Het is inderdaad ineens erg warm.. maar aangezien ik t liever warm heb dan koud zal ik niet zeuren !!! @ Nike ben nog steeds niet ongesteld... zit nu op dag 34 (ongeveer) En vorige x werd ik op dag 42 ongesteld!!! Dus heb gezegd als ik tussen dag 45 en 50 niet ongi ben ga ik toch maar eens een testje doen.. Duurt nog ff maarja goed.. zo verspil ik niet onnodig me geld door er nu al een te doen..want kan t nu wel beter gebruiken.. en vind t ook zonde als je toch weet dat je die avond of paar dagen later ongi moet worden!! Me gevoel zegt dat er niks speelt.. maarja goed..!!! Vanmiddag ga ik ons hondje laten chippen voor 10 euro.. echt wel beter.. dit word georganiseerd vanuit de dierenbescherming..vandaar dat stunt prijsje.. Vanavond helpen achter de bar op een feestje.. Meiden fijn weekend nog xxx
@carola: meid wat klink je verstandig!!!! @nike: ook hier wat gezwollen voetjes! isteren voor de laatste keer bij de verloskundige geweest de gyn neemt het nu over. Ik ben wel blij dat eindelijk de knoop is doorgehakt. Ik ben nog niet helemaal gestopt met werken ik wil nog een paar dingetjes afronden en goed overdragen dus volgende week zal ik nog wat doen en de week erop misschien ook wel. Als het werk niet uit mijn hoofd is dan heb ik ook geen rust vrees ik. Ik doe wel echt veel rustiger aan ide harde buiken voelt erg vervelend en maakt mij ook wel bang dat mijn kindje eerder komt. ik begin wel heel nieuwsgierig te worden maar mijn kindj emoet echt nog even blijven zitten! 16 juli gaan we op vakantie daarna mag het komen...
Hi meiden, Hier ook nog geen ongi. Geen idee wat ik er deze maand van moet verwachten....is elke keer weer een 'verrassing'. Heb nu 2 keer getest en waren allebei nega. Wacht nu met testen tot volgende week, als de ongi dan nog niet begonnen is. Wordt er soms beetje ongezellig van.....vriendlief wil deze week naar de dokter. Ben benieuwd wat hij zegt. Nu Duitsland-Engeland kijken! Spannend! Morgen kunnen wij weer! Liefs Mumm
@ Bregje, Hahaha verstandig? Hoezo dan? @ Mumm wat grappig we lopen ongeveer gelijk... ik zit nu ongeveer op dag 36 Heel slim om ff te w8ten met testen btw.. vooral als die al 2 x nega aangaf.. Hoe was jullie weekend meiden?
@carola: ik vind het verstandig om even te wachten met testen haha! die cyclus van jou en mumm nemen toch een loopje met jullie. Omdat het hier zo rustig is zal ik eens voor wat vertier gaan zorgen en mijn bolle buikje erop zetten! en mijn wiegje enzo! vandaag intake voor de kraamzorg gehad!
Hi meiden! Mooie buik bergje!! En wat een leuke wieg!! Dat zou zomaar ook eens mijn keus geweest kunnen zijn, helemaal leuk! Helaas gisteravond heel licht ongi en vandaag is t 'feest' echt losgebarsten. Hoop dat het bij jou wel raak is Carola! Wij gaan iig weer 'vrolijk' ( voor de buitenwereld is er niks aan de hand dus toneelspelen kunnen we als de beste ondertussen) de volgende ronde in. Ronde 8 alweer...... Liefs Mumm
Mummm Jammer zeg!! op welke dag zat je toen je ongi werd? Hier nog steeds aan t wachten op me ongi.. weet niet precies op welke dag ik nu zit.. maar zelf denk k op dag 40 nu.. Vorige x werd ik op dag 42 ongesteld.. dus t liefste wil ik pas testen als ik op dag 50 zit ofzo.. maar goed wachten is moeilijk vooral omdat je cyclus niet spoort Heb er eigenlijk geen moeite mee gehad tot vandaag.. nu speelt ook wel mee dat ik zaterdag naar bloemendaal ga om te feesten.. en moet ik weer zorgen dak tampons bij heb en ook nog eens dak ze inkrijg mocht ik ongi worden Heb zelf niet t idee dat er iets speelt in me buikkie!! maar ja goed.. Meiden kwil jullie een heel fijn weekend wensen!!! Dikke kus xxx
hey meiden. Hier minder goed nieuws ik lig in het ziekenhuis! Mijn meisje wil al komen.. Heb nu weeën remmers ontsluiting is 2 cm heel spannend dus! Krijg straks de 2e spuit voor de long rijping. Ik kan met mijn gsm op deze site dus kan jullie berichten lezen en ook posten, als jullie dit kunnen lezen. !!@ carola spannende tijd meid!
