November meiden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nemo1984, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    wow mumm, jij weet weer wat te doen he! :)
    geniet er maar goed van se meid!
    have fun! :)

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Mum.. Have fun!!! ;)

@ Maya wat heeft jou doen beslissen om toch maar eens naar de dokter te gaan?

Ik twijfel of ik naar de dokter moet gaan of niet.. want tja wat kan die voor me doen.. maar als ik jullie nu zo hoor denk k toch ppff waarom ga je nou niet? mischien kan die wel iets voor je doen mischien niet?

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya! gewoon voor de zekerheid vast beginnen te klussen als die zwemmertjes zo goed zijn blijven ze wel even overeind tot je ei groot genoeg is!
    @ mumm: jij hebt vast een leuke avond!!! ben jaloers...mijn vent wil echt niet meer!

Vandaag bij de GYn geweest echo was wel oke, geen enorm kindje maar net onder het het gemiddelde is prima. over twee weken kijken ze weer hoe het dan is. de gyn had nog geen advies van de longarts. dus dat is afwachten de 22 ste weer terug!
    @piekie: ik hoor dat de osteopaat veel kan betekenen voor je bekken!!
    @nike: hoe is het bij jou met de klachten?
    @ carola: jemoet doen wat goed voelt, maar misschien als je echt twijfelt de knoop doorhakken, of naar een kinderwens spreekuur bij d everloskundige gaan dan kun je daar eens mee overleggen.

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Bergje: Fijn dat je kindje ok bevonden is!
    @Carola: Inderdaad gewoon een keer een afspraak maken. Wel zeggen ze altijd dat je een bepaalde periode bezig moet zijn en moet hebben getemperatuurd.
    @Mumm: Leuke avond gehad? ;)

Wat betreft klachten: Ik heb nog steeds weinig last. Vandaag alleen voor het eerst wat last van mijn rug. Ben gisteren gaan spinnen...misschien daarvan?

5. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    bergje, heel goed van je beebje!!!! ben blij voor je!

carola, ik maakte me gewoon zorgen omdat ik niet echt bloedverlies had... en ja normaal moet je een jaartje bezig zijn, van tempen is nooit iets gezegd hier... maar als je zekerheid wilt, ga dan gewoon en vraag om jullie eens te onderzoeken... ik heb geluk dat we geweest zijn, want zonder medicatie of hulpmiddelen, zouden we 5 jaar mogen proberen en zou het nooit vanzelf lukken, dus doen meid! echt waar!

en idd we zijn al goed aan het oefenen se! wie weet dat het toch kan lukken he :) hopelijk is morgen men eitje groot genoeg en men slijmvlies dik genoeg! :)

6. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    voila se, net men spuitje gehad, dus we weten wat te doen! :)

7. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @maya: dat wordt een leuk weekend!! hihi en hoe gaat het nu verder?? gaan ze binnen kijken of de zaadjes de weg kunnen vinden?? of is het gewoon wachten tot je menstruatie??

mijn beebje had vandaag de hik!!! echt grappig!!
    ik heb bij de drukker de bioeken gehaald om een geboortekaartje uit te zoeken, dus wat leuks te doen !

fijn weekend meiden!!

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Maya: Have fun meid!
    @Piekie: Hoe was je eerste Zwanger fit les?

Hier nog steeds wat last van mijn rug. Toch maar eens wat rustiger aan gaan doen misschien?

Morgen natuurlijk voetbal kijken. Vriendlief gaat waarschijnlijk in de stad kijken met vrienden. Geen zin om allen thuis op de bank te kijken, dus denk dat ik maar bij mijn ouders langs ga. Gaan jullie ook kijken? (Maya waarschijnlijk als niet als Belgische...)

Fijn weerkend allemaal!

9. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    bergje, nee hoor, gewoon afwachten tot volgende ms he... jammer genoeg, maar ja... is ook maar eerste ronde met clomid he! hihi de hik, moet super zijn om te voelen! :)

nike, wij zijn zowiezo geen voetballiefhebbers, maar als ik voor 1 club moet supporteren, dan is het de oranje ploeg :) dus hup holland hup!!!!

10. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nike: ik denk ook dat je toch wat rustiger aan moet doen, zal voor jou wel moeilijk zijn denk ik!

@Maya: pfff dat wordt weer lang wachten dan, maar je kan samen met mumm aftellen!

@maya jij bent wel een verrader dat je voor oranje bent haha!

Wij kijken vandaag voetbal bij mijn zus en haar man mijn neefje is jarig. Wordt lachen mijn zus en ik beiden met di eWK voetbal in onze buik!! heel fanatiek zijn we niet en onze mannen al helemaal niet...
    ik heb vannacht zo lekker geslapen! hmmmmmm doet mij goed!

vele plezier met de voetbal meiden!

11. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden,

Wij hebben een geweldige week achter de rug! Naast dat we allemaal enorme Oranje-fans zijn( de rest van het voetbal kan me gestolen worden) en dus 2 keer leuk hebben gefeest in de stad hebben we ook het gebruik van de ovu-testen onder de knie.
    Zie het resultaat op de foto!

Nu is het afwachten geblazen. Wat een geweldige uitvinding zijn die dingen. Ik heb nu voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil ook van dat rekbare slijm gehad dus mijn humeur kon echt niet op deze week!

Hoe was jullie weekend?!

Liefs Mumm

12. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @mumm: grappig om te zien! ik denk dat ik zelfs nu snap hoe het zit! hopelijk heb je snel een andere test met twee streepjes!!!

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Mumm: Wat mooi duidelijk zeg! Nu maar hopen dat het ook snel effect heeft.

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Wilde jullie nog even mijn buikenparade showen:D

15. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    @nike: zo heb je gelijk je geboorte kaartje klaar!!! wat leuk om dat zo te zien!!! En vandaag jubileum nog 100 dagen!!!!
    je bent wel hard gegroeid zeg!!!

16. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Nike wat leuk!!!

Hier zit ik nu ongeveer op 29 dagen.. weet t niet meer precies.. ;) Vorige x wask zoo blij dak weer thuis was van vakantie dat ik t vergeten ben op te schrijven.. mischien kan ik t hier nog wel terug vinden maar daar kijk ik later nog wel na..;)

Wel t gevoel dak ongi moet worden...en een dikke vette puist op me kop :( Hahaaha maarja goed heb t niet altijd als ik ongi moet worden maar t kan een teken zijn ;)

Najaa verw8 t binnen nu en 10 dagen ofzo ;) haha vorige x zat ik ook op 42 dagen vandaar..

Hoest verder met jullie meiden? :)

17. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Vandaag had ik eerst een pittige rechtszitting voor mijn werk en later naar de gyneacoloog...hmm geen goed combi ik had een keiharde buik waardoor ik een inwendige echo kreeg om naar de baarmoederond te kijken...gelukkig was alles goed het kindje ligt al met het hoofd beneden in mijn bekken. vandaag ook erg benauwd, en dan ook nog eens de hooikoorts volop aanwezig....
    ik blijf verder onder controle in het ziekenhuis, dus helaas niet thuis bevallen.....
    verder het advies dat ik het serieus rustiger aan moet gaan doen...

dus dat ga ik maar doen, vanaf overmorgen want morgen moet ik weer naar de rechtbank.....en dan ga ik overdragen en zo snel mogelijk stoppen met werken!

hoe is het bij jullie?

18. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Meiden hoe is het hier? :)

19. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    warm he vandaag! lekker weekend!!!

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Inderdaad erg rustig!
    @Bergje: Ben je nu helemaal gestopt met werken?
    @Carola: Nog niet ongesteld?

Ik heb lekker vakantie! Heerlijk!
    We hadden nog niets geboekt. Omdat het volgende week zulk mooi weer wordt, gaan we in ieder geval een midweekje naar Ameland.
    Misschien in de week erna nog een paar daagjes naar Brugge/Gent.
    Verder klussen en spullen kopen.

Inderdaad erg warm zeg. Mijn voeten zijn wel wat opgezwollen nu.

Deel Deze Pagina