Ik ben ook voor het eerst gestopt deze maand, maar ik heb de Nuvaring (google maar ff) n ik hb nergens last van eigenlijk.. We zijn ook meteen begonnen zal ik maar zeggen.. Ik ben 24 en mijn vriend 22 maar we zijn ookal 7 jaar samen en wonen 4 jaar samen, dus van ons mag het nu wel
Laatste pil genomen op zondag 22 nov. 'Menstruatie' op woensdag 25 nov. Ben benieuwd! Van ontpillen op dit moment weinig last. Anderhalve week lang hoofdpijn gehad, maar die is nu gelukkig over. Wanneer is nu mijn NOD? Sarah gefeliliteerd!
SARAH!!!! Wat fantastisch!!!!! Een heus Nicolaas kindje Gefeliciteerd zeg!!!! @de rest van de meiden, succes!!!!!!!!!!
jeetje sara s dat is echt super nieuws de eerste van de november club. hopelijk kunnen we allemaal snel een positieve test in handen hebben. duimen heeft gewerkt !!!!!!!
Ontpillen is niet alleen soms lichamelijke klachten zoals jij beschrijft maar vooral het lang duren voor de 1e ongi en soms 2e ongi komt. Het kan dus zijn dat je eerste cycli lang kan duren, let op KAN. Dit hoeft natuurlijk niet. Sommigen mensen hebben meteen een nette, regelmatig cyclus. Welke cyclus had je voordat je met de pil begon? Vaak zie je dat dit wel ongeveer terugkomt. Maar ik zou er rekening mee houden dat het de eerste keer wat langer duurt. Ik zeg dit niet om vervelend te doen maar het is om ten eerste teleurstelling te voorkomen + vaak denken mensen gelijk dat ze overtijd/zwanger zijn maar dan duurt de cyclus gewoon wat langer. Ik hoop dat je er iets aan hebt, succes met zwanger worden, ik hoop dat het snel lukt!
Dank je. Ik weet dat het de eerste (en wellicht ook de daarop volgende keren) wat langer kan duren. Voor het starten met de pil was mijn cyclus erg regelmatig, 28 dagen. Ik hoop dat dit snel weer terugkomt. Voorlopig ook maar even mijn banner daarop gebaseerd (wishful thinking...). Iedereen succes!
Dank je wel Ja we stonden er ook verbaast van gelijk eerste ronde haha. En voor de mensen die vandaag gaan testen heel veel succes Me duimen draaien voor jullie
vandaag bij de doc geweest, geen mexicaanse griep prik vandaag! als ik volgende week ongesteld wordt dan krijg ik hem dan. dat ik er al een heb gehad vond mijn doc niet zo erg. alleen als ik niet ongesteld wordt dan krijg ik hem niet...daar hoop ik op haha (niet voor die prik) kon mij net maar net bedwingen om niet alvast te testen! maar dat heeft nog zin.... ik heb een beetje buikpijn, misschien toch vroege menstruatie pijn mijn borsten zijn ook nog steeds een beetje pijnlijk....
Wow, al twee zwangeren! Dat geeft moed 8) Hopelijk komen er de komende weken nog een aantal van ons bij! Ik zou het geweldig vinden om in de eerste ronde zwanger te worden! Maar aan de andere kant vind ik het ook niet heel erg als dat niet gebeurt, omdat ik dan mijn lichaam beter kan leren kennen (hoe was 'ouderwets' ongesteld zijn ook al weer). Is dat raar, of hebben jullie dat gevoel ook wel eens? Groetjes
Hallo, 17 november was mijn 1e dag van mijn menstruatie. Vorige week mijn eisprong gehad. Nou zag ik vandaag in mijn onderbroek een vlek zitten wat een beetje leek op oud bruin bloed, met een klodder slijm omdat zo maar te zeggen. Nou is dus vorige week mijn eisprong geweest en ik dacht. het zou ongeveer kunnen. Kijk ik bij de vruchtsbaarheidsberekening. Ja hoor, 17-11 ingetypt. Heb altijd rond de 30 dagen. en wat denk je: ja hoor vandaag 8-12 zou de innestelingsdag kunnen zijn.Een hoop gerommel in buik vandaag. Vannochtend al en na dat onderbroek gebeuren. Normaal zou ik zeggen ook: Oke kan een tussenbloeding zijn of wat dan ook, maar ja nou vandaag volgens de berekening ook precies de innesteling en dan nog iets zien ook, vind ik wel erg toevallig eigenlijk. Het wil nog niks zeggen, maar ja je weet maar nooit natuurlijk. Verder qua klachten voel ik eigenlijk helemaal niks. Wie heeft dit (op de precieze dag ook iets gezien) ook weleens meegemaakt. Ben benieuwd. Groetjes Balou
Owww Balou Wat spannend zeg...Hoop t zo voor je Voor mij zijn de nieuwe kansen ook aangebroken.. ALS t goed is zou tussen nu en de 15de me meest vruchtbare periode zijn Dus we gaan weer lekker om de dag klussen
hoi Balou, ik heb de dag voor men berekende nesteling ook zoiets dergelijks gehad... nu vrijdag is men NOD, dus we moeten afwachten! maar ik duim wel voor je!
Hallo meiden! Ook wij hebben besloten voor een kindje te gaan! ik ben 27 en mijn ventje 29, ben al een half jaar gestopt met de pil, maar nu gaan we er echt voor!! Morgen is mijn NOD! Leuk ook elkaar zo een beetje op de hoogte te houden! Allemaal hel veel succes!
dank je Carola Welkom happyblond. Nou we gaan ook voor jou duimen dat je over 2 dagen positieve test mag hebben. en ik heb met innesteling eigenlijk niet opgelet. Ik heb me die tijd ook niet echt bezig gehouden want was dan veels te bang dat het dan juist niet raak zou zijn. Heb ook steeds tegen mezelf gezegd ik word ongesteld kan nooit de eerste keer raak zijn bij mij waarom weet ik niet maar heb het de hele tijd geroepen. Maar toen ik eigenlijk zaterdag me nod dag had zei me vriend en ben je het al en ik al drie dagen achter elkaar nee nog steeds niet
@ iltje: Knap hoor om er bewust niet mee bezig te zijn...probeer ik ook steeds maar het wil niet echt lukken...... Ik denk dat het bij mij niet raak is...ik voel me zo gewoon...niks aan het handje.... Heb vandaag uiteindelijk nog getest....de testen kwamen binnen met de post dus wilde ff uitproberen! Maar hardstikke negatief! maar nog zes dagen te gaan dus het kan wel. Wil toch iedereen de tip geven om niet te testen op momenten dat het eigenlijk geen zin heeft....kost alleen maar geld! en eigenlijk weet je het antwoord al....