@ Bregje Hopelijk blijft ze nog ff zitten...!!! Maar geloof me ik ben zelf bijna 8 weken te vroeg geboren en dat was zo een 25 jaar geleden.. dus als jou meisje nu al komt is de kans met alles van nu dat het ook goed komt!! Duim voor je dat ze nog ff blijft zitten Hier begint een lichte ongi aan te komen Zei het toch Zet alleen nog niet echt door... dat zal morgen wel komen als ik aan t feesten ben xxx
@ Bergje, jeetje meid! Wat een omslag ineens! Hoe gaat het nu met je?! @ Carola, ik zat op mijn 37e dag. Gek genoeg nu 2 maanden dezelfde cyclus gehad. Gister bij de dokter geweest vanwege mijn cyclus. Ze zeggen altijd dat je een jaar moet wachten maar voordat ik met de pil begon ( 12 jaar geleden) had ik altijd verschrikkelijke krampen van de ongesteldheid. Dus ik gaf pas tussen neus en lippen bij de dokter door dat we bezig zijn en toen gaf hij aan eens samen te komen. Nu worden de zwemmertjes van vriendlief komende week onderzocht en ik moet aan de tarwekiemolie. Schijnt ervoor te zorgen dat de menstruatie regelmatiger wordt en je baarmoederslijmvlies dikker wordt. Ben benieuwd!! Vind het wel fijn dat mijn dokter er zelf mee komt, lees hier op het forum vaak genoeg dat sommigen langer als een jaar moeten wachten...en wij nu al geholpen worden. Fijne avond iedereen en Carola: hopen dat de ongi meevalt. Ik denk aan je hoor. Liefs Mumm
@Bergje: Wat enorm balen meid. Ik hoop dat de weeenremmers helpen en dat je kleine meid nog even wil blijven zitten. Dikke knuffel. @Mumm: Jammer zeg die ongi. Het komt goed hoor! @Carola: Heeft de ongi doorgezet? Hoop voor je van niet... Hier lekker midweekje op Ameland doorgebracht. Heerlijk met dit weer. Het is daar toch net wat koeler. Lekker gefietst en veel op terras gezeten. Nu weer terug in een enorm heet huis. Nieuwbouwhuizen zijn zo goed geisoleerd dat de warmte blijft hangen....bah.
hey bergje, ik duim voor jou en je kleine meid hoor! hopelijk blijft ze nog lekker een paar weken zitten hoor! hier vandaag ongi geworden, hup volgende ronde... pfff
@ Nike, op dag 41 d8 ik dak ongi aan t worden was.. maar dit was zo weinig dat ik t met een inlegkruisje af kon.. en d8 waar blijft het echte bloed zeg maar? naja daarna dus tampons in gehad en een beetje maar dan ook maar beetje bruin/heel licht bloedverlies gehad.. en nu had k vanmiddag best lang een tampon in en was t zo goed als weg... Ben dus benieuwd of t een deze dagen nog komt of doorzet.. We wachten af.. en anders toch maar eens een testje er tegen aan gooien.. Maar goed we gaan nergens vanuit.. heb verder ook nergens last van en zovaak hebben we t niet gedaan de afgelopen maand.. dus dan zouden we wel heeeeel veel geluk gehad hebben Maar ja denk t niet..Meiden fijne zondag nog.. Bregje Hoe gaat t nu met je? X
Jemig daar bleef t ook bij.. Vanmorgen in me tampon en later in me inlegkruisje alleen maar bruin...... Hier word je toch echt een beetje gek van? Haahah!!!
