak van je hart? Krijg je over een paar weken weer een groei-echo, of gaan ze er nu vanuit dat het allemaal wel goed zit?

Wat betreft die moeheid kunnen we elkaar de hand schudden :( Op de een of andere manier wil lekker slapen niet meer lukken de afgelopen dagen. Flink irritant, want het is echt geven heel druk op mijn werk en mijn heupen/bekken gaat steeds meer pijn doen. Ik hoop zo dat ik mij door de vakantie weer een stuk beter ga voelen! Als ik terug kom van vakantie begint hier het reces (gemeente), waardoor veel dingen op een lager pitje komen te staan. Dus dan is het een paar weken lekker alles bijwerken en langzamerhand gaan overdragen. En als alles weer begint te draaien, ga ik lekker met verlof :p.

Ik ga weer even hard aan de slag!

Doei!

18. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    bergje, als je moe bent, rust dan maar hoor! dan heeft je lichaam het echt nodig he!
    maar al goed van je prutske he! ik duim dat alles vandaag ook goed meevalt!

ik net terug van hospitaal se... eitje nu 16.6, dus vrijdag terug...
    maar men ventje zen zwemmertjes zijn van topkwaliteit, dus dat moeten we ook al niet meer in ons hoofd steken he!

19. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Dat is in ieder geval goed nieuws. Hopelijk hoor je vandaag helemaal goed nieuws van de gyn!
    En inderdaad goed rusten he. je lichaam geeft vanzelf aan wanneer dat nodig is. Vind het zelf ook lastig om daar altijd aan toe te geven....
    @Maya: Jammer dat je eitje net geen 17 mm was. Maar wel goed gegroeid! Dat komt vrijdag vast goed.

20. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden,

Goed nieuws Maya!
    Hier ook leuk nieuws! Zie mijn banner! Jij moet nog een paar daagjes he..spannend!!! Hoop ook zo dat het bij jou gaat lukken! Dan zorgen wij voor de nieuwe lichting zwangeren ;)

Met ovu-testen gaat het super! Het was nog een gedoe om de banner ook gelijk te krijgen en tis gelukt!

Nu wachten tot ik zo naar huis kan!! :D

Liefs Mumm

Deel Deze Pagina