Ha meiden, ik ben weer terug van twee weken heerlijk relaxen op Texel! Het was echt super daar, niet zo warm en wel redelijk veel zon. Dus heerlijk geluierd, gewandeld, gefietst en eindelijk weer een paar boeken verslonden. Buik lijkt ook weer een spurtje te hebben gemaakt, ik moet echt op letten dat ik rechtop zit/sta/loop... Anders lijkt het echt alsof ik morgen kan bevallen (nou ja, bij wijze van) Jammer genoeg ben ik vergeten een foto te maken toen ik wegging, maar ik zal er binnenkort even eentje maken van de huidige situatie! @ Bergje: balen meid, dat je in het ziekenhuis bent beland en dat je kleine meid zo nieuwsgierig is naar de wereld dat ze er nu al uit wil komen! Dat zal ontzettend schrikken zijn geweest! Ik hoop dat de weeënremmers hun werk doen en dat de bevalling nog een paar weekjes uitgesteld kan worden. Kan dat trouwens, of gaat het nu meer om dagen en is elke dag er 1 extra? Hopelijk gaat het goed met jou en met je meisje! @ Mumm: Bah, weer ongi! De periode tussen je eisprong en je menstruatie is vrij kort, toch? Of is dat een 'normale' afwijking van het gemiddelde? Fijn dat de huisarts actie onderneemt en dat het zaad van je vriend wordt onderzocht! Ook wel spannend lijkt me. Hopelijk heeft het snel resultaat en doe je bij de eerste paal mee met de Jip & Janneke-champagne Ik heb trouwens nog een proefverpakking Centrum Materna (of zo iets, het ligt boven en ik heb geen zin om de trap op te lopen voor de juiste naam). Er zit voor een week vitaminepillen en visoliecapsules in. Die kreeg ik gratis bij de drogist en ik gebruik ze niet. Dus als je ze wilt hebben, geef dan even een seintje! Ze zijn houdbaar tot ergens in augustus (blijkbaar gaf de drogist ze daarom weg). @ Nike: wat een leuke buikenparade, leuk dat je elke keer dezelfde kleding aan hebt! Als ik dat zie baal ik dat ik niet elke week een foto heb gemaakt! Maar ja, ik heb van een aantal momenten een plaatje, is ook al wel leuk om de verschillen te zien. Lekker he, die waddeneilanden met dat hete weer! Thuiskomen is dan niet echt een pretje, maar gelukkig is het nu een heel stuk minder warm! Vrijdag kwamen we terug van vakantie en toen trok ik die warmte echt slecht (we hebben een auto met arko, alle ramen kunnen open, in plaats van airco). Eigenlijk moest ik aan het eind van de middag nog naar een bruiloft in het midden van het land, maar dat durfde ik niet aan. Manlief kon niet mee, dus ik moest zowel heen als terug rijden en dan ook daar nog eens in een warme, drukke zaal. Ik zag dat echt niet zitten. @ Carola: we hadden toch afgesproken dat je cyclus weer een beetje normaal ging doen? Als ik jou was zou ik een advocaat in de arm nemen en je cyclus aanklagen! Schadevergoeding eisen voor al die tampons en inlegkruisjes die je 'schoon' de prullenbak in kan gooien!
Meiden!!! ik ben weer lekker thuis!!! Ik mag thuis afwachten tot het wel of niet komt! moet erg rustig doen maar alles beter dan in het ziekenhuis!! Was wel eventjes schrikken! Ik heb gewoon een nacht op de verloskomer gelegen!!!! maar mijn eigenwijze meisje stelde haar plan om al te komen toch nog even uit!! @ piekie ik heb erg gelachen om je bericht! voor de meiden met de dwarse cyclussen....houd de moed erin! Ow ik zal nog ff een nieuw lijstje met zwangerschaps kwaaltjes posten: HORMONEN!!! wahahha ineens heb ik ze nu volop, opvliegers en tranen!!! lekkende tieten!! campina op volle toeren maar dan met bananen smaak ofzo??? knal geel die melk van mij! nou ja en verder een hoofd tussen mijn benen waardoor je dus een beetje als een eend gaat lopen..heel fraai.... ow en ik mag niet meer sexen..maar ja dat wild emanlleif toch al een poosje niet meer